Whehe, das heel wat gunstiger voor eer-ik en heel wat minder voor Jortquote:Op maandag 19 mei 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak hem eens van de afgelopen twee maanden dan?
nu niet alles op de spits drijven hequote:Op maandag 19 mei 200815:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak hem eens van de afgelopen twee maanden dan? [afbeelding]
haha... ik sta er ook wel ergens in, maar ik ben een vrij constante posterquote:Op maandag 19 mei 200815:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, das heel wat gunstiger voor eer-ik en heel wat minder voor Jort [afbeelding]
Die melding heb ik ook een paar keer gekregenquote:Op maandag 19 mei 200815:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[afbeelding] sorry, ik zal het niet meer doen, dat rebooten [afbeelding]
Nee, die had ik wel door, maar de humor achter dat plaatje van Jort ontging mij even...quote:Op maandag 19 mei 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
Ze lachen dat wijf uit omdat ze dik is. Is toch niet zo moeilijk, of ben ik de enige die dat durft te melden?
Volgens mij is dat de stand van een tijdje terug....quote:
Redelijk actueel hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de stand van een tijdje terug....
Ook heel gunstig voor mij...quote:Op maandag 19 mei 2008 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, das heel wat gunstiger voor eer-ik en heel wat minder voor Jort
Wie verzorgt tegenwoordig deze stats dan?quote:
Pilesquote:
ik heb het ooit eens op mijn eigen website gehad.. dan is het wel eventjes schrikken kan ik je zeggenquote:Op maandag 19 mei 200815:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die melding heb ik ook een paar keer gekregen [afbeelding] [afbeelding]
Ben je dat nog niet dan?quote:
Als je een dedicated server hebt zal je zelf wel iets fouts gedaan hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb het ooit eens op mijn eigen website gehad.. dan is het wel eventjes schrikken kan ik je zeggen
hij ging trouwens niet rebootenquote:Op maandag 19 mei 200815:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je een dedicated server hebt zal je zelf wel iets fouts gedaan hebben [afbeelding]
Eindelijk weer een normaal persoon in de KSC!!!quote:
Dan had je hem gisteravond laat / vannacht moeten zien, onder invloed van die cokequote:Op maandag 19 mei 2008 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Eindelijk weer een normaal persoon in de KSC!!!
OMGquote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/wilco.html
Daar gaat je baan
bedankt he!quote:Op maandag 19 mei 200816:06 schreef OA het volgende:
[..]
Eindelijk weer een normaal persoon in de KSC!!! [afbeelding]
"en hij ging als een raket" ....quote:Op maandag 19 mei 200816:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je hem gisteravond laat / vannacht moeten zien, onder invloed van die coke [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |