Onkracht door Populair Mechanics zeker?... wake up.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:00 schreef DanielSmith het volgende:
Ongelovelijk dat hier nog steeds mensen mee bezig zijn... Alle aannames worden keer op keer ontkracht, waarna de complotzoekers weer met totaal andere "onverklaarbare feiten" op te proppen komen. Zoek een hobby ofzo
Jij hebt echt geen, maar dan ook _helemaal_ _geen_ verstand van Natuurkunde whatso-everquote:Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom zou een militaire TV onzin zijn? Leg dat eens eventjes uit?
[..]
Ja dus,?!
Dit is een verklaring van mijn kant waarom iets mogelijk is. Ik ben van mening dat er gerotzooid is met beelden.
Het is hier verboden om harde bewijzen te vragen.![]()
[..]
Mensenkinderen wat ben jy een slechte lezer.
[..]
Lezen
[..]
dan had de toren al in 1975 moeten instorten.
Als iets het niet meer houdt dan gaat hellen en niet recht naar benenden. Waarom is men ze beroerd op de hoogte van Natuurkunde. Een vlaar kan gewoon niet gelijktijg op alleen ophangingspunten begeven ... dat is gewoon waanzin.
Inertia wet wordt gewoon compleet genegeerd. Het is gewoon zo belachelijk dat mensen alles maar voor zoete koek slikken.
[..]
Zucht je bent gewoon het broertje van Calvobbes.
Maar niet verboden om ze te geven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
Jouw talent om een discussie aan te gaan wordt ook met de dag minder.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom?
Waarom zou een militaire TV onzin zijn? Leg dat eens eventjes uit?
[..]
Ja dus,?!
Dit is een verklaring van mijn kant waarom iets mogelijk is. Ik ben van mening dat er gerotzooid is met beelden.
[..]
Mensenkinderen wat ben jy een slechte lezer.
[..]
Lezen
[..]
dan had de toren al in 1975 moeten instorten.
Als iets het niet meer houdt dan gaat hellen en niet recht naar benenden. Waarom is men ze beroerd op de hoogte van Natuurkunde. Een vlaar kan gewoon niet gelijktijg op alleen ophangingspunten begeven ... dat is gewoon waanzin.
Inertia wet wordt gewoon compleet genegeerd. Het is gewoon zo belachelijk dat mensen alles maar voor zoete koek slikken.
[..]
Zucht je bent gewoon het broertje van Calvobbes.
Hij gelooft wel meerquote:Jones is a member of The Church of Jesus Christ of Latter-day Saints.
Jones has been described as "a devout Mormon
En 911 was een normale dag?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:16 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Jouw talent om een discussie aan te gaan wordt ook met de dag minder.
Ook militairen kunnen niet live beelden aanpassen. Militairen kunnen niet zomaar een TV zender overnemen.
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/audiotape.html zo danquote:Jij komt niet eens in de buurt bij bewijs, niet eens een voorbeeld, niet eens een goede redenatie of het wel kan.
Als het hier verboden is om bewijzen te vragen moet het ook verboden zijn dat jij iedereen die jouw sprookjes niet geloofd maar uitscheld.
Verbeter mijn leesvermogen dan maar eens. Ik zie nergens staan dat ze bij de impact zone waren.
je vraag was meteen ja .. maar mijn stelling waar je opdoelde was toch echt op moment dat vloer het begeeft. En zo alsquote:Ik lees goed wat er staat. Ik zie geen uitleg waarom de top meteen had af moeten breken bij het instorten.
zucht ... het brand was velen malen erger, heter, langer, meer verdiepingen en bovendien waren de trusses niet eens van fireproof voorzien .. toen is er niets gebeurd. Dus ik weet niet waar je het over hebt.quote:1975 was pas een prullebak brandje vergeleken hierbij. Toen was er geen vliegtuig naar binnen gevlogen waardoor de constructie van meerde verdiepingen beschadigd raakte.
Je slaat de plank weer gigantisch mis.
zuchtquote:Wel apart dat jij doet alsof je expert bent op het gebied van natuurkunde terwijl je niet eens snapt waarom de ene toren sneller instort dan de ander. Typisch.
Er zijn vliegtuigen in de gebouwen gevlogen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:38 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom zou het pentagon geen digiart mensen in dienst kunnen hebben. Wat heb je een scheef beeld van de werkelijkheid. ....
Ga je maar eens de film Wag the dog gaan kijken .. en meteen janken dat het film is. Hoe slinks en vuil men te werk gaat bij de CIA, FBI en Pentagon.
Wat een heel raar feit is dat de NBC, CBS CNN elkaars beelden, experts en verslaggevers. Normaal zijn het concurrenten. Dat men elkaars beelden gebruikt is voor mij aanleiding om te denken dat er iets anders was die regie in handen heeft.
Waarom zou het Pentagon geen rechten hebben om hun TV signaal uitzenden ?!
Die dag hadden het Pentagon zoveel zaken in de hand .. dus waarom ook niet de Media. !?!
Ik vind dat ik best een redelijk punt heb om te denken dat de media gestuurd werd iets anders dan dat het normaal gebeurd.
[..]
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/audiotape.html zo dan
[..]
je vraag was meteen ja .. maar mijn stelling waar je opdoelde was toch echt op moment dat vloer het begeeft. En zo als
A-tuinhek z'n mooie foto van plaatste .. een tuimelende top ... die dus na een paar sec in midair verporized ...dat is niet te verklaren met vuur en impact. !?
[..]
zucht ... het brand was velen malen erger, heter, langer, meer verdiepingen en bovendien waren de trusses niet eens van fireproof voorzien .. toen is er niets gebeurd. Dus ik weet niet waar je het over hebt.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:45 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigen in de gebouwen gevlogen.
Er zijn 100'den zo niet duizenden mensen die dat hebben zien gebeuren. Die mensen zagen, zeker bij het tweede vliegtuig, meteen dat het een vliegtuig was. Bij het eerste vliegtuig was dat ook te zien en te horen. Daar zijn ook beelden van.
Live beelden manipuleren is niet mogelijk. Films doen daar weken over.
Jij hebt geen redelijke punten. Je denkt niet na over wat je zegt. Alles wat jij zegt is natuurkundig en wetenschappelijk te weerleggen.
Het pentagon kan niet zomaar op verschillende commerciele zenders inbreken en de uitzending overnemen. Het pentagon had die dag vrijwel niks in de hand anders zat er ook niet een groot gat in de muur aan het einde van die dag.
Je bent de meest hypocriet persoon die ik ook tegen ben gekomen door mij te verwijten dat ik een scheef beeld van de werkelijkheid heb.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:53 schreef ToT het volgende:
Was wel opvallend dat JUIST een deel van het Pentagon geraakt werd dat op dat moment verbouwd werd en er dus bijna geen kip daar aanwezig was.
Waarom is dat niet live mogelijk ?!quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:45 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Er zijn vliegtuigen in de gebouwen gevlogen.
Er zijn 100'den zo niet duizenden mensen die dat hebben zien gebeuren. Die mensen zagen, zeker bij het tweede vliegtuig, meteen dat het een vliegtuig was. Bij het eerste vliegtuig was dat ook te zien en te horen. Daar zijn ook beelden van.
Live beelden manipuleren is niet mogelijk. Films doen daar weken over.
onzin want waarom zijn er anders dan tientallen lectures.quote:Jij hebt geen redelijke punten. Je denkt niet na over wat je zegt. Alles wat jij zegt is natuurkundig en wetenschappelijk te weerleggen.
Met deze ene zin heb je zelf toch wel verraden dat je nog totaal niet hebt verdiept in het 911 verhaal. Je hebt echt geen flauwebenul wat er die dag zich afspeelde. Waarom denk je dat er zo graag oorlogje in irak wordt gespeeld.quote:Het pentagon kan niet zomaar op verschillende commerciele zenders inbreken en de uitzending overnemen. Het pentagon had die dag vrijwel niks in de hand anders zat er ook niet een groot gat in de muur aan het einde van die dag.
quote:This all began at about 8:48 this morning. Again, what we know in case you are just joining us, a small plane, not a Cessna-type or five or six seater, but instead, perhaps a passenger flight ran into the north side of the World Trade Center.
---
DR. J. ATLASBERG (ph), REPORTER: Hello, Steve.
I'm actually uptown at 86th and Riverside. I can see the World Trade Center from about half the building up to the top. And about five minutes ago, as I was watching the smoke, a small plane -- I did -- it looked like a propeller plane, came in from the west. And about 20 or 25 stories below the top of the center, disappeared for a second, and then explode behind a water tower, so I couldn't tell whether it hit the building or not. But it was very visible, that a plane had come in at a low altitude and appeared to crash into the World Trade Center.
Als het verkeerde deel raken nu een losstaand feit is dan is het de kapers vergeven. Maar dit is dus weer eentje bovenop de stapel van toevalligheden.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:56 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Als de kapers het "goede" stuk hadden geraakt was wel het verwijt gekomen dat het wel heel erg goede piloten waren en het dus wel georganiseerd moest zijn door de Amerikanen zelf.
Shit happens. De WTC torens hebben ze ook op twee verschillende hoogtes geraakt. Ze hebben intercoms open laten staan naar de verkeerstoren. Het waren geen ervaren piloten die precies konden "landen" waar ze wilden. Het enige wat belangrijk was dat ze een vliegtuig in een gebouw kregen. Maakte niet uit waar.
Wat er ook gebeurd was die dag, het zou een stapel toevalligheden opleveren. Het is niet zo dat dit op regelmatige basis gebeurd en dat het allemaal voorspelbaar is.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als het verkeerde deel raken nu een losstaand feit is dan is het de kapers vergeven. Maar dit is dus weer eentje bovenop de stapel van toevalligheden.
Een vliegtuig aan live TV beelden toevoegen is gewoon technisch onmogelijk. Ik kan je wel het een en ander uit gaan leggen daarover maar dat wil je toch niet geloven. Want in Hollywood kunnen ze het en in computerspelletjes ook. Dus dan moet het live ook maar kunnen. Dat is complete onzin.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom is dat niet live mogelijk ?!
[..]
onzin want waarom zijn er anders dan tientallen lectures.
leg me dan maar eens uit waarom Inertia niet gold ?!
[..]
Met deze ene zin heb je zelf toch wel verraden dat je nog totaal niet hebt verdiept in het 911 verhaal. Je hebt echt geen flauwebenul wat er die dag zich afspeelde. Waarom denk je dat er zo graag oorlogje in irak wordt gespeeld.
Ik zou zeggen ga Power of Nightmares, Terrorstorm en Martial Law maar eens bekijken. Want nu sla je de plank toch echt mis. En het zou niet misstaan om Crossing the Rubicon te lezen en gewoon algemene kennis over false flags.
Ga je maar verdiepen in waarom er toevallig die dag Operation Virgo en Operation Vigilant aan de gang waren.
Waarom NORAD zijn bevoegdheden aan Pentagon over moesten dragen. Waarom er in het Pentagon werd afgeteld voor impact. Leg ook maar eventjes uit waarom het pentagon één dag voor 911, de 10e dus, bekende maakte dat ze 2300 miljard dollar kwijt zijn bovenop de 25% van budget dat ze sowieso al niet weten waar het aan uit gegeven wordt.....
Pattern of a Crime deel 1 / deel 2 / deel 3
*** Een tip. Weiger nu eens niet om docus te bekijken .. want je slaat echt een modderfiguur als je geen notie hebt wat Who Killed John O'Neill , Terrorstorm, Martial Law en Power of Nightmares naar voren brengen.. ..dat je met hun stellingen niet eens bent swa, maar niet kijken is gewoon laf als je wel wilt mee discusieren.
Of is het opvallend dat ze precies hetzelfde stuk raken wat ze ook hadden geraakt als ze niet die lange bocht hadden gemaak maar gelijk een nosedive hadden gedaan.. Waarschijnlijk hebben ze gewoon tijdens en na de bocht de snelweg als visuele orientatie gebruikt, ik heb daar 2 jaar geleden gereden je komt precies op het impact punt uit.quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:53 schreef ToT het volgende:
Was wel opvallend dat JUIST een deel van het Pentagon geraakt werd dat op dat moment verbouwd werd en er dus bijna geen kip daar aanwezig was.
Ik opperde dat alles NEP was behalve de brandende torens. Dat we dus naar een digitale overview van de stad hebben staan kijken. Geospatiale software?!quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:29 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Een vliegtuig aan live TV beelden toevoegen is gewoon technisch onmogelijk. Ik kan je wel het een en ander uit gaan leggen daarover maar dat wil je toch niet geloven. Want in Hollywood kunnen ze het en in computerspelletjes ook. Dus dan moet het live ook maar kunnen. Dat is complete onzin.
WESCAM?! ..quote:Er zijn wel technieken om reclameborden bij live TV beelden te zetten maar daar is veel voorbereiding voor nodig. Het moet een camera zijn met speciale lenzen, er moet gemeten worden hoe de camera beweegt en hoe ver die inzoomt. Dan berekent een computer hoe de camera beweegt t.o.v. van een vast veld.
Als de camera dan verplaatst wordt, worden de virtuele beelden ook verplaats.
Dus als je in een helikopter zit is die techniek gewoon onmogelijk.
Daar heb je het ... Realtime is WEL mogelijk.quote:L-3 Wescam is a world leader in the design and manufacture of visual information systems, providing real-time images as information and entertainment for a variety of government and commercial customers around the globe.
Ga jij kijken naar die filmpjes die ik heb gegeven net? Je weet wel, die filmpjes die heel wat duidelijker zijn dan de filmpjes die jij gebruikt om jou verhaal te onderbouwen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik opperde dat alles NEP was behalve de brandende torens. Dat we dus naar een digitale overview van de stad hebben staan kijken. Geospatiale software?!
Waarom is een sjabloon realtime in beeld brengen niet mogelijk.
[..]
WESCAM?! ..
[..]
Daar heb je het ... Realtime is WEL mogelijk.
Maar je ge je nu nog de aangedragen docus bekijken ...
Dit bewijst helemaal niets.quote:Op woensdag 21 mei 2008 21:38 schreef mouzzer het volgende:
[..]
Of is het opvallend dat ze precies hetzelfde stuk raken wat ze ook hadden geraakt als ze niet die lange bocht hadden gemaak maar gelijk een nosedive hadden gedaan.. Waarschijnlijk hebben ze gewoon tijdens en na de bocht de snelweg als visuele orientatie gebruikt, ik heb daar 2 jaar geleden gereden je komt precies op het impact punt uit.
En voor de Pentagon no planers, zoek de verschillende vliegtuigonderdelen:
[ afbeelding ]
Bron en wat hints:
http://11-settembre.blogs(...)fia-inedita-dal.html
Andere bron:
http://wtc7lies.googlepages.com/pentagonattackpage2
jezus mina ... check nu eens wat WESCAM doet en kan. Er is bewijs dat er gebruik is gemaakt van WESCAM tijdens 911.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:07 schreef SpaceSpiff het volgende:
[..]
Ga jij kijken naar die filmpjes die ik heb gegeven net? Je weet wel, die filmpjes die heel wat duidelijker zijn dan de filmpjes die jij gebruikt om jou verhaal te onderbouwen.
Het is technisch gewoon niet mogelijk om een realitsiche video een complete stad te maken voor verschillende zenders. Software om dat soort dingen te maken heeft rendertijd nodig. 1 seconde video kan wel een uur renderen kosten.
Als jij aanwijzingen hebt dat het wel kan, wil ik die video wel gaan bekijken.
Wescam heeft in die situatie ook geen zin. Je weet niet waar je over praat als je zomaar een naam dumpt.
Ze geven gewoon beelden weer wat er gebeurd. Geen geavanceerde gemanipuleerde beelden waar geloofwaardig een vliegtuig in vliegt.
Je Engels en begrijpend lees vermogen is ook nog eens totaal ontoereikend.
Er zijn genoeg scherpe beelden. Daar heb ik je net een link naar gegeven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 22:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
jezus mina ... check nu eens wat WESCAM doet en kan. Er is bewijs dat er gebruik is gemaakt van WESCAM tijdens 911.
Maar het enige bewijs wat hebben is een ultrablurry zwart vliegtuig sjabloontje. Met z'n WESCAM camera hadden we mensen achter de rampjes van het vliegtuig moet hebben zien. Zo loeischerp beeld kan z'n WESCAM camera geven
We zijn gewoon genept met de beelden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |