quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:10 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag in 'Hoe is het nu met': Drenthe en Diarra, 50 jaar later
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:13 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Kone en Mampuya proberen weer eens wat nieuws.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:16 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Tibetaans protest bijgestaan door recordinternationals Montserrat en Bhutan.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
[ afbeelding ]
Grasmat Arena weer eens dramatisch
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:35 schreef DivineJester het volgende:
[ afbeelding ]
Draai een keer in het rond.
Stamp met je voeten op de grond.
Sla je armen in de lucht.Prik die bal op je haar.
Ga nu zitten met een zucht.Of kijk een beetje raar.
Stap nu rond als een gans.
Zo gaat de KabouterFakirdans!
quote:Op vrijdag 11 april 2008 20:54 schreef Breach het volgende:
[ afbeelding ]
"FIFA presenteert mascottes WK 2010"
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:08 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Spelers nemen aanwijzing "krijt aan de voeten" iets te letterlijk.
quote:Op vrijdag 11 april 2008 22:20 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Familie Genee dolgelukkig met huwelijk neef Wilfred
quote:TheVulture
Indiërs blijken geen Swami's met de bal te zijn
quote:EnGCatjuh
Spelers nemen aanwijzing "krijt aan de voeten" iets te letterlijk.
quote:Rumille
Tibetaans protest bijgestaan door recordinternationals Montserrat en Bhutan.
De opmaak is hier te vinden.quote:RubenSosa
"Abel Xavier speelt mee bij de opening van zijn eerste Abel-court"
poedelquote:Op zondag 13 april 2008 12:10 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Van Bommel: '' Ik raakte hem niet eens''
Hoezo niet? Een poedel staat dat toch niet in de weg?quote:Op zondag 13 april 2008 12:37 schreef kleineschwester het volgende:
Dus een date met Beschouw zit er niet in![]()
![]()
![]()
Heb je wel eens gedate met een hondquote:Op zondag 13 april 2008 12:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hoezo niet? Een poedel staat dat toch niet in de weg?
Haha, je onderbreekt je film voor de uitslag?!quote:Op zondag 13 april 2008 19:51 schreef DaMart het volgende:
Ik wacht met spanning op de uitslag, dan kan ik daarna weer een DVD kijken.
Dus kom maar op.
quote:Op zondag 13 april 2008 19:54 schreef Rumille het volgende:
Nou, zal ik maar eens even gaan kijken?
Heb toch niks beters te doen aangezien Ajax is afgelast.
Nee, ik heb net al een DVD gekeken. Maar ik heb er nog meer op de plank liggen, dus ik wacht even voor ik de volgende ga kijkenquote:Op zondag 13 april 2008 19:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Haha, je onderbreekt je film voor de uitslag?!Dat is nog eens een tomeloze inzet
quote:RayMania
Uche reageert woedend nadat Lahm zijn blackjack toont.
quote:ruud_fr
Ook Uche op zoek naar de neus van Van Bommel
quote:Breach
"Katachtige Sprong Uche legt defensie Bayern Lahm"
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
Ikechukwu Uche: "Ikke Chukwu, Uche"
quote:Op zondag 13 april 2008 20:17 schreef RayMania het volgende:
Op het podium, ik sta op het podium! Rumille heeft voor altijd een streepje voor bij mij.
Arme SCH. En hij had al zo'n rotdag.quote:Op zondag 13 april 2008 20:23 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Bijna op het podium, maar toch poedelIk heb met je te doen
Jij was 4e, niet zeurenquote:Op zondag 13 april 2008 20:21 schreef Beschouw het volgende:
Nooit was een jury slechter dan vandaag. Riekt naar vriendjespolitiek en gezien de post van RayMania kunnen we in de toekomst nog meer van dergelijke ellende verwachten.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:10 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Van Bommel: '' Ik raakte hem niet eens''
quote:Op maandag 14 april 2008 13:41 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Van de Sar ontsnapt ternauwernood aan smurfenaanval
quote:Op zondag 13 april 2008 20:57 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Sar niet blij met groeispurt Sneijder.
quote:vrolijke-frits
Sneijder klampt zich angstvallig vast aan Heitinga na het zien van zijn 1.68 meter grote tegenstander
quote:Gordon_Shumway
Sneijder: 'Sjonnie, wat ben ik blij dat je ook naar Madrid komt.'
Heitinga: 'Ik voel het ja.'
quote:SCH
Van de Sar ontsnapt ternauwernood aan smurfenaanval
Was een aardig rondje onderschriftenquote:ZoneKill
Mathijsen krijgt zo meteen vrije trap tegen, wegens vasthouden Huntelaar en het staan op v.d. Sar.
quote:
Hij was deze keer leukquote:Op maandag 14 april 2008 18:23 schreef Rumille het volgende:
Slechte jury.
quote:Op maandag 14 april 2008 18:32 schreef kleineschwester het volgende:
Feli SCH
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:-Beschouw-
-Bij gunstige wind is Heerenveen zelfs in Groningen te ruiken-
quote:-leroytje-
-Altijd handig zo'n Groningen shirt-
quote:-latin_LiZzY
-
-Knoflookbroodjes voor de halve prijs in kantine FC Groningen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-TheVulture-
-"He Arnold, volgens mij zit er stront aan je knikker"-
In dat geval sluit ik me aan bij Blawh, RayMania en Rumille... Wat een slechte juryquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:41 schreef Rumille het volgende:
Ja. Om de zoveel tijd post iemand, ben vergeten wie, de tussenstand. Volgens mij was het de Gier.
Vanaf januari al, maar een keer of 5 op het podium gestaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:42 schreef Breach het volgende:
[..]
In dat geval sluit ik me aan bij Blawh, RayMania en Rumille... Wat een slechte jury
Ik bedoelde het ook niet heel serieus.. Vind het gewoon leuk om af en toe wat bij zo'n foto te bedenken en te lachen om onderschriften van een anderquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:45 schreef Rumille het volgende:
Ach, bij jou maakt het toch niet uit, aangezien jij nu denk ik rond de 5 punten zit, en de nummer 1 bijna op de 200 (volgens mij).
Het mooie is dat de meesten hier niet serieus zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet heel serieus.. Vind het gewoon leuk om af en toe wat bij zo'n foto te bedenken en te lachen om onderschriften van een ander
Dan begrijpen we elkaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het mooie is dat de meesten hier niet serieus zijn.
Zegt Mr. ikhebdelaatste2keervoor7uurgejureerdnadatikhadgewonnen waardoor ik 2 rondes te laat was.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:04 schreef DaMart het volgende:
Wat een kutjury, mijn onderschrift, die ik wegens te laat zijn niet kon posten, hoort gewoon op het podium.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zegt Mr. ikhebdelaatste2keervoor7uurgejureerdnadatikhadgewonnen waardoor ik 2 rondes te laat was.
rustig aanquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan begrijpen we elkaar
Trouwens nieuwe foto mag ook wel komen..
Wees blij dat ik je 2 poedels heb bespaardquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zegt Mr. ikhebdelaatste2keervoor7uurgejureerdnadatikhadgewonnen waardoor ik 2 rondes te laat was.
Hij doet niet altijd meer mee nee. Maar als hij mee doet haalt hij ook bijna geen podium.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:56 schreef Rumille het volgende:
Ligt het aan mij of doet gebruikersnaam minder mee?
Niveau ligt meteen een stuk lager.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik zal rond het weekend weer even een nieuwe tussenstand posten...
Ik mag niet meer meedoenquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:03 schreef Beschouw het volgende:
And now something completely different
[ afbeelding ]
Beetje Kut niveau dus.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:17 schreef Beschouw het volgende:
Eindelijk, eindelijk weer eens een jury met een beetje niveau.
Oh.quote:Op woensdag 16 april 2008 22:30 schreef Gordon_Shumway het volgende:
leroytje is online
quote:WooZ
"Wat?! Hebben we een Helmonder in ons team? aaaaaaaaaaah!!!"
"Iiieeeeks, daar loopt een neger"
quote:Gebruikersnaam
Zoals je ziet is niet iedere neger linksdragend
De opmaak is hier te vinden.quote:Gordon_Shumway
'Hoi, ik ben Carew en kijk niet raar op als ik je elleboog bef.
* SCH gooit met wc-rollenquote:Op donderdag 17 april 2008 00:26 schreef WooZ het volgende:
Dat is competitievervalsing als iemand uit Helmond die uitslag doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 32% gewijzigd door ZoneKill op 17-04-2008 15:47:14 ]
Wees blijquote:Op donderdag 17 april 2008 00:26 schreef WooZ het volgende:
Dat is competitievervalsing als iemand uit Helmond die uitslag doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 42% gewijzigd door kleineschwester op 17-04-2008 14:58:05 ]Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Rob Jacobsquote:Op donderdag 17 april 2008 15:54 schreef Breach het volgende:
Is de man rechts op de foto ook iemand die ik zou moeten kennen?
Hij is de trainert van VV Tricht (Derde Klasse D, KRO;))quote:Op donderdag 17 april 2008 15:54 schreef Breach het volgende:
Is de man rechts op de foto ook iemand die ik zou moeten kennen?
Het is geen sinterklaasrijmpjeswedstrijd...quote:Op donderdag 17 april 2008 15:51 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Poedel? Jury weet niet hoe je Carew uitspreekt ofzo?
Als je ziet wat er verder op het podium staat...quote:Op donderdag 17 april 2008 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is geen sinterklaasrijmpjeswedstrijd...
Bij tennis welquote:Op donderdag 17 april 2008 16:11 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het is geen sinterklaasrijmpjeswedstrijd...
Niet huilen hèquote:Op donderdag 17 april 2008 16:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Als je ziet wat er verder op het podium staat...
quote:
ikquote:
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
Is dit de officiële uitslag of mag ik nog inzenden?
- Er mist een layoutquote:Op donderdag 17 april 2008 22:33 schreef kleineschwester het volgende:
1. The Vulture
2. Beschouw
3. Rumille
jammer hoor..quote:Op donderdag 17 april 2008 22:33 schreef kleineschwester het volgende:
1. The Vulture
2. Beschouw
3. Rumille
Doen we dat niet allemaal dan?quote:Op donderdag 17 april 2008 23:02 schreef ZoneKill het volgende:
Het is gewoon haar voorkeur van afwerken.![]()
![]()
SCH bedankt voor de eerste prijs (de foto van Arnold Kruiswijk met zijn shirt voor de mond). Ik had er wel op gerekend maar je moet het altijd nog maar afwachten of je het ook wordt he? Dit was mijn eerste inzending ooit, moet je nagaan. Iedereen succes met het verzinnen van onderschriften. Misschien dat ik nog eens een keer meedoe maar dan moet ik wel een goeie ingeving hebben anders heeft het niet zo veel zin he. Nogmaals succes allenquote:Op maandag 14 april 2008 19:03 schreef latin_LiZzY het volgende:
[ afbeelding ]
Knoflookbroodjes voor de halve prijs in kantine FC Groningen
quote:Op donderdag 17 april 2008 22:59 schreef Blawh het volgende:
Djeez kleinzusje, wat een baggerjury. Dat is iets wat op zich kan gebeuren, maar ook nog te lui zijn om de lay-out te gebruiken gaat te ver.
quote:Op donderdag 17 april 2008 23:02 schreef ZoneKill het volgende:
Het is gewoon haar voorkeur van afwerken.![]()
![]()
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
KANquote:Op vrijdag 18 april 2008 07:36 schreef leroytje het volgende:
[ afbeelding ]
Damn die smurf ken hard meppen
quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:48 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Kromkamp: "Ik kan nu wel een dikke joint gebruiken"
[ Bericht 8% gewijzigd door kleineschwester op 18-04-2008 07:58:19 ]Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Hééél goed gedaan hoor. Je bent echt perfect als je Breach voortaan wat meer puntjes toekent..quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:18 schreef kleineschwester het volgende:
Vroege vogels, geef me ff een compliment![]()
![]()
![]()
Tis echt niet makkelijk om een gast jury te zijn
quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:58 schreef Breach het volgende:
[..]
Hééél goed gedaan hoor. Je bent echt perfect als je Breach voortaan wat meer puntjes toekent..
Poedelquote:Op vrijdag 18 april 2008 08:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Vegan Streaker heeft kind.
Gelukkig doe jij de jury nietquote:
quote:
Moet ik je objectiviteit in twijfel trekken?quote:
Wel lief dat ik mezelf een hondje geefquote:
nee hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Moet ik je objectiviteit in twijfel trekken?
Sinds je op dat stokbrood valt, geef ik je nooit meer puntenquote:
Dat was je gisteravond zeker even vergetenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:24 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
Sinds je op dat stokbrood valt, geef ik je nooit meer punten
quote:Op vrijdag 18 april 2008 07:49 schreef kleineschwester het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]Das meer een klapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Nope, was gewoon ff voorzichtig om je ego niet te veel te krenkenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat was je gisteravond zeker even vergeten
HanPekel. Nog nooit een spoor van humor gezien bij die naam.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:17 schreef Han-Pekel het volgende:
waarom nou weer een sneijder foto
echt vragen om de slechtste grappen van mensen die al 100 jaar meedoen..
wordt eens tijd voor een beetje vernieuwing....of moeten we altijd maar slechte sneijder grappen blijven maken..:S
er staan toch ook andere spelers op de foto? kom eens met een goed onderschrift zou ik zeggenquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:17 schreef Han-Pekel het volgende:
wordt eens tijd voor een beetje vernieuwing....of moeten we altijd maar slechte sneijder grappen blijven maken..:S
Ik zweer je dat ik de echte Han Peekel nog heb gesproken deze weekquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:21 schreef Beschouw het volgende:
[..]
HanPekel. Nog nooit een spoor van humor gezien bij die naam.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:29 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Babymaat Oranje-shirts niet op tijd aangeleverd
origineelquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:34 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Kindermaten Oranjeshirt zijn er nog niet
Nee, niet origineel. Had ik niet gezien. Mijn onderschrift is al veranderd. Dank voor de tip, nu kom ik op het podium.quote:
Dit keer een bewuste keuze... normaliter worden er altijd Sneijdergrappen gemaakt terwijl ie niet eens op de foto staat... nu kan iedereen zijn gang zijnquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:17 schreef Han-Pekel het volgende:
dan was het toeval en heb ik jou het podium gebrachtquote:Op vrijdag 18 april 2008 16:40 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nee, niet origineel. Had ik niet gezien. Mijn onderschrift is al veranderd. Dank voor de tip, nu kom ik op het podium.
Iddquote:
quote:
quote:nicomart
Robben: "Moet je kijken Wesley, dat gevaarte van Seedorf lijkt op Ryan Babel!"
Babymaat Oranje-shirts niet op tijd aangeleverd
quote:ruud_fr
Kromkamp: "Ik kan nu wel een dikke joint gebruiken"
De opmaak is hier te vinden.quote:RayMania
Kromkamp eindigt in rare houding nadat Sneijder op de pauzeknop op Robben zijn shirt drukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |