Nou, hup, batsen danquote:
nou, hup, werken danquote:Op maandag 19 mei 2008 13:44 schreef OA het volgende:
Zo, uitgepauzedet
Ik ben niet zoeen player als jij!quote:
quote:Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens en nog en nog eens en nog eens en als je een ons weegt, probeer het dan nog eens. Anders veel succes met de rest van je leven.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
Zap-de-negerquote:Op maandag 19 mei 2008 13:52 schreef OA het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/7582/1/-superworm:-Negertje-zappen.html
[ afbeelding ]
quote:
En je blijft spammen met je hoofd, rot dan op ofzoquote:
Houniet doe eens niet zo dwarsquote:Op maandag 19 mei 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
En je blijft spammen met je hoofd, rot dan op ofzo.
Is die coke van gister nou nog niet uitgewerkt?quote:Op maandag 19 mei 2008 14:38 schreef Houniet het volgende:
[..]
En je blijft spammen met je hoofd, rot dan op ofzo.
Het was vast een Coke Zeroquote:Op maandag 19 mei 200814:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Is die coke van gister nou nog niet uitgewerkt?
ftlquote:
Ik mis de grap effequote:
Kneusjesquote:
quote:
quote:
Nah die liftende mensen zijn kansloos.quote:Op maandag 19 mei 2008 14:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ff checken dan
= edit: kansloos=
Nee, die kutkoters in die autoquote:Op maandag 19 mei 2008 15:05 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nah die liftende mensen zijn kansloos.
ik zie alleen mensen die wachten op een busquote:Op maandag 19 mei 200815:05 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nah die liftende mensen zijn kansloos.
En dat toont dus aan hoe zielig die kneusjes zijnquote:Op maandag 19 mei 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
Ze lachen dat wijf uit omdat ze dik is. Is toch niet zo moeilijk, of ben ik de enige die dat durft te melden?
gaat denk ik niet om het wel of niet durven. Klein vermoeden.quote:Op maandag 19 mei 200815:09 schreef Houniet het volgende:
Ze lachen dat wijf uit omdat ze dik is. Is toch niet zo moeilijk, of ben ik de enige die dat durft te melden [afbeelding]?
en zelfs zonder pet is dat nog laag.quote:Op maandag 19 mei 200815:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Puberhumor... dat gaat onze pet te onder [afbeelding].
quote:FOK!forum is momenteel niet bereikbaar wegens database-problemen. Wacht even en probeer het zometeen nog een keer.
(db:query:1053:shutdown_in_progress)
Ik had het ook niet gedaan, dat even terzijde. Ik heb best wel humor maar dit is inderdaad laagquote:Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat toont dus aan hoe zielig die kneusjes zijn
Lager dan het nulpunt jaquote:Op maandag 19 mei 2008 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en zelfs zonder pet is dat nog laag.
Dat is je geraden!quote:Op maandag 19 mei 2008 15:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]sorry, ik zal het niet meer doen, dat rebooten
quote:
Wie had het hier over spammen ?quote:
quote:Top 10 Posters
1 eer-ik - 27197
2 MPG - 25769
3 OA - 23541
4 juon_jacket1 - 14207
5 Muck - 13438
6 vrolijke-frits - 12216
7 Kuukske - 10996
8 Pheno - 10678
9 Houniet - 9272
10 Papierversnipperaar - 9187
Maak hem eens van de afgelopen twee maanden dan?quote:Op maandag 19 mei 2008 15:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus van spammen is geen sprake
Louter kwaliteitsposts. EN dat sinds #3quote:
Heb net top 25 opgevraagd, zal deze ook ff opvragenquote:Op maandag 19 mei 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak hem eens van de afgelopen twee maanden dan?
lijkt me een duidelijke conclusiequote:Op maandag 19 mei 200815:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus van spammen is geen sprake [afbeelding]
Whehe, das heel wat gunstiger voor eer-ik en heel wat minder voor Jortquote:Op maandag 19 mei 2008 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak hem eens van de afgelopen twee maanden dan?
nu niet alles op de spits drijven hequote:Op maandag 19 mei 200815:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maak hem eens van de afgelopen twee maanden dan? [afbeelding]
haha... ik sta er ook wel ergens in, maar ik ben een vrij constante posterquote:Op maandag 19 mei 200815:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, das heel wat gunstiger voor eer-ik en heel wat minder voor Jort [afbeelding]
Die melding heb ik ook een paar keer gekregenquote:Op maandag 19 mei 200815:12 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[afbeelding] sorry, ik zal het niet meer doen, dat rebooten [afbeelding]
Nee, die had ik wel door, maar de humor achter dat plaatje van Jort ontging mij even...quote:Op maandag 19 mei 2008 15:09 schreef Houniet het volgende:
Ze lachen dat wijf uit omdat ze dik is. Is toch niet zo moeilijk, of ben ik de enige die dat durft te melden?
Volgens mij is dat de stand van een tijdje terug....quote:
Redelijk actueel hoorquote:Op maandag 19 mei 2008 15:42 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de stand van een tijdje terug....
Ook heel gunstig voor mij...quote:Op maandag 19 mei 2008 15:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe, das heel wat gunstiger voor eer-ik en heel wat minder voor Jort
Wie verzorgt tegenwoordig deze stats dan?quote:
Pilesquote:
ik heb het ooit eens op mijn eigen website gehad.. dan is het wel eventjes schrikken kan ik je zeggenquote:Op maandag 19 mei 200815:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Die melding heb ik ook een paar keer gekregen [afbeelding] [afbeelding]
Ben je dat nog niet dan?quote:
Als je een dedicated server hebt zal je zelf wel iets fouts gedaan hebbenquote:Op maandag 19 mei 2008 15:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik heb het ooit eens op mijn eigen website gehad.. dan is het wel eventjes schrikken kan ik je zeggen
hij ging trouwens niet rebootenquote:Op maandag 19 mei 200815:59 schreef JortK het volgende:
[..]
Als je een dedicated server hebt zal je zelf wel iets fouts gedaan hebben [afbeelding]
Eindelijk weer een normaal persoon in de KSC!!!quote:
Dan had je hem gisteravond laat / vannacht moeten zien, onder invloed van die cokequote:Op maandag 19 mei 2008 16:06 schreef OA het volgende:
[..]
Eindelijk weer een normaal persoon in de KSC!!!
OMGquote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/05/wilco.html
Daar gaat je baan
bedankt he!quote:Op maandag 19 mei 200816:06 schreef OA het volgende:
[..]
Eindelijk weer een normaal persoon in de KSC!!! [afbeelding]
"en hij ging als een raket" ....quote:Op maandag 19 mei 200816:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je hem gisteravond laat / vannacht moeten zien, onder invloed van die coke [afbeelding]
Vrij normaal in deze contreien.quote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan had je hem gisteravond laat / vannacht moeten zien, onder invloed van die coke
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Daar gaat je baan
Hehequote:Op maandag 19 mei 2008 16:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering! Ik wist dat je vrij was, maar dit is wel erg gortig!
Af en toe moet je een beetje provoceren om iedereen wakker te houden....quote:
quote:Op maandag 19 mei 2008 16:07 schreef indahnesia.com het volgende:
Daar gaat je baan
Die neem ik mee naar TTK!quote:Op maandag 19 mei 2008 15:45 schreef ScarFace- het volgende:
Ga dan niet liften.
Je weet dat dit kan gebeuren het is zouzo triest om via andermans auto te willen reizen.
Koop zelf een auto of ga met de trein of met een vriend mee ofzo.
Daarom is het wel lache haha OWNED
Je was toch wel uit je nest zeker?quote:
quote:
Dat dus.quote:[..]
als dat een provocatie is dan ben je echt helemaal ingepolderd zeg..quote:Op maandag 19 mei 200816:11 schreef OA het volgende:
[..]
Af en toe moet je een beetje provoceren om iedereen wakker te houden.... [afbeelding]
Meteen een beetje reclame voor de KSC... Of het al dan niet positief is, laat ik in het midden...quote:
vrij normaal?quote:Op maandag 19 mei 200816:11 schreef OA het volgende:
[..]
Vrij normaal in deze contreien. [afbeelding]
[..]
[afbeelding]
dan worden we dadelijk onder de voet gelopen hierquote:Op maandag 19 mei 200816:14 schreef OA het volgende:
[..]
Meteen een beetje reclame voor de KSC... Of het al dan niet positief is, laat ik in het midden... [afbeelding]
Ja, ik dacht alle varianten al eens gezien te hebben... niet dusquote:Op maandag 19 mei 2008 16:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
flinke verbastering van het origineel zeg
ommige mensen nemen werkelijk aan alles aanstoot en happen meteen...quote:Op maandag 19 mei 2008 16:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
als dat een provocatie is dan ben je echt helemaal ingepolderd zeg..
Zeg eens Frits, wat is er waar van de verhalen, waarin zowel het woord 'coke' als het woord 'vrolijke-frits' voorkomt?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |