abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56738367
Het wordt je allemaal zeer duidelijk zodra je er gedumpt hebt.
pi_58684483
Weet je al wat meer TS? Kwam dit topic tegen en volgde het toendertijd maar het was flink weggezakt

Tel us more Belgian champ!
pi_58755407
Meegemaakt ja;

Goed, je weet het niet,
Wat je wel weet is: je vriendin is slecht met mannen.
Dus, nee ze houdt er geen dubbelleven op na.
Harde waarheid echter, zo is ze gewoon, en je bent verliefd geworden op een klein deel van haar, dat daar niet op lijkt.

Als jij en je vriendin 'het' minder doen dan 3 keer per week. En het in haar ogen meestal slechts 'sex' is en niet iets emotioneels.

Then Run Forest, Run!

Als iemand zó moeilijk doet je in haar leven te accepteren. Is er of iets mis, of ze is er nog niet klaar voor.
Evenzo, ongeacht hoeveel liefde er is, je kan een succesvolle relatie niet forceren, en jezelf gek maken is ook geen oplossing.
Ga gewoon verder met je leven, zonder haar.

poe poe
pi_58756852
Je vriendin is een hoer, zorg dat je een deel van de opbrengst krijgt!

maandag 19 mei 2008 @ 11:34:48 #55
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_58758497
Na het nog eens gelezen te hebben snap ik er nog steeds niks van ..
There is no rehab for stupidity.
pi_58766778
Het lijkt me dat ze veel te veel geheimen voor je heeft; zo kan je geen prettige relatie opbouwen/krijgen (ze schept veel te weinig vertrouwen). Logisch dus dat dit wantrouwige gevoelens bij je oproept en zolang zij e.e.a. niet afdoende wil of weet te verklaren, weet jij dat je veel beter af zult zijn zonder haar. Ik zou het niet langer accepteren, haar confronteren met de vreemde signalen die je opvangt en haar dwingen om een verklaring aan je af te leggen. Als ze dit niet voor je over heeft, om op zijn minst maar die onrust bij je weg te willen nemen (onrust die alleen zij door haar eigen achterdochtige gedrag heeft veroorzaakt), weet je dat het tijd is om haar los te laten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')