quote:-Beschouw-
-Bij gunstige wind is Heerenveen zelfs in Groningen te ruiken-
quote:-leroytje-
-Altijd handig zo'n Groningen shirt-
quote:-latin_LiZzY
-
-Knoflookbroodjes voor de halve prijs in kantine FC Groningen-
De opmaak is hier te vinden.quote:-TheVulture-
-"He Arnold, volgens mij zit er stront aan je knikker"-
In dat geval sluit ik me aan bij Blawh, RayMania en Rumille... Wat een slechte juryquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:41 schreef Rumille het volgende:
Ja. Om de zoveel tijd post iemand, ben vergeten wie, de tussenstand. Volgens mij was het de Gier.
Vanaf januari al, maar een keer of 5 op het podium gestaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:42 schreef Breach het volgende:
[..]
In dat geval sluit ik me aan bij Blawh, RayMania en Rumille... Wat een slechte jury
Ik bedoelde het ook niet heel serieus.. Vind het gewoon leuk om af en toe wat bij zo'n foto te bedenken en te lachen om onderschriften van een anderquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:45 schreef Rumille het volgende:
Ach, bij jou maakt het toch niet uit, aangezien jij nu denk ik rond de 5 punten zit, en de nummer 1 bijna op de 200 (volgens mij).
Het mooie is dat de meesten hier niet serieus zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:49 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook niet heel serieus.. Vind het gewoon leuk om af en toe wat bij zo'n foto te bedenken en te lachen om onderschriften van een ander
Dan begrijpen we elkaarquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Het mooie is dat de meesten hier niet serieus zijn.
Zegt Mr. ikhebdelaatste2keervoor7uurgejureerdnadatikhadgewonnen waardoor ik 2 rondes te laat was.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:04 schreef DaMart het volgende:
Wat een kutjury, mijn onderschrift, die ik wegens te laat zijn niet kon posten, hoort gewoon op het podium.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:11 schreef Blawh het volgende:
[..]
Zegt Mr. ikhebdelaatste2keervoor7uurgejureerdnadatikhadgewonnen waardoor ik 2 rondes te laat was.
rustig aanquote:Op dinsdag 15 april 2008 20:01 schreef Breach het volgende:
[..]
Dan begrijpen we elkaar
Trouwens nieuwe foto mag ook wel komen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |