Beste wil ik niet zeggen maar boeiend zeker, het verhaal wordt steeds interessanter.quote:Op zaterdag 19 april 2008 14:16 schreef Mirel het volgende:
Jullie zijn gek. Ik vond het een van de beste eps tot nu toe.
klopt maar toch was hij irritant om te kijkenquote:Op zaterdag 19 april 2008 14:24 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beste wil ik niet zeggen maar boeiend zeker, het verhaal wordt steeds interessanter.
quote:Op zondag 13 april 2008 14:32 schreef Ruiseart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gelukkig dit jankerd tenminste wegquote:
Dat ging vrij snel he?quote:Op zaterdag 19 april 2008 22:35 schreef Zhenar het volgende:
Cally, nooooooooo!![]()
Wel vette epVooral die Basestars die de andere Basestars aanvielen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
Kun je gelijk doorkijken.quote:Op zondag 20 april 2008 02:21 schreef Byte_Me het volgende:
yeah, BSG draait weer!!! had het even gemist, maar wel meteen 3 afleveringen gedownload
quote:Op zondag 20 april 2008 01:09 schreef Rock-shocker het volgende:
Tja. Het is beter dan niets, zullen we maar zeggen.Cavil en vrienden gaan nu pas echt goed hun best doen om de Vloot en de Final Five van de aardbodem te vegen te voorkomen dat ze de aardbodem bereiken. Nathalie en co komen Galactica dan te hulp en als de mede-Cylons verslagen zijn vragen ze asiel aan. Adama is natuurlijk niet zo gek om zomaar een basestar op te nemen in de vloot, dus laat hij alle Centurions ontwapenen en zet zijn eigen crew onder leiding van Tigh op de basestarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Dit klinkt nog niet eens zo gek, zou me niet eens verbazen.quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Ruiseart het volgende:
Nathalie en co komen Galactica dan te hulp en als de mede-Cylons verslagen zijn vragen ze asiel aan.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:44 schreef Liquidootje het volgende:
De centurions is nr 12
Earth als ze daar aankomen zien ze een super geavanceerde beschaving met allemaal centurions en alle schepen incl de basestars worden door satelieten uit de lucht geschoten. THE END.
Lijkt mij ookquote:Op zondag 20 april 2008 14:42 schreef Theebag het volgende:
[..]
Nee, aarde is net voor de Griekse beschaving. Dat denk ik dan ...
Nee.quote:Op zondag 20 april 2008 14:42 schreef Theebag het volgende:
[..]
Nee, aarde is net voor de Griekse beschaving. Dat denk ik dan ...
quote:Op zondag 20 april 2008 12:44 schreef Liquidootje het volgende:
Earth als ze daar aankomen zien ze een super geavanceerde beschaving met allemaal centurions en alle schepen incl de basestars worden door satelieten uit de lucht geschoten. THE END.
quote:I personally — this is not [from] any of the writers, but my thing — I wanted to come into [the present day], find Earth, cruise on top of it, see it for what it is, and as we're coming down to it, we're blown up, we're nuked. And then [someone says to] the President of the United States, which is [George W.] Bush, "They've been taken care of. Thank God you saved the world again." And you turn, and you see who told him that, and it's one of the Cylons.
quote:
Die locker waar Saul, Tory en Galen worden afgeluisterd is locker 1701D.quote:Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De link met de Enterprise ontgaat me een beetje.
Ik denk niet zozeer de Centurions maar de Cylon wil in het algemeen.quote:Op zondag 20 april 2008 12:44 schreef Liquidootje het volgende:
De centurions is nr 12
Je kunt het bestellen op play.com (UK, maar geen bezorgkosten), of wachten tot het in Nederland uitkomt inquote:Op maandag 21 april 2008 18:47 schreef Eikelpiercing het volgende:
Misschien het verkeerde topic om dit te vragen, maar wanneer komt BSG seizoen 3 op DVD uit hier? Ik zou het namelijk heel graag bekijken en via internet is toch niet alles.
Goeie leerschool toch?quote:Op maandag 21 april 2008 19:29 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hmmm maar daar zitten vast geen nederlandstalige ondertitels bij he? Nja, dat is voor mijn kleine broertje, zijn Engels is nog niet zo geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |