Nou, hup, batsen danquote:
nou, hup, werken danquote:Op maandag 19 mei 2008 13:44 schreef OA het volgende:
Zo, uitgepauzedet
Ik ben niet zoeen player als jij!quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens en nog en nog eens en nog eens en als je een ons weegt, probeer het dan nog eens. Anders veel succes met de rest van je leven.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Zap-de-negerquote:Op maandag 19 mei 2008 13:52 schreef OA het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7582/1/-superworm:-Negertje-zappen.html
[ afbeelding ]
quote:
En je blijft spammen met je hoofd, rot dan op ofzoquote:
Houniet doe eens niet zo dwarsquote:Op maandag 19 mei 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
En je blijft spammen met je hoofd, rot dan op ofzo.
Is die coke van gister nou nog niet uitgewerkt?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
En je blijft spammen met je hoofd, rot dan op ofzo.
Het was vast een Coke Zeroquote:Op maandag 19 mei 200814:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Is die coke van gister nou nog niet uitgewerkt?
ftlquote:
Ik mis de grap effequote:
Kneusjesquote:
quote:
quote:
Nah die liftende mensen zijn kansloos.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ff checken dan
= edit: kansloos=
Nee, die kutkoters in die autoquote:Op maandag 19 mei 2008 15:05 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nah die liftende mensen zijn kansloos.
ik zie alleen mensen die wachten op een busquote:Op maandag 19 mei 200815:05 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nah die liftende mensen zijn kansloos.
En dat toont dus aan hoe zielig die kneusjes zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
Ze lachen dat wijf uit omdat ze dik is. Is toch niet zo moeilijk, of ben ik de enige die dat durft te melden?
gaat denk ik niet om het wel of niet durven. Klein vermoeden.quote:Op maandag 19 mei 200815:09 schreef Houniet het volgende:
Ze lachen dat wijf uit omdat ze dik is. Is toch niet zo moeilijk, of ben ik de enige die dat durft te melden [afbeelding]?
en zelfs zonder pet is dat nog laag.quote:Op maandag 19 mei 200815:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Puberhumor... dat gaat onze pet te onder [afbeelding].
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1053:shutdown_in_progress)
Ik had het ook niet gedaan, dat even terzijde. Ik heb best wel humor maar dit is inderdaad laagquote:Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat toont dus aan hoe zielig die kneusjes zijn
Lager dan het nulpunt jaquote:Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en zelfs zonder pet is dat nog laag.
Dat is je geraden!quote:Op maandag 19 mei 2008 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]sorry, ik zal het niet meer doen, dat rebooten
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |