Je kan eens informeren bij de huurcommissie...quote:Op maandag 14 april 2008 11:55 schreef Chiquitina het volgende:
En daar gaat de maandag morgen dan... huisbaas heeft net gebeld geiser kan niet vervangen worden voor 7 meiKan ik daarvoor nergens klacht indienen ofzo? Het is namelijk al vastgesteld dat het een CO bom is...
Mss dreigen dat je naar de media stapt. Wil ook wel eens werkenquote:Op maandag 14 april 2008 11:55 schreef Chiquitina het volgende:
En daar gaat de maandag morgen dan... huisbaas heeft net gebeld geiser kan niet vervangen worden voor 7 meiKan ik daarvoor nergens klacht indienen ofzo? Het is namelijk al vastgesteld dat het een CO bom is...
Echte mannen gebruiken schuurpapier als handdoek...quote:
Of gewoon een stuk boomschorsquote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Echte mannen gebruiken schuurpapier als handdoek...
En me sinaasappelhuidje dan?quote:Op maandag 14 april 2008 15:11 schreef AirwiN het volgende:
Echte mannen gebruiken schuurpapier als handdoek...
Die wordt dan weer mooi glad... Sinaasappelhuidjes!quote:
Ik wel, ik moet mijn eigenwaarde toch érgens vandaan halenquote:Op maandag 14 april 2008 15:31 schreef ook_gek het volgende:
ik heb niet zo een drang om me zelf te bewijzen
Mocht de nood echt hoog zijn dan woon ik volgens mij niet zo gek ver bij je vandaan. Je mag best wel eens hier komen douchen. Misschien een fijner idee dan bij al dat testosteron in dit topicquote:Op maandag 14 april 2008 13:48 schreef Chiquitina het volgende:
ThxMaar tzou wel is realiteit kunnen worden... ik heb alvast gegoogled op openbare zwembaden...
quote:Op maandag 14 april 2008 16:28 schreef m@x het volgende:
[..]
Mocht de nood echt hoog zijn dan woon ik volgens mij niet zo gek ver bij je vandaan. Je mag best wel eens hier komen douchen. Misschien een fijner idee dan bij al dat testosteron in dit topic
ken jij mijn tent is top niet? Choix du Chef deed aan mee op de Hooikade, notabene Den Haagquote:
Geen becky --> Geen ook_gek --> Geen topicvullingquote:Op dinsdag 15 april 2008 08:42 schreef RATMEN het volgende:
Ja, hallo! Moet ik het topic in mijn eentje volmaken?!
Dusch, ik ga maar es naar kantoor.
.
QFT!quote:Op dinsdag 15 april 2008 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen becky --> Geen ook_gek --> Geen topicvulling
Het is triest, maar waar!
nja iig heel rustigquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:44 schreef ook_gek het volgende:
dus zonder mij of becky is het topic dood -O_
Is je tetanus injectie wel up to date?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:18 schreef Yoni het volgende:
En verder ben ik gaar, moe, heb ik geen zin, doet mijn voet pijn omdat ik gister op een punaise stond en wil ik weekend!
Denk 't niet eigenlijk, maar zo ernstig is het vast niet. Heb er wel meteen braaf betadine opgesmeerd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:53 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Is je tetanus injectie wel up to date?Anders alsnog halen!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:40 schreef becky27 het volgende:
heeeeleeuw!! goedeavond, kapot van druk druk druk druk weekend en zeeer vermoeiende cursusdagen! en nu ga ik wintersporten, snel pakken
quote:
baaaaaaalen zeg, nog steeds geen nieuws, tttsssssquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:39 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
nee nog steeds niet en nog steeds geen verbeteringen op het geiservlak
Gelukkig gaat slecht douchen wel... (lees koud)
Naja, je weet me te vinden hequote:Op dinsdag 15 april 2008 20:39 schreef Chiquitina het volgende:
[..]
nee nog steeds niet en nog steeds geen verbeteringen op het geiservlak
Gelukkig gaat slecht douchen wel... (lees koud)
Ja hoor en ik speel zoveel stukken dat het best wel vaak nodig isquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:18 schreef Yoni het volgende:
RATMEN, hebben jullie wel eens een fotograaf nodig toevallig ergens bij die stukken en/of repetities enzo?![]()
Ik wil zo graag eens iets doen met theaterfotografie![]()
En verder ben ik gaar, moe, heb ik geen zin, doet mijn voet pijn omdat ik gister op een punaise stond en wil ik weekend!
Wel vandaag nieuwe camera kopen. Woei!
quote:
Zullen we de TT maar wijzigen in "waar RATMEN verzaakt"? Volgens mij is die pm nergens aangekomenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:02 schreef RATMEN het volgende:
[..]! Serieus?! Ik heb een reply to all gedaan op de laatste topicPM
.
Hmm, ik snap er niets meer van!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:07 schreef m@x het volgende:
[..]
Zullen we de TT maar wijzigen in "waar RATMEN verzaakt"? Volgens mij is die pm nergens aangekomen
Wel naar a_a ... niet naar m@x om een of andere rare redenquote:Dit bericht werd verzonden aan: Addict89, 2Mini, admiraal_anaal, AirwiN, Atreidez, becky27, CaLeX, Charisma, Chen, Chiquitina, ChRoNiC, Conekiller, denB, Elegy, Huppelei, jna, Koploperkopper, ook_gek, Petre, pussydeluxe, RATMEN, Rian_, roque79, winterapfel, woutabest, XL en Yoni.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:34 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Wel naar a_a ... niet naar m@x om een of andere rare reden.
quote:
Tof!quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:00 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Ja hoor en ik speel zoveel stukken dat het best wel vaak nodig is.
Uit mijn laatste voorstelling:
[ afbeelding ]
Ik speel nu in 3 producties en mogelijk binnenkort in een vierde. Ik weet dat twee van die producties een vaste fotograaf hebben, van eentje weet ik zeker dat er geen vaste fotograaf is. Dus ik zal je aanbevelenquote:Op dinsdag 15 april 2008 22:45 schreef Yoni het volgende:
[..]
Tof!
Ik hou me ernstig van harte aanbevolenLijkt me echt zo leuk om te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |