SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! İyvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:46 schreef Dibble het volgende:
dieren zijn meerderwaardiger dan mensennegerskk boomknuffelaar. Ik hoop dat ze het in stukjes snijden en terugbrengen naar hun huisjes om lekker walvis aan de spit te braden
lijden ze geen honger meer!
animals serve humans
Ik dacht hetzelfde, mgoed, dat is wel een westerse luxe om je daar druk over te maken.quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aal_aan__.html?p=9,1
Leuke foto's van die negerkindjes die aan het spelen zijn op dode aangespeolde walvissen. Geen enkele vorm van respect voor dode dieren.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 11:55 schreef Susi het volgende:
Neger checkt de walvis ?
Jij moet op een dag toch wel moe worden van jezelfquote:Op donderdag 22 mei 2008 11:44 schreef tongytongylickylicky het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)aal_aan__.html?p=9,1
Leuke foto's van die negerkindjes die aan het spelen zijn op dode aangespeolde walvissen. Geen enkele vorm van respect voor dode dieren.
vergeet PNvD nietquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:03 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Me dunkt komen hier weer kamervragen van.. Marianne Thieme.
.
. PvdD.
.
. Talpa.
.
er zijn wel meer dieren die dat doenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
Waarom vreten die lui die beesten niet op ? beetje met je eten spelen in het zand.
Hek er om en een toegangs prijs vragen dan maar ?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:13 schreef marcel-o het volgende:
[..]
er zijn wel meer dieren die dat doen
eerlijk is eerlijk.. moest hard lachen.. en niemand in het kantoor die het snapt...quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:33 schreef Devlinsect het volgende:
Negers die in commercials zitten waarbij je AIDS moet smsen, omdat ze ook honger hebben en vervolgens staat de hele familie op aangespoeld eten.![]()
En dan met die smerige zandpoten op het eten gaan staan.![]()
Negers die geen respect hebben voor andersmans eten
Goede klacht en terecht. Ik zou een topic openenquote:Op donderdag 22 mei 2008 12:37 schreef Pwnie het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk.. moest hard lachen.. en niemand in het kantoor die het snapt...
klacht: humorloze kantoor collega's die niet lachen omdat negers in een commercial zitten waarbij je AIDS moet smsen, omdat ze ook honger hebben en vervolgens staat de hele familie op aangespoeld eten.![]()
En dan met die smerige zandpoten op het eten gaan staan.![]()
Negers die geen respect hebben voor andersmans eten
zoiets?
Dat zag ik laatst ook ja, wat is dat voor idioot iets?quote:Op donderdag 22 mei 2008 12:33 schreef Devlinsect het volgende:
Negers die in commercials zitten waarbij je AIDS moet smsen, omdat ze ook honger hebben
neequote:Op donderdag 22 mei 2008 13:04 schreef DroogDok het volgende:
Waar je je al niet over op kan winden.
En waar je al geen lemmings over kan makenHeeft topic nu een officieel lemming-record?
Welk topic was dat? (linkje)quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
nee
Maar die lemmings van mijn topic toen waren ook van betere kwaliteit en niet 2 woordjes.
quote:Op donderdag 22 mei 2008 13:10 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mijn topic: Slet genaaid, beurs weg had heul meer lemmings![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die waren van een andere usert volgens mijquote:Op donderdag 22 mei 2008 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
Slet Genaaid, Beurs Weg.
Moet je ff zoeken....
Ja van -Sandstorm-quote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die waren van een andere usert volgens mij
sandstorm = boswachterquote:Op donderdag 22 mei 2008 15:51 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Die waren van een andere usert volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |