quote:
Wat had ze dan moeten zeggen?quote:[b]Op vrijdag 16 mei 2008 13:05
Vervolgens loop ik door naar het kruidvat om voor mijn vrouw een paje tampons te halen.
ga ik afrekenen zegt die muts daar "nou prettig weekend he" ( wat nou prettig weekend, ik koop die tampons toch niet voor niks)
duidelijk een product van meerdere generaties incest, komt geen zinnig woord uit.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik moest vanmorgen boodschapen doen.
Dus eerst even langs de groenteboer omdat ik trek in aarbijen had.
Sta ik bij de groenteboer, ben ik eindelijk aan de beurt,
vraag ik netjes en beleefd "dag groenteboer, heb je aarbeije ?"
Zegt dei groente boer :"momentje"en loopt een deur door.
Komt die vervolgens terug met een kerel en die zegt : "hoi, ik ben aart, je had naar mij gevraagd"
![]()
Nou je begrijpt dat was lachen zo op de vrijdagmorgen![]()
Vervolgens loop ik door naar het kruidvat om voor mijn vrouw een paje tampons te halen.
ga ik afrekenen zegt die muts daar "nou prettig weekend he" ( wat nou prettig weekend, ik koop die tampons toch niet voor niks)
Sta ik daarna bij de kasse van de supermarkt, vraagt die kassamuts "wilt u een plastic zak ?"
Toen ik daarop antwoorde dat ik die niet nodig had omdat ik net nieuwe bitterballen heb gekocht begreep ze me niet![]()
Klacht is dus in het kort : WINKEL HUMOR
QFT!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 17:44 schreef RickoKun het volgende:
Neuken in de kots
Wie?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:24 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik vind de topics van Sandstrom een stuk vermakelijker.
die ene djquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
Ga eens aan je Nederlands werken. Je spelling...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:05 schreef gebruikersnaam het volgende:
Ik moest vanmorgen boodschapen doen.
Dus eerst even langs de groenteboer omdat ik trek in aarbijen had.
Sta ik bij de groenteboer, ben ik eindelijk aan de beurt,
vraag ik netjes en beleefd "dag groenteboer, heb je aarbeije ?"
Zegt dei groente boer :"momentje"en loopt een deur door.
Komt die vervolgens terug met een kerel en die zegt : "hoi, ik ben aart, je had naar mij gevraagd"
![]()
Nou je begrijpt dat was lachen zo op de vrijdagmorgen![]()
Sta ik daarna bij de kasse van de supermarkt, vraagt die kassamuts "wilt u een plastic zak ?"
Toen ik daarop antwoorde dat ik die niet nodig had omdat ik net nieuwe bitterballen heb gekocht begreep ze me niet![]()
Klacht is dus in het kort : WINKEL HUMOR
Ga jij eens zorgen dat je niet als maagd sterft... taaljostiquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:06 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Ga eens aan je Nederlands werken. Je spelling...
quote:
uit wel breezer profiel heb je die geplukt? ...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:22 schreef deepart het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
1 woordje en mijn tijd staat stil
1 ziekte heb jij jouw tijd tikt verder
Op een gegeven moment stop het met tikken
Jij bent van je leed af
Nu begint het leed voor mij;
Ik treur om jouw dood,
ik wil je schouder om uit te huilen
Ik rauw om jouw dood,
ik wil je nog 1x zeggen hoeveel ik van je hou
Dit is me allemaal ontnomen
door kanker.
![]()
![]()
http://stopkankernu.hyves.nl/forum/1685665/DHo0/Zet_hier_je_gedicht_neer/quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:24 schreef marcel-o het volgende:
[..]
uit wel breezer profiel heb je die geplukt? ...
Zolang hij gewoon friet verkoopt en geen patat is het een toffe aardappel...quote:Op vrijdag 16 mei 2008 23:30 schreef marcel-o het volgende:
Waar is de K in het logo?![]()
wat een irri vent dan zeg
oh w8![]()
![]()
achja t is een frietboer, kan je niet veel van verwachten ook
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |