Net zoiets als motorforumsen.quote:Op donderdag 15 mei 2008 09:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
Verspreid foto's via motorfora's bijv met beloning ofzo
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:00 schreef Shiko het volgende:
IkWilbert: Ja, heb ik al overna gedacht, maar ik weet ook dat er niet een 100% foolproof maniertje is om te voorkomen dat die beesten binnenkomen. Misschien wel om het meeste van dat gespuis weg te houden, en dan vooral motten. Bleh.
kortsluiting87: Waarom zit je nou een foto van jezelf te posten hier, joh?
Die post gaat nog verder:quote:
Paperige rabarber en aflaten koelen. Klinkt als een nogal katholiek recept.quote:Op dinsdag 13 mei 2008 11:30 schreef Draakjuh het volgende:
resept van mijn oma was als volgd.
rabarber wassen en klein snijden, het velletje er op laten zitten voor de rode kleur
dan koken op een laag pitje tot dat het allemaal zacht/paperig is, niet al te veel water, dan word het te dun.
suiker en kaneel toevoegen naar smaak.
even aflaten koelen en heerlijk als groente of als toetje met een beetjuh yogurt en honging![]()
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Die post gaat nog verder:
[..]
Paperige rabarber en aflaten koelen. Klinkt als een nogal katholiek recept.
Of hoeft het niet?quote:Op donderdag 15 mei 2008 12:33 schreef woodside het volgende:
Na 3 jaar wordt de sex met zijn huidige vriendin een beetje saai. Hij zegt dingen die hij niet meent. Hij gebruikt je puur voor de sex. Zeg dat hij het maar bij iemand anders ga zoeken... Laat je niet gebruiken, zet het uit je hoeft. Heb geen contact met hem en na een tijd ben je er overheen.
Maximalisatie middels verlenging.quote:Op woensdag 14 mei 2008 22:11 schreef DivineJester het volgende:
Ik weet overigens ook niet of ik gelukkig zou zijn met en ziekenhuis wat winstmaximalisatie nastreeft (als er eventueel betaald moet gaan worden aan aandeelhouders) in plaats van diensverlengingsmaximalisatie.
quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
[..]
Paperige rabarber en aflaten koelen. Klinkt als een nogal katholiek recept.
Ik had het gezien. Maar ik vond het al zo ergquote:Op donderdag 15 mei 2008 11:31 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik moest vanmorgen boodschapen doen.
Dus eerst even langs de groenteboer omdat ik trek in aarbijen had.
Sta ik bij de groenteboer, ben ik eindelijk aan de beurt,
vraag ik netjes en beleefd "dag groenteboer, heb je aarbeije ?"
Zegt dei groente boer :"momentje"en loopt een deur door.
Komt die vervolgens terug met een kerel en die zegt : "hoi, ik ben aart, je had naar mij gevraagd"
Dat hoort bij het grapjequote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:20 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, zoiets dacht ik ook al, maar dan zou ik persoonlijk toch de d er wel in houden, en consequent zijn met het ij/ei.quote:
Waar diensverlening bedoeld wordt? Dat is wat je noemt een originele spelfoutquote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:40 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nooit gehoord van dienstverlenging?
Aparte wetgeving als je niet in zwarte kleding mag werken.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 15:24 schreef Jack. het volgende:
je kan het doen, maar als je het in het zwart doet is het niet legaal als je volgens de wetgeving wilt werken.
De vraag is alleen of er iemand op zal reageren (wsl niet).
quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 14:21 schreef deepart het volgende:
(...)
Misschien is simenaars iets voor brain.. Over zelfbeheersing..
je vergat deze nog uit dat topic:quote:
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 15:22 schreef OldJeller het volgende:
Gaan die vrouwen plots kooltruien en lange broeken dragen? Nee.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:09 schreef qonmann het volgende:
[..]
26 miljoen opgestreken ...
En daar gaat het over
Het maakt niet uit wat een topbestuurder doet ..cachen doen ze (bijna) allemaal
Bijna onafhankelijk van hun presteren.
Echt, hoe kom je er op?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:12 schreef RAVW het volgende:
Ja maar wat mij gewoon een norm stoort aan die lui, ze blijven maar roepen dat alles maar duurder moet worden om dat ze geen winst kunnen maken.
kijk naar de belastingen , zieken zorg , verzekeringen enz enz ......
Maar wel lees je over all dat dat juist de bedrijven zijn die de top inkomens flink omhoog gooien.
Wel vreemd hoor iemand die voor 1000 Euro per maand moet rond komen betaald 117 euro aan de zorg per maand , maar iemand met een inkomen van 6 miljoen ook.
En hun maar klagen terwijl als ze het op hun functie fout doen dat ze vaak al weten dat ze een zeer grote gouden hand druk mee krijgen.
En dat de gewone werkende man dan alleen maar ontslag kan krijgen zonder extra's en vaak vele euro's er op achter uit gaan
Nee het wordt een tijd dat alles eens in % gedaan gaat worden , niets vaste bedragen , net zo als met een loon verhoging moet het met je vaste lasten ook zo zijn.
Allebei. Het is goud dat verguld isquote:
Volgens mij mis ik een paar woorden?quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:39 schreef RoNin-B het volgende:
Ben ik paranoïde als ik denk dat mijn vriendin de draak met me steekt?
Ze heeft steeds veel vroeger gedaan dan ik met werken, waarna ze blijkbaar een ex opzoekt die haar nog geld moet, om hem aan te manen,zegt ze, of op café gaat hangen.
Als je denkt dat ze alle varianten wel eens gehad hebben, verzint er toch weer iemand een originele!quote:Op maandag 19 mei 2008 15:45 schreef ScarFace- het volgende:
Ga dan niet liften.
Je weet dat dit kan gebeuren het is zouzo triest om via andermans auto te willen reizen.
Koop zelf een auto of ga met de trein of met een vriend mee ofzo.
Daarom is het wel lache haha OWNED
mijn geld is ook wel eens ontoerekeningsvatbaar, dan gaat het zelf bier drinken i.p.v. dat ik dat doe.quote:Op zondag 18 mei 200811:06 schreef Xebrozius het volgende:
Ik kan op dit moment niet betalen aangezien mijn geld ontoerekeningsvatbaar is.
En ik wou zo graag dat ik deze uitspraak had verzonnen..
Ja oké het is sowieso mierenneukerquote:Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je denkt dat ze alle varianten wel eens gehad hebben, verzint er toch weer iemand een originele!
*Ik* heb 2x in het stadion van Barcelona gezeten.quote:Op maandag 19 mei 2008 17:07 schreef blacklady29 het volgende:
sorry maar goed ik weet dat het dom van mij is om 2x zon pil te nemen maar ik heb al 3 kids van 12 7 en 5 jaar en ik ben echt een goede moeder en ben zeker kinderen waard dus ik vind het echt nergens op slaan ik vroeg me gewoon iets af en ik had gehoopt dat iemand mij er mee kon helpen en niet van zulke antwoorden te krijgen dat ik geen kids waard ben omdat ik 2x in het begin stadion van baarmoederkanker hebt gezeten dus dan wil je je nog wel een x bedenken maar dat wil ook niet zeggen dat ik fout bezig ben geweest dat weet ik wel ik vroeg me alleen af of ik overtijd ben thats it
Oh, die wilde ik ook net plaatsen!quote:Op maandag 19 mei 2008 17:31 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
*Ik* heb 2x in het stadion van Barcelona gezeten.
Anyway, dan heb ik het nog niet eens over de totale afwezigheid van leestekens en hoofdletters.
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:30 schreef blacklady29 het volgende:
ben niet zon kleinkind om lees tekens te moeten gebruiken volwassenen kunnen het zo wel lezen
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:35 schreef Biancavia het volgende:
Gelukkig heeft de schrijfster een goede verklaring:
[..]
Zie dat huis uit de fifties komen stampen!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:53 schreef m3nster het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb een vraagje, ik heb een woning op het oog, daar ligt een vloer in. Dat is een orginele vloer volgens mij, daaronder wat dwarsbalken en daaronder het plafon van de benedenburen. fototje-klik (althans, dat denk ik...huis stampt uit de jaren 50..
Nu is mijn vraag, ik wil deze vloer (als ik de woning koop) schuren, verven, lakken..Ik zit al een tijdje een aantal forums te lezen hierover. Het is een vloeroppervlak van ruim 70m2, ik wil graag een witte / andere lichte kleur hiervan maken. Het is nu blauwig..
Is dit haalbaar? Of ben ik hier weken mee bezig? schuren kan wel snel opzich lijkt mij. Maar het verven.. ik lees steeds, je moet 2 a 3 lagen doen, en dan lakken..
En om 70m2 in je eentje 3x te verven en te lakken![]()
Elke tip/hint/opmerking wordt gewaardeerd! Dankjullie
quote:De oma had de granaat als sier voor het raam liggen en werd ontdekt door haar schoonmaakster.
Toch lief dat de schoonmaakster oma wel ontdekt heeft.quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 17:35 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Oh, die wilde ik ook net plaatsen!
Gelukkig heeft de schrijfster een goede verklaring:
[..]
Aparte manier van een uitdrukking veranderen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:57 schreef JohnDope het volgende:
Kijk wat bedrijven doen, vind ik allemaal niet erg, vanmij apart vergoeden ze alle boetes.
quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:46 schreef makkie88 het volgende:
stoppen met baren please.. strax zijn er nog meer anaal-fabeten in nederland, en in mijn ogen ben je niet goed snik.. 2x morging afterpil en daarna toch een kind willen..
quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:13 schreef Lambiekje het volgende:
(...)
*** Een tip. Weiger nu eens niet om docus te bekijken .. want je slaat echt een modderfiguur als je geen notie hebt wat Who Killed John O'Neill , Terrorstorm, Martial Law en Power of Nightmares naar voren brengen.. ..dat je met hun stellingen niet eens bent swa, maar niet kijken is gewoon laf als je wel wilt mee discusieren.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:46 schreef Dibble het volgende:
dieren zijn minderwaardiger dan mensenkk boomknuffelaar. Ik hoop dat ze het in stukjes snijden en terugbrengen naar hun huisjes om lekker walvis aan de spit te braden
lijden ze geen honger meer!
animals serve humans
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:28 schreef Jesp_J het volgende:
Laat maar zitten, kijk zelf wel als ik daar ben.
Ik heb meer als geld genoeg, maar vind het gewoon belachelijk dat je in Nederland overal (zo veel) moet betalen om je auto te parkeren.
7.50 voor 2 uurjtes amsterdam is toch gewoon belachelijk. (1 dagje winkelen is dan al 30 euro).
Heeft het dt-geklooi hiermee een (voorlopig) dieptepunt bereikt? We wachten af.quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:20 schreef Jellese11 het volgende:
Je kan het beste een pc samenstellen. Allen het moederboord in erg duur. Aan het besturings systeem ligt aan wat je er mee wil doen. Voor gamen kan je het beste vista nemen. Als je wilt gamen moet je ook een goede video en geluidtskaart hebben. de video kaarten van nvidea zijn het beste. MAAR OOK DUUR!!!!!!!
Het beste kan je een pc samenstellen door iemand die je kent. En niet door een bedrijf!!!!
Ik zou het best voor je willen doen.
Jelle seubring
jseubring@live.nl
quote:Op donderdag 22 mei 2008 17:26 schreef Frollo het volgende:
[..]
Heeft het dt-geklooi hiermee een (voorlopig) dieptepunt bereikt? We wachten af.
Onderstreept de zinnen die niet logisch zijn.quote:Je kan het beste een pc samenstellen. Allen het moederboord in erg duur. Aan het besturings systeem ligt aan wat je er mee wil doen. Voor gamen kan je het beste vista nemen. Als je wilt gamen moet je ook een goede video en geluidtskaart hebben. de video kaarten van nvidea zijn het beste. MAAR OOK DUUR!!!!!!!
Het beste kan je een pc samenstellen door iemand die je kent. En niet door een bedrijf!!!!
Ik zou het best voor je willen doen.
Jelle seubring
jseubring@live.nl
Zonneklaar.quote:Één van de weinige vrouwen waar ik niet in geinteresseerd ben voor een sexuele relatie voor verschijnende redenen,
Je wilde gewoon nog een keer in dit topic komen, geef 't maar toe!quote:
Je bent me voorquote:Op donderdag 22 mei 2008 22:04 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je wilde gewoon nog een keer in dit topic komen, geef 't maar toe!
Ze krijgen toch zouzo 1000 euro per dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |