abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58680328
Uhm, ik hoop dat ik het hier goed plaats... Maarre... ik heb dus een enorme fobie voor die kleine (en niet zo klein) rotbeestjes. Als er bijvoorbeeld een mot ofzo rondfladdert waar ik ben, ren ik als een gillend klein meisje weg. Ook wespen/bijen, langpotige muggen, etc etc, alles wat je doorsnee tegenkomt krijg ik de rillingen van en moet er bijna van janken van angst.

Nu heb ik een hor voor mijn raam geplakt op mijn slaapkamer (zodat ik het open kan houden voor frisse lucht in the zomer), en dat helpt echt goed, maar ik wil ze het liefst gewoon niet bij mij in de buurt hebben, ook niet in de badkamer etc. Hoe kan ik voorkomen dat ze binnenkomen? Een speciaal luchtje waar ze niet van houden? Een vage plant ofzo?

Nouja, dat was het wel, ik hoop dat iemand wat tips voor mij heeft! Alvast bedankt.
  donderdag 15 mei 2008 @ 10:51:28 #2
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_58680590
Je zou het probleem ook bij de bron kunnen aanpakken. Misschien eens hulp zoeken om van je fobie af te komen? Het is volgens mij onmogelijk om voor 100% ervoor te zorgen dat er geen beestjes in je huis komen.
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_58680689
TS:
pi_58680795
IkWilbert: Ja, heb ik al overna gedacht, maar ik weet ook dat er niet een 100% foolproof maniertje is om te voorkomen dat die beesten binnenkomen. Misschien wel om het meeste van dat gespuis weg te houden, en dan vooral motten. Bleh.

kortsluiting87: Waarom zit je nou een foto van jezelf te posten hier, joh?
  donderdag 15 mei 2008 @ 11:09:42 #5
3185 Adelante
To let it go now
pi_58680961
Neem 'n kat, die beesten vangen alles voor je.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_58681155
Neem een ventilator.. vliegende beesten houden niet van tocht, dus ook niet van wind.
Rookworst zonder "R" is ookworst!
pi_58681407
Wat is er mis met insecten?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58681779
Adelante: We hebben er twee katten, maar die zijn heel erg lui. Ik zou ze op mijn kamer laten, maar slapen met die beesten wil echt niet. Ik hou ontzettend veel van ze, maar als ze midden in de nacht op me gaan liggen en zo liefst mogelijk ook nog zo dicht mogelijk bij mijn gezicht, dan krijg ik compleet geen nachtrust.

Bdijk: Ik heb een kleine in mijn kamer zitten, helpt dat echt zo goed dan? Misschien even die groten van zolder halen en beneden neerzetten.

EnGCatjuh: Uhmmmmm... alles? Die vleugels, pootjes, ogen, lelijke lijfjes en waarom ze altijd zo irritant mogelijk dicht bij je moeten fladderen, ew.
pi_58682207
Wat is er mis met vleugels, poten, ogen en gesegmenteerde lijven? Een heleboel dieren hebben dat... En zo dichtbij fladderen ze niet als je in hun dimensies van grootte denkt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58682778
En erg proteinerijk voedsel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')