Dan weet zijn broer het ook nietquote:Op woensdag 21 mei 2008 12:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mag wel gewoon vertellen dat je 't netwerk van de buren wil kraken.
A hij is aan het werk, ik niet. B ik kom vanavond laat thuis en morgen vroeg weer weg. Dus als ik hem weer zie dan is het morgen avond. Dat vind ik te lang zonder internet, dat wil ik niet, dus even hier proberen...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:27 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe kom je aan de logica om hierover een topic op fok te openen voordat je het aan de persoon vraagt die dat draadloss netwerk heeft geïnstalleerd?
Precies, bel je broer zou ik zeggen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:27 schreef ruud.nl het volgende:
Hoe kom je aan de logica om hierover een topic op fok te openen voordat je het aan de persoon vraagt die dat draadloss netwerk heeft geïnstalleerd?
sms-en en e-mailen kan ook natuurlijk...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:29 schreef hierissieweer het volgende:
A hij is aan het werk, ik niet. B ik kom vanavond laat thuis en morgen vroeg weer weg. Dus als ik hem weer zie dan is het morgen avond. Dat vind ik te lang zonder internet, dat wil ik niet, dus even hier proberen...
Jap maar is niet mijn computer...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:48 schreef dabadbass het volgende:
Dit Internet voldoet toch ook? (waarmee je dit topic) geopend hebt
Het WPA2 maar hij doet het vanavond evenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:06 schreef Rekkie het volgende:
WEP is te kraken, WPA of WPA2 nagenoeg niet, dus ik zou toch je broer proberen te bereiken!
Huh? Blijkbaar heb je met hem gepraat ofzo, had hij dan niet gewoon de key kunnen geven?quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:51 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Het WPA2 maar hij doet het vanavond even
Het gaat hem denk ik om de WPA2 Key, niet om op de router te komenquote:Op woensdag 21 mei 2008 14:37 schreef Gutz het volgende:
atHOME?
Gebrnaam: Admin
Wachtwoord: Draadloos
Hiermee inloggen op de router, dan wpa eraf halen.
Standaard bij Kuch Ziggo Kuch
Maar als je in de router zit kun je het WPA2 wachtwoord resetten, slimpie.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het gaat hem denk ik om de WPA2 Key, niet om op de router te komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |