I'm with stupidquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:42 schreef Xtreem het volgende:
Wat een heerlijk, helder en goed gestructureerd verhaal.
Maw: ik snap er geen fuck van.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:42 schreef Xtreem het volgende:
Het klinkt Vlaams...quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:44 schreef Copycat het volgende:
Nee, niet meegemaakt. Ja, het klinkt fishy.
Jij neukt buiten de deur! Je hebt een dubelleven!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:51 schreef Lucille het volgende:
Het komt me heel bekend voor. Ik werd vorige week ook gebeld tijdens een vergadering en heb de persoon dus niet beantwoord.
Kut, je hebt me door.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij neukt buiten de deur! Je hebt een dubelleven!
Ja, stalken, DAT is een goed idee!quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef MLI het volgende:
Allé, als ge het niet vertrouwt, moet ge gewoon eens kijken of er een patroon in te ontdekken is. Welke dagen is ze moeilijk bereikbaar? Zodra ge dat ontdekt hebt, gewoon een dagke volgen.
Kan ook niet wijzer worden van deze:quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt, dat moet je proberen hoor! Op een cafe hangen.
Hijs viesssss
quote:Ze heeft steeds veel vroeger gedaan dan ik met werken
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ze neuken beide hun werk, alleen zij komt eerder klah?
Steeds de tijd voor watquote:@just shut up, ze heeft steeds de tijd he?
TS zegt dat ze steeds eerder gedaan heeft met werken dan hij.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:59 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Geniaal!
[..]
Steeds de tijd voor wat
quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:42 schreef Xtreem het volgende:
quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:01 schreef Qwea het volgende:
Je kan dr ook gewoon zwaffelen TS. Netzolang totdat ze dr mond open doet (hihi ik zei open) en als ze haar zegje heeft gedaan haar de bek kats volpompen met je loeiwarme zaaaad.
Das viessss man
Als ik puur op de OP afga valt dat inderdaad niet geheel uit te sluiten..quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:04 schreef Nembrionic het volgende:
Volgens mij speelt vriendin van TS voor hoer.
En ja, dit is een serieuze reactie.
Ik ben alleen bang dat TS het niet als mogelijkheid wil zien.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Als ik puur op de OP afga valt dat inderdaad niet geheel uit te sluiten..
Neh... hij neukt alleen binnenquote:Op woensdag 13 februari 2008 13:53 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij neukt buiten de deur! Je hebt een dubelleven!
Buiten MIJN deur wel.quote:
Zelfs naar mannen ouder dan 40quote:Ik stuur trouwens ook dagelijks smsjes naar mannen die 30-40 jaar oud zijn... heb ik nu ook een dubelleven?
Z'n wijf neukt met een ander.quote:Op woensdag 13 februari 2008 15:01 schreef 1299 het volgende:
Heeft iemand een vertaling? Ik snap er echt de ballen van!
Als ik puur op de OP afga zeg ik dat er een gróót communicatieprobleem is tussen TS en vriendin.quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:17 schreef nozem het volgende:
[..]
Als ik puur op de OP afga valt dat inderdaad niet geheel uit te sluiten..
Dat is op Fok! een oplossing voor alle problemen...quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:03 schreef MLI het volgende:
[..]
Nie als ge haar kats vol gaat blaffen met uw warme zaad!
quote:Op donderdag 14 februari 2008 20:05 schreef neo2000 het volgende:
Allez, uw vriendin poept buiten de deur! Woont gij op kot of wa?
Blijkbaar, zit TS er best mee. Een andere verklaring ken ik niet voor zo'n warrig bericht.quote:Op woensdag 13 februari 2008 13:42 schreef Xtreem het volgende:
Vertaling: Je vriendin neukt buiten de deur! Woon je op kamers?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |