Dr_Crouton, waar heb je die vlaggen vandaan?quote:
De Pixis ontplofte meteen nadat een Raider er tegenaan knalde, zijn die civies' schepen gemaakt van papier maché?quote:Op zondag 6 april 2008 12:58 schreef PPL het volgende:
Heerlijk trouwens om te zien dat de Galactica nog steeds goed van zich af kan bijten!
Iemand op een Amerikaanse BSG forum maakt ze zelf, ik zocht nl. op Google naar iets om mijn muur mee te versieren en kwam dat per toeval tegen.quote:Dr_Crouton, waar heb je die vlaggen vandaan?
Dat weet ik niet, voor zover ik weet maakt en verkoopt ze alleen banners, je kan de foto's van de andere stammen zien via dat topic.quote:Ik zou die persoonlijk niet zo snel ophangen, maar ben benieuwd of ze ook nog andere leuke dingen hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Hoe vet gaat dat worden
opgezegd@fok.nl
Nee, hoor ... less is more, er is niets mis met een kale muur. Het liefst nog een witte kale muur.quote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
En wat betreft het ophangen, mensen kunnen ervoor schamen, hangen zelf een vlag op van Heineken in hun kameropmerkingen maken, of denken dat het een logo is van een Hong Kong miss-verkiezing is (vriendin van m'n broer)..
Ik ben er tenminste blij mee en heb een unieke wandversiering.
Dat vind ik dus ook voor Roslin gelden... te obviousquote:Op zondag 6 april 2008 19:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het kan natuurlijk ook de huidige president Laura Roslin zijn, die ziet ook van die fricking waanillusies waar Athena en Six aan leiden met dat kind in het Opera-House.
Starbuck zou gewoon te makkelijk zijn..
Dat zou idd ook obvious zijn idd, misschien dat ze gewoon teveel onder de invloed van Paddo's (Chamala) zit, dat ze die illusies krijgtquote:Op zondag 6 april 2008 20:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook voor Roslin gelden... te obvious
Ellen is het niet, zij komt wel terug voor één aflevering dit seizoen, maar dat is in flashbacks van Tigh.quote:Op zondag 6 april 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:Stiekem hoop ik op Ellen, gewoon omdat het zo bizar zou zijn als zij het was, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk![]()
dat gevoel heb ik ook mat baltar als jezus en de 12 Ceylons als apostelen waarvan er 1 judas is (boomer of zo)quote:Op zondag 6 april 2008 20:12 schreef Prosac het volgende:
Terug Vind Prophecy.
Moet nog bijna 1,5 seizoen voor ik aan het nieuwe kan beginnen, scheelt weer, zit ik niet elke week te wachten op een nieuwe straks.
Ik vind het steeds meer lijken op een soort bijbels exodus verhaal, erg mooi.
Niet lang want dit is het laatste seizoen.quote:Op zondag 6 april 2008 21:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
echt een vette aflevering alleen vraag ik mij af hoelang de serie nog gaat duren en of ze uberhaupt ooit aarde zullen vinden.
serieusquote:Op zondag 6 april 2008 21:16 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Niet lang want dit is het laatste seizoen.
Blijkbaar raakte de raider een deel waar brandstof o.i.d. was opgeslagen.quote:Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
De Pixis ontplofte meteen nadat een Raider er tegenaan knalde, zijn die civies' schepen gemaakt van papier maché?
Begrijp mij niet verkeerd.quote:En wat betreft het ophangen, mensen kunnen ervoor schamen, hangen zelf een vlag op van Heineken in hun kameropmerkingen maken, of denken dat het een logo is van een Hong Kong miss-verkiezing is (vriendin van m'n broer)..
Ik ben er tenminste blij mee en heb een unieke wandversiering.
Be our guestquote:Op zondag 6 april 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:
Waar zijn trouwens Anders en Tori in de OP?!
Ik had expres nog even een keer naar Crossroads gekeken van de week.quote:Op maandag 7 april 2008 02:18 schreef Sc0tTy het volgende:
w000t de nieuwe aflevering was echt weer vet( had ook niets anders verwacht! )
Damnn wat is het lang geleden, ik herrinerde me helemaal niets meer eigenlijk, behalve dat Kara dood was ( wist niet eens meer dat ze weer terug was :/ )
Ik denk eerder dat ze zal proberen Roslin onder druk te zetten om de terug te gan naar de Ionian Nebula.quote:Ik kan echt niet wachten tot de volgende aflevering, damn wat een cliffhanger weer :/ denk trouwens niet dat Kara, Roslin dood schiet.
Samuel Andersquote:Btw, oog rood van een van die "undercover cylons" ( weet zn naam niet meer ), ik vraag me af of dat bij hem ook wat heeft getriggerd.
Maarjah, tis echt laat dus geen samenvatting.. nn all
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, stom, niemand noemt haar ooit Laura volgens mij, dus ik was in de war geraakt met voornaam/achternaam.quote:Op maandag 7 april 2008 11:54 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Rosalind? wie was dat dan ook al weer? Of bedoel je Laura Roslin?
Z'n oog werdt rood ...quote:Op maandag 7 april 2008 14:04 schreef dapluiz het volgende:
Ben blij dat het weer terug is
Verder ben ik benieuwd of ze Anderson alleen scande of misschien ook iets geactiveerd hebben
Dat was alleen een reflectie van het Cylonlampjequote:
Nee die werd echt wel rood, leek een soort switch.quote:Op maandag 7 april 2008 18:27 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat was alleen een reflectie van het Cylonlampje
Ik vind dat wel een goede verklaring.quote:Op maandag 7 april 2008 21:10 schreef Migue het volgende:
Zou het niet gewoon kunnen dat Anders een commando naar de Cylons zond? Immers, als de Cylon Raider Anders alleen identificeerde als Cylon, hoeft dat toch niet direct te betekenen dat de rest van de fleet niet gegenocideerd mag worden? Anders had daar weinig zin in heb ik het idee, dus logischer dat hij een (onbewust) commando zond dat ze op moesten hoeren.
Misschien dat zij wel wilden blijven, maar dat de Hybrids ook het commando van Anders overnamen en dachten "Fuck you, we are outta here bro" oid.quote:Op maandag 7 april 2008 23:29 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, hij gaf onbewust een commando om te overleven, en de rest van de cylons nam dat over. Maar ik ben dan benieuwd of er menselijke cylons bij die vloot waren. Die zullen toch wel eerst willen overleggenk dunkt me, en niet gelijk terugtrekken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Cylons willen ook naar Aarde (da's de birthplace of mankind natuurlijk en niet Kobol) en laten de Colonials zoeken. Om te voorkomen dat ze op hun luie reet gaan zitten (New Caprica) jagen ze ze een beetje op, blijven ze gemotiveerd. Cylons hebben al zoveel kansen verneukt om definitief met de Vloot af te rekenen en telkens presteren ze gruwelijk ondermaats. En dat terwijl ze wel de Twelve Colonies in een oogwenk doormidden schoten.quote:Op maandag 7 april 2008 21:10 schreef Migue het volgende:
Zou het niet gewoon kunnen dat Anders een commando naar de Cylons zond? Immers, als de Cylon Raider Anders alleen identificeerde als Cylon, hoeft dat toch niet direct te betekenen dat de rest van de fleet niet gegenocideerd mag worden? Anders had daar weinig zin in heb ik het idee, dus logischer dat hij een (onbewust) commando zond dat ze op moesten hoeren.
Mijns inziens is het ook wat geloofwaardiger als de 2nd in command gewoon géén Cylon is, maar wat is jouw redenering dan?quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:57 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Btw: Saul Tigh als Cylon was een slecht idee.
Niet dat het iets uitmaakt, rebirth enzo.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:34 schreef Zhenar het volgende:
Doet Anders het nu trouwens nog steeds met Tori, of vinden ze elkaar vies nu ze Cylons zijn?
Ik vind Saul als Cylon wel leuk trouwens. Ik denk wel dat hij uiteindelijk onder al zijn self-doubt en schuldgevoelens ten onder zal gaan en zichzelf door de kop gaat schieten.
Die onzekerheid had ie vanaf aflevering 1 al tijdens zijn drankperiode, daar hoeft een Cylonbloedband niet ook nog eens bij. En zelfmoord heeft met de rebirth weinig zin zoals bovenstaande user ook al aangeeft.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:34 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind Saul als Cylon wel leuk trouwens. Ik denk wel dat hij uiteindelijk onder al zijn self-doubt en schuldgevoelens ten onder zal gaan en zichzelf door de kop gaat schieten.
Mja, van de andere kant, het lijkt me wel grappig om zijn kop te zien als hij wakker wordt in die badkuip...plus dat hij dan weer een extra nieuw oog heeftquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:49 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Die onzekerheid had ie vanaf aflevering 1 al tijdens zijn drankperiode, daar hoeft een Cylonbloedband niet ook nog eens bij. En zelfmoord heeft met de rebirth weinig zin zoals bovenstaande user ook al aangeeft.
Die vroegere onzekerheid ging alleen over zijn functioneren en zijn vrouw. Waar hij altijd zeker van was, was zijn strijd tegen de Cylons: als er iemand meedogenloos was in die strijd, dan was het wel Saul Tigh. Ik vind het interessant dat hij, nu hij Cylon blijkt te zijn, wordt gedwongen om de andere kant van het verhaal te bekijken. Zoals hij al meteen na de onthulling zei, is hij nog steeds Saul Tigh, 2nd in command. Maar hoe verenigt hij dat zelfbeeld met het beeld dat hij altijd van Cylons heeft gehad (dode machines zonder echte emoties). Dat is wat het verhaal van Saul zo interessant maakt en wat volgens mij niet zo sterk voor de andere drie geldt: de Chief heeft allang de menselijkheid van Cylons erkend toen hij Sharon redde van de verkrachting. Anders is ook dikke maatjes met Sharon/Athena, wat o.a. bleek uit hun innige omhelzing toen zij met haar reddingsteam naar New Caprica kwam. Tori heeft nog niet zoveel van zichzelf laten zien, maar komt over als een berkend persoon, die zich wel aan veranderende situaties kan aanpassen. Saul is de enige die zich altijd is blijven afzetten tegen de erkenning van Cylons als "menselijk". Bovendien heeft zijn haat jegens de Cylons hem tot behoorlijke gruweldaden gedreven (het aanzetten tot zelfmoordterrorisme, het vermoorden van Ellen). Dat maakt het hele "OMG ik ben een Cylon"-conflict wmb het interessantst in zijn geval.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:49 schreef Cylon_nr13 het volgende:
[..]
Die onzekerheid had ie vanaf aflevering 1 al tijdens zijn drankperiode, daar hoeft een Cylonbloedband niet ook nog eens bij. En zelfmoord heeft met de rebirth weinig zin zoals bovenstaande user ook al aangeeft.
Het feit dat de "gewone Cylons" zo mysterieus doen over de Final Five en niet eens lijken te weten wie het zijn, plus het feit dat iedereen visioenen heeft over de Final Fiver en dat er een tempel voor ze bestaat geeft wmb wel aan dat ze "anders" zijn. Ik zeg niet dat dit zeker zo is, maar het lijkt me wel waarschijnlijk dat er iets meer aan de hand is met de Final Five dan alleen het feit dat ze Cylons zijn... Dus de gevolgtrekking dat ze ook niet bestaan in dezelfde kaders als de gewone Cylons lijkt me ook vrij logisch.quote:Op dinsdag 8 april 2008 10:48 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Hoezo "weten" we dat ze anders zijn dan de andere Cylons, voor zover ik weet hebben ze misschien slechts 1 extra commando in hun bestand staan waardoor hun Cylonzijnbesef pas getriggerd werd in de vorige episode.
Anders gebruik je even spoilertags ofzoquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef muay-toy het volgende:
sommige van die actrices zijn neukbaar
Captain obvious to the rescuequote:Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef muay-toy het volgende:
sommige van die actrices zijn neukbaar
Dat bedoelde ik eigenlijk met mijn post ook te zeggen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik neem aan dat Nr. One het brein achter alles is en opzettelijk twee soorten menselijke Cylons heeft gecreëerd, waarbij hij de ene soort bewust gescheiden heeft gehouden van de andere. En ik denk dat één van die soorten in veelvoud is geproduceerd en als missie meekreeg de mensheid op te jagen, terwijl de andere soort juist unieke Cylons waren, die vrienden en verdedigers van de mensheid moesten worden.
Al zou ik niet weten wat daar de reden dan voor is
quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:30 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Cylon Elite uiteraard. Maar waarom zouden de Cylons hun eigen elite zichzelf niet laten herkennen? Dit zou mijns inziens betekenen dat er 1 Fuhrer-Cylon is die we waarschijnlijk nog niet kennen of die al in sinds het begin dood gewaand wordt. Misschien toch zon toaster model hehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zak Adamaquote:Op dinsdag 8 april 2008 11:30 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Cylon Elite uiteraard. Maar waarom zouden de Cylons hun eigen elite zichzelf niet laten herkennen? Dit zou mijns inziens betekenen dat er 1 Fuhrer-Cylon is die we waarschijnlijk nog niet kennen of die al in sinds het begin dood gewaand wordt. Misschien toch zon toaster model hehe.
baltasar gok ik die wordt ook constant als een jezus en god afgebeeld of misschien zijn de final 5 wel nog beter in menselijke trekjes dan de eerste 6 en zijn ze gemaakt door de man die ook de ceylons maaktequote:
Dat zou ik vreemd vinden omdat er een bloedband is met Adama Sr. Het lijkt me dat het gaat om iemand wiens achtergrond verhaal geloofwaardig is, als in "ben opgegroeid ... " maar waarvan we de ouders nooit hebben gezien.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:01 schreef Ruiseart het volgende:
Ik heb zo'n voorkeur voor Adama Jr als Cylon.
Helo?quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dat zou ik vreemd vinden omdat er een bloedband is met Adama Sr. Het lijkt me dat het gaat om iemand wiens achtergrond verhaal geloofwaardig is, als in "ben opgegroeid ... " maar waarvan we de ouders nooit hebben gezien.
Voor Crossroads dacht ook iedereen dat Skinjobs een niet-verifieerbare geschiedenis moesten hebben en toen bleken opeens de Chief en Tigh Cylons te zijn, terwijl beiden, zeker laatstgenoemde, al zeer lang onder Adama gediend hebben. Nee, van R.D. Moore kunnen we nu alles verwachten.quote:Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Dat zou ik vreemd vinden omdat er een bloedband is met Adama Sr.
Ik ga niet mee in dat kinderachtige gebash op R.D. Moore.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Nee, van R.D. Moore kunnen we nu alles verwachten.
Tja, de final five zijn duidelijk van een ander soort dan de skinjobs die we al kennen. Tigh vocht immers al mee in de eerste cylon oorlog toen de huidige skinjobs nog helemaal niet bestonden. Ik denk dus ook niet dat zij gerevived kunnen worden. Wat hun doel is en wie hun gemaakt heeft vind ik minstens zo ineterssant als wie de laatste van de five is.quote:Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Voor Crossroads dacht ook iedereen dat Skinjobs een niet-verifieerbare geschiedenis moesten hebben en toen bleken opeens de Chief en Tigh Cylons te zijn, terwijl beiden, zeker laatstgenoemde, al zeer lang onder Adama gediend hebben. Nee, van R.D. Moore kunnen we nu alles verwachten.
Tsja, niet weten dat iets bestaat en niet bestaan zijn toch 2 heel verschillende dingen.quote:Op woensdag 9 april 2008 10:49 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Tja, de final five zijn duidelijk van een ander soort dan de skinjobs die we al kennen. Tigh vocht immers al mee in de eerste cylon oorlog toen de huidige skinjobs nog helemaal niet bestonden. Ik denk dus ook niet dat zij gerevived kunnen worden.
je kunt het ook andersom zien mensen die proberen mensen met ceylons te combinerenquote:Op woensdag 9 april 2008 10:58 schreef Ulreazj het volgende:
Ja en dat snap ik dus niet. Na die oorlog werd het vrede, en je hebt nog een aflevering waarin Adama de eerte experimenten ziet van cylons/mensen.
Dus ze kunnen nog nooit zover zijn geweest om menselijke cylons te maken.
nee zodat ze zelf extra sterke mensen zouden hebben om te vechten tegen ceylons je moet ze niet zijn als elite ceylons maar als elite mensen een soort cyborgsquote:Op woensdag 9 april 2008 11:46 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Zodat de Cylons zich daarna weer en sterker dan eerder opnieuw tegen de mens te keren? De mens is er stom genoeg voor iig.
je zou het gehackt kunnen noemen en dat het project daarom niet doorgezet is en er maar 5 van zijn die ontsnapt zijn of zoquote:Op woensdag 9 april 2008 11:50 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Die vervolgens weer door de Cylons terug zijn geëngineerd tot de perfecte menselijke kopie? Lijkt me niet echt logisch.
Vergeet niet dat volgens het verhaal (zoals wij het nu kennen iig) de Cylons gemaakt zijn door de mens. Dan zouden er blikken van die dingen door de mens opengetrokken moeten zijn tijdens de aanval op Caprica maar toen waren er 0 te bekennen.
Ja, maar niemand had de kennis ten tijde van die eerste oorlog om die cylons te maken.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
je kunt het ook andersom zien mensen die proberen mensen met ceylons te combineren
quote:Op woensdag 9 april 2008 12:40 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Misschien dat de Cylons de mens wel gewoon wil uitroeien om zich daarna als mensheid zelf voor te kunnen doen als dekmantel. Want wellicht heeft de mens goede contacten met andere rassen die voordelig voor de Cylons kunnen zijn en die kunnen dan uitgebuit worden.
Aardige theorie, had ik zelf nog niet over nagedacht. Iets minder mystiek, maar wel geloofwaardig. Ik hoop echter wel op een groter verhaal achter de final five.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef Angelof9 het volgende:
Wat betreft de final five en hun "leeftijd". Theoretisch zouden ze zo rond de dertig jaar oud moeten zijn, maar het kan natuurlijk heel goed dat de final five gewoon als mensen geboren zijn en dat ze op een bepaald moment vervangen zijn door Cylon kopieën met hun herinneringen geprogrammeerd.
Ben Stark dus bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef Angelof9 het volgende:
Wat betreft de final five en hun "leeftijd". Theoretisch zouden ze zo rond de dertig jaar oud moeten zijn, maar het kan natuurlijk heel goed dat de final five gewoon als mensen geboren zijn en dat ze op een bepaald moment vervangen zijn door Cylon kopieën met hun herinneringen geprogrammeerd. Dus de Cylon kopie weet niet beter dan dat hij al jaren rondloopt. Dat zou ook kunnen betekenen dat hun mensen-lichamen wellicht ergens gevangen worden gehouden.
Zei de hybrid niet iets over de laatste cylon "seeking redemption"? Het is dus iemand die iets op z'n kerfstok heeft. Ik gok op Cain.
Voor een serie op SciFi doet 'ie het best goed, toch?quote:Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef -MyLove- het volgende:
Het is vreemd om te zien dat er veel reacties zijn in dit topic en op IMDB terwijl de kijkcijfers van BSG nou niet om over na huis te schrijven is.
Niet echt, ... vandaar ook dat het het laatste seizoen is.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor een serie op SciFi doet 'ie het best goed, toch?
Je moet het niet gaan vergelijken met de kijkcijfers van series als Lost natuurlijk.
Bron?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:53 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Niet echt, ... vandaar ook dat het het laatste seizoen is.
http://en.battlestarwiki.org/wiki/List_of_Nielsen_ratings_(RDM) ... het is duidelijk dat men door is gegaan met nog een vierde seizoen om syndication veilig te stellen.quote:
Precies. En met de nieuwe show Caprica in de pijpleiding en Hatch die nog altijd graag een vervolg op het origineel wil maken denk ik niet dat we lang zonder BSG hoeven te zitten.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:24 schreef Don_Gurgen het volgende:
Daarnaast is de serie ook vrij duur om te maken. Ik ben iig blij dat het het zo lang heeft volgehouden, als ze er nu een mooi einde aan kunnen maken dit seizoen ben ik heel tevreden.
In die lijst zie je dat de ratings dalen (zoals bij praktisch elke serie trouwens gebeurt naarmate deze vordert; zeker series met zo'n seriële aard). Maar hoe scoort BSG ten opzichte van SciFi's andere series?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
http://en.battlestarwiki.org/wiki/List_of_Nielsen_ratings_(RDM) ... het is duidelijk dat men door is gegaan met nog een vierde seizoen om syndication veilig te stellen.
Ik kan je zeggen ten opzichte van SGA beter ... http://www.gateworld.net/atlantis/s4/ratings.shtml ... voor de andere seizoenen wijzig de "s4" in de URL.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In die lijst zie je dat de ratings dalen (zoals bij praktisch elke serie trouwens gebeurt naarmate deze vordert; zeker series met zo'n seriële aard). Maar hoe scoort BSG ten opzichte van SciFi's andere series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al langs geweest (de foto wel, dat weet ik, maar 't stukje spoiler)?[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
In dat geval de final cylonquote:Op donderdag 10 april 2008 01:31 schreef Ruiseart het volgende:
Al langs geweest (de foto wel, dat weet ik, maar 't stukje spoiler)?
\Je gelooft ook in sprookjes? Kijkcijfers hebben er alles mee te maken. Die kunnen best ok zijn maar hoe langer een serie duurt hoe duurder het wordt. Willen de redelijk onbekende acteurs aan het begin het nog doen voor een fooi, na een paar seizoenen kan je zo zakken met geld kwijt. Ook als de ideeen op zijn moet er zolang er centen kunnen worden verdient toch door gegaan worden. Meer moeite, meer schrijvers, meer trucjes (meer sfx, drastische turnarounds, onwaarschijnlijke liefdesverklaringen ect.).quote:Op woensdag 9 april 2008 23:45 schreef Cylon_nr13 het volgende:
De reden dat er niet meer dan 4 seizoenen komen is omdat men het niet uit wil melken en wil stoppen op het hoogtepunt. Dit heeft niks met kijkcijfers te maken. Bron heb ik niet bij de hand helaas.
Ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 03:43 schreef Fokski het volgende:
Is de serie trouwens weer begonnen of wat?
Het was van tevoren al bekend dat er niet meer dan 4 seizoenen zouden komen.quote:Op donderdag 10 april 2008 03:49 schreef Fokski het volgende:
[..]
\Je gelooft ook in sprookjes? Kijkcijfers hebben er alles mee te maken. Die kunnen best ok zijn maar hoe langer een serie duurt hoe duurder het wordt. Willen de redelijk onbekende acteurs aan het begin het nog doen voor een fooi, na een paar seizoenen kan je zo zakken met geld kwijt. Ook als de ideeen op zijn moet er zolang er centen kunnen worden verdient toch door gegaan worden. Meer moeite, meer schrijvers, meer trucjes (meer sfx, drastische turnarounds, onwaarschijnlijke liefdesverklaringen ect.).
Dat zou inderdaad kunnen ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 02:54 schreef Ruiseart het volgende:
Da's niet zo vreemd.
Als ze het Laatste Avondmaal wilden nabootsen dan ontbreekt er sowieso nog 1 persoon, want in dat schilderij staan er 13 personen, hier maar 12. Tussen Tigh en Lee is ook echt zo'n open plek en da's zo'n beetje waar in het schilderij Judas zit. Ze hebben de stelletjes op de foto aardig gekoppeld: Gaius en Caprica Six, Starbuck en Anders en Athena en Agathon. Dus dan kan mrs. Lee Adama mooi naast haar man plaatsnemen, als laatste Cylon, Judas. En dan komt die voorspelling "Adama is a Cylon" ook meteen uit.
Dat heb ik ook altijd begrepen. Er zouden nooit meer dan 4 seizoenen komen.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:51 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Het was van tevoren al bekend dat er niet meer dan 4 seizoenen zouden komen.
Aan het grote aantal posts van de afgelopen dagen te zien wel, lijkt mequote:Op donderdag 10 april 2008 03:43 schreef Fokski het volgende:
Is de serie trouwens weer begonnen of wat?
Maar dan blijf je zoals eerder gezegd zitten met het feit dat Bill zijn vader is. Hoe zou dat werken? Familiebanden pleiten wmb mensen vrij. Als Bill Adama geen cylon is dan is Lee dat ook niet... Anders moeten er wel heel vreemde verhalen verzonnen worden.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aan het grote aantal posts van de afgelopen dagen te zien wel, lijkt me![]()
Vorige week vrijdag is 4x01 uitgezonden
En die tekst "Adama is a cylon" kan ook slaan op de 'verongelukte' broer van Apollo. Die hebben we welliswaar nooit gezien, maar die zou het best kunnen zijn. Of toch Apollo zelf. Waar was die toen de muziek speelde?
Daar heb je weer gelijk in. Maar de Chief en Cally hebben toch ook een kind? En Chief blijkt nu ook een cylon te zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Maar dan blijf je zoals eerder gezegd zitten met het feit dat Bill zijn vader is. Hoe zou dat werken? Familiebanden pleiten wmb mensen vrij. Als Bill Adama geen cylon is dan is Lee dat ook niet... Anders moeten er wel heel vreemde verhalen verzonnen worden.
Er is ook niets waaruit blijkt dat de chief niet de vader is. Er wordt tijdens de New Caprica afleveringen (en Resistance) regelematig verwezen naar de zwangerschap van Callie. De chief komt enorm op voor Callie en de baby en volgens mij waren er ook enkele felicitaties aan het adres van de chief. Geen vreemde reacties van de chief, dus het lijkt er gewoon op dat de chief en Callie echt een tweede hybrid op de wereld hebben gezet.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:47 schreef Angelof9 het volgende:
Klopt, dus dat kind is een half-cylon, net als de baby van Helo en Athena. TENZIJ Chief niet de vader is. Het was een jaar later en Callie was zwanger, maar we hebben nooit bevestigt gekregen dat hij ook daadwerkelijk de vader is.
Ja morgen is het weer zo ver, dan gaat het epische verhaal weer verderquote:
Kewl.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef Mirel het volgende:
Geheime frame in het begin!
[ afbeelding ]
Ja, WTF was dat?!quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Kewl.![]()
Leuke aflevering, vooral het begin was goed. En da gedoe met baltar vond ik ook wel grappig toen opeens zn eigen zelf naast hem zit..
Nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
Ik vond het maar een wat matige aflevering, erg traag, maar het zet natuurlijk alles op voor de komende afleveringen dus dat was wel prima.
Promo voor volgende week, met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Ik kan er dat niet uit halen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Met "All will be revealed" bedoelen ze volgens mij alleen dat de identiteit van de Vier bekend wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
Ik vond het maar een wat matige aflevering, erg traag, maar het zet natuurlijk alles op voor de komende afleveringen dus dat was wel prima.
Promo voor volgende week, met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Could be...quote:Op zondag 13 april 2008 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met "All will be revealed" bedoelen ze volgens mij alleen dat de identiteit van de Vier bekend wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
quote:Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef Migue het volgende:
Oohja zal dat wel zijn dan ja, beetje misleidende tekst, maar wel goed om kijkers vast te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef Migue het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
quote:Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Ruiseart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zondag 13 april 2008 13:17 schreef Mirel het volgende:
[..]Ja wauw, ze heeft ook nooit eerder in BSG gespeeld dat ik haar irritant kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vind het weer een geweldige vondst. Benieuwd wie er allemaal meegaan met Helo en Starbuck. Athena lijkt me wel voor de hand liggen. Of Racetrack, die zit te springen om wat meer tijd met Helo door te brengen :p Zouden ze ook iets van bescherming meekrijgen in de vorm van Vipers/Raptors?quote:Op zondag 13 april 2008 18:49 schreef Migue het volgende:
Idd, ik vond ze er érg overtuigend uitzien, waarschijnlijk ook omdat ze een stuk onberekenbaarder waren door het verhaal, erg eng wel.
Ik kijk overigens uit naar de Demetrius verhaallijn, Das Boot feeling volgens Ron Moore, kan er prachtig uit gaan zien met de juiste director
Seelix?quote:Op maandag 14 april 2008 07:48 schreef Liquidootje het volgende:
Nee die ene vrouwelijke commando gaat mee. Zie je bij alle missies als squad leader, maar je vergeet altijd haar naam
Dirty Hands? Over de stakingen op dat tillium refinery schip..quote:Op maandag 14 april 2008 15:17 schreef Liquidootje het volgende:
Er was toch zo'n aflevering verwar ik nu met een andere serie?
Uit de originele series.quote:Op maandag 14 april 2008 21:22 schreef Ulreazj het volgende:
Being of Light ?
quote:Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Ruiseart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Best logisch inderdaad, had er nog niet zo tegen aan gekeken moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 april 2008 23:25 schreef Ruiseart het volgende:
Als ik de verschillende fansites zo bekijk dan is Dee prime suspect onder de fans, en de 'theorie' die op de vorige pagina gepost werd heb ik al meerdere mensen zien aanhalen.
racist!quote:Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef Ruiseart het volgende:
Aan 't kleurtje van het handje te zien is het toch Tory.
Kan inderdaad zijn dat zij Tigh's oogje heeft gepikt. Maar ze kan het ook tegen Anders hebben gehad, die stond ze immers naar het leven toen ze met hem in een ingestorte parkeergarage op Caprica vast zat (en ze door Six plat werd geslagen). Maar ze kan ook de Chief bedoelen, de Cylons wilden immers onder andere Cally laten executeren op New Caprica.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:52 schreef Salamander het volgende:
Maar ik kan me niet echt iemand voor de geest halen waar ze persoonlijk iets heel ergs mee gedaan heeft. Sowieso niemand van de vier. Of was zij degene die Sauls` oog eruit heeft getrokken?
"Pythia (Grieks Πυθία) was de naam van de orakelpriesteres in het heiligdom van Apollo Pythios te Delphi (dat in oeroude tijden "Pytho" heette)."quote:Op woensdag 16 april 2008 01:52 schreef Salamander het volgende:
Starbuck zal het zeker niet zijn. Die is naar mijn idee meer in dit verhaal. Ik denk dat ze Pythia is of zoïets.
Sterker nog SGA is gewoon een aanfluiting geworden.quote:Op maandag 14 april 2008 23:38 schreef TheZapster het volgende:
Zeker, in tijden niet zo'n boeiende serie gezien.Stargate Atlantis is bijna lachwekkend vergeleken bij dit verhaal.
Deze situatie heeft zich natuurlijk al talloze keren voorgedaan. Tyrol, Anders en Tigh hebben allemaal veelvuldig contact gehad met Boomer en Athena.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, wat gebeurt er als een van de final 5 in oog contact komt met een van de andere human cyclons, zoals Six. Gebeurd dan hetzelfde als met die knakker in zn Viper?
Beste wil ik niet zeggen maar boeiend zeker, het verhaal wordt steeds interessanter.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:16 schreef Mirel het volgende:
Jullie zijn gek. Ik vond het een van de beste eps tot nu toe.
klopt maar toch was hij irritant om te kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beste wil ik niet zeggen maar boeiend zeker, het verhaal wordt steeds interessanter.
quote:Op zondag 13 april 2008 14:32 schreef Ruiseart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig dit jankerd tenminste wegquote:
Dat ging vrij snel he?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Cally, nooooooooo!![]()
Wel vette epVooral die Basestars die de andere Basestars aanvielen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
Kun je gelijk doorkijken.quote:Op zondag 20 april 2008 02:21 schreef Byte_Me het volgende:
yeah, BSG draait weer!!! had het even gemist, maar wel meteen 3 afleveringen gedownload
quote:Op zondag 20 april 2008 01:09 schreef Rock-shocker het volgende:
Tja. Het is beter dan niets, zullen we maar zeggen.Cavil en vrienden gaan nu pas echt goed hun best doen om de Vloot en de Final Five van de aardbodem te vegen te voorkomen dat ze de aardbodem bereiken. Nathalie en co komen Galactica dan te hulp en als de mede-Cylons verslagen zijn vragen ze asiel aan. Adama is natuurlijk niet zo gek om zomaar een basestar op te nemen in de vloot, dus laat hij alle Centurions ontwapenen en zet zijn eigen crew onder leiding van Tigh op de basestarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Dit klinkt nog niet eens zo gek, zou me niet eens verbazen.quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Ruiseart het volgende:
Nathalie en co komen Galactica dan te hulp en als de mede-Cylons verslagen zijn vragen ze asiel aan.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:44 schreef Liquidootje het volgende:
De centurions is nr 12
Earth als ze daar aankomen zien ze een super geavanceerde beschaving met allemaal centurions en alle schepen incl de basestars worden door satelieten uit de lucht geschoten. THE END.
Lijkt mij ookquote:Op zondag 20 april 2008 14:42 schreef Theebag het volgende:
[..]
Nee, aarde is net voor de Griekse beschaving. Dat denk ik dan ...
Nee.quote:Op zondag 20 april 2008 14:42 schreef Theebag het volgende:
[..]
Nee, aarde is net voor de Griekse beschaving. Dat denk ik dan ...
quote:Op zondag 20 april 2008 12:44 schreef Liquidootje het volgende:
Earth als ze daar aankomen zien ze een super geavanceerde beschaving met allemaal centurions en alle schepen incl de basestars worden door satelieten uit de lucht geschoten. THE END.
quote:I personally — this is not [from] any of the writers, but my thing — I wanted to come into [the present day], find Earth, cruise on top of it, see it for what it is, and as we're coming down to it, we're blown up, we're nuked. And then [someone says to] the President of the United States, which is [George W.] Bush, "They've been taken care of. Thank God you saved the world again." And you turn, and you see who told him that, and it's one of the Cylons.
quote:
Die locker waar Saul, Tory en Galen worden afgeluisterd is locker 1701D.quote:Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De link met de Enterprise ontgaat me een beetje.
Ik denk niet zozeer de Centurions maar de Cylon wil in het algemeen.quote:Op zondag 20 april 2008 12:44 schreef Liquidootje het volgende:
De centurions is nr 12
Je kunt het bestellen op play.com (UK, maar geen bezorgkosten), of wachten tot het in Nederland uitkomt inquote:Op maandag 21 april 2008 18:47 schreef Eikelpiercing het volgende:
Misschien het verkeerde topic om dit te vragen, maar wanneer komt BSG seizoen 3 op DVD uit hier? Ik zou het namelijk heel graag bekijken en via internet is toch niet alles.
Goeie leerschool toch?quote:Op maandag 21 april 2008 19:29 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hmmm maar daar zitten vast geen nederlandstalige ondertitels bij he? Nja, dat is voor mijn kleine broertje, zijn Engels is nog niet zo geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef MrFl0ppY het volgende:Altijd als ik jouw avatar zie moet ik glimlachen, Mr Floppy, wat een vage comedieserie was dat zeg Unhappily ever afterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
thnxquote:Op maandag 21 april 2008 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd als ik jouw avatar zie moet ik glimlachen, Mr Floppy, wat een vage comedieserie was dat zeg Unhappily ever after
Sterker, Roslin is geen enkele keer als President gekozen. Haar eerste termijn had ze eraan te danken dat de rest van de regering uitgeroeid werd. En dat terwijl de opening van museum Galactica haar laatste daad als minister van onderwijs zou zijn, bij terugkeer zou ze haar ontslag aanbieden aan president Ader. De eerste verkiezingen die volgden verloor ze aan Baltar. Toen Baltar achterbleef op New Caprica werd zijn vice-President Zarek president, die voelde daar niet veel en stelde Roslin weer aan als zijn vice-president om vervolgens ontslag te nemen waardoor Roslin wederom het presidentschap cadeau kreeg. Oh, en Zarek werd meteen weer als vice-president aangesteld.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:28 schreef Fokski het volgende:
BG is toch echt moeilijk om te bekijken voor de echte democraten. Mevrouw president de despoot die de leiding heeft of het vriendjespolitiek van de Adama familienaam. Ik geloof dat ze niet eens opnieuw als president is gekozen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:48 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Sterker, Roslin is geen enkele keer als President gekozen. Haar eerste termijn had ze eraan te danken dat de rest van de regering uitgeroeid werd. En dat terwijl de opening van museum Galactica haar laatste daad als minister van onderwijs zou zijn, bij terugkeer zou ze haar ontslag aanbieden aan president Ader. De eerste verkiezingen die volgden verloor ze aan Baltar. Toen Baltar achterbleef op New Caprica werd zijn vice-President Zarek president, die voelde daar niet veel en stelde Roslin weer aan als zijn vice-president om vervolgens ontslag te nemen waardoor Roslin wederom het presidentschap cadeau kreeg. Oh, en Zarek werd meteen weer als vice-president aangesteld.
Vreemd dat 't volk weinig vertrouwen heeft in zo'n regering?
Om over 't leger maar te zwijgen. Adama die z'n zoontje binnen no-time promoveert naar commander van z'n eigen battlestar, die vervolgens ook nog eens z'n vrouwtje als XO mag meenemen. Ex-vriendinnetje van de andere Adama Jr. komt ook met alles weg en krijgt nog leuke functies en eigen schepen cadeau. En de beste vriend van de Admiraal is een vieze dronkaard, maar die wordt ook niet eens op de vingers getikt.
daar gaat de serie toch over?quote:Adama: The Cylon War is long over, yet we must not forget the reasons why so many sacrificed so much in the cause of freedom. The cost of wearing the uniform can be high, but...
[very long pause]
Adama: sometimes it's too high. You know, when we fought the Cylons, we did it to save ourselves from extinction. But we never answered the question "Why?" Why are we as a people worth saving? We still commit murder because of greed and spite, jealousy, and we still visit all of our sins upon our children. We refuse to accept the responsibility for anything that we've done, like we did with the Cylons. We decided to play God, create life. And when that life turned against us, we comforted ourselves in the knowledge that it really wasn't our fault, not really. You cannot play God then wash your hands of the things that you've created. Sooner or later, the day comes when you can't hide from the things that you've done anymore.
..........................
Sharon: It's what you said at the ceremony, before the attack when Galactica was being decommissioned. You gave a speech, that sounded like it wasn't the one you prepared. You said that humanity was a flawed creation and that people still kill one another. Petty jealousy and greed. You said that humanity never asked itself why it deserved to survive. (pause) Maybe you don't
Dat dacht ik dus ook, waarschijnlijk zal dat ook nog een verhaal worden, als het bekend wordt dat Chief een cylon isquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:17 schreef Liquidootje het volgende:
Maar dat kind is dus ook een half cylon. Waarom is ie dan niet zo belangrijk als hera?
Oeh of juist wel en dat daarom Tori het kindje eerst wilde hebben
Ik begrijp ook niet hoe racetrack dat overleeft heeft. Bedoel de hele neus / cockpit was weg.quote:Op zondag 27 april 2008 13:42 schreef PPL het volgende:
Mooie beelden hoor van die crashende raptor.
ik vind dat juist het beste stuk van de aflevering die parallellen met de bijbel/jezusquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:47 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ze weten iemand wel ff irritant weg te zetten in deze serie zeg. Chief vond ik wel een relaxte kerel maar nu is ie de weg echt kwijt. Het hele verhaal van Baltar komt me nu eigenlijk wel een beetje de strot uit. Laat het daar lekker orgieën in dat hok zou ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
quote:Op zondag 27 april 2008 14:41 schreef Ruiseart het volgende:Wat heb ik gemist?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Virtual Six en Baltar zijn Beings Of Light?quote:# When facing down the Marines, the way in which Baltar is standing up, when the scene shifts to virtual Six being absent, it still appears as though he is being lifted up, which puzzles the Marines and Baltar's followers. This marks the first time where virtual Six does something to Baltar that isn't clearly presented like Baltar is doing it to himself. While that is still possible, it is implied that virtual Six can actually affect things physically. This, along with the virtual Baltar appearing to Baltar in "Six of One" and both virtual beings consistently knowing information that neither Baltar or Caprica-Six could actually know, hints that there is something more to them than simply being illusions. What they are, of course, remains a matter of debate.
* This lends further credence to the theory that virtual Six may be able to interact with the physical world, and possibly hints at the true explanation of Shelly Godfrey's strange appearance and disappearance in the episode "Six Degrees of Separation".
Lijkt me van wel. In ieder geval iets dergelijks.quote:Op zondag 27 april 2008 16:14 schreef Migue het volgende:
De omschrijving van volgende week's afleveringOf de promo natuurlijk:
Ik vond het wel een coole aflevering. Vooral ook leuk om te zien dat er op het landingsdeck ook door mensen gewerkt wordt als op een echt vliegdekschip.
Een filler was het zeker niet, daarvoor werden er te veel verhaallijnen uitgezet.
Dan nog even dit:
[..]
Virtual Six en Baltar zijn Beings Of Light?
quote:Op zondag 27 april 2008 20:34 schreef -MyLove- het volgende:
Die laatste aflevering was te traag ... heb medelijden met Grace Park http://triciahelfer.com/new/wp-content/uploads/2008/04/page2.gif.
quote:
Als je dat het hoogtepunt vond van de episode, dan vraag ik me af of je je mening erover misschien toch maar moet herzienquote:Op zondag 27 april 2008 16:14 schreef Migue het volgende:
Ik vond het wel een coole aflevering. Vooral ook leuk om te zien dat er op het landingsdeck ook door mensen gewerkt wordt als op een echt vliegdekschip.
quote:[...]And the temple on Kobol storyline always had Baltar going into the temple and discovering something huge and amazing and ending the season on a revelation. In the first draft of "Kobol's Last Gleaming", he went into the temple and Six took him towards some subterranean passage, and it was very dark, and she said, "This is as far as I go." And he says, "What?" And she makes him go further and he's just finds himself walking in a void, a black void, and doesn't know where it's leading. And at the end of that he comes into a room and he hears music and it's a recognizable Earth-tune, to the audience and to him. It was Jimi Hendrix was playing, actually, and he goes, "God, I recognize that." And then somebody- or somebody s- a voice says, "You recognize that?" And he says, "Yes." And he turns and it's Dirk Benedict. (Laughs.) And Dirk Benedict said, "Hi. I'm God." And you just cut. We just cut out on that.
http://en.battlestarwiki.(...)_Gleaming%2C_Part_II
Het lijkt ook bijzonder veel op de pulse rifles uit Aliens.quote:Op zondag 13 april 2008 18:17 schreef Cylon_nr13 het volgende:
De Centurions zagen er ERG goed uit deze aflevering. Het geluid van hun aanval deed me aan de ED-209 demonstratie uit Robocop denken trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |