of speurders.nl daar worden ook vaak gestolen goed aangeboden. Wat voor motor is het?quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:02 schreef DANILXL het volgende:
kijk trouwens ff of je hem op marktplaats terugziet (tip). vriend van me heeft zo ook zn scooter terug gekregen
Nope... dat is m niet helaas...quote:Op donderdag 15 mei 2008 10:30 schreef DANILXL het volgende:
http://www.speurders.nl/m(...)_descr=honda%20dylan
of deze
kijk oook even bij je plaatselijke motordealerquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:35 schreef Laartje het volgende:
[..]
Nope... dat is m niet helaas...
Heb net zelf al een aantal sites bekeken...
ik hover er gewoon overheen en kijk wat er in de statusbalk staatquote:Op donderdag 15 mei 2008 10:36 schreef rival het volgende:
[..]
ik doe ook altijd eerst even rechtermuis en dan properties bij onduidelijke links
Nja.. het is helaas niet de eerste keer. De vorige keer hadden ze in mijn berging ingebroken en daar op hun gemakje alles los gebroken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 13:06 schreef Wouter2006 het volgende:
beetje jammer, een motor moet je dus echt nooit buiten zetten,
ook al heb je geen keus misschien,
raad ik je toch aan om volgende keer dan iets te huren om hem in te zetten.
Ze wachten altijd 30 dagen voordat ze gaan uitbetalen.... ik ben dus gedoemd tot OV voorlopig...quote:Op donderdag 15 mei 2008 11:28 schreef Devlinsect het volgende:
En krijg je nog een aardig bedrag terug vd verzekering?
Misschien een idee om je scootert in het vervolg in de garage/oprit te parkeren ipv op de stoep?quote:Op donderdag 15 mei 2008 14:40 schreef Laartje het volgende:
Mijn idee was juist nu voor de deur in het zicht(ik woon in de hoek van een L-vormige straat en dus veel zicht erop) met een goed slot+alarm erop. Het enige nadeel, de dichtbijzijnde paal om aan vast te kunnen maken is op zo'n 20 m en ik was bang dat ik dan het alarm niet zou kunnen horen door de afstand.
De vorige keer stond ie dus in de berging in mijn tuin.... en daar was ingebroken.quote:Op donderdag 15 mei 2008 15:02 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Misschien een idee om je scootert in het vervolg in de garage/oprit te parkeren ipv op de stoep?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |