abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:08:41 #76
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_58808480
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:00 schreef DanielSmith het volgende:
Ongelovelijk dat hier nog steeds mensen mee bezig zijn... Alle aannames worden keer op keer ontkracht, waarna de complotzoekers weer met totaal andere "onverklaarbare feiten" op te proppen komen. Zoek een hobby ofzo
Onkracht door Populair Mechanics zeker?... wake up.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 21 mei 2008 @ 20:12:46 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_58808561
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom?

Waarom zou een militaire TV onzin zijn? Leg dat eens eventjes uit?
[..]

Ja dus,?!

Dit is een verklaring van mijn kant waarom iets mogelijk is. Ik ben van mening dat er gerotzooid is met beelden.

Het is hier verboden om harde bewijzen te vragen.
[..]

Mensenkinderen wat ben jy een slechte lezer.
[..]

Lezen
[..]

dan had de toren al in 1975 moeten instorten.

Als iets het niet meer houdt dan gaat hellen en niet recht naar benenden. Waarom is men ze beroerd op de hoogte van Natuurkunde. Een vlaar kan gewoon niet gelijktijg op alleen ophangingspunten begeven ... dat is gewoon waanzin.

Inertia wet wordt gewoon compleet genegeerd. Het is gewoon zo belachelijk dat mensen alles maar voor zoete koek slikken.
[..]

Zucht je bent gewoon het broertje van Calvobbes.
Jij hebt echt geen, maar dan ook _helemaal_ _geen_ verstand van Natuurkunde whatso-ever Dat blijkt nu wel overduidelijk. Ik weet niet wat jij voor opleiding hebt gedaan maar veel zal het niet zijn als dit je manier van logisch redeneren is
Breitling - Instruments for Professionals
pi_58808617
quote:
Maar niet verboden om ze te geven.

(trouwens: )
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:16:09 #79
201459 DanielSmith
Tavern on the green
pi_58808623
Echt geweldig hoe complotverdedigers verstand hebben van zo'n beetje alles wat iets met deze dag te maken heeft, en de mensen die er jarenlang voor gestudeerd hebben buiten kijf zetten.

Misschien kunnen jullie je aanmelden bij Bush, om de volgende terroristische actie te plannen
pi_58808635
quote:

[..]

Waarom?

Waarom zou een militaire TV onzin zijn? Leg dat eens eventjes uit?
[..]

Ja dus,?!

Dit is een verklaring van mijn kant waarom iets mogelijk is. Ik ben van mening dat er gerotzooid is met beelden.

[..]

Mensenkinderen wat ben jy een slechte lezer.
[..]

Lezen
[..]

dan had de toren al in 1975 moeten instorten.

Als iets het niet meer houdt dan gaat hellen en niet recht naar benenden. Waarom is men ze beroerd op de hoogte van Natuurkunde. Een vlaar kan gewoon niet gelijktijg op alleen ophangingspunten begeven ... dat is gewoon waanzin.

Inertia wet wordt gewoon compleet genegeerd. Het is gewoon zo belachelijk dat mensen alles maar voor zoete koek slikken.
[..]

Zucht je bent gewoon het broertje van Calvobbes.
Jouw talent om een discussie aan te gaan wordt ook met de dag minder.

Ook militairen kunnen niet live beelden aanpassen. Militairen kunnen niet zomaar een TV zender overnemen.

Jij komt niet eens in de buurt bij bewijs, niet eens een voorbeeld, niet eens een goede redenatie of het wel kan.
Als het hier verboden is om bewijzen te vragen moet het ook verboden zijn dat jij iedereen die jouw sprookjes niet geloofd maar uitscheld.

Verbeter mijn leesvermogen dan maar eens. Ik zie nergens staan dat ze bij de impact zone waren.

Ik lees goed wat er staat. Ik zie geen uitleg waarom de top meteen had af moeten breken bij het instorten.

1975 was pas een prullebak brandje vergeleken hierbij. Toen was er geen vliegtuig naar binnen gevlogen waardoor de constructie van meerde verdiepingen beschadigd raakte.
Je slaat de plank weer gigantisch mis.

Wel apart dat jij doet alsof je expert bent op het gebied van natuurkunde terwijl je niet eens snapt waarom de ene toren sneller instort dan de ander. Typisch.
pi_58808683
Ik lees trouwens wel wat interessants over Steven E. Jones:
quote:
Jones is a member of The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints.

Jones has been described as "a devout Mormon
Hij gelooft wel meer
  woensdag 21 mei 2008 @ 20:38:29 #82
52357 Lambiekje
pi_58809011
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:16 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Jouw talent om een discussie aan te gaan wordt ook met de dag minder.

Ook militairen kunnen niet live beelden aanpassen. Militairen kunnen niet zomaar een TV zender overnemen.
En 911 was een normale dag?

Waarom zou het pentagon geen digiart mensen in dienst kunnen hebben. Wat heb je een scheef beeld van de werkelijkheid. ....

Ga je maar eens de film Wag the dog gaan kijken .. en meteen janken dat het film is. Hoe slinks en vuil men te werk gaat bij de CIA, FBI en Pentagon.

Wat een heel raar feit is dat de NBC, CBS CNN elkaars beelden, experts en verslaggevers. Normaal zijn het concurrenten. Dat men elkaars beelden gebruikt is voor mij aanleiding om te denken dat er iets anders was die regie in handen heeft.

Waarom zou het Pentagon geen rechten hebben om hun TV signaal uitzenden ?!
Die dag hadden het Pentagon zoveel zaken in de hand .. dus waarom ook niet de Media. !?!

Ik vind dat ik best een redelijk punt heb om te denken dat de media gestuurd werd door iets anders dan dat het normaal gebeurd.
quote:
Jij komt niet eens in de buurt bij bewijs, niet eens een voorbeeld, niet eens een goede redenatie of het wel kan.
Als het hier verboden is om bewijzen te vragen moet het ook verboden zijn dat jij iedereen die jouw sprookjes niet geloofd maar uitscheld.

Verbeter mijn leesvermogen dan maar eens. Ik zie nergens staan dat ze bij de impact zone waren.
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/audiotape.html zo dan
quote:
Ik lees goed wat er staat. Ik zie geen uitleg waarom de top meteen had af moeten breken bij het instorten.
je vraag was meteen ja .. maar mijn stelling waar je opdoelde was toch echt op moment dat vloer het begeeft. En zo als
A-tuinhek z'n mooie foto van plaatste .. een tuimelende top ... die dus na een paar sec in midair verporized ...dat is niet te verklaren met vuur en impact. !?
quote:
1975 was pas een prullebak brandje vergeleken hierbij. Toen was er geen vliegtuig naar binnen gevlogen waardoor de constructie van meerde verdiepingen beschadigd raakte.
Je slaat de plank weer gigantisch mis.
zucht ... het brand was velen malen erger, heter, langer, meer verdiepingen en bovendien waren de trusses niet eens van fireproof voorzien .. toen is er niets gebeurd. Dus ik weet niet waar je het over hebt.
quote:
Wel apart dat jij doet alsof je expert bent op het gebied van natuurkunde terwijl je niet eens snapt waarom de ene toren sneller instort dan de ander. Typisch.
zucht
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_58809141
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:38 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom zou het pentagon geen digiart mensen in dienst kunnen hebben. Wat heb je een scheef beeld van de werkelijkheid. ....

Ga je maar eens de film Wag the dog gaan kijken .. en meteen janken dat het film is. Hoe slinks en vuil men te werk gaat bij de CIA, FBI en Pentagon.

Wat een heel raar feit is dat de NBC, CBS CNN elkaars beelden, experts en verslaggevers. Normaal zijn het concurrenten. Dat men elkaars beelden gebruikt is voor mij aanleiding om te denken dat er iets anders was die regie in handen heeft.

Waarom zou het Pentagon geen rechten hebben om hun TV signaal uitzenden ?!
Die dag hadden het Pentagon zoveel zaken in de hand .. dus waarom ook niet de Media. !?!

Ik vind dat ik best een redelijk punt heb om te denken dat de media gestuurd werd iets anders dan dat het normaal gebeurd.
[..]

http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/audiotape.html zo dan
[..]

je vraag was meteen ja .. maar mijn stelling waar je opdoelde was toch echt op moment dat vloer het begeeft. En zo als
A-tuinhek z'n mooie foto van plaatste .. een tuimelende top ... die dus na een paar sec in midair verporized ...dat is niet te verklaren met vuur en impact. !?
[..]

zucht ... het brand was velen malen erger, heter, langer, meer verdiepingen en bovendien waren de trusses niet eens van fireproof voorzien .. toen is er niets gebeurd. Dus ik weet niet waar je het over hebt.
Er zijn vliegtuigen in de gebouwen gevlogen.

Er zijn 100'den zo niet duizenden mensen die dat hebben zien gebeuren. Die mensen zagen, zeker bij het tweede vliegtuig, meteen dat het een vliegtuig was. Bij het eerste vliegtuig was dat ook te zien en te horen. Daar zijn ook beelden van.

Live beelden manipuleren is niet mogelijk. Films doen daar weken over.
Jij hebt geen redelijke punten. Je denkt niet na over wat je zegt. Alles wat jij zegt is natuurkundig en wetenschappelijk te weerleggen.

Het pentagon kan niet zomaar op verschillende commerciele zenders inbreken en de uitzending overnemen. Het pentagon had die dag vrijwel niks in de hand anders zat er ook niet een groot gat in de muur aan het einde van die dag.

Je bent de meest hypocriet persoon die ik ook tegen ben gekomen door mij te verwijten dat ik een scheef beeld van de werkelijkheid heb.

Edited by ToT: Spaar je stembanden!

[ Bericht 27% gewijzigd door ToT op 21-05-2008 20:51:33 ]
pi_58809232
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:45 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Er zijn 100'den zo niet duizenden mensen die dat hebben zien gebeuren. Die mensen zagen, zeker bij het tweede vliegtuig, meteen dat het een vliegtuig was. Bij het eerste vliegtuig was dat ook te zien en te horen. Daar zijn ook beelden van.

Jij hebt geen redelijke punten. Je denkt niet na over wat je zegt. Alles wat jij zegt is natuurkundig en wetenschappelijk te weerleggen.

Het pentagon kan niet zomaar op verschillende commerciele zenders inbreken en de uitzending overnemen. Het pentagon had die dag vrijwel niks in de hand anders zat er ook niet een groot gat in de muur aan het einde van die dag.

Je bent de meest hypocriet persoon die ik ook tegen ben gekomen door mij te verwijten dat ik een scheef beeld van de werkelijkheid heb.

Wat een verkapte TVP zeg.

Edited by ToT: Ook de quote van het bericht ff wat minder schreeuwerig gemaakt!

[ Bericht 54% gewijzigd door ToT op 21-05-2008 20:55:48 ]
pi_58809299
Was wel opvallend dat JUIST een deel van het Pentagon geraakt werd dat op dat moment verbouwd werd en er dus bijna geen kip daar aanwezig was.
pi_58809336
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:53 schreef ToT het volgende:
Was wel opvallend dat JUIST een deel van het Pentagon geraakt werd dat op dat moment verbouwd werd en er dus bijna geen kip daar aanwezig was.

Als de kapers het "goede" stuk hadden geraakt was wel het verwijt gekomen dat het wel heel erg goede piloten waren en het dus wel georganiseerd moest zijn door de Amerikanen zelf.

Shit happens. De WTC torens hebben ze ook op twee verschillende hoogtes geraakt. Ze hebben intercoms open laten staan naar de verkeerstoren. Het waren geen ervaren piloten die precies konden "landen" waar ze wilden. Het enige wat belangrijk was dat ze een vliegtuig in een gebouw kregen. Maakte niet uit waar.
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:13:09 #87
52357 Lambiekje
pi_58809675
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:45 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Waarom is dat niet live mogelijk ?!
quote:
onzin want waarom zijn er anders dan tientallen lectures.

leg me dan maar eens uit waarom Inertia niet gold ?!
quote:
Met deze ene zin heb je zelf toch wel verraden dat je nog totaal niet hebt verdiept in het 911 verhaal. Je hebt echt geen flauwebenul wat er die dag zich afspeelde. Waarom denk je dat er zo graag oorlogje in irak wordt gespeeld.

Ik zou zeggen ga Power of Nightmares, Terrorstorm en Martial Law maar eens bekijken. Want nu sla je de plank toch echt mis. En het zou niet misstaan om Crossing the Rubicon te lezen en gewoon algemene kennis over false flags.

Ga je maar verdiepen in waarom er toevallig die dag Operation Virgo en Operation Vigilant aan de gang waren.
Waarom NORAD zijn bevoegdheden aan Pentagon over moesten dragen. Waarom er in het Pentagon werd afgeteld voor impact. Leg ook maar eventjes uit waarom het pentagon één dag voor 911, de 10e dus, bekende maakte dat ze 2300 miljard dollar kwijt zijn bovenop de 25% van budget dat ze sowieso al niet weten waar het aan uit gegeven wordt.....

Pattern of a Crime deel 1 / deel 2 / deel 3

*** Een tip. Weiger nu eens niet om docus te bekijken .. want je slaat echt een modderfiguur als je geen notie hebt wat Who Killed John O'Neill , Terrorstorm, Martial Law en Power of Nightmares naar voren brengen.. ..dat je met hun stellingen niet eens bent swa, maar niet kijken is gewoon laf als je wel wilt mee discusieren.
pi_58809685
http://www.911myths.com/i(...)ht_11_Crash_Evidence

Een verzameling getuigen over de crash van vlucht 11 in de WTC toren. Het staat vol met ooggetuigenverslagen.

http://edition.cnn.com/TRANSCRIPTS/0109/11/bn.01.html

CNN verslag, hadden het al snel over een vliegtuig in tegenstelling tot wat Lambiekje beweerd.
quote:
This all began at about 8:48 this morning. Again, what we know in case you are just joining us, a small plane, not a Cessna-type or five or six seater, but instead, perhaps a passenger flight ran into the north side of the World Trade Center.

---

DR. J. ATLASBERG (ph), REPORTER: Hello, Steve.

I'm actually uptown at 86th and Riverside. I can see the World Trade Center from about half the building up to the top. And about five minutes ago, as I was watching the smoke, a small plane -- I did -- it looked like a propeller plane, came in from the west. And about 20 or 25 stories below the top of the center, disappeared for a second, and then explode behind a water tower, so I couldn't tell whether it hit the building or not. But it was very visible, that a plane had come in at a low altitude and appeared to crash into the World Trade Center.
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:16:14 #89
52357 Lambiekje
pi_58809773
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:56 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Als de kapers het "goede" stuk hadden geraakt was wel het verwijt gekomen dat het wel heel erg goede piloten waren en het dus wel georganiseerd moest zijn door de Amerikanen zelf.

Shit happens. De WTC torens hebben ze ook op twee verschillende hoogtes geraakt. Ze hebben intercoms open laten staan naar de verkeerstoren. Het waren geen ervaren piloten die precies konden "landen" waar ze wilden. Het enige wat belangrijk was dat ze een vliegtuig in een gebouw kregen. Maakte niet uit waar.
Als het verkeerde deel raken nu een losstaand feit is dan is het de kapers vergeven. Maar dit is dus weer eentje bovenop de stapel van toevalligheden.
pi_58809891
http://www.911myths.com/i(...)t_175_Crash_Evidence

Een verzameling bewijzen dat vlucht 175 in de WTC toren is gevlogen. Ook veel fotografisch bewijs.

En veel filmpjes in betere kwaliteit dan de complotgelovers aandragen. Filmpjes waar geen vliegtuig op te zien was vanwege de slechte kwaliteit hebben nu ineens wel een vliegtuig. Ook geen bootjes in de achtergrond die verdwijnen.
pi_58809937
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als het verkeerde deel raken nu een losstaand feit is dan is het de kapers vergeven. Maar dit is dus weer eentje bovenop de stapel van toevalligheden.
Wat er ook gebeurd was die dag, het zou een stapel toevalligheden opleveren. Het is niet zo dat dit op regelmatige basis gebeurd en dat het allemaal voorspelbaar is.
pi_58810134
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Waarom is dat niet live mogelijk ?!
[..]

onzin want waarom zijn er anders dan tientallen lectures.

leg me dan maar eens uit waarom Inertia niet gold ?!
[..]

Met deze ene zin heb je zelf toch wel verraden dat je nog totaal niet hebt verdiept in het 911 verhaal. Je hebt echt geen flauwebenul wat er die dag zich afspeelde. Waarom denk je dat er zo graag oorlogje in irak wordt gespeeld.

Ik zou zeggen ga Power of Nightmares, Terrorstorm en Martial Law maar eens bekijken. Want nu sla je de plank toch echt mis. En het zou niet misstaan om Crossing the Rubicon te lezen en gewoon algemene kennis over false flags.

Ga je maar verdiepen in waarom er toevallig die dag Operation Virgo en Operation Vigilant aan de gang waren.
Waarom NORAD zijn bevoegdheden aan Pentagon over moesten dragen. Waarom er in het Pentagon werd afgeteld voor impact. Leg ook maar eventjes uit waarom het pentagon één dag voor 911, de 10e dus, bekende maakte dat ze 2300 miljard dollar kwijt zijn bovenop de 25% van budget dat ze sowieso al niet weten waar het aan uit gegeven wordt.....

Pattern of a Crime deel 1 / deel 2 / deel 3

*** Een tip. Weiger nu eens niet om docus te bekijken .. want je slaat echt een modderfiguur als je geen notie hebt wat Who Killed John O'Neill , Terrorstorm, Martial Law en Power of Nightmares naar voren brengen.. ..dat je met hun stellingen niet eens bent swa, maar niet kijken is gewoon laf als je wel wilt mee discusieren.
Een vliegtuig aan live TV beelden toevoegen is gewoon technisch onmogelijk. Ik kan je wel het een en ander uit gaan leggen daarover maar dat wil je toch niet geloven. Want in Hollywood kunnen ze het en in computerspelletjes ook. Dus dan moet het live ook maar kunnen. Dat is complete onzin.
Er zijn wel technieken om reclameborden bij live TV beelden te zetten maar daar is veel voorbereiding voor nodig. Het moet een camera zijn met speciale lenzen, er moet gemeten worden hoe de camera beweegt en hoe ver die inzoomt. Dan berekent een computer hoe de camera beweegt t.o.v. van een vast veld.
Als de camera dan verplaatst wordt, worden de virtuele beelden ook verplaats.
Dus als je in een helikopter zit is die techniek gewoon onmogelijk.
Bij vaste camera's moet je minstens weer 5 mensen hebben om dat voor elkaar te krijgen. Weer meer getuigen.

Oke, dan gaan we tientallen lezingen houden en heel hard roepen dat alle complotgelover fantasten zijn. Dat is dan ook waarheid he!

En de rest van jouw verhaal negeer ik gewoon maar voor nu. Al bekende verhalen en die beweringen roepen bij mij weer zoveel vragen op terwijl je nog zoveel andere vragen niet hebt beantwoord.
pi_58810394
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:53 schreef ToT het volgende:
Of is het opvallend dat ze precies hetzelfde stuk raken wat ze ook hadden geraakt als ze niet die lange bocht hadden gemaak maar gelijk een nosedive hadden gedaan.. Waarschijnlijk hebben ze gewoon tijdens en na de bocht de snelweg als visuele orientatie gebruikt, ik heb daar 2 jaar geleden gereden je komt precies op het impact punt uit.

En voor de Pentagon no planers, zoek de verschillende vliegtuigonderdelen:

Bron en wat hints:
http://11-settembre.blogs(...)fia-inedita-dal.html
Andere bron:
http://wtc7lies.googlepages.com/pentagonattackpage2
  woensdag 21 mei 2008 @ 21:55:13 #94
52357 Lambiekje
pi_58810722
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:29 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Een vliegtuig aan live TV beelden toevoegen is gewoon technisch onmogelijk. Ik kan je wel het een en ander uit gaan leggen daarover maar dat wil je toch niet geloven. Want in Hollywood kunnen ze het en in computerspelletjes ook. Dus dan moet het live ook maar kunnen. Dat is complete onzin.
Ik opperde dat alles NEP was behalve de brandende torens. Dat we dus naar een digitale overview van de stad hebben staan kijken. Geospatiale software?!

Waarom is een sjabloon realtime in beeld brengen niet mogelijk.
quote:
Er zijn wel technieken om reclameborden bij live TV beelden te zetten maar daar is veel voorbereiding voor nodig. Het moet een camera zijn met speciale lenzen, er moet gemeten worden hoe de camera beweegt en hoe ver die inzoomt. Dan berekent een computer hoe de camera beweegt t.o.v. van een vast veld.
Als de camera dan verplaatst wordt, worden de virtuele beelden ook verplaats.
Dus als je in een helikopter zit is die techniek gewoon onmogelijk.
WESCAM?! ..
quote:
L-3 Wescam is a world leader in the design and manufacture of visual information systems, providing real-time images as information and entertainment for a variety of government and commercial customers around the globe.
Daar heb je het ... Realtime is WEL mogelijk.

Maar je ge je nu nog de aangedragen docus bekijken ...
pi_58810983
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik opperde dat alles NEP was behalve de brandende torens. Dat we dus naar een digitale overview van de stad hebben staan kijken. Geospatiale software?!

Waarom is een sjabloon realtime in beeld brengen niet mogelijk.
[..]

WESCAM?! ..
[..]

Daar heb je het ... Realtime is WEL mogelijk.

Maar je ge je nu nog de aangedragen docus bekijken ...
Ga jij kijken naar die filmpjes die ik heb gegeven net? Je weet wel, die filmpjes die heel wat duidelijker zijn dan de filmpjes die jij gebruikt om jou verhaal te onderbouwen.

Het is technisch gewoon niet mogelijk om een realitsiche video een complete stad te maken voor verschillende zenders. Software om dat soort dingen te maken heeft rendertijd nodig. 1 seconde video kan wel een uur renderen kosten.
Als jij aanwijzingen hebt dat het wel kan, wil ik die video wel gaan bekijken.

Wescam heeft in die situatie ook geen zin. Je weet niet waar je over praat als je zomaar een naam dumpt.
Ze geven gewoon beelden weer wat er gebeurd. Geen geavanceerde gemanipuleerde beelden waar geloofwaardig een vliegtuig in vliegt.
Je Engels en begrijpend lees vermogen is ook nog eens totaal ontoereikend.
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:10:41 #96
52357 Lambiekje
pi_58811038
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 21:38 schreef mouzzer het volgende:

[..]

Of is het opvallend dat ze precies hetzelfde stuk raken wat ze ook hadden geraakt als ze niet die lange bocht hadden gemaak maar gelijk een nosedive hadden gedaan.. Waarschijnlijk hebben ze gewoon tijdens en na de bocht de snelweg als visuele orientatie gebruikt, ik heb daar 2 jaar geleden gereden je komt precies op het impact punt uit.

En voor de Pentagon no planers, zoek de verschillende vliegtuigonderdelen:

[ afbeelding ]

Bron en wat hints:
http://11-settembre.blogs(...)fia-inedita-dal.html
Andere bron:
http://wtc7lies.googlepages.com/pentagonattackpage2
Dit bewijst helemaal niets.
pi_58811150
Volgens mij bedoelt Lambiekje dat alle filmpjes van goede kwaliteit weken/maanden/jaren van te voren in elkaar zijn gezet, en dat die shot uit de helicopter ter plekke gemaakt is, waarbij een plaatje van een vliegtuig van een paar pixeltjes groot door iemand richting het WTC geduwd werd, en toen dat plaatje het gebouw raakte, schoten ze wat te ver door en ging het beeld even op zwart.
Meteen daarna kwamen de filmpjes naar buiten waar ze veel langer aan gewerkt hebben.

(Tenminste, zo schat ik Lambiekje's verhaal in. Ikzelf ben overigens wel overtuigd dat er vliegtuigen bij aan te pas kwamen.)

Lambiekje: waarom zouden ze geen echte vliegtuigen gebruikt hebben? Waarom geen combinatie van bommen en een vliegtuig? Dan kan er veel minder mis gaan met de trucage.
  woensdag 21 mei 2008 @ 22:17:30 #98
52357 Lambiekje
pi_58811188
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:07 schreef SpaceSpiff het volgende:

[..]

Ga jij kijken naar die filmpjes die ik heb gegeven net? Je weet wel, die filmpjes die heel wat duidelijker zijn dan de filmpjes die jij gebruikt om jou verhaal te onderbouwen.

Het is technisch gewoon niet mogelijk om een realitsiche video een complete stad te maken voor verschillende zenders. Software om dat soort dingen te maken heeft rendertijd nodig. 1 seconde video kan wel een uur renderen kosten.
Als jij aanwijzingen hebt dat het wel kan, wil ik die video wel gaan bekijken.

Wescam heeft in die situatie ook geen zin. Je weet niet waar je over praat als je zomaar een naam dumpt.
Ze geven gewoon beelden weer wat er gebeurd. Geen geavanceerde gemanipuleerde beelden waar geloofwaardig een vliegtuig in vliegt.
Je Engels en begrijpend lees vermogen is ook nog eens totaal ontoereikend.
jezus mina ... check nu eens wat WESCAM doet en kan. Er is bewijs dat er gebruik is gemaakt van WESCAM tijdens 911.
Maar het enige bewijs wat hebben is een ultrablurry zwart vliegtuig sjabloontje. Met z'n WESCAM camera hadden we mensen achter de rampjes van het vliegtuig moet hebben zien. Zo loeischerp beeld kan z'n WESCAM camera geven

We zijn gewoon genept met de beelden.
pi_58811474
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 22:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

jezus mina ... check nu eens wat WESCAM doet en kan. Er is bewijs dat er gebruik is gemaakt van WESCAM tijdens 911.
Maar het enige bewijs wat hebben is een ultrablurry zwart vliegtuig sjabloontje. Met z'n WESCAM camera hadden we mensen achter de rampjes van het vliegtuig moet hebben zien. Zo loeischerp beeld kan z'n WESCAM camera geven

We zijn gewoon genept met de beelden.
Er zijn genoeg scherpe beelden. Daar heb ik je net een link naar gegeven.
Ik zal die link nog maar een keer geven: http://www.911myths.com/i(...)t_175_Crash_Evidence kijk vooral naar de NBC video. Dan zie je toch echt een vliegtuig aankomen. Dan hoor je ook live reacties van mensen die zeggen dat het een vliegtuig was. Wat weer in contrast is met jouw bewering dat men het eerste uur niet wist dat het een vliegtuig was.

Ik weet dondersgoed wat een Wescam kan. Die kan niet wat jij wilt dat die kan. Wescam is een systeem om camera's onder (bijvoorbeeld) een helikopter te hangen. Daarbij kun je een hele dure camera kopen (voor films) of een goedkope camera (voor TV). Laten TV stations kwaliteit nou niet zo belangrijk vinden als filmproducenten...
Wescam is niet bedoeld om daar live beelden aan toe te voegen.

Jij bent gewoon genept met de beelden die bewerkt zijn door complotgelovers.
pi_58811621
Kijk, dat denk ik dus ook!

Het gaat puur om de allereerste beelden die live uitgezonden zouden zijn, die bij duizenden Amerikanen op de video opgenomen zouden zijn.

Ik zou DAT wel eens bevestigd willen zien: kloppen die filmpjes wel? Zijn die toen echt uitgezonden, of hebben een paar conspiracy theorists die achteraf op hun PC in elkaar zitten plempen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')