Ben ik paranoïde als ik denk dat mijn vriendin de draak met me steekt?
Ze heeft steeds veel vroeger gedaan dan ik met werken, waarna ze blijkbaar een ex opzoekt die haar nog geld moet, om hem aan te manen,zegt ze, of op café gaat hangen.
Ze stuurt dagelijks smsjes met venten die 30-40 jaar oud zijn,zijzelf is 22 (die kerel belt haar regelmatig), ze vertelde me ooit dat het haar niet koud laat als ze een ex-lief tegenkomt.
In bed gebeurt er slechts sporadisch iets, ze klaagt steen en been over buik- en hoofdpijn.
MSN-vensters worden gesloten als ik in de buurt kom, gsm wordt nooit alleen gelaten...
Toen ik haar vroeg of ze nog van plan was bij die ex op bezoek te gaan,zei ze dat hoe dan ook niet van plan was, maar niets naar de toekomst toe.
Ze blijft zeggen dat ik haar moet vertrouwen, maar ik weet dat wanneer ze op haar werk zit, haar gsm niet bereikbaar is,hetgeen de laatste tijd vaker en vaker voorvalt, is dat ik haar dan bel, de gsm wél overgaat maar ik krijg geen antwoord, nadien zegt ze dan doodleuk dat ze haar gsm niet heeft gehoord, of dat ie in haar kastje lag...waar ze normaal gezien geen bereik heeft....
Dat van die ex blijft me nu toch echt dwarszitten,aangezien ze zei dat ze die dag vroeg gedaan had, maar blijkbaar weigerde op te nemen tot op het uur dat ze normaal gedaan heeft, ze zei niet bij hem te zijn binnen gegaan omdat hij met bezoek zat, en dat ze dat dan ook niet van plan was( btw diezelfde kerel heeft haar bijna kaalgeplukt op financiëel gebied.) maar volgens mij kom je niet te weten waarom je ergens niet binnen mag tenzij je er naar vraagt, niet?
Hoe dan ook ikvoel me bedrogen, ik kan de gedachte niet loslaten dat ze mij gewoon bedriegt. Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?
Happiness is not a station you arrive at but a manner of travelling.