Je haar vervenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:14 schreef Blondie. het volgende:
voelt nog even veel voor mij (wellicht meer) als ik voor hem. ( vrij veel dus) Blijkt na voor de zoveelste keer bijna 2 uur lang bellen. Hij is ook al 2x vreemd gegaan met mij.
Hij vindt mij sexier, wil mij ook en blijft volgens eigen zeggen een zwak voor mij houden.
Maar toch maakt hij het niet uit met zn huidige vriendin. ( ze hebben al bijna 3 jaar wat ondertussen)
Wat moet ik nou, ik weet het niet meer
Wakker worden en je beseffen dat hij je van alles op je mouw speldt in ruil voor nooky. Face it: was jij echt de liefde van zijn leven, was ie nu ook wel bij jou.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:14 schreef Blondie. het volgende:
voelt nog even veel voor mij (wellicht meer) als ik voor hem. ( vrij veel dus) Blijkt na voor de zoveelste keer bijna 2 uur lang bellen. Hij is ook al 2x vreemd gegaan met mij.
Hij vindt mij sexier, wil mij ook en blijft volgens eigen zeggen een zwak voor mij houden.
Maar toch maakt hij het niet uit met zn huidige vriendin. ( ze hebben al bijna 3 jaar wat ondertussen)
niet zo makkelijk hoor om je dr bij neer te leggenquote:Op donderdag 15 mei 2008 00:17 schreef Biogarde het volgende:
Je d'r bij neerleggen of een andere vent zoeken.
Groetjes.
't Is nou niet dat TS het niet wist ofzo, dat hij een vriendin heeftquote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:08 schreef Mannietje het volgende:
Zijn vriendin bellen en opbiechten dat hij vreemd gaat waarna jij hem ook de deur wijst.
Een keer een vreemdganger, altijd een vreemdganger!
Duh????quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:29 schreef Greys het volgende:
[..]
't Is nou niet dat TS het niet wist ofzo, dat hij een vriendin heeft
Hij vindt zn vriendin leuker als jou, daarom is t zijn vriendin. Jij bent zn second choice en heeft je alleen nodig voor de sex. Klinkt hard maar zo is het wel. Als hij van jou zou houden, zou jij zn vriendin zijn.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:14 schreef Blondie. het volgende:
Wat heeft zijn vriendin jou misdaan?quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:14 schreef Blondie. het volgende:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:28 schreef Misanthroopia het volgende:
[..]
Wat heeft zijn vriendin jou misdaan?
Ik vind het altijd zo'n onzin als mensen zeggen "ja, maar hij koos er zelf voor". JIJ bent willens en wetens met iemand in bed gestapt die een relatie heeft. Dat maakt je in mijn ogen niets anders dan een sloerie, ofwel: een sletje. Je verdient helemaal geen relatie.
Klinkt misschien heel aannemelijk voor sommigen, maar ik persoonlijk zou het niet kunnen. Ts haar wannabee vriendje is gewoon een eikel 1ste klas, en verdiend helemaal geen vriendin nog sletje.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:30 schreef rival het volgende:
en waarom zou je je vriendin dumpen als je ernaast ook nog een neukertje hebt?
niet alles is zo zwart wit natuurlijk maar leek me de beste manier om het duidelijk te makenquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:02 schreef AcidBurner het volgende:
[..]
Klinkt misschien heel aannemelijk voor sommigen, maar ik persoonlijk zou het niet kunnen. Ts haar wannabee vriendje is gewoon een eikel 1ste klas, en verdiend helemaal geen vriendin nog sletje.
Dus bij deze TS, je bent een slet ....
Vanaf hier nam ik je al niet meer serieus.quote:Hij is ook al 2x vreemd gegaan met mij
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:08 schreef Mannietje het volgende:
Zijn vriendin bellen en opbiechten dat hij vreemd gaat waarna jij hem ook de deur wijst.
Dat zegt ie vast ook tegen zijn andere scharrels.quote:Op donderdag 15 mei 2008 00:14 schreef Blondie. het volgende:
Goed ideequote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:08 schreef Mannietje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |