abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 april 2008 @ 12:55:52 #1
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_57866895

INFO

Battlestar Galactica is een populaire drama / science fiction geori�nteerde televisieserie bedacht en geproduceerd door Ronald D. Moore. De huidige televisie serie is een voortboorduursel op de gelijknamige mini-serie uit 2003. De mini-serie en televisie serie staan los van de Battlestar Galactica serie uit de jaren 70, al wordt er in de huidige serie regelmatig verwezen naar de oude serie als hommage.
Het grootste verschil tussen de 'oude' en 'nieuwe' BSG is de setting; de oude serie staat bekend als een beetje cheesy en camp terwijl de nieuwe mini-serie en televisie serie bekend staan om hun enorm donkere karakter en ze doen duidelijk een poging aan te leunen bij de Amerikaanse psychologie van na 9/11. Overal kunnen verraders schuilgaan en achterdocht is het hoogste gebod. Verder ontbreekt een groot deel van de speelse humor die de oorspronkelijke serie tot een succes maakte.

De nieuwe serie werd dan ook door een deel van de fans van de oude serie niet goed ontvangen. Helaas voor hen kon de mini-serie rekenen op lovende kritieken in de pers, aanmoedigende kijkcijfers en goede DVD verkopen. Het duurde dan ook niet lang voordat Universal brood zag in een televisie serie die verder gaat waar de mini-serie is gebleven.

De re�ncarnatie van Battlestar Galactica kan rekenen op veel positieve kritieken, zo riepen in 2006 vooraanstaande bladen als Time Magazine en Rolling Stone Battlestar Galactica uit tot beste televisie serie. Naast deze positieve kritieken slaagde Battlestar Galactica er in 2006 in een prestigieuze Peabody Award in de wacht te slepen voor 'excellence in television', ook won Battlestar Galactica een Hugo Award en Saturn Award.

Het succes van de huidige serie kan worden verklaard door het grote aantal non-science fiction fans die Battlestar Galactica weten te waarderen, Battlestar Galactica is in eerste instantie dan ook karakter gedreven serie, met kick ass CGI scenes.

Nog nooit gezien? Ondanks de crappy kwaliteit op YouTube al indrukwekkend:
Battlestar Galactica - Pegasus To The Rescue
Battlestar Galactica - Pegasus Death
Battlestar Galactica - The Adama Tactic

CAST

Laura Roslin
Mary McDonnell
The former Colonial Secretary of Education was 43rd in the line of succession when she assumed the presidency of the Twelve Colonies on the day of the Cylon attack. Projecting class and confidence, she possesses great innate intelligence and stoicism.

William Adama
Edward James Olmos
The Admiral of the fleet and commanding officer of the battlestar Galactica is an experienced, pragmatic leader who does not stand on ceremony, preferring a simple day uniform with a minimum of insignia. Is often affectionately called "the Old Man", though not to his face.

Lee "Apollo" Adama
Jamie Bamber
This former Viper pilot (callsign "Apollo") and only surviving son of Admiral Adama has been promoted to commanding officer of the battlestar Pegasus. Lee Adama's strained relationship with his father also causes him to become a strong supporter of Colonial President Laura Roslin.

Kara "Starbuck" Thrace
Katee Sackhoff
The fleet's most experienced, impulsive, and rebellious Viper pilot (callsign "Starbuck"). Starbuck has a natural talent for flying, and is considered Galactica's best pilot, although she is also known for being an avid card player and drinker.

Sharon "Boomer/Athena" Valerii
Grace Park
Sharon was a well-liked rookie Raptor pilot (callsign "Boomer") until her true identity was revealed � by her attempted public assassination of William Adama. One of her multiple copies surrendered to custody aboard the Galactica, and has since aided the humans against her own people.

Gaius Baltar
James Callis
This brilliant but unstable scientist recently defeated Laura Roslin to become President of the Twelve Colonies. Stylish, handsome, and idiosyncratic, he often displays the false humility of the truly arrogant and also is secretly plagued by unexplained visions of the beautiful Cylon Number Six.

Caprica Six
Tricia Helfer
She wields her drop-dead looks as a weapon, and her keenly intelligent eyes seem to look straight through Gaius Baltar's self-serving lies. Every move and gesture of this human-form Cylon is smooth and precise. She claims that God talks to her � and she, in turn, talks to Baltar.

Saul Tigh
Michael Hogan
The Galactica's executive officer is tightly wound, moody, and a highly functional alcoholic. He expresses contempt at civilians' unwillingness to forego such comforts as "a thimbleful of water a day" and seems genuinely shocked that they refuse to accept martial law.

Karl C. "Helo" Agathon
Tahmoh Penikett
Sharon Valerii's former ECO and fellow Raptor pilot (callsign "Helo") was stranded on Cylon-occupied Caprica after the initial attack. He eventually returned to Galactica and was recently promoted to executive officer of the ship.

Anastasia "Dee" Dualla
Kandyse McClure
A native of Sagittaron. Anastasia "Dee" Dualla served in the Galactica's Combat Information Center (CIC) before transferring to the Battlestar Pegasus. She is no-nonsense, tough and pragmatic.

Galen "Chief" Tyrol
Aaron Douglas
The Galactica's deck chief has spent a lifetime caring for big machines and the people who fix them. In the process, he has become the kind of man for whom his crew would do anything. Always looking out for the little guy.

Felix Gaeta
Alessandro Juliani
The current senior officer of the watch in Galactica's CIC. He's a multitalented man who once hoped to use the military as a decorous path to a prestigious career, only to see his ambitions crushed by the Cylon attack. Can always be found in close proximity to the fleet's power brokers.

SCHEPEN

Battlestar Galactica aka "The Bucket"

One of the first twelve Battlestars built, the Galactica represents the Colonial planet Caprica.
During her service, the Galactica formed a part of Battlestar Group 75 (BSG 75), a Colonial force described by series creator Ronald D. Moore as a mixed-force of vessels somewhat similar to a US Navy carrier battle group.
Like any of her sister ships, which may have survived the original Cylon War, the Galactica underwent refits and upgrades. However, her computer systems were neither networked nor integrated by any of her commanding officers, up to and including her final commander, William Adama.

Due to this lack of network integration at the time of the Cylon attack, the Galactica was immune to the infiltration program used by the Cylons to disable Colonial vessels and defence systems, using the Command Navigation Program (CNP), developed by Dr. Gaius Baltar.

At the time of the Cylon Attack, Galactica was 50 years old and she was undergoing formal decommissioning from the Colonial fleet following her retirement as an operational vessel. She had been due to become a museum ship; a combined living museum commemorating the Cylon War and educational centre. Due to its age, the ship is unofficially known as "The Bucket". Another nickname used by the crew is "The Big G".

Battlestar Pegasus aka "The Beast"

Substantially newer, larger and more powerful than the Galactica, The Battlestar Pegasus is a Mercury Class Battlestar, assigned to Battlestar Group 62 of the Colonial Fleet, and commanded by Admiral Helena Cain at the time of the Cylon attack on the Twelve Colonies.
Thought to have been destroyed during the attack on the colonies, Pegasus escapes, and encounters the Battlestar Galactica.

Before the fall of the Twelve Colonies, the Pegasus had just docked at the Scorpion Fleet Shipyards where it was due for a three-month overhaul. Many of the ships systems were offline, including the Command Navigation Program that the Cylons used to disable Colonial defences during their attack. The Cylons' opening wave hit the shipyard with several nuclear warheads, destroying five ships, including two Battlestars. The Pegasus lost 700 crew members.
As a result of the Cylons' devastating attack on the Twelve Colonies, Admiral Cain became increasingly iron-fisted.

TOPICS

- Battlestar Galactica Miniserie
- De nieuwe Battlestar Galactica Miniserie - Deel 2
- Battlestar Galactica - Deel 3
- Battlestar Galactica - Deel 4
- Battlestar Galactica (USA)- Deel 5 - So say we all!
- Battlestar Galactica (USA) - Deel 6 - New Caprica
- Battlestar Galactica (USA) - Deel 7 - Frak me!
- Battlestar Galactica (USA) - Deel 8 - In Search Of Earth....
- Battlestar Galactica (USA) - Deel 9 - Will work for food
- Battlestar Galactica (USA) - Deel 10 - O is for Odama
- Battlestar Galactica (USA) - Deel 11 - Get on with the story
- Battlestar Galactica (USA) - #12 - "A storm is coming..."
- Battlestar Galactica (USA) - #13 - All Along The Watchtower
- Battlestar Galactica (USA) #14 13th tribe here we come!
- Battlestar Galactica (USA) #15 - Razor

USEFULL

- Battlestar Wiki
- SciFi Channel - Battlestar Galactica
- IMDB.com
- TV.com

UPCOMING EPS

11 April - Six of One

THE JUNKS

Vraag s.v.p. niet of je in het lijstje mag, maar zet jezelf er bij als je dat wilt.
Gewoon op de wiki link klikken en dan jouw plaatje tussen img tags neerzetten

Topic openen? Iets Wijzigen? Zie Wiki
Burnt to the core but not broken
  zondag 6 april 2008 @ 12:58:39 #2
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_57866955
Heerlijk trouwens om te zien dat de Galactica nog steeds goed van zich af kan bijten!
quote:
Op zaterdag 5 april 2008 20:24 schreef Dr_Crouton het volgende:
Dr_Crouton, waar heb je die vlaggen vandaan?
Ik zou die persoonlijk niet zo snel ophangen, maar ben benieuwd of ze ook nog andere leuke dingen hebben.
pi_57868815
Ik mis Pegasus toch wel
  zondag 6 april 2008 @ 14:42:36 #4
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_57868887
quote:
Op zondag 6 april 2008 12:58 schreef PPL het volgende:
Heerlijk trouwens om te zien dat de Galactica nog steeds goed van zich af kan bijten!
De Pixis ontplofte meteen nadat een Raider er tegenaan knalde, zijn die civies' schepen gemaakt van papier maché?
quote:
Dr_Crouton, waar heb je die vlaggen vandaan?
Iemand op een Amerikaanse BSG forum maakt ze zelf, ik zocht nl. op Google naar iets om mijn muur mee te versieren en kwam dat per toeval tegen.

http://www.colonialfleet.org/quorum/index.php?showtopic=873
quote:
Ik zou die persoonlijk niet zo snel ophangen, maar ben benieuwd of ze ook nog andere leuke dingen hebben.
Dat weet ik niet, voor zover ik weet maakt en verkoopt ze alleen banners, je kan de foto's van de andere stammen zien via dat topic.
En wat betreft het ophangen, mensen kunnen ervoor schamen, hangen zelf een vlag op van Heineken in hun kamer opmerkingen maken, of denken dat het een logo is van een Hong Kong miss-verkiezing is (vriendin van m'n broer)..

Ik ben er tenminste blij mee en heb een unieke wandversiering.
The Internets, I needs it..
  zondag 6 april 2008 @ 15:03:19 #5
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_57869336
In 1 van de komende eps
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
. Hoe vet gaat dat worden
opgezegd@fok.nl
  zondag 6 april 2008 @ 15:18:36 #6
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_57869714
Vette episode weer al vond ik de HD variant niet echt veel mooier dan de normale 350mb variant. Maar goed het gaat natuurlijk om het verhaal. Moet zeggen dat ik meer dan eens weer het "ohja" gevoel had maar die battle en die hele scene met baltar was toch wel erg bruut/lachen.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  zondag 6 april 2008 @ 15:49:25 #7
184465 Migue
Sensuele man
pi_57870346
Boomer gaat ook weer terugkomen.
  zondag 6 april 2008 @ 16:51:55 #8
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_57871775
Ik zou die vlaggen ook zo ophangen, maar mijn vrouw vindt dat vast niet goed
opgezegd@fok.nl
pi_57873510
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef Dr_Crouton het volgende:

En wat betreft het ophangen, mensen kunnen ervoor schamen, hangen zelf een vlag op van Heineken in hun kamer opmerkingen maken, of denken dat het een logo is van een Hong Kong miss-verkiezing is (vriendin van m'n broer)..

Nee, hoor ... less is more, er is niets mis met een kale muur. Het liefst nog een witte kale muur.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  zondag 6 april 2008 @ 19:10:17 #10
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57874465
Ep gezien. Heerlijk dat het weer terug is Met name het verhaal van de Vier vind ik erg interessant en dat van Starbuck ook natuurlijk
Gaius kreeg wmb iets teveel aandacht met zijn sekte. Ik had liever meer gezien van de perikelen van de Vier. Wel leuk dat ze nu wekelijkse clubavondjes lijken te gaan houden Ook wel grappig dat ze de hele tijd van die veelbetekenende gesprekken hadden en dat anderen dat dan opvingen en vroegen "Wat bedoel je?" "Wat is er veranderd dan?" enz. Ze zijn niet erg voorzichtig met hun geheimpje

Het enige echte minpunt vond ik, dat de "sense of urgency" niet zo aanwezig was, in tegenstelling tot alle seizoensopeningen tot nu toe. De eerste paar afleveringen waren altijd rete-intens: het begin van de serie natuurlijk met de vlucht voor de Cylons... seizoen 2 met de avonturen op Kobol en seizoen 3 met de bezetting van New Caprica. Al die verhaallijnen kostten tenminste een paar afleveringen, voordat alles weer een beetje "bij het normale" was, maar nu doet iedereen meteen alweer zijn eigen ding. Ik snap wel waarom: voor veel personages zijn er belangrijke dingen veranderd (de Vier, Starbuck, Gaius) en nu moet er snel worden vastgesteld wat dat met hun positie in het verhaal doet. Heb er geen twijfel aan dat alle stukken nu zo worden opgezet voor een spectaculair seizoen, maar ik vond het wel de minste seizoensopener van allemaal.

That being said... WIE is de final Cylon?! Ik denk zelf dat het iemand is die al dood is, of iemand die een rol aan de zijlijn vervult, met name omdat het hele "OMG een van de hoofdpersonen is een Cylon" truukje nu al heel vaak is gedaan.
Vandaar dat mijn stemmen gaan naar Tom Zarek, Dee of Gaeta... Stiekem hoop ik op Ellen, gewoon omdat het zo bizar zou zijn als zij het was, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk

Waar zijn trouwens Anders en Tori in de OP?!
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  Redactie Games zondag 6 april 2008 @ 19:51:13 #11
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57875290
Het kan natuurlijk ook de huidige president Laura Roslin zijn, die ziet ook van die fricking waanillusies waar Athena en Six aan leiden met dat kind in het Opera-House.

Starbuck zou gewoon te makkelijk zijn..
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  zondag 6 april 2008 @ 20:01:28 #12
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57875484
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
Het kan natuurlijk ook de huidige president Laura Roslin zijn, die ziet ook van die fricking waanillusies waar Athena en Six aan leiden met dat kind in het Opera-House.

Starbuck zou gewoon te makkelijk zijn..
Dat vind ik dus ook voor Roslin gelden... te obvious
  zondag 6 april 2008 @ 20:12:35 #13
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_57875709
Terug Vind Prophecy.

Moet nog bijna 1,5 seizoen voor ik aan het nieuwe kan beginnen, scheelt weer, zit ik niet elke week te wachten op een nieuwe straks.
Ik vind het steeds meer lijken op een soort bijbels exodus verhaal, erg mooi.
  Redactie Games zondag 6 april 2008 @ 20:17:28 #14
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_57875801
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:01 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook voor Roslin gelden... te obvious
Dat zou idd ook obvious zijn idd, misschien dat ze gewoon teveel onder de invloed van Paddo's (Chamala) zit, dat ze die illusies krijgt

De andere 2 die dezelfde illusies hebben zijn Cylons... Baltar zie je er ook niet tussen zitten..

Maar goed, ik weet even geen ander. In ieder geval niet de Adama's...
  zondag 6 april 2008 @ 21:06:30 #15
184465 Migue
Sensuele man
pi_57876861
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:Stiekem hoop ik op Ellen, gewoon omdat het zo bizar zou zijn als zij het was, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk
Ellen is het niet, zij komt wel terug voor één aflevering dit seizoen, maar dat is in flashbacks van Tigh.
pi_57877009
quote:
Op zondag 6 april 2008 20:12 schreef Prosac het volgende:
Terug Vind Prophecy.

Moet nog bijna 1,5 seizoen voor ik aan het nieuwe kan beginnen, scheelt weer, zit ik niet elke week te wachten op een nieuwe straks.
Ik vind het steeds meer lijken op een soort bijbels exodus verhaal, erg mooi.
dat gevoel heb ik ook mat baltar als jezus en de 12 Ceylons als apostelen waarvan er 1 judas is (boomer of zo)

echt een vette aflevering alleen vraag ik mij af hoelang de serie nog gaat duren en of ze uberhaupt ooit aarde zullen vinden.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_57877064
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:13 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

echt een vette aflevering alleen vraag ik mij af hoelang de serie nog gaat duren en of ze uberhaupt ooit aarde zullen vinden.
Niet lang want dit is het laatste seizoen.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57877232
quote:
Op zondag 6 april 2008 21:16 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Niet lang want dit is het laatste seizoen.
serieus

waarom aan de kijkcijfers kan het niet liggen
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  zondag 6 april 2008 @ 21:31:39 #19
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_57877441
quote:
Op zondag 6 april 2008 14:42 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

De Pixis ontplofte meteen nadat een Raider er tegenaan knalde, zijn die civies' schepen gemaakt van papier maché?
Blijkbaar raakte de raider een deel waar brandstof o.i.d. was opgeslagen.
Volgens Battlestar Wiki: During the battle, a winged Raider sprawls out of control and impacts into the Pyxis, hitting volatile area that results in the ship's complete destruction.
quote:

Begrijp mij niet verkeerd.
Ik vind het harstikke stoer ik zou het alleen zelf niet doen.
(Zelfs als ik het zou mogen van miijn vrouw)
quote:
Op zondag 6 april 2008 19:10 schreef Zhenar het volgende:
Waar zijn trouwens Anders en Tori in de OP?!
Be our guest
pi_57878079
.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  zondag 6 april 2008 @ 22:26:33 #21
19529 Fendy
True Spirit
pi_57878715
Ah, hier waren we gebleven!

Ik vond het een vette EP, denk dat er nog veel toffe momenten komen
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  zondag 6 april 2008 @ 22:44:11 #22
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_57879150
Jaaaaaaaa!

Lekker weer BSG kijken Was wel weer een fijne zondagmiddag welspent.

Ik hoop dat de laaste Cylon een nieuw, belangrijk karakter is.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zondag 6 april 2008 @ 22:51:45 #23
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57879387
Ik was vergeten om Lampkin te noemen. Dat lijkt me wel een toffe, waardige final Cylon... mits hij voldoende screenplay krijgt vóór de daadwerkelijke onthulling
  zondag 6 april 2008 @ 23:03:41 #24
184465 Migue
Sensuele man
pi_57879672
Romo Lampkin komt ook weer terug, maar kan ook zijn omdat Apollo meer burgerdingen gaat doen dit seizoen. Maar zou ook zeker kunnen zijn omdat hij Cylon is, wie weet
pi_57879886
Zijn de afleveringen ergens online terug te kijken? Wil ook eens kijken of het wat is eigenlijk En die torrent met 200+ seeds schiet voor geen tierelier op.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
  maandag 7 april 2008 @ 02:18:39 #26
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57882146
w000t de nieuwe aflevering was echt weer vet ( had ook niets anders verwacht! )

Damnn wat is het lang geleden, ik herrinerde me helemaal niets meer eigenlijk, behalve dat Kara dood was ( wist niet eens meer dat ze weer terug was :/ )
Ik kan echt niet wachten tot de volgende aflevering, damn wat een cliffhanger weer :/ denk trouwens niet dat Kara, Roslin dood schiet.

Btw, oog rood van een van die "undercover cylons" ( weet zn naam niet meer ), ik vraag me af of dat bij hem ook wat heeft getriggerd.

Maarjah, tis echt laat dus geen samenvatting.. nn all
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  maandag 7 april 2008 @ 07:01:49 #27
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_57882536
quote:
Op maandag 7 april 2008 02:18 schreef Sc0tTy het volgende:
w000t de nieuwe aflevering was echt weer vet ( had ook niets anders verwacht! )

Damnn wat is het lang geleden, ik herrinerde me helemaal niets meer eigenlijk, behalve dat Kara dood was ( wist niet eens meer dat ze weer terug was :/ )
Ik had expres nog even een keer naar Crossroads gekeken van de week.
quote:
Ik kan echt niet wachten tot de volgende aflevering, damn wat een cliffhanger weer :/ denk trouwens niet dat Kara, Roslin dood schiet.
Ik denk eerder dat ze zal proberen Roslin onder druk te zetten om de terug te gan naar de Ionian Nebula.
(om vanaf daar de route naar aarde op te pakken)
Of ze Laura weet te overtuigen... ( ? )
quote:
Btw, oog rood van een van die "undercover cylons" ( weet zn naam niet meer ), ik vraag me af of dat bij hem ook wat heeft getriggerd.

Maarjah, tis echt laat dus geen samenvatting.. nn all
Samuel Anders
  maandag 7 april 2008 @ 11:24:15 #28
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57885563
Zeer vette nieuwe aflevering.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator maandag 7 april 2008 @ 11:38:26 #29
9859 crew  Karina
Woman
pi_57885877
Goeie aflevering weer! Ik gok er trouwens op dat Rosalind de laatste Cylon is.

Het was goed dat ik Behind the scenes (of hoe dat ook heette) had gekeken, een aantal dingen was ik al vergeten.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 7 april 2008 @ 11:54:21 #30
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57886218
Rosalind? wie was dat dan ook al weer? Of bedoel je Laura Roslin?
  Moderator maandag 7 april 2008 @ 13:44:33 #31
9859 crew  Karina
Woman
pi_57888311
quote:
Op maandag 7 april 2008 11:54 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Rosalind? wie was dat dan ook al weer? Of bedoel je Laura Roslin?
Ja, stom, niemand noemt haar ooit Laura volgens mij, dus ik was in de war geraakt met voornaam/achternaam.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 7 april 2008 @ 13:49:21 #32
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57888381
Geen probleem hoor. Ik was al bang dat ik iets fundamenteels gemist had
pi_57888688
Ben blij dat het weer terug is
Verder ben ik benieuwd of ze Anderson alleen scande of misschien ook iets geactiveerd hebben
  maandag 7 april 2008 @ 14:40:15 #34
19529 Fendy
True Spirit
pi_57889317
Anders
Je hebt gelijk Fen.
pi_57891894
Nu we toch allemaal namen verkrachten...
Odama
pi_57891963
Ook goed
pi_57893491
quote:
Op maandag 7 april 2008 14:04 schreef dapluiz het volgende:

Ben blij dat het weer terug is
Verder ben ik benieuwd of ze Anderson alleen scande of misschien ook iets geactiveerd hebben
Z'n oog werdt rood ...
  maandag 7 april 2008 @ 18:27:37 #38
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57893604
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:21 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Z'n oog werdt rood ...
Dat was alleen een reflectie van het Cylonlampje
pi_57896789
quote:
Op maandag 7 april 2008 18:27 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Dat was alleen een reflectie van het Cylonlampje
Nee die werd echt wel rood, leek een soort switch.
Voor de rest interessant met Starbuck en de final 5.
Maar weer Balter en z'n godsdienstige kutrommel. Laat hem nou eens doodgaan. Irritant personage.
  maandag 7 april 2008 @ 20:59:44 #40
6290 Dr_Crouton
pi_57896919
Ja, het oog van Anders blinkte echt rood en je kon het rode oog van de Raider zien in de reflectie. Waarschijnlijk voelde de Raider de aanwezigheid van een van de Final Five, draaide zich om, zond een ID check en bevestigde Anders het met een rode flits?
  maandag 7 april 2008 @ 21:01:58 #41
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_57896963
Soortement van IFF.
Is dat wat Deanna zag in de Opera House?
"Sorry, I didn't know..."
  maandag 7 april 2008 @ 21:10:30 #42
184465 Migue
Sensuele man
pi_57897113
Zou het niet gewoon kunnen dat Anders een commando naar de Cylons zond? Immers, als de Cylon Raider Anders alleen identificeerde als Cylon, hoeft dat toch niet direct te betekenen dat de rest van de fleet niet gegenocideerd mag worden? Anders had daar weinig zin in heb ik het idee, dus logischer dat hij een (onbewust) commando zond dat ze op moesten hoeren.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 7 april 2008 @ 21:25:24 #43
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57897420
TVP
net gekeken, was weer vet
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  maandag 7 april 2008 @ 22:42:22 #44
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_57899438
aaaa
When all else fails, you always have delusion.
  maandag 7 april 2008 @ 23:18:57 #45
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57900390
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:10 schreef Migue het volgende:
Zou het niet gewoon kunnen dat Anders een commando naar de Cylons zond? Immers, als de Cylon Raider Anders alleen identificeerde als Cylon, hoeft dat toch niet direct te betekenen dat de rest van de fleet niet gegenocideerd mag worden? Anders had daar weinig zin in heb ik het idee, dus logischer dat hij een (onbewust) commando zond dat ze op moesten hoeren.
Ik vind dat wel een goede verklaring.
Beter dan de verklaring dat de Raider Anders identificeerde als Cylon. Het zou nogal lame zijn als de humanoid Cylons niet de Final Five kunnen identificeren, maar de Raiders dat wel kunnen
pi_57900665
Ja, hij gaf onbewust een commando om te overleven, en de rest van de cylons nam dat over. Maar ik ben dan benieuwd of er menselijke cylons bij die vloot waren. Die zullen toch wel eerst willen overleggenk dunkt me, en niet gelijk terugtrekken.
  maandag 7 april 2008 @ 23:35:52 #47
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57900810
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:29 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, hij gaf onbewust een commando om te overleven, en de rest van de cylons nam dat over. Maar ik ben dan benieuwd of er menselijke cylons bij die vloot waren. Die zullen toch wel eerst willen overleggenk dunkt me, en niet gelijk terugtrekken.
Misschien dat zij wel wilden blijven, maar dat de Hybrids ook het commando van Anders overnamen en dachten "Fuck you, we are outta here bro" oid.
SPOILER
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:57:10 #48
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57901995
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:10 schreef Migue het volgende:
Cylons willen ook naar Aarde (da's de birthplace of mankind natuurlijk en niet Kobol) en laten de Colonials zoeken. Om te voorkomen dat ze op hun luie reet gaan zitten (New Caprica) jagen ze ze een beetje op, blijven ze gemotiveerd. Cylons hebben al zoveel kansen verneukt om definitief met de Vloot af te rekenen en telkens presteren ze gruwelijk ondermaats. En dat terwijl ze wel de Twelve Colonies in een oogwenk doormidden schoten.

Btw: Saul Tigh als Cylon was een slecht idee.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:31:00 #49
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57903753
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:57 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Btw: Saul Tigh als Cylon was een slecht idee.
Mijns inziens is het ook wat geloofwaardiger als de 2nd in command gewoon géén Cylon is, maar wat is jouw redenering dan?
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:34:02 #50
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57904572
Doet Anders het nu trouwens nog steeds met Tori, of vinden ze elkaar vies nu ze Cylons zijn?

Ik vind Saul als Cylon wel leuk trouwens. Ik denk wel dat hij uiteindelijk onder al zijn self-doubt en schuldgevoelens ten onder zal gaan en zichzelf door de kop gaat schieten.
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:41:18 #51
19529 Fendy
True Spirit
pi_57904714
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:34 schreef Zhenar het volgende:
Doet Anders het nu trouwens nog steeds met Tori, of vinden ze elkaar vies nu ze Cylons zijn?

Ik vind Saul als Cylon wel leuk trouwens. Ik denk wel dat hij uiteindelijk onder al zijn self-doubt en schuldgevoelens ten onder zal gaan en zichzelf door de kop gaat schieten.
Niet dat het iets uitmaakt, rebirth enzo.
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:49:14 #52
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57904868
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:34 schreef Zhenar het volgende:
Die onzekerheid had ie vanaf aflevering 1 al tijdens zijn drankperiode, daar hoeft een Cylonbloedband niet ook nog eens bij. En zelfmoord heeft met de rebirth weinig zin zoals bovenstaande user ook al aangeeft.
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:55:25 #53
19529 Fendy
True Spirit
pi_57904974
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:49 schreef Cylon_nr13 het volgende:

[..]

Die onzekerheid had ie vanaf aflevering 1 al tijdens zijn drankperiode, daar hoeft een Cylonbloedband niet ook nog eens bij. En zelfmoord heeft met de rebirth weinig zin zoals bovenstaande user ook al aangeeft.
Mja, van de andere kant, het lijkt me wel grappig om zijn kop te zien als hij wakker wordt in die badkuip...plus dat hij dan weer een extra nieuw oog heeft
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:37:50 #54
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57905778
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:49 schreef Cylon_nr13 het volgende:

[..]

Die vroegere onzekerheid ging alleen over zijn functioneren en zijn vrouw. Waar hij altijd zeker van was, was zijn strijd tegen de Cylons: als er iemand meedogenloos was in die strijd, dan was het wel Saul Tigh. Ik vind het interessant dat hij, nu hij Cylon blijkt te zijn, wordt gedwongen om de andere kant van het verhaal te bekijken. Zoals hij al meteen na de onthulling zei, is hij nog steeds Saul Tigh, 2nd in command. Maar hoe verenigt hij dat zelfbeeld met het beeld dat hij altijd van Cylons heeft gehad (dode machines zonder echte emoties). Dat is wat het verhaal van Saul zo interessant maakt en wat volgens mij niet zo sterk voor de andere drie geldt: de Chief heeft allang de menselijkheid van Cylons erkend toen hij Sharon redde van de verkrachting. Anders is ook dikke maatjes met Sharon/Athena, wat o.a. bleek uit hun innige omhelzing toen zij met haar reddingsteam naar New Caprica kwam. Tori heeft nog niet zoveel van zichzelf laten zien, maar komt over als een berkend persoon, die zich wel aan veranderende situaties kan aanpassen. Saul is de enige die zich altijd is blijven afzetten tegen de erkenning van Cylons als "menselijk". Bovendien heeft zijn haat jegens de Cylons hem tot behoorlijke gruweldaden gedreven (het aanzetten tot zelfmoordterrorisme, het vermoorden van Ellen). Dat maakt het hele "OMG ik ben een Cylon"-conflict wmb het interessantst in zijn geval.

En verder: wie zegt dat de Final Five kunnen rebirthen? We weten dat ze anders zijn dan de "gewone" Cylons. Misschien is er van hen maar 1 sterfelijke versie...
Bovendien is er een Resurrection Ship nodig voor de resurrectie. En daar liggen, obviously, geen lege lichamen van Tigh, Anders, Tori en Chief te wachten op een download. Dus dan vraag ik mij af wáár ze zouden moeten rebirthen. En zelfs als er een schip of planeet is waar de Final Five kunnen resurrecten, dan is er vast wel een manier om daaraan te ontkomen. Als Tigh zichzelf van kant wil maken, vindt hij daar echt wel een gelegenheid voor

Wat een verhaal om niets
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:48:47 #55
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57905998
Hoezo "weten" we dat ze anders zijn dan de andere Cylons, voor zover ik weet hebben ze misschien slechts 1 extra commando in hun bestand staan waardoor hun Cylonzijnbesef pas getriggerd werd in de vorige episode.

En daarbij, gedrag kan gewoon geprogrammeerd zijn als het dan toch Cylons blijken te zijn.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:16:25 #56
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57906500
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:48 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Hoezo "weten" we dat ze anders zijn dan de andere Cylons, voor zover ik weet hebben ze misschien slechts 1 extra commando in hun bestand staan waardoor hun Cylonzijnbesef pas getriggerd werd in de vorige episode.
Het feit dat de "gewone Cylons" zo mysterieus doen over de Final Five en niet eens lijken te weten wie het zijn, plus het feit dat iedereen visioenen heeft over de Final Fiver en dat er een tempel voor ze bestaat geeft wmb wel aan dat ze "anders" zijn. Ik zeg niet dat dit zeker zo is, maar het lijkt me wel waarschijnlijk dat er iets meer aan de hand is met de Final Five dan alleen het feit dat ze Cylons zijn... Dus de gevolgtrekking dat ze ook niet bestaan in dezelfde kaders als de gewone Cylons lijkt me ook vrij logisch.

Maar uiteindelijk is het allemaal speculatie natuurlijk
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:30:41 #57
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57906740
Cylon Elite uiteraard. Maar waarom zouden de Cylons hun eigen elite zichzelf niet laten herkennen? Dit zou mijns inziens betekenen dat er 1 Fuhrer-Cylon is die we waarschijnlijk nog niet kennen of die al in sinds het begin dood gewaand wordt. Misschien toch zon toaster model hehe.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:36:25 #58
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57906820
Ik neem aan dat Nr. One het brein achter alles is en opzettelijk twee soorten menselijke Cylons heeft gecreëerd, waarbij hij de ene soort bewust gescheiden heeft gehouden van de andere. En ik denk dat één van die soorten in veelvoud is geproduceerd en als missie meekreeg de mensheid op te jagen, terwijl de andere soort juist unieke Cylons waren, die vrienden en verdedigers van de mensheid moesten worden.

Al zou ik niet weten wat daar de reden dan voor is
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:38:09 #59
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_57906854
sommige van die actrices zijn neukbaar
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:47:31 #60
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57907013
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef muay-toy het volgende:
Anders gebruik je even spoilertags ofzo
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:47:35 #61
19529 Fendy
True Spirit
pi_57907014
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef muay-toy het volgende:
Captain obvious to the rescue
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:48:19 #62
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57907025
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik neem aan dat Nr. One het brein achter alles is en opzettelijk twee soorten menselijke Cylons heeft gecreëerd, waarbij hij de ene soort bewust gescheiden heeft gehouden van de andere. En ik denk dat één van die soorten in veelvoud is geproduceerd en als missie meekreeg de mensheid op te jagen, terwijl de andere soort juist unieke Cylons waren, die vrienden en verdedigers van de mensheid moesten worden.

Al zou ik niet weten wat daar de reden dan voor is
Dat bedoelde ik eigenlijk met mijn post ook te zeggen.

Spannend!!
pi_57907405
We zullen het zien.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:01:24 #64
184465 Migue
Sensuele man
pi_57914826
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:30 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Cylon Elite uiteraard. Maar waarom zouden de Cylons hun eigen elite zichzelf niet laten herkennen? Dit zou mijns inziens betekenen dat er 1 Fuhrer-Cylon is die we waarschijnlijk nog niet kennen of die al in sinds het begin dood gewaand wordt. Misschien toch zon toaster model hehe.
SPOILER
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:53:16 #65
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_57915739
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:30 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Zak Adama
pi_57916040
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:53 schreef PPL het volgende:

[..]

Zak Adama
baltasar gok ik die wordt ook constant als een jezus en god afgebeeld of misschien zijn de final 5 wel nog beter in menselijke trekjes dan de eerste 6 en zijn ze gemaakt door de man die ook de ceylons maakte
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:01:51 #67
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57917193
Laatste Cylon moet een shocker zijn, veel fans vonden de Anders en Tori als eerste vier van de laatste vijf al vrij makkelijk gekozen. Nu sluit mijn gevoel Roslin en Adama Sr uit. Starbuck en Baltar zijn te verdacht. Ik heb zo'n voorkeur voor Adama Jr als Cylon.
pi_57917863
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:01 schreef Ruiseart het volgende:

Ik heb zo'n voorkeur voor Adama Jr als Cylon.
Dat zou ik vreemd vinden omdat er een bloedband is met Adama Sr. Het lijkt me dat het gaat om iemand wiens achtergrond verhaal geloofwaardig is, als in "ben opgegroeid ... " maar waarvan we de ouders nooit hebben gezien.
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:38:04 #69
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_57918019
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Dat zou ik vreemd vinden omdat er een bloedband is met Adama Sr. Het lijkt me dat het gaat om iemand wiens achtergrond verhaal geloofwaardig is, als in "ben opgegroeid ... " maar waarvan we de ouders nooit hebben gezien.
Helo?
Dan zou Hera dus geen hbride zijn.
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:15:30 #70
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57920733
Het is Tom Zarek, zeg ik je Hij heeft er het politieke gewicht voor, het charisma en als acteur de relevantie voor zowel de oude als huidige BSG serie om "de eer" te kunnen dragen
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:36:40 #71
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57923676
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Dat zou ik vreemd vinden omdat er een bloedband is met Adama Sr.
Voor Crossroads dacht ook iedereen dat Skinjobs een niet-verifieerbare geschiedenis moesten hebben en toen bleken opeens de Chief en Tigh Cylons te zijn, terwijl beiden, zeker laatstgenoemde, al zeer lang onder Adama gediend hebben. Nee, van R.D. Moore kunnen we nu alles verwachten.
pi_57924331
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Ruiseart het volgende:

[..]
Nee, van R.D. Moore kunnen we nu alles verwachten.
Ik ga niet mee in dat kinderachtige gebash op R.D. Moore.
  woensdag 9 april 2008 @ 00:37:21 #73
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57925187
Dat hoef je ook niet, want ik bash R.D. Moore helemaal niet Ik vraag me ook af hoe je daarbij komt.

Ik vind dat hij de re-imagining erg goed heeft aangepakt. Zelfs ik, die-hard fan van het origineel, van te voren zeer sceptisch over deze revival en sowieso zeer kieskeurig wat betreft m'n scifi, ben helemaal hooked.

Nope, geen kwaad woord over Moore van mij hoor. Ik stel alleen vast, uit alle twists en verrassingen die ons al ten deel zijn gevallen, dat we alles kunnen verwachten van hem. Dat maakt het gissen naar een mogelijke afloop erg moeilijk, maar niet minder leuk natuurlijk.
pi_57929520
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Voor Crossroads dacht ook iedereen dat Skinjobs een niet-verifieerbare geschiedenis moesten hebben en toen bleken opeens de Chief en Tigh Cylons te zijn, terwijl beiden, zeker laatstgenoemde, al zeer lang onder Adama gediend hebben. Nee, van R.D. Moore kunnen we nu alles verwachten.
Tja, de final five zijn duidelijk van een ander soort dan de skinjobs die we al kennen. Tigh vocht immers al mee in de eerste cylon oorlog toen de huidige skinjobs nog helemaal niet bestonden. Ik denk dus ook niet dat zij gerevived kunnen worden. Wat hun doel is en wie hun gemaakt heeft vind ik minstens zo ineterssant als wie de laatste van de five is.

Starbuck lijkt meest logisch, maar daarom juist niet... Maar wie dan? Adama (wil ik gewoon niet aan), Roslin (misschien maar ook niet heel verassend)... Baltar anders? Ik heb echt geen flauw benul, afwachten maar en me laten verassen.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:54:18 #75
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57929651
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:49 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Tja, de final five zijn duidelijk van een ander soort dan de skinjobs die we al kennen. Tigh vocht immers al mee in de eerste cylon oorlog toen de huidige skinjobs nog helemaal niet bestonden. Ik denk dus ook niet dat zij gerevived kunnen worden.
Tsja, niet weten dat iets bestaat en niet bestaan zijn toch 2 heel verschillende dingen.
pi_57929742
Ja en dat snap ik dus niet. Na die oorlog werd het vrede, en je hebt nog een aflevering waarin Adama de eerte experimenten ziet van cylons/mensen.
Dus ze kunnen nog nooit zover zijn geweest om menselijke cylons te maken.
  woensdag 9 april 2008 @ 11:10:16 #77
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57930054
Die vrede is voor de Cylons de perfecte periode geweest om mensen in hun natuurlijke doen en laten te observeren. Plus dat de kennis van de mensheid zelf waarschijnlijk vrij toegankelijk was voor de Cylons vanwege de vertrouwensband tussen mens en Cylon.

Denk ik.
pi_57930494
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:58 schreef Ulreazj het volgende:
Ja en dat snap ik dus niet. Na die oorlog werd het vrede, en je hebt nog een aflevering waarin Adama de eerte experimenten ziet van cylons/mensen.
Dus ze kunnen nog nooit zover zijn geweest om menselijke cylons te maken.
je kunt het ook andersom zien mensen die proberen mensen met ceylons te combineren
  woensdag 9 april 2008 @ 11:46:29 #79
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57930899
Zodat de Cylons zich daarna weer en sterker dan eerder opnieuw tegen de mens te keren? De mens is er stom genoeg voor iig.
pi_57930928
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:46 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Zodat de Cylons zich daarna weer en sterker dan eerder opnieuw tegen de mens te keren? De mens is er stom genoeg voor iig.
nee zodat ze zelf extra sterke mensen zouden hebben om te vechten tegen ceylons je moet ze niet zijn als elite ceylons maar als elite mensen een soort cyborgs
  woensdag 9 april 2008 @ 11:50:39 #81
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57930984
Die vervolgens weer door de Cylons terug zijn geëngineerd tot de perfecte menselijke kopie? Lijkt me niet echt logisch.

Vergeet niet dat volgens het verhaal (zoals wij het nu kennen iig) de Cylons gemaakt zijn door de mens. Dan zouden er blikken van die dingen door de mens opengetrokken moeten zijn tijdens de aanval op Caprica maar toen waren er 0 te bekennen.
pi_57931116
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:50 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Die vervolgens weer door de Cylons terug zijn geëngineerd tot de perfecte menselijke kopie? Lijkt me niet echt logisch.

Vergeet niet dat volgens het verhaal (zoals wij het nu kennen iig) de Cylons gemaakt zijn door de mens. Dan zouden er blikken van die dingen door de mens opengetrokken moeten zijn tijdens de aanval op Caprica maar toen waren er 0 te bekennen.
je zou het gehackt kunnen noemen en dat het project daarom niet doorgezet is en er maar 5 van zijn die ontsnapt zijn of zo
  woensdag 9 april 2008 @ 12:13:33 #83
19529 Fendy
True Spirit
pi_57931519
Al die theoriën
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:15:08 #84
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_57931561
Vraag me ook nog altijd af wat ze nu precies willen bereiken als ze de aarde hebben gevonden. De Cylons vinden ze tot nu toe nog altijd vroeg of laat. Zouden ze dus op aarde aankomen lokken ze de cylons er ook naartoe. Niet echt slim denk ik aangezien de cylons toch een aardige overmacht kennen. Denk stiekem dat er op aarde ook cylons rondlopen die er meer van weten
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_57931579
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

je kunt het ook andersom zien mensen die proberen mensen met ceylons te combineren
Ja, maar niemand had de kennis ten tijde van die eerste oorlog om die cylons te maken.
Naja, ben benieuwd hoe ze die plothole willen vertellen.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:40:08 #86
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57932137
Misschien dat de Cylons de mens wel gewoon wil uitroeien om zich daarna als mensheid zelf voor te kunnen doen als dekmantel. Want wellicht heeft de mens goede contacten met andere rassen die voordelig voor de Cylons kunnen zijn en die kunnen dan uitgebuit worden.

In ieder geval is het wel handig voor de Cylons dat ALLE overgebleven mensen zich op één planeet bevinden ivm cloning purposes.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:13:28 #87
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57932879
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:40 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Misschien dat de Cylons de mens wel gewoon wil uitroeien om zich daarna als mensheid zelf voor te kunnen doen als dekmantel. Want wellicht heeft de mens goede contacten met andere rassen die voordelig voor de Cylons kunnen zijn en die kunnen dan uitgebuit worden.
Hoe kut
  woensdag 9 april 2008 @ 13:27:03 #88
211083 Angelof9
I must go first
pi_57933209
Wat betreft de final five en hun "leeftijd". Theoretisch zouden ze zo rond de dertig jaar oud moeten zijn, maar het kan natuurlijk heel goed dat de final five gewoon als mensen geboren zijn en dat ze op een bepaald moment vervangen zijn door Cylon kopieën met hun herinneringen geprogrammeerd. Dus de Cylon kopie weet niet beter dan dat hij al jaren rondloopt. Dat zou ook kunnen betekenen dat hun mensen-lichamen wellicht ergens gevangen worden gehouden.

Zei de hybrid niet iets over de laatste cylon "seeking redemption"? Het is dus iemand die iets op z'n kerfstok heeft. Ik gok op Cain.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 9 april 2008 @ 13:49:42 #89
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57933698
Seeking Redemption? Dat zou dan Starbuck wel kunnen zijn ivm de dood van Zak. Of Baltar.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:51:05 #90
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57933730
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:13 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Hoe kut
Als je een mens kunt klonen dan moet een Klingon ook wel lukken
  woensdag 9 april 2008 @ 14:40:32 #91
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_57934786
Wat ik me trouwens afvraag, wat gebeurt er als een van de final 5 in oog contact komt met een van de andere human cyclons, zoals Six. Gebeurd dan hetzelfde als met die knakker in zn Viper ?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  woensdag 9 april 2008 @ 14:53:42 #92
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_57935071
Denk 't niet, dan had dat allang moeten gebeuren
pi_57936178
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef Angelof9 het volgende:
Wat betreft de final five en hun "leeftijd". Theoretisch zouden ze zo rond de dertig jaar oud moeten zijn, maar het kan natuurlijk heel goed dat de final five gewoon als mensen geboren zijn en dat ze op een bepaald moment vervangen zijn door Cylon kopieën met hun herinneringen geprogrammeerd.
Aardige theorie, had ik zelf nog niet over nagedacht. Iets minder mystiek, maar wel geloofwaardig. Ik hoop echter wel op een groter verhaal achter de final five.
  woensdag 9 april 2008 @ 15:59:38 #94
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_57936364
Dat moet bijna wel, anders zijn alle opgeklopte religieuze verwijzingen uiteindelijk zinloos. Er moet wel een goed verhaal achter de final five zitten, anders is het gewoon kut.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 9 april 2008 @ 16:03:27 #95
184465 Migue
Sensuele man
pi_57936438
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:27 schreef Angelof9 het volgende:
Wat betreft de final five en hun "leeftijd". Theoretisch zouden ze zo rond de dertig jaar oud moeten zijn, maar het kan natuurlijk heel goed dat de final five gewoon als mensen geboren zijn en dat ze op een bepaald moment vervangen zijn door Cylon kopieën met hun herinneringen geprogrammeerd. Dus de Cylon kopie weet niet beter dan dat hij al jaren rondloopt. Dat zou ook kunnen betekenen dat hun mensen-lichamen wellicht ergens gevangen worden gehouden.

Zei de hybrid niet iets over de laatste cylon "seeking redemption"? Het is dus iemand die iets op z'n kerfstok heeft. Ik gok op Cain.
Ben Stark dus bijvoorbeeld.
  woensdag 9 april 2008 @ 16:12:39 #96
211083 Angelof9
I must go first
pi_57936620
Het zal toch wel iemand zijn die we niet kennen?

Ook vraag ik me af wanneer het doordringt dat het kind van Athena en Helo niet de enige halfling is. Tenzij Chief niet de echte vader van Callie's baby is...
  woensdag 9 april 2008 @ 16:19:24 #97
211083 Angelof9
I must go first
pi_57936752
Ik bedoel, AL kennen
pi_57936908
Het is vreemd om te zien dat er veel reacties zijn in dit topic en op IMDB terwijl de kijkcijfers van BSG nou niet om over na huis te schrijven is.
  woensdag 9 april 2008 @ 16:56:03 #99
211083 Angelof9
I must go first
pi_57937521
Is het ergens op tv dan? Ik kijk altijd op surfthechannel
  woensdag 9 april 2008 @ 17:00:26 #100
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57937622
quote:
Op woensdag 9 april 2008 16:26 schreef -MyLove- het volgende:
Het is vreemd om te zien dat er veel reacties zijn in dit topic en op IMDB terwijl de kijkcijfers van BSG nou niet om over na huis te schrijven is.
Voor een serie op SciFi doet 'ie het best goed, toch?
Je moet het niet gaan vergelijken met de kijkcijfers van series als Lost natuurlijk.
pi_57938593
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:00 schreef Zhenar het volgende:

[..]
Voor een serie op SciFi doet 'ie het best goed, toch?
Je moet het niet gaan vergelijken met de kijkcijfers van series als Lost natuurlijk.
Niet echt, ... vandaar ook dat het het laatste seizoen is.
  woensdag 9 april 2008 @ 17:58:27 #102
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57938676
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:53 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Niet echt, ... vandaar ook dat het het laatste seizoen is.
Bron?
pi_57939057
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:58 schreef Zhenar het volgende:

[..]
Bron?
http://en.battlestarwiki.org/wiki/List_of_Nielsen_ratings_(RDM) ... het is duidelijk dat men door is gegaan met nog een vierde seizoen om syndication veilig te stellen.
pi_57939176
Daarnaast is de serie ook vrij duur om te maken. Ik ben iig blij dat het het zo lang heeft volgehouden, als ze er nu een mooi einde aan kunnen maken dit seizoen ben ik heel tevreden.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:27:15 #105
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_57939223
hmmm dacht dit juist 1 van scifi's top series was omdat ze ookal stargate wat naar de achtergrond hadden verplaatst. Jammer wat het verdient het niet.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:52:36 #106
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_57939823
Het ís ook een van Sci-Fi's topseries volgens mij, alleen is de serie zo belachelijk duur om te maken en hebben ze zoveel gerotzooid met de uitzendtijden dat de ratings niet meer genoeg reclamegeld konden vrijstellen om er mee door te gaan.

Oh well, er komt tenminste een einde aan. Niet dat ze tot in het oneinidge doorgaan en dan besluiten er een punt achter te zetten in het midden van een belangrijke verhaallijn. Dit verhaal verdient gewoon een waardig einde.
  woensdag 9 april 2008 @ 19:07:56 #107
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57940183
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:24 schreef Don_Gurgen het volgende:
Daarnaast is de serie ook vrij duur om te maken. Ik ben iig blij dat het het zo lang heeft volgehouden, als ze er nu een mooi einde aan kunnen maken dit seizoen ben ik heel tevreden.
Precies. En met de nieuwe show Caprica in de pijpleiding en Hatch die nog altijd graag een vervolg op het origineel wil maken denk ik niet dat we lang zonder BSG hoeven te zitten.
  woensdag 9 april 2008 @ 23:45:47 #108
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57947210
De reden dat er niet meer dan 4 seizoenen komen is omdat men het niet uit wil melken en wil stoppen op het hoogtepunt. Dit heeft niks met kijkcijfers te maken. Bron heb ik niet bij de hand helaas.
  woensdag 9 april 2008 @ 23:46:22 #109
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57947226
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

http://en.battlestarwiki.org/wiki/List_of_Nielsen_ratings_(RDM) ... het is duidelijk dat men door is gegaan met nog een vierde seizoen om syndication veilig te stellen.
In die lijst zie je dat de ratings dalen (zoals bij praktisch elke serie trouwens gebeurt naarmate deze vordert; zeker series met zo'n seriële aard). Maar hoe scoort BSG ten opzichte van SciFi's andere series?
pi_57948832
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:46 schreef Zhenar het volgende:

[..]

In die lijst zie je dat de ratings dalen (zoals bij praktisch elke serie trouwens gebeurt naarmate deze vordert; zeker series met zo'n seriële aard). Maar hoe scoort BSG ten opzichte van SciFi's andere series?
Ik kan je zeggen ten opzichte van SGA beter ... http://www.gateworld.net/atlantis/s4/ratings.shtml ... voor de andere seizoenen wijzig de "s4" in de URL.
  donderdag 10 april 2008 @ 01:31:58 #111
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57949059
SPOILER
Al langs geweest (de foto wel, dat weet ik, maar 't stukje spoiler)?
pi_57949184
quote:
Op donderdag 10 april 2008 01:31 schreef Ruiseart het volgende:

Al langs geweest (de foto wel, dat weet ik, maar 't stukje spoiler)?
In dat geval de final cylon :

Anastasia Dualla.
  donderdag 10 april 2008 @ 02:54:15 #113
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57949415
Da's niet zo vreemd.

Als ze het Laatste Avondmaal wilden nabootsen dan ontbreekt er sowieso nog 1 persoon, want in dat schilderij staan er 13 personen, hier maar 12. Tussen Tigh en Lee is ook echt zo'n open plek en da's zo'n beetje waar in het schilderij Judas zit. Ze hebben de stelletjes op de foto aardig gekoppeld: Gaius en Caprica Six, Starbuck en Anders en Athena en Agathon. Dus dan kan mrs. Lee Adama mooi naast haar man plaatsnemen, als laatste Cylon, Judas. En dan komt die voorspelling "Adama is a Cylon" ook meteen uit.
pi_57949505
Is de serie trouwens weer begonnen of wat?
pi_57949508
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:45 schreef Cylon_nr13 het volgende:
De reden dat er niet meer dan 4 seizoenen komen is omdat men het niet uit wil melken en wil stoppen op het hoogtepunt. Dit heeft niks met kijkcijfers te maken. Bron heb ik niet bij de hand helaas.
\Je gelooft ook in sprookjes? Kijkcijfers hebben er alles mee te maken. Die kunnen best ok zijn maar hoe langer een serie duurt hoe duurder het wordt. Willen de redelijk onbekende acteurs aan het begin het nog doen voor een fooi, na een paar seizoenen kan je zo zakken met geld kwijt. Ook als de ideeen op zijn moet er zolang er centen kunnen worden verdient toch door gegaan worden. Meer moeite, meer schrijvers, meer trucjes (meer sfx, drastische turnarounds, onwaarschijnlijke liefdesverklaringen ect.).
  donderdag 10 april 2008 @ 08:44:38 #116
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57950354
quote:
Op donderdag 10 april 2008 03:43 schreef Fokski het volgende:
Ja.
  donderdag 10 april 2008 @ 08:51:54 #117
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57950442
quote:
Op donderdag 10 april 2008 03:49 schreef Fokski het volgende:

[..]

\Je gelooft ook in sprookjes? Kijkcijfers hebben er alles mee te maken. Die kunnen best ok zijn maar hoe langer een serie duurt hoe duurder het wordt. Willen de redelijk onbekende acteurs aan het begin het nog doen voor een fooi, na een paar seizoenen kan je zo zakken met geld kwijt. Ook als de ideeen op zijn moet er zolang er centen kunnen worden verdient toch door gegaan worden. Meer moeite, meer schrijvers, meer trucjes (meer sfx, drastische turnarounds, onwaarschijnlijke liefdesverklaringen ect.).
Het was van tevoren al bekend dat er niet meer dan 4 seizoenen zouden komen.
pi_57950555
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:54 schreef Ruiseart het volgende:
Da's niet zo vreemd.

Als ze het Laatste Avondmaal wilden nabootsen dan ontbreekt er sowieso nog 1 persoon, want in dat schilderij staan er 13 personen, hier maar 12. Tussen Tigh en Lee is ook echt zo'n open plek en da's zo'n beetje waar in het schilderij Judas zit. Ze hebben de stelletjes op de foto aardig gekoppeld: Gaius en Caprica Six, Starbuck en Anders en Athena en Agathon. Dus dan kan mrs. Lee Adama mooi naast haar man plaatsnemen, als laatste Cylon, Judas. En dan komt die voorspelling "Adama is a Cylon" ook meteen uit.
Dat zou inderdaad kunnen ja. We weten ook vrij weinig van Duella. Dus zou wel een shocker zijn.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:37:31 #119
211083 Angelof9
I must go first
pi_57952249
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:51 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Het was van tevoren al bekend dat er niet meer dan 4 seizoenen zouden komen.
Dat heb ik ook altijd begrepen. Er zouden nooit meer dan 4 seizoenen komen.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:39:11 #120
211083 Angelof9
I must go first
pi_57952285
Wat betreft Dee, zij was op Galactica toen de andere vier door de muziek werden "opgeroepen". Als zij een Cylon was geweest dan zou ook zij de muziek moeten hebben gehoord? Ik denk dat de final Cylon niet op het schip aanwezig was op dat moment, want anders zou deze ook zijn "geactiveerd".
pi_57953027
quote:
Op donderdag 10 april 2008 03:43 schreef Fokski het volgende:
Aan het grote aantal posts van de afgelopen dagen te zien wel, lijkt me

Vorige week vrijdag is 4x01 uitgezonden

En die tekst "Adama is a cylon" kan ook slaan op de 'verongelukte' broer van Apollo. Die hebben we welliswaar nooit gezien, maar die zou het best kunnen zijn. Of toch Apollo zelf. Waar was die toen de muziek speelde?
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_57953434
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:11 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Aan het grote aantal posts van de afgelopen dagen te zien wel, lijkt me

Vorige week vrijdag is 4x01 uitgezonden

En die tekst "Adama is a cylon" kan ook slaan op de 'verongelukte' broer van Apollo. Die hebben we welliswaar nooit gezien, maar die zou het best kunnen zijn. Of toch Apollo zelf. Waar was die toen de muziek speelde?
Maar dan blijf je zoals eerder gezegd zitten met het feit dat Bill zijn vader is. Hoe zou dat werken? Familiebanden pleiten wmb mensen vrij. Als Bill Adama geen cylon is dan is Lee dat ook niet... Anders moeten er wel heel vreemde verhalen verzonnen worden.
pi_57953560
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Maar dan blijf je zoals eerder gezegd zitten met het feit dat Bill zijn vader is. Hoe zou dat werken? Familiebanden pleiten wmb mensen vrij. Als Bill Adama geen cylon is dan is Lee dat ook niet... Anders moeten er wel heel vreemde verhalen verzonnen worden.
Daar heb je weer gelijk in. Maar de Chief en Cally hebben toch ook een kind? En Chief blijkt nu ook een cylon te zijn.
  donderdag 10 april 2008 @ 11:47:14 #124
211083 Angelof9
I must go first
pi_57953824
Klopt, dus dat kind is een half-cylon, net als de baby van Helo en Athena. TENZIJ Chief niet de vader is. Het was een jaar later en Callie was zwanger, maar we hebben nooit bevestigt gekregen dat hij ook daadwerkelijk de vader is.
  vrijdag 11 april 2008 @ 07:41:55 #125
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_57974524
Als BSG afgelopen is hoop ik dat er een mooie DVD box komt met alle eps erin! Misschien meteen blu-ray
opgezegd@fok.nl
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 april 2008 @ 08:46:25 #126
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_57975126
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:47 schreef Angelof9 het volgende:
Klopt, dus dat kind is een half-cylon, net als de baby van Helo en Athena. TENZIJ Chief niet de vader is. Het was een jaar later en Callie was zwanger, maar we hebben nooit bevestigt gekregen dat hij ook daadwerkelijk de vader is.
Er is ook niets waaruit blijkt dat de chief niet de vader is. Er wordt tijdens de New Caprica afleveringen (en Resistance) regelematig verwezen naar de zwangerschap van Callie. De chief komt enorm op voor Callie en de baby en volgens mij waren er ook enkele felicitaties aan het adres van de chief. Geen vreemde reacties van de chief, dus het lijkt er gewoon op dat de chief en Callie echt een tweede hybrid op de wereld hebben gezet.

Maar bedenk wel, pas in de laatste aflevering van seizoen 3 werd Chief's rol pas duidelijk als cylon. En we hebben nu net de eerste aflevering daarna gehad. Alleen de vier moeten zich dit nu realiseren, de rest heeft geen flauw idee. Ik neem aan dat aan dit feit nog wel aandacht wordt besteed.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_57976187
Bijna de 2de ep
  vrijdag 11 april 2008 @ 11:26:51 #128
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_57978106
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 09:48 schreef Ulreazj het volgende:
Bijna de 2de ep
Ja morgen is het weer zo ver, dan gaat het epische verhaal weer verder
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
pi_57997134
Snel beschikbaar!
A little bit hateful
pi_57997142
Cylons weten niet wie de final five zijn maar de raiders wel

Six met donker blond

Nu even verder kijken.
A little bit hateful
pi_57997241
Batllestar is toch wel heel erg

Een powerstruggle tussen de cylons.

Kara Trace die haar eigen crew krijgt op een eigen schip om naar aarde te zoeken

Nu weer een week wachten!
A little bit hateful
  zaterdag 12 april 2008 @ 13:36:35 #132
87680 Mirel
pi_58001922
Geheime frame in het begin!
pi_58002137
Bring back the Diana's !
A little bit hateful
  zaterdag 12 april 2008 @ 14:18:48 #134
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58002805
Was weer een heerlijke aflevering vond ik

Opstand tussen de onderlinge Cylon models en de Raiders/Centurians

[ Bericht 16% gewijzigd door Foreverblue op 12-04-2008 14:27:10 ]
pi_58002948
Six ziet er zo echt veel lekkerder uit
pi_58003229
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef Mirel het volgende:
Geheime frame in het begin!
[ afbeelding ]
Kewl.

Leuke aflevering, vooral het begin was goed. En da gedoe met baltar vond ik ook wel grappig toen opeens zn eigen zelf naast hem zit..
  zaterdag 12 april 2008 @ 16:29:39 #138
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58005145
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 14:45 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Kewl.

Leuke aflevering, vooral het begin was goed. En da gedoe met baltar vond ik ook wel grappig toen opeens zn eigen zelf naast hem zit..
Ja, WTF was dat?!
Krijg een beetje het duiveltje/engeltje op de schouder gevoel erbij Met Six als engel natuurlijk
  zaterdag 12 april 2008 @ 18:18:08 #139
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58006918
Super aflevering. Vette twist met die cylons. Wel stoer hoe ze aan de raider aan het sleutelen waren. Ben benieuwd hoe Starbuck zich gaat redden.
  zaterdag 12 april 2008 @ 23:44:13 #140
184465 Migue
Sensuele man
pi_58013262
Ik vond het maar een wat matige aflevering, erg traag, maar het zet natuurlijk alles op voor de komende afleveringen dus dat was wel prima.

Promo voor volgende week, met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
  zondag 13 april 2008 @ 00:01:42 #141
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58013603
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
Ik vond het maar een wat matige aflevering, erg traag, maar het zet natuurlijk alles op voor de komende afleveringen dus dat was wel prima.

Nou ik ben benieuwd
pi_58013696
quote:

met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Ik kan er dat niet uit halen.
  zondag 13 april 2008 @ 00:12:24 #143
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58013777
quote:

Met "All will be revealed" bedoelen ze volgens mij alleen dat de identiteit van de Vier bekend wordt.
pi_58013920
Mooie en spannende serie
  zondag 13 april 2008 @ 01:26:52 #145
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58014769
quote:
Op zondag 13 april 2008 00:12 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Met "All will be revealed" bedoelen ze volgens mij alleen dat de identiteit van de Vier bekend wordt.
Could be...
SPOILER
pi_58018879
Number Six op Leno.
Wat een kakkertje
A little bit hateful
  zondag 13 april 2008 @ 12:54:34 #147
184465 Migue
Sensuele man
pi_58019154
Oohja zal dat wel zijn dan ja, beetje misleidende tekst, maar wel goed om kijkers vast te houden
SPOILER
  zondag 13 april 2008 @ 13:17:36 #148
87680 Mirel
pi_58019493
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef Migue het volgende:
Oohja zal dat wel zijn dan ja, beetje misleidende tekst, maar wel goed om kijkers vast te houden
SPOILER
SPOILER
  zondag 13 april 2008 @ 14:02:07 #149
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58020037
quote:
Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef Migue het volgende:
SPOILER
SPOILER
  zondag 13 april 2008 @ 14:08:19 #150
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_58020131
quote:
Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Ruiseart het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
  zondag 13 april 2008 @ 14:32:40 #151
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58020431

pi_58020842
lievelijk schattig en stoer. Waar zijn ze in het wild?
A little bit hateful
  zondag 13 april 2008 @ 15:09:02 #153
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_58021008
Bezet
  zondag 13 april 2008 @ 15:19:41 #154
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_58021161
jammer als ze dood zou gaan. Niet dat we d'r veel gezien hebben de laatste tijd, maar toch.
  zondag 13 april 2008 @ 15:33:45 #155
184465 Migue
Sensuele man
pi_58021313
quote:
Op zondag 13 april 2008 13:17 schreef Mirel het volgende:

[..]
SPOILER
Ja wauw, ze heeft ook nooit eerder in BSG gespeeld dat ik haar irritant kan vinden
  zondag 13 april 2008 @ 16:34:10 #156
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_58022065
Echt weer een vette aflevering maakt het slappe sg atlantis seizoen goed
  zondag 13 april 2008 @ 17:39:49 #157
87680 Mirel
pi_58023758

Het kunnen best spoilers zijn, die van Six en Tigh (Als in dat ze gedownload worden enzo, met nadrukking op Tigh)

Maar ik zou het niet al te serieus nemen.
  zondag 13 april 2008 @ 18:17:52 #158
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_58024609
De Centurions zagen er ERG goed uit deze aflevering. Het geluid van hun aanval deed me aan de ED-209 demonstratie uit Robocop denken trouwens.
  zondag 13 april 2008 @ 18:49:12 #159
184465 Migue
Sensuele man
pi_58025298
Idd, ik vond ze er érg overtuigend uitzien, waarschijnlijk ook omdat ze een stuk onberekenbaarder waren door het verhaal, erg eng wel.

Ik kijk overigens uit naar de Demetrius verhaallijn, Das Boot feeling volgens Ron Moore, kan er prachtig uit gaan zien met de juiste director
pi_58026079
Als je de promo bekijkt dan zie je ook hoe visious de centurions kijken ook al hebben ze geen gezicht
A little bit hateful
  zondag 13 april 2008 @ 19:26:28 #161
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_58026140
Ze hadden ook een glimlook gekregen in plaat van de matte finish in de vorige episodes.
  maandag 14 april 2008 @ 00:10:15 #162
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58034344
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:49 schreef Migue het volgende:
Idd, ik vond ze er érg overtuigend uitzien, waarschijnlijk ook omdat ze een stuk onberekenbaarder waren door het verhaal, erg eng wel.

Ik kijk overigens uit naar de Demetrius verhaallijn, Das Boot feeling volgens Ron Moore, kan er prachtig uit gaan zien met de juiste director
Ik vind het weer een geweldige vondst. Benieuwd wie er allemaal meegaan met Helo en Starbuck. Athena lijkt me wel voor de hand liggen. Of Racetrack, die zit te springen om wat meer tijd met Helo door te brengen :p Zouden ze ook iets van bescherming meekrijgen in de vorm van Vipers/Raptors?
  maandag 14 april 2008 @ 00:43:31 #163
6290 Dr_Crouton
pi_58035039
Mmm, Racetrack..
pi_58036543
Nee die ene vrouwelijke commando gaat mee. Zie je bij alle missies als squad leader, maar je vergeet altijd haar naam
A little bit hateful
pi_58038623
Eindelijk eens goed geweld van die Cylons die eigenlijk vrede willen.
  maandag 14 april 2008 @ 10:50:30 #166
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58038919
quote:
Op maandag 14 april 2008 07:48 schreef Liquidootje het volgende:
Nee die ene vrouwelijke commando gaat mee. Zie je bij alle missies als squad leader, maar je vergeet altijd haar naam
Seelix?
pi_58040511
Nee de blonde met paardestaart. Beetje oud ogend.
A little bit hateful
  maandag 14 april 2008 @ 14:54:38 #168
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58043900
Ja die! Zie je altijd bij belangrijke missies, maar verder weet je er niets van.
Als de serie wat langer zou lopen, dan zou ze een epi verdienen. Net als de vorige keer van alle mensen die niet bij de hoofdcast horen, schoonmakers, builders etc.

Er was toch zo'n aflevering verwar ik nu met een andere serie?
A little bit hateful
  maandag 14 april 2008 @ 15:38:31 #170
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_58044240
Echt weer geweldige ep, cylons die tegen elkaar in gaan, dat had ik nooit verwacht
En SIx met bruin haar, ik herkende haar eerst niet, maar damn wel sexy Btw wel raar dat je nu Baltar's Six niet ziet maar Baltar zelf.
  maandag 14 april 2008 @ 15:47:20 #171
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58044382
Bevestigd alleen maar meer mijn vermoeden dat virtual Six en Baltar zelfstandige entiteiten zijn en geen verbeelding van Six en Baltar zijn. Ik denk toch een soort Beings of Light, als in 't origineel. Same goes for die Leoben die Starbuck zag vlak voordat ze stierf.
quote:
Op maandag 14 april 2008 15:17 schreef Liquidootje het volgende:
Er was toch zo'n aflevering verwar ik nu met een andere serie?
Dirty Hands? Over de stakingen op dat tillium refinery schip..
  maandag 14 april 2008 @ 18:55:56 #172
184465 Migue
Sensuele man
pi_58047791
Leoben is idd overduidelijk een Being Of Light
pi_58052438
Being of Light ?
  maandag 14 april 2008 @ 21:27:36 #174
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_58052588
quote:
Op maandag 14 april 2008 21:22 schreef Ulreazj het volgende:
Being of Light ?
Uit de originele series.
http://en.battlestarwiki.org/wiki/Beings_of_Light
pi_58055676
quote:
Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Ruiseart het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
A little bit hateful
  maandag 14 april 2008 @ 23:01:29 #176
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58056056
Bron?
pi_58056097
handje van callie is duidelijk te zien.
giswerk
A little bit hateful
  maandag 14 april 2008 @ 23:05:34 #178
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58056192
Aan 't kleurtje van het handje te zien is het toch Tory.

Misschien airlocked Tory ze wel beiden?
  maandag 14 april 2008 @ 23:08:33 #179
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  maandag 14 april 2008 @ 23:10:23 #180
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58056357
Lt. Anastasia Dualla Adama
  maandag 14 april 2008 @ 23:13:53 #181
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58056510
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:10 schreef Ruiseart het volgende:
Lt. Anastasia Dualla Adama
Hmmm daar heb ik niet eens aan gedacht moet ik zeggen, inderdaad een optie.
  maandag 14 april 2008 @ 23:25:00 #182
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58056858
Als ik de verschillende fansites zo bekijk dan is Dee prime suspect onder de fans, en de 'theorie' die op de vorige pagina gepost werd heb ik al meerdere mensen zien aanhalen.
  maandag 14 april 2008 @ 23:31:14 #183
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58057014
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:25 schreef Ruiseart het volgende:
Als ik de verschillende fansites zo bekijk dan is Dee prime suspect onder de fans, en de 'theorie' die op de vorige pagina gepost werd heb ik al meerdere mensen zien aanhalen.
Best logisch inderdaad, had er nog niet zo tegen aan gekeken moet ik zeggen.
  maandag 14 april 2008 @ 23:35:44 #184
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58057111
Maarrrr R.D. Moore is zich toch wel aan het bewijzen als de man van de twists. Dat Tigh, Tyrol, Anders en Foster Cylons zouden worden lag ook niet vanaf het begin vast. Ik heb het idee dat 'ie heel veel last minute schrijft en als iedereen verwacht dat Dualla #5 is dan zal hij vast met iemand anders op de proppen willen komen. Misschien probeert hij de fans zelfs op het verkeerde been te zetten door zelf valse aanwijzingen de wereld in te helpen.

Ik kan het wel waarderen.
  maandag 14 april 2008 @ 23:38:40 #185
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58057171
Zeker, in tijden niet zo'n boeiende serie gezien.Stargate Atlantis is bijna lachwekkend vergeleken bij dit verhaal.
  dinsdag 15 april 2008 @ 00:06:22 #186
87680 Mirel
pi_58057710
welke fucking foto
pi_58059492
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef Ruiseart het volgende:
Aan 't kleurtje van het handje te zien is het toch Tory.
racist!
A little bit hateful
pi_58060231
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 00:06 schreef Mirel het volgende:
welke fucking foto
pi_58079945
Wie de laatste van de Final Five is kunnen we vast nooit raden. Ik geloofde de vier al niet eens toen ik ze zag.
Dus ik verwacht dat de laatste al helemaal ongelooflijk is en erg onverwacht.

Maar als ik terugdenk aan Number Three in de Temple of Five. Ze ziet alle Finals en tegen eentje zegt ze iets als: Forgive me, I didn`t know.

Maar ik kan me niet echt iemand voor de geest halen waar ze persoonlijk iets heel ergs mee gedaan heeft. Sowieso niemand van de vier. Of was zij degene die Sauls` oog eruit heeft getrokken?

Starbuck zal het zeker niet zijn. Die is naar mijn idee meer in dit verhaal. Ik denk dat ze Pythia is of zoïets.
En anders The one true God Of wat dan ook.

Hoe dan ook, ik denk dat ik dit toch wel de beste SF-serie ooit vind.
You can't have everything. Where would you put it?
- Steven Wright
  woensdag 16 april 2008 @ 02:05:35 #190
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58079995
quote:
Op woensdag 16 april 2008 01:52 schreef Salamander het volgende:
Maar ik kan me niet echt iemand voor de geest halen waar ze persoonlijk iets heel ergs mee gedaan heeft. Sowieso niemand van de vier. Of was zij degene die Sauls` oog eruit heeft getrokken?
Kan inderdaad zijn dat zij Tigh's oogje heeft gepikt. Maar ze kan het ook tegen Anders hebben gehad, die stond ze immers naar het leven toen ze met hem in een ingestorte parkeergarage op Caprica vast zat (en ze door Six plat werd geslagen). Maar ze kan ook de Chief bedoelen, de Cylons wilden immers onder andere Cally laten executeren op New Caprica.
quote:
Op woensdag 16 april 2008 01:52 schreef Salamander het volgende:
Starbuck zal het zeker niet zijn. Die is naar mijn idee meer in dit verhaal. Ik denk dat ze Pythia is of zoïets.
"Pythia (Grieks Πυθία) was de naam van de orakelpriesteres in het heiligdom van Apollo Pythios te Delphi (dat in oeroude tijden "Pytho" heette)."
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pythia

Starbuck woonde voor de val van de Twelve Colonies in de stad Delphi op Caprica
pi_58090213
quote:
Op maandag 14 april 2008 23:38 schreef TheZapster het volgende:
Zeker, in tijden niet zo'n boeiende serie gezien.Stargate Atlantis is bijna lachwekkend vergeleken bij dit verhaal.
Sterker nog SGA is gewoon een aanfluiting geworden.
Same old song na 10 seizoenen SG-1 is het wel mooi geweest.
pi_58106707
Mezelf er toch maar eens toe zetten seizoen 3 af te kijken...
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:35:27 #193
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_58147186
*tvp

Om hoofdpijn van te krijgen al die theorieën hier!
quote:
Op woensdag 9 april 2008 14:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, wat gebeurt er als een van de final 5 in oog contact komt met een van de andere human cyclons, zoals Six. Gebeurd dan hetzelfde als met die knakker in zn Viper?
Deze situatie heeft zich natuurlijk al talloze keren voorgedaan. Tyrol, Anders en Tigh hebben allemaal veelvuldig contact gehad met Boomer en Athena.
Tigh heeft daarnaast waarschijnlijk ook contact gehad met Six en alle anderen tijdens de occupation van New Caprica.

Of het moet zo zijn dat de final five nu in één keer 'aangezet' zijn, waardoor de vorige ontmoetingen er niet toe doen.

Morgen meer!
pi_58147579
Lukt iemand het om deze stream te kijken? Zou de nieuwste aflevering moeten zijn.
http://www.scifi.com/battlestar/stream/
A little bit hateful
  vrijdag 18 april 2008 @ 21:53:57 #195
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_58147703
Ik kan de link openen en krijg geen foutmelding dat ik niet in US ben.
Ik zie echter verder (nog) niets.
Wanneer is 9am-4pm E.T.
  vrijdag 18 april 2008 @ 22:05:23 #196
184465 Migue
Sensuele man
pi_58148084
Werkt alleen als je met een Amerikaanse proxy inlogd, en die zijn meestal kut, dus wacht maar tot morgenochtend
pi_58151176
Sci fi is sowieso kut met die webplayer. Heel vaak werkt ie gewoon niet.
  zaterdag 19 april 2008 @ 00:10:38 #198
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  zaterdag 19 april 2008 @ 09:54:28 #199
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_58154602

Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 19 april 2008 @ 10:36:11 #200
87680 Mirel
pi_58155053
Dat is een Enterprise ja. Hoezo?
  zaterdag 19 april 2008 @ 10:58:55 #201
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_58155316
Kijk de aflevering nog maar eens goed
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:02:27 #202
87680 Mirel
pi_58155363
Geen zin in.
pi_58155616
Ja zeg gewoon. Ik wil deze aflevering niet nog een keer kijken. Hoe irritant kunnen ze Callie wel niet maken opeens in één aflevering

Continue te hard tromgeroffel. Continue te veel baby geheul. Te veel close-ups van de haak neus van torry. Te veel close-ups van het gerimpelde zorgelijke voorhoofd van Callie. Te veel te glad geklede ex-gag in een domme pak. Te veel dikke chief.

Was wel een ok aflevering, maar veel te irritant om naar te kijken.
A little bit hateful
  zaterdag 19 april 2008 @ 13:16:41 #204
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_58157491
Callie was vanaf de eerste ep al irritant.
opgezegd@fok.nl
pi_58157874
TVP voor vanavond kijken. De reacties beloven weinig.
  zaterdag 19 april 2008 @ 13:55:27 #206
143210 DooD
xbox360, ps3, pc gamer
pi_58158043
Fucking hell wat was dat voor een aflevering. Ik heb me nog nooit zo verveeld, wat een saaie en voorspelbare shit zeg. Vooral het laatste stuk.

Ik moest bijna kokhalzen toen Boomer speeksel ging uitwissen met Cavil, gadverdamme. ik ben benieuwd of Grace Park zelf ook niet zoiets had van moet dat nu echt Moore, kan je niks anders verzinnen.

Schokkend en saaie aflevering. Ik reageer nog wel een keer als meer mensen hem gezien hebben anders spoil ik teveel en heb geen zin om met spoilertags te werken.
De enige zekerheid die je hebt in je leven ben ik!!
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:16:44 #207
87680 Mirel
pi_58158384
Jullie zijn gek. Ik vond het een van de beste eps tot nu toe.
  zaterdag 19 april 2008 @ 14:24:38 #208
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58158524
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:16 schreef Mirel het volgende:
Jullie zijn gek. Ik vond het een van de beste eps tot nu toe.
Beste wil ik niet zeggen maar boeiend zeker, het verhaal wordt steeds interessanter.
pi_58158609
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 14:24 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Beste wil ik niet zeggen maar boeiend zeker, het verhaal wordt steeds interessanter.
klopt maar toch was hij irritant om te kijken
pi_58159003
Saaie aflevering
  zaterdag 19 april 2008 @ 15:13:29 #211
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_58159209
Leek wel weer zo'n filler uit seizoen 3.
Gelukkig toch nog wat interessante zaakjes zoals Kara en de Demetrius en Lee in the Quorom of Twelve.
Anders was het helemaal een waste of time geweest.

(en niet te vergeten de Cylons die elkaar met baseships te lijf gaan)
pi_58161110
quote:
Op zondag 13 april 2008 14:32 schreef Ruiseart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

cally was
nu hopen dat zij de laatste cylon is...
'Curiouser and curiouser!' cried Alice.
pi_58161165
ik vond de aflevering erg sterk eerlijk gezegd..
scene tussen starbuck en anders...
Lee en de president
Tory's evil cylon side
  zaterdag 19 april 2008 @ 17:37:23 #214
6290 Dr_Crouton
pi_58161552
Neee, Cally...
  zaterdag 19 april 2008 @ 19:16:16 #215
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58163404
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 17:37 schreef Dr_Crouton het volgende:
Neee, Cally...
Gelukkig dit jankerd tenminste weg
pi_58163524
Eerlijk is eerlijk. BS heeft callie wel in één aflevering zo unlikable gemaakt dat je niet zo verdrietig bent dat ze dood is.
A little bit hateful
  zaterdag 19 april 2008 @ 19:55:09 #217
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58164267

Cally ist Kaput!
  zaterdag 19 april 2008 @ 20:38:10 #218
19529 Fendy
True Spirit
pi_58165398
Ik vond het politieke geneuzel niet zo heel denderend. Periodes lang kunnen ze van alles doen zonder dat de pers zich ermee bemoeit, maar nu starbuck ervandoor is met een rioolschip duikt de pers erbovenop en moet iedereen zich verantwoorden
Je hebt gelijk Fen.
  zaterdag 19 april 2008 @ 22:35:09 #219
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58167969
Cally, nooooooooo!

Wel vette ep Vooral die Basestars die de andere Basestars aanvielen
pi_58168808
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Cally, nooooooooo!

Wel vette ep Vooral die Basestars die de andere Basestars aanvielen
Dat ging vrij snel he?
Die basestars gingen wel heeeeel erg snel down.
pi_58169015
Basestars vs Basestars weten natuurlijk precies wat de zwakke puntjes zijn he. Net als in startrek.
A little bit hateful
  Redactie Games zaterdag 19 april 2008 @ 23:15:51 #222
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_58169041
Opgetieft met die irritante Callie, ze zat al te kutten vanaf het moment dat 'r kop was ingeslagen door The Chief en sindsdien is ze nooit meer de "oude" geworden..
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:22:44 #223
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_58169168
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 19:55 schreef Ruiseart het volgende:
[ afbeelding ]
Cally ist Kaput!

Tja. Ik vond vooral de manier waarop wel een beetje lomp. Maar hey, Tory is gewoon de bitch die ik 'r altijd al vond. Jeuj, score one voor mijn intuitie

Maar: geen Nicki Clyne meer
  zaterdag 19 april 2008 @ 23:47:48 #224
184465 Migue
Sensuele man
pi_58169554
Yesssssssss weg met Cally!

Ik vond het een erg goede aflevering, vorige week het verhaal opgezet, vandaag dan het begin, en goed te doen was het. Vond vooral de Demetrius erg cool, al vraag ik me af hoe ze in die Vipers komen vanuit het schip
  zondag 20 april 2008 @ 00:11:33 #225
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_58169897
Pakken zijn airtight dus dat zou geen probleem moeten zijn. Zie het ejecten van Lee in een van de eerdere ep's.
  zondag 20 april 2008 @ 00:39:45 #226
184465 Migue
Sensuele man
pi_58170249
Ja dat is wel zo, maar erg handig is het niet als de Cylons opeens opduiken
  zondag 20 april 2008 @ 01:09:46 #227
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_58170569
Tja. Het is beter dan niets, zullen we maar zeggen.
SPOILER
pi_58171406
yeah, BSG draait weer!!! had het even gemist, maar wel meteen 3 afleveringen gedownload
pi_58174266
quote:
Op zondag 20 april 2008 02:21 schreef Byte_Me het volgende:
yeah, BSG draait weer!!! had het even gemist, maar wel meteen 3 afleveringen gedownload
Kun je gelijk doorkijken.
  zondag 20 april 2008 @ 12:24:37 #230
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58175202
quote:
Op zondag 20 april 2008 01:09 schreef Rock-shocker het volgende:
Tja. Het is beter dan niets, zullen we maar zeggen.
SPOILER
Cavil en vrienden gaan nu pas echt goed hun best doen om de Vloot en de Final Five van de aardbodem te vegen te voorkomen dat ze de aardbodem bereiken. Nathalie en co komen Galactica dan te hulp en als de mede-Cylons verslagen zijn vragen ze asiel aan. Adama is natuurlijk niet zo gek om zomaar een basestar op te nemen in de vloot, dus laat hij alle Centurions ontwapenen en zet zijn eigen crew onder leiding van Tigh op de basestar
  zondag 20 april 2008 @ 12:41:34 #231
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_58175492
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Ruiseart het volgende:
Nathalie en co komen Galactica dan te hulp en als de mede-Cylons verslagen zijn vragen ze asiel aan.
Dit klinkt nog niet eens zo gek, zou me niet eens verbazen.
Ben benieuwd hoe de centurions (zonder inhibitor) zich zouden gedragen.
Ik denk niet dat Nathalie & co ze echt heel erg onder controle hebben.

Brengt mij trouwens wel bij wat nieuwe vragen over de creatie van de skinjobs en de geschiedenis van de Cylons.
"Cylons were created by men."
De old style centurions (model 0005) rebelleerden, er was oorlog en uiteindelijk een wapenstilstand.
Ergens aan het einde van de Eerste Cylonoorlog, zijn de old-style centurions gaan experimenteren met mensen en hybrides.
De Hybride is hem gepeerd met een nieuw/experimenteel schip (zie Razor).
Ergens later in de tijdslijn worden zowel de nieuwe centurions ontwikkeld, de skinjobs (iig de significant7, wellicht komen de final five van de gevluchte hybride), raiders en basestars.

Waar komen de regels weg die de significant 7 hanteren?
Cavil/One zegt dat ze geprogrammeerd om geen vragen te stellen over de final five.
Wie heeft ze geprogrammeerd?
Op welk moment hebben de old style centurions besloten om inhibitors te bouwen in de new style centurions.

Wie zit hier achter?
Wie heeft de skinjobs dusdanig geprogrammeerd dat ze niet hun volledig onafhankelijk kunnen functioneren maar een 'slaaf' zijn van hun programmatuur?
Waarom hebben de nieuwe centurions ooit ingestemd om met een inhibitor te worden uitgerust?
Zijn die krengen erin gezet bij de bouw en voor de activering van de centurion?
Wie heeft beslist tot de inhibitors en waarom?

We missen iets, wat net buiten ons gezichtsveld ligt...
De Cylon-god?
Leeft hij nog?
Is hij de laatste skinjob?
pi_58175553
De centurions is nr 12

Earth als ze daar aankomen zien ze een super geavanceerde beschaving met allemaal centurions en alle schepen incl de basestars worden door satelieten uit de lucht geschoten. THE END.
A little bit hateful
pi_58178242
quote:
Op zondag 20 april 2008 12:44 schreef Liquidootje het volgende:
De centurions is nr 12

Earth als ze daar aankomen zien ze een super geavanceerde beschaving met allemaal centurions en alle schepen incl de basestars worden door satelieten uit de lucht geschoten. THE END.

Nee, aarde is net voor de Griekse beschaving. Dat denk ik dan ...
Dobbert nu even niet de wereld rond.
  zondag 20 april 2008 @ 14:43:40 #234
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58178262
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:42 schreef Theebag het volgende:

[..]

Lijkt mij ook

Of nee, wacht... tijdens de Griekse (en Romeinse) beschaving! En dat dankzij Gaius en kornuiten het monotheïsme de kop opsteekt
  zondag 20 april 2008 @ 15:14:03 #235
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_58178955
Blegh. Het moet wel science fiction blijven natuurlijk.

Overigens is het zinnetje "Soon you're gonna know you opened a bigger can of worms than you realize" vrij essentieel voor de Cylon verhaallijn denk ik. Wordt ruzie, mede omdat de Centurions waarschijnlijk vrij veel orders in twijfel gaan trekken. Spreekwoordelijke coup d'etat is niet ver weg meer.
pi_58179013
quote:
Op zondag 20 april 2008 14:42 schreef Theebag het volgende:

[..]

Nee.
A little bit hateful
  zondag 20 april 2008 @ 15:26:15 #237
184465 Migue
Sensuele man
pi_58179296
quote:
quote:
I personally — this is not [from] any of the writers, but my thing — I wanted to come into [the present day], find Earth, cruise on top of it, see it for what it is, and as we're coming down to it, we're blown up, we're nuked. And then [someone says to] the President of the United States, which is [George W.] Bush, "They've been taken care of. Thank God you saved the world again." And you turn, and you see who told him that, and it's one of the Cylons.

Cool hoe de Centurions nu allemaal van die onvoorspelbare trekjes hebben, zoals het niet reageren op een commando maar op een verzoek, en het opkijken wanneer Cavil Nathalie waarschuwt. Maakt het allemaal nog net een stukje grimmiger.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 april 2008 @ 16:10:16 #238
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_58180657
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 10:58 schreef Prowl het volgende:
Kijk de aflevering nog maar eens goed

De link met de Enterprise ontgaat me een beetje.

Maar jammer voor Cally, ze was een beetje een ondergesneeuwd personage, blijkbaar door sommigen hier niet echt geliefd. Maar het einde bracht toch even een brok in mijn keel
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 20 april 2008 @ 16:13:42 #239
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_58180751
Oh natuurlijk, de weaponslocker 1701-D
  zondag 20 april 2008 @ 16:13:46 #240
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_58180757
quote:
Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

De link met de Enterprise ontgaat me een beetje.
Die locker waar Saul, Tory en Galen worden afgeluisterd is locker 1701D.
  zondag 20 april 2008 @ 17:18:51 #241
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_58182610
quote:
De centurions is nr 12

Ik denk niet zozeer de Centurions maar de Cylon wil in het algemeen.
pi_58183723
Ohh ik ga jullie zo hard uitlachen he als het allemaal Centurions zijn die rondlopen met baby centurions en gouden opa centurions
A little bit hateful
  zondag 20 april 2008 @ 18:10:52 #243
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_58183753
Ja en neukende basestars, of moet ik zeggen; frakkende?
  maandag 21 april 2008 @ 15:19:27 #244
32679 PsyCha
Krieltje!
pi_58203963
D'Anna komt terug!
pi_58204435
Werd tijd ook.
pi_58207630
Misschien het verkeerde topic om dit te vragen, maar wanneer komt BSG seizoen 3 op DVD uit hier? Ik zou het namelijk heel graag bekijken en via internet is toch niet alles.
  maandag 21 april 2008 @ 18:58:29 #247
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58207871
quote:
Op maandag 21 april 2008 18:47 schreef Eikelpiercing het volgende:
Misschien het verkeerde topic om dit te vragen, maar wanneer komt BSG seizoen 3 op DVD uit hier? Ik zou het namelijk heel graag bekijken en via internet is toch niet alles.
Je kunt het bestellen op play.com (UK, maar geen bezorgkosten), of wachten tot het in Nederland uitkomt in augustus
pi_58208656
Hmmm maar daar zitten vast geen nederlandstalige ondertitels bij he? Nja, dat is voor mijn kleine broertje, zijn Engels is nog niet zo geweldig
  maandag 21 april 2008 @ 19:47:00 #249
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_58209103
quote:
Op maandag 21 april 2008 19:29 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hmmm maar daar zitten vast geen nederlandstalige ondertitels bij he? Nja, dat is voor mijn kleine broertje, zijn Engels is nog niet zo geweldig
Goeie leerschool toch?
Ik heb zelf mijn Engels geleerd via Transformers op Sky Channel

Fun Factory...
  maandag 21 april 2008 @ 20:31:17 #250
184465 Migue
Sensuele man
pi_58210329
Zou ik wel even opletten dat die UK DVD de extended versie van Unfinished Bussiness heeft, want die schijnt èrg cool te zijn, o.a. een stukje over hoe close Tigh en Starbuck al werden vóór de occupation.
  maandag 21 april 2008 @ 21:38:44 #251
87680 Mirel
pi_58212068
wat dan
  maandag 21 april 2008 @ 22:31:03 #252
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58213742
SPOILER
  maandag 21 april 2008 @ 23:33:02 #253
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58215538
quote:
Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef MrFl0ppY het volgende:
SPOILER
Altijd als ik jouw avatar zie moet ik glimlachen, Mr Floppy, wat een vage comedieserie was dat zeg Unhappily ever after
pi_58215840
Toen dat wijf nog lekker was
A little bit hateful
  maandag 21 april 2008 @ 23:43:48 #255
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_58215866
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:42 schreef Liquidootje het volgende:
Toen dat wijf nog lekker was
Is nu niet meer lekker? Toen was ze echt
  dinsdag 22 april 2008 @ 11:29:29 #256
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58222736
quote:
Op maandag 21 april 2008 23:33 schreef TheZapster het volgende:

[..]

Altijd als ik jouw avatar zie moet ik glimlachen, Mr Floppy, wat een vage comedieserie was dat zeg Unhappily ever after
thnx . Zelf gemaakt van dit filmpje!
  dinsdag 22 april 2008 @ 13:14:46 #257
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_58224981
Ik vond het best een goede aflevering, basestar VS basestar echt VETTT Jammer dat ze dat niet veel hebben laten zien, denk wel dat dat nog verder gaat in de volgende ep want volgens mij waren die basestar's van Six ( en die ander kweet nie hoe die heet ) nog niet kapot.

Dat politieke gedoe vond ik wat minder, nooit zo boeiend gevonden eigenlijk, maar het vult wel.

En dan Callie dood, vond haar opzicht altijd wel een aardig karakter hebben maar dat hebben ze in deze ep aardig verziekt :/ Dat kind had van mij eerder dood mogen gaan god wat ken die huilen :/ Vraag me af wat Tory nu gaat doen.

Ja ik kan niet wachten op de volgende aflevering
pi_58225042
Maar dat kind is dus ook een half cylon. Waarom is ie dan niet zo belangrijk als hera?

Oeh of juist wel en dat daarom Tori het kindje eerst wilde hebben
A little bit hateful
pi_58225079
dp
A little bit hateful
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:00:39 #260
184465 Migue
Sensuele man
pi_58226133
Omdat niemand weet/wist dat Nicky half-Cylon is.
  dinsdag 22 april 2008 @ 14:37:30 #261
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58226933
Overigens heb ik aan de hand van de vele spoilers nu een aardig beeld hoe het de komende afleveringen zal gaan en heb ik ook een goed idee wie de laatste Cylon is. Maar om 't voor anderen niet te verpesten, en zeker om mezelf niet belachelijk te maken mocht ik er toch helemaal naast zitten post ik het niet. Ik wil alleen even zeggen dat als je er eventjes moeite voor doet er vrij veel signalen richting één persoon wijzen.
  dinsdag 22 april 2008 @ 15:49:47 #262
211083 Angelof9
I must go first
pi_58228591
Waar komt Nathalie vandaan? En wanneer is haar naam genoemd? Ik dacht de hele tijd dat het Gina was!
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 april 2008 @ 16:00:47 #263
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_58228918
Zie http://en.battlestarwiki.org/wiki/Six
subkopje Natalie
Geintroduceerd in aflevering 4x02 dus
pi_58235583
She would lead the human race to its end, and is the herald of the apocalypse and the harbinger of death

Ik verwacht trouwens een Event horizon aflevering met Kara's schipje. Allemaal testeron op een stinkende schip. Lekker mind fucking eng
A little bit hateful
  dinsdag 22 april 2008 @ 22:31:55 #265
184465 Migue
Sensuele man
pi_58238510
"Where we're going, we won't need eyes to see"? Zieke shit
pi_58241980
BG is toch echt moeilijk om te bekijken voor de echte democraten. Mevrouw president de despoot die de leiding heeft of het vriendjespolitiek van de Adama familienaam. Ik geloof dat ze niet eens opnieuw als president is gekozen.
  woensdag 23 april 2008 @ 00:48:13 #267
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58242419
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:28 schreef Fokski het volgende:
BG is toch echt moeilijk om te bekijken voor de echte democraten. Mevrouw president de despoot die de leiding heeft of het vriendjespolitiek van de Adama familienaam. Ik geloof dat ze niet eens opnieuw als president is gekozen.
Sterker, Roslin is geen enkele keer als President gekozen. Haar eerste termijn had ze eraan te danken dat de rest van de regering uitgeroeid werd. En dat terwijl de opening van museum Galactica haar laatste daad als minister van onderwijs zou zijn, bij terugkeer zou ze haar ontslag aanbieden aan president Ader. De eerste verkiezingen die volgden verloor ze aan Baltar. Toen Baltar achterbleef op New Caprica werd zijn vice-President Zarek president, die voelde daar niet veel en stelde Roslin weer aan als zijn vice-president om vervolgens ontslag te nemen waardoor Roslin wederom het presidentschap cadeau kreeg. Oh, en Zarek werd meteen weer als vice-president aangesteld.

Vreemd dat 't volk weinig vertrouwen heeft in zo'n regering?

Om over 't leger maar te zwijgen. Adama die z'n zoontje binnen no-time promoveert naar commander van z'n eigen battlestar, die vervolgens ook nog eens z'n vrouwtje als XO mag meenemen. Ex-vriendinnetje van de andere Adama Jr. komt ook met alles weg en krijgt nog leuke functies en eigen schepen cadeau. En de beste vriend van de Admiraal is een vieze dronkaard, maar die wordt ook niet eens op de vingers getikt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Ruiseart op 23-04-2008 00:53:47 ]
  woensdag 23 april 2008 @ 00:52:59 #268
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58242496
...
pi_58243823
quote:
Op woensdag 23 april 2008 00:48 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Sterker, Roslin is geen enkele keer als President gekozen. Haar eerste termijn had ze eraan te danken dat de rest van de regering uitgeroeid werd. En dat terwijl de opening van museum Galactica haar laatste daad als minister van onderwijs zou zijn, bij terugkeer zou ze haar ontslag aanbieden aan president Ader. De eerste verkiezingen die volgden verloor ze aan Baltar. Toen Baltar achterbleef op New Caprica werd zijn vice-President Zarek president, die voelde daar niet veel en stelde Roslin weer aan als zijn vice-president om vervolgens ontslag te nemen waardoor Roslin wederom het presidentschap cadeau kreeg. Oh, en Zarek werd meteen weer als vice-president aangesteld.

Vreemd dat 't volk weinig vertrouwen heeft in zo'n regering?

Om over 't leger maar te zwijgen. Adama die z'n zoontje binnen no-time promoveert naar commander van z'n eigen battlestar, die vervolgens ook nog eens z'n vrouwtje als XO mag meenemen. Ex-vriendinnetje van de andere Adama Jr. komt ook met alles weg en krijgt nog leuke functies en eigen schepen cadeau. En de beste vriend van de Admiraal is een vieze dronkaard, maar die wordt ook niet eens op de vingers getikt.
quote:
Adama: The Cylon War is long over, yet we must not forget the reasons why so many sacrificed so much in the cause of freedom. The cost of wearing the uniform can be high, but...
[very long pause]
Adama: sometimes it's too high. You know, when we fought the Cylons, we did it to save ourselves from extinction. But we never answered the question "Why?" Why are we as a people worth saving? We still commit murder because of greed and spite, jealousy, and we still visit all of our sins upon our children. We refuse to accept the responsibility for anything that we've done, like we did with the Cylons. We decided to play God, create life. And when that life turned against us, we comforted ourselves in the knowledge that it really wasn't our fault, not really. You cannot play God then wash your hands of the things that you've created. Sooner or later, the day comes when you can't hide from the things that you've done anymore.

..........................

Sharon: It's what you said at the ceremony, before the attack when Galactica was being decommissioned. You gave a speech, that sounded like it wasn't the one you prepared. You said that humanity was a flawed creation and that people still kill one another. Petty jealousy and greed. You said that humanity never asked itself why it deserved to survive. (pause) Maybe you don't
daar gaat de serie toch over?
pi_58244730
Wat hebben de twee quotes met elkaar te maken?
A little bit hateful
pi_58246925
hij liet ff zien hoe flawed heel het menselijk ras wel niet is.. kwa politiek/ leger etc.. maar daar gaat heel die serie toch over hoe flawed we zijn en waarom we het toch verdienen om te blijven bestaan.. iig een deel van de serie gaat daar over..
  woensdag 23 april 2008 @ 16:03:37 #272
184465 Migue
Sensuele man
pi_58256227
Och, democratie is sowieso een relatief begrip. Bovendien is het sink or swim, en een representatieve democratie als je op de vlucht bent voor genocide schiet niet echt op, dan heb je meer aan een dictator met een sterke militaire macht, iemand zoals Roslin dus.
  woensdag 23 april 2008 @ 17:38:07 #273
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58258610
True, en dat de mensen in die vloot nog leven hebben ze voor een heel groot deel aan Roslin en Adama te danken. Maar 't blijven mensen, en niets zo veranderlijk als mensen. Het ene moment plaatst het volk iemand op een voetstuk, het andere moment kotsen ze 'm uit. En da's precies wat er nu gaat gebeuren met Roslin.
  woensdag 23 april 2008 @ 20:52:49 #274
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_58264106
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 13:17 schreef Liquidootje het volgende:
Maar dat kind is dus ook een half cylon. Waarom is ie dan niet zo belangrijk als hera?

Oeh of juist wel en dat daarom Tori het kindje eerst wilde hebben
Dat dacht ik dus ook, waarschijnlijk zal dat ook nog een verhaal worden, als het bekend wordt dat Chief een cylon is
pi_58316835
pfiiewww toch niet dood

hmmm gebeurd verder niets in deze aflevering. Behalve hoe smerig het is om six te zien veranderen in Sauls vrouw.

Dus de volgende aflevering zien we alleen maar de vrachtschip denk ik. Dus hopelijk wordt dat super!

[ Bericht 24% gewijzigd door Liquidootje op 26-04-2008 10:37:06 ]
A little bit hateful
  zaterdag 26 april 2008 @ 12:47:30 #276
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_58318870
Ze weten iemand wel ff irritant weg te zetten in deze serie zeg. Chief vond ik wel een relaxte kerel maar nu is ie de weg echt kwijt. Het hele verhaal van Baltar komt me nu eigenlijk wel een beetje de strot uit. Laat het daar lekker orgieën in dat hok zou ik zeggen.
  zaterdag 26 april 2008 @ 23:10:03 #277
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_58329592
Fillerrrrrrrrr.
  zondag 27 april 2008 @ 13:42:41 #278
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_58337864
Mooie beelden hoor van die crashende raptor.
pi_58337883
quote:
Op zondag 27 april 2008 13:42 schreef PPL het volgende:
Mooie beelden hoor van die crashende raptor.
Ik begrijp ook niet hoe racetrack dat overleeft heeft. Bedoel de hele neus / cockpit was weg.
A little bit hateful
  † In Memoriam † zondag 27 april 2008 @ 14:00:14 #280
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_58338208
Het lijkt steeds meer of hebben ze de scriptschrijvers van The Bold and the Beautiful of As the World turns oid ingehuurd. Zelfs het tempo is net een soap, zo traag als stront. En eindeloze relaties en intriges met dezelfde handvol mensen.

Enige storyline die ik leuk vond was Balther en Six maar daar zijn nu ook zoveel nutteloze plotwendingen aan gegeven dat er niks meer aan is.
  zondag 27 april 2008 @ 14:01:25 #281
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_58338238
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 12:47 schreef MrFl0ppY het volgende:
Ze weten iemand wel ff irritant weg te zetten in deze serie zeg. Chief vond ik wel een relaxte kerel maar nu is ie de weg echt kwijt. Het hele verhaal van Baltar komt me nu eigenlijk wel een beetje de strot uit. Laat het daar lekker orgieën in dat hok zou ik zeggen.
ik vind dat juist het beste stuk van de aflevering die parallellen met de bijbel/jezus
  zondag 27 april 2008 @ 14:41:44 #282
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58339037
SPOILER
  zondag 27 april 2008 @ 15:06:15 #283
35623 PPL
Autumnus Sempre
pi_58339578
quote:
Op zondag 27 april 2008 14:41 schreef Ruiseart het volgende:
SPOILER
Wat heb ik gemist?
  zondag 27 april 2008 @ 16:14:38 #284
184465 Migue
Sensuele man
pi_58340615
De omschrijving van volgende week's aflevering Of de promo natuurlijk:

Ik vond het wel een coole aflevering. Vooral ook leuk om te zien dat er op het landingsdeck ook door mensen gewerkt wordt als op een echt vliegdekschip.
Een filler was het zeker niet, daarvoor werden er te veel verhaallijnen uitgezet.

Dan nog even dit:
quote:
# When facing down the Marines, the way in which Baltar is standing up, when the scene shifts to virtual Six being absent, it still appears as though he is being lifted up, which puzzles the Marines and Baltar's followers. This marks the first time where virtual Six does something to Baltar that isn't clearly presented like Baltar is doing it to himself. While that is still possible, it is implied that virtual Six can actually affect things physically. This, along with the virtual Baltar appearing to Baltar in "Six of One" and both virtual beings consistently knowing information that neither Baltar or Caprica-Six could actually know, hints that there is something more to them than simply being illusions. What they are, of course, remains a matter of debate.

* This lends further credence to the theory that virtual Six may be able to interact with the physical world, and possibly hints at the true explanation of Shelly Godfrey's strange appearance and disappearance in the episode "Six Degrees of Separation".
Virtual Six en Baltar zijn Beings Of Light?

[ Bericht 66% gewijzigd door Migue op 27-04-2008 16:23:47 ]
  zondag 27 april 2008 @ 16:38:52 #285
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58341105
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:14 schreef Migue het volgende:
De omschrijving van volgende week's aflevering Of de promo natuurlijk:

Ik vond het wel een coole aflevering. Vooral ook leuk om te zien dat er op het landingsdeck ook door mensen gewerkt wordt als op een echt vliegdekschip.
Een filler was het zeker niet, daarvoor werden er te veel verhaallijnen uitgezet.

Dan nog even dit:
[..]

Virtual Six en Baltar zijn Beings Of Light?
Lijkt me van wel. In ieder geval iets dergelijks.

Oh, en Leoben komt een verbond sluiten met de mensen natuurlijk

Cylons + Colonials vs Cylons
pi_58341178
Oh dat ziet er heel claustofobies en mind fucking irritant uit. Heerlijk
A little bit hateful
pi_58341185
Of ze moeten natuurlijk de beste 10 seconde van de hele aflevering al geshowed hebben
A little bit hateful
pi_58345763
Die laatste aflevering was te traag ... heb medelijden met Grace Park http://triciahelfer.com/new/wp-content/uploads/2008/04/page2.gif.
  zondag 27 april 2008 @ 20:55:14 #289
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_58346228
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:34 schreef -MyLove- het volgende:
Die laatste aflevering was te traag ... heb medelijden met Grace Park http://triciahelfer.com/new/wp-content/uploads/2008/04/page2.gif.
pi_58346293
quote:
Op zondag 27 april 2008 20:55 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

Zo moeilijk is het toch niet wat ik bedoel ...
  zondag 27 april 2008 @ 21:14:14 #291
184465 Migue
Sensuele man
pi_58346615
En toch zou ik er overheen gaan...

Leoben heeft trouwens ook niet veel kledingstukken in zijn garderobe hangen... Heeft al 2, 3 jaar hetzelfde aan
  zondag 27 april 2008 @ 22:46:21 #292
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58348584
quote:
Op zondag 27 april 2008 16:14 schreef Migue het volgende:

Als je dat het hoogtepunt vond van de episode, dan vraag ik me af of je je mening erover misschien toch maar moet herzien
  zondag 27 april 2008 @ 22:49:32 #293
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_58348641
Verder vond ik het niet zo'n boeiende episode... Ik wil meer Cylons en meer direct gevaar voor de vloot En de verhaallijn van Six & Tigh vind ik maar eng
pi_58348691
Dat was SMERIG he! Hele tijd dat smoothe lichaam van Six die veranderd in een vies rimpelig wijf
A little bit hateful
pi_58349928
Nu gaat het weer meer naar die godsdienst crap, waar seizoen 3 ook al zoveel last van had. Ik wil actie, Baltar eindelijk keer dood, en Roslin weer een betere leider
  maandag 28 april 2008 @ 01:03:19 #296
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_58351507
Wat een irritante serie is het aan het worden, lijkt wel een soap, actie willen we.

en die apollo komt me strot uit, wat een braverik, schijnheil
  maandag 28 april 2008 @ 17:42:46 #297
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_58362789
:|
quote:
[...]And the temple on Kobol storyline always had Baltar going into the temple and discovering something huge and amazing and ending the season on a revelation. In the first draft of "Kobol's Last Gleaming", he went into the temple and Six took him towards some subterranean passage, and it was very dark, and she said, "This is as far as I go." And he says, "What?" And she makes him go further and he's just finds himself walking in a void, a black void, and doesn't know where it's leading. And at the end of that he comes into a room and he hears music and it's a recognizable Earth-tune, to the audience and to him. It was Jimi Hendrix was playing, actually, and he goes, "God, I recognize that." And then somebody- or somebody s- a voice says, "You recognize that?" And he says, "Yes." And he turns and it's Dirk Benedict. (Laughs.) And Dirk Benedict said, "Hi. I'm God." And you just cut. We just cut out on that.

http://en.battlestarwiki.(...)_Gleaming%2C_Part_II
pi_58391306
quote:
Op zondag 13 april 2008 18:17 schreef Cylon_nr13 het volgende:
De Centurions zagen er ERG goed uit deze aflevering. Het geluid van hun aanval deed me aan de ED-209 demonstratie uit Robocop denken trouwens.
Het lijkt ook bijzonder veel op de pulse rifles uit Aliens.

Pfff, er worden aardig wat verhaallijnen uitgezet zo aan het begin van dit seizoen. Het hele gedoe van Baltar en z'n sekte begint me ook wat te vervelen.
Desalnittemin is BG nog steeds een van de beste series op dit moment
Ik hoop dat ze een mooi eind aan dit seizoen (en de serie) maken.
You have to stop blaming yourself.
Just blame yourself once and move on.
pi_58450378

Ik vond haar zo'n held altijd!
A little bit hateful
pi_58454551
wel okeye aflevering..
  zaterdag 3 mei 2008 @ 17:29:21 #301
48196 Radeon_NL
To Be or Not Be
pi_58456685
Vondt hem een beetje tegen vallen, en dat Tyrell nu ook ineens vriendjes gaat worden met Baltar ook een beetje jammer.
Live for the moment. Because it may never come again.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')