quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Petre 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
Ja, dat kan dus niet hequote:
Kan een mod de TT aanpassen? RATMEN verzaakt ook!quote:Op zondag 13 april 2008 17:40 schreef RATMEN het volgende:
Wie kan trouwens de OP bijwerken, ik snap dat natuurlijk niet.
Hey ho, ik open tenminste een topic! De vorige 7 topics staan ook niet in de OP, ben dus niet de enigequote:Op zondag 13 april 2008 17:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan een mod de TT aanpassen? RATMEN verzaakt ook!
Je lijkt wel een vrouwquote:Op zondag 13 april 2008 17:40 schreef RATMEN het volgende:
Wie kan trouwens de OP bijwerken, ik snap dat natuurlijk niet.
Broekkiequote:
Haai ouwe!quote:
Aan jou de schone taak om voor te doen hoe het wel moet!quote:Op zondag 13 april 2008 17:43 schreef RATMEN het volgende:
Hey ho, ik open tenminste een topic! De vorige 7 topics staan ook niet in de OP, ben dus niet de enige.
Ik ... ik ... ehm ... ik weet niet hoe dat moetquote:Op zondag 13 april 2008 17:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aan jou de schone taak om voor te doen hoe het wel moet!
Go RATMEN!![]()
![]()
![]()
![]()
Go RATMEN!![]()
![]()
![]()
![]()
Go RATMEN!![]()
![]()
![]()
![]()
Go RATMEN!![]()
![]()
![]()
![]()
Go RATMEN!![]()
![]()
![]()
![]()
If you had one chance, one opportunity, to change the OP in anything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?quote:Op zondag 13 april 2008 17:54 schreef RATMEN het volgende:
Ik ... ik ... ehm ... ik weet niet hoe dat moet.
quote:Op zondag 13 april 2008 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
If you had one chance, one opportunity, to change the OP in anything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
Nou heb de OP aangepast. Jammer dat je de spelfout hebt laten zittenquote:
Je bent een held!quote:
Tss, kritiek ipv een bedankjequote:Op zondag 13 april 2008 18:16 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Nou heb de OP aangepast. Jammer dat je de spelfout hebt laten zitten.
Natuurlijk niet kleintje, ben je heeeeeeeel erg dankbaarquote:Op zondag 13 april 2008 18:23 schreef Addict89 het volgende:
[..]
Tss, kritiek ipv een bedankje
Waar zit ie?
Leuk!quote:Op zondag 13 april 2008 18:14 schreef m@x het volgende:Gooooooooooo, Yoni
ik heb ook nog een opdrachtje voor een familie-portret voor je
treed er nog iets leuks op tijdens de nach?quote:Op zondag 13 april 2008 19:03 schreef 2Mini het volgende:
Daar ben ik weer..
Ik denk niet dat ik met de nach in Den Haag blijf.. ik ga richting Adam..
http://www.koninginnenach.nl/2008/index1.htmquote:Op zondag 13 april 2008 19:30 schreef jna het volgende:
[..]
treed er nog iets leuks op tijdens de nach?
Verzakertquote:
Nope, tof zeg!quote:Op zondag 13 april 2008 20:35 schreef jna het volgende:
Had ik al verteld dat ik een uitnodiging heb gekregen voor de perspresentatie van north sea jazz?
ben helemaal niet jalouis, want woonde jaren aan het strandquote:Op zondag 13 april 2008 11:37 schreef Elegy het volgende:
[..]
Daar hoef ik de tuin/mijn balkon niet eens voor in/op
Ik hoef er niet eens de deur voor uitquote:Op zondag 13 april 2008 23:43 schreef Charisma het volgende:
[..]
ben helemaal niet jalouis, want woonde jaren aan het strand![]()
Ik kan het zelfs in het donkerquote:
Wie?quote:Op zondag 13 april 2008 23:39 schreef Charisma het volgende:
ik zat vandaag heerlijk op het strand bij Sol en opeens zag ik Rene en Jesper van de Flinstering uit Breda een rode tapijt uitleggen en haring en wijn serveren, kon je krijgen maar moest je wel op hun stemmen met een smsje
Rene en Jesper van " de flinstering" uit Breda
[ afbeelding ]
Volgens ij kan je dat wel bij de gemeente aangeven. Weet het niet heel zeker wat dat betreft maar als je het wat dramatiseert (terroristen!quote:Op maandag 14 april 2008 11:55 schreef Chiquitina het volgende:
En daar gaat de maandag morgen dan... huisbaas heeft net gebeld geiser kan niet vervangen worden voor 7 meiKan ik daarvoor nergens klacht indienen ofzo? Het is namelijk al vastgesteld dat het een CO bom is...
Je kan eens informeren bij de huurcommissie...quote:Op maandag 14 april 2008 11:55 schreef Chiquitina het volgende:
En daar gaat de maandag morgen dan... huisbaas heeft net gebeld geiser kan niet vervangen worden voor 7 meiKan ik daarvoor nergens klacht indienen ofzo? Het is namelijk al vastgesteld dat het een CO bom is...
Mss dreigen dat je naar de media stapt. Wil ook wel eens werkenquote:Op maandag 14 april 2008 11:55 schreef Chiquitina het volgende:
Echte mannen gebruiken schuurpapier als handdoek...quote:
Of gewoon een stuk boomschorsquote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken schuurpapier als handdoek...
En me sinaasappelhuidje dan?quote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef AirwiN het volgende:
Echte mannen gebruiken schuurpapier als handdoek...
Die wordt dan weer mooi glad... Sinaasappelhuidjes!quote:
Ik wel, ik moet mijn eigenwaarde toch érgens vandaan halenquote:Op maandag 14 april 2008 15:31 schreef ook_gek het volgende:
ik heb niet zo een drang om me zelf te bewijzen
Mocht de nood echt hoog zijn dan woon ik volgens mij niet zo gek ver bij je vandaan. Je mag best wel eens hier komen douchen. Misschien een fijner idee dan bij al dat testosteron in dit topicquote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef Chiquitina het volgende:
ThxMaar tzou wel is realiteit kunnen worden... ik heb alvast gegoogled op openbare zwembaden...
quote:Op maandag 14 april 2008 16:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Mocht de nood echt hoog zijn dan woon ik volgens mij niet zo gek ver bij je vandaan. Je mag best wel eens hier komen douchen. Misschien een fijner idee dan bij al dat testosteron in dit topic
ken jij mijn tent is top niet? Choix du Chef deed aan mee op de Hooikade, notabene Den Haagquote:
Geen becky --> Geen ook_gek --> Geen topicvullingquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:42 schreef RATMEN het volgende:
Ja, hallo! Moet ik het topic in mijn eentje volmaken?!
Dusch, ik ga maar es naar kantoor.
.
QFT!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen becky --> Geen ook_gek --> Geen topicvulling
Het is triest, maar waar!
nja iig heel rustigquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:44 schreef ook_gek het volgende:
dus zonder mij of becky is het topic dood -O_
Is je tetanus injectie wel up to date?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:18 schreef Yoni het volgende:
En verder ben ik gaar, moe, heb ik geen zin, doet mijn voet pijn omdat ik gister op een punaise stond en wil ik weekend!
Denk 't niet eigenlijk, maar zo ernstig is het vast niet. Heb er wel meteen braaf betadine opgesmeerd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is je tetanus injectie wel up to date?Anders alsnog halen!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef becky27 het volgende:
heeeeleeuw!! goedeavond, kapot van druk druk druk druk weekend en zeeer vermoeiende cursusdagen! en nu ga ik wintersporten, snel pakken
quote:
baaaaaaalen zeg, nog steeds geen nieuws, tttsssssquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:39 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
nee nog steeds niet en nog steeds geen verbeteringen op het geiservlak
Gelukkig gaat slecht douchen wel... (lees koud)
Naja, je weet me te vinden hequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:39 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
nee nog steeds niet en nog steeds geen verbeteringen op het geiservlak
Gelukkig gaat slecht douchen wel... (lees koud)
Ja hoor en ik speel zoveel stukken dat het best wel vaak nodig isquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:18 schreef Yoni het volgende:
RATMEN, hebben jullie wel eens een fotograaf nodig toevallig ergens bij die stukken en/of repetities enzo?![]()
Ik wil zo graag eens iets doen met theaterfotografie![]()
En verder ben ik gaar, moe, heb ik geen zin, doet mijn voet pijn omdat ik gister op een punaise stond en wil ik weekend!
Wel vandaag nieuwe camera kopen. Woei!
quote:
Zullen we de TT maar wijzigen in "waar RATMEN verzaakt"? Volgens mij is die pm nergens aangekomenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]! Serieus?! Ik heb een reply to all gedaan op de laatste topicPM
.
Hmm, ik snap er niets meer van!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Zullen we de TT maar wijzigen in "waar RATMEN verzaakt"? Volgens mij is die pm nergens aangekomen
Wel naar a_a ... niet naar m@x om een of andere rare redenquote:Dit bericht werd verzonden aan: Addict89, 2Mini, admiraal_anaal, AirwiN, Atreidez, becky27, CaLeX, Charisma, Chen, Chiquitina, ChRoNiC, Conekiller, denB, Elegy, Huppelei, jna, Koploperkopper, ook_gek, Petre, pussydeluxe, RATMEN, Rian_, roque79, winterapfel, woutabest, XL en Yoni.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wel naar a_a ... niet naar m@x om een of andere rare reden.
quote:
Tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja hoor en ik speel zoveel stukken dat het best wel vaak nodig is.
Uit mijn laatste voorstelling:
[ afbeelding ]
Ik speel nu in 3 producties en mogelijk binnenkort in een vierde. Ik weet dat twee van die producties een vaste fotograaf hebben, van eentje weet ik zeker dat er geen vaste fotograaf is. Dus ik zal je aanbevelenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tof!
Ik hou me ernstig van harte aanbevolenLijkt me echt zo leuk om te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |