SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
Kun je gelijk doorkijken.quote:Op zondag 20 april 2008 02:21 schreef Byte_Me het volgende:
yeah, BSG draait weer!!! had het even gemist, maar wel meteen 3 afleveringen gedownload
quote:Op zondag 20 april 2008 01:09 schreef Rock-shocker het volgende:
Tja. Het is beter dan niets, zullen we maar zeggen.Cavil en vrienden gaan nu pas echt goed hun best doen om de Vloot en de Final Five van de aardbodem te vegen te voorkomen dat ze de aardbodem bereiken. Nathalie en co komen Galactica dan te hulp en als de mede-Cylons verslagen zijn vragen ze asiel aan. Adama is natuurlijk niet zo gek om zomaar een basestar op te nemen in de vloot, dus laat hij alle Centurions ontwapenen en zet zijn eigen crew onder leiding van Tigh op de basestarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
Dit klinkt nog niet eens zo gek, zou me niet eens verbazen.quote:Op zondag 20 april 2008 12:24 schreef Ruiseart het volgende:
Nathalie en co komen Galactica dan te hulp en als de mede-Cylons verslagen zijn vragen ze asiel aan.
quote:Op zondag 20 april 2008 12:44 schreef Liquidootje het volgende:
De centurions is nr 12
Earth als ze daar aankomen zien ze een super geavanceerde beschaving met allemaal centurions en alle schepen incl de basestars worden door satelieten uit de lucht geschoten. THE END.
Lijkt mij ookquote:Op zondag 20 april 2008 14:42 schreef Theebag het volgende:
[..]
Nee, aarde is net voor de Griekse beschaving. Dat denk ik dan ...
Nee.quote:Op zondag 20 april 2008 14:42 schreef Theebag het volgende:
[..]
Nee, aarde is net voor de Griekse beschaving. Dat denk ik dan ...
quote:Op zondag 20 april 2008 12:44 schreef Liquidootje het volgende:
Earth als ze daar aankomen zien ze een super geavanceerde beschaving met allemaal centurions en alle schepen incl de basestars worden door satelieten uit de lucht geschoten. THE END.
quote:I personally — this is not [from] any of the writers, but my thing — I wanted to come into [the present day], find Earth, cruise on top of it, see it for what it is, and as we're coming down to it, we're blown up, we're nuked. And then [someone says to] the President of the United States, which is [George W.] Bush, "They've been taken care of. Thank God you saved the world again." And you turn, and you see who told him that, and it's one of the Cylons.
quote:
Die locker waar Saul, Tory en Galen worden afgeluisterd is locker 1701D.quote:Op zondag 20 april 2008 16:10 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De link met de Enterprise ontgaat me een beetje.
Ik denk niet zozeer de Centurions maar de Cylon wil in het algemeen.quote:Op zondag 20 april 2008 12:44 schreef Liquidootje het volgende:
De centurions is nr 12
Je kunt het bestellen op play.com (UK, maar geen bezorgkosten), of wachten tot het in Nederland uitkomt inquote:Op maandag 21 april 2008 18:47 schreef Eikelpiercing het volgende:
Misschien het verkeerde topic om dit te vragen, maar wanneer komt BSG seizoen 3 op DVD uit hier? Ik zou het namelijk heel graag bekijken en via internet is toch niet alles.
Goeie leerschool toch?quote:Op maandag 21 april 2008 19:29 schreef Eikelpiercing het volgende:
Hmmm maar daar zitten vast geen nederlandstalige ondertitels bij he? Nja, dat is voor mijn kleine broertje, zijn Engels is nog niet zo geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
quote:Op maandag 21 april 2008 22:31 schreef MrFl0ppY het volgende:Altijd als ik jouw avatar zie moet ik glimlachen, Mr Floppy, wat een vage comedieserie was dat zeg Unhappily ever afterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
thnxquote:Op maandag 21 april 2008 23:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Altijd als ik jouw avatar zie moet ik glimlachen, Mr Floppy, wat een vage comedieserie was dat zeg Unhappily ever after
Sterker, Roslin is geen enkele keer als President gekozen. Haar eerste termijn had ze eraan te danken dat de rest van de regering uitgeroeid werd. En dat terwijl de opening van museum Galactica haar laatste daad als minister van onderwijs zou zijn, bij terugkeer zou ze haar ontslag aanbieden aan president Ader. De eerste verkiezingen die volgden verloor ze aan Baltar. Toen Baltar achterbleef op New Caprica werd zijn vice-President Zarek president, die voelde daar niet veel en stelde Roslin weer aan als zijn vice-president om vervolgens ontslag te nemen waardoor Roslin wederom het presidentschap cadeau kreeg. Oh, en Zarek werd meteen weer als vice-president aangesteld.quote:Op woensdag 23 april 2008 00:28 schreef Fokski het volgende:
BG is toch echt moeilijk om te bekijken voor de echte democraten. Mevrouw president de despoot die de leiding heeft of het vriendjespolitiek van de Adama familienaam. Ik geloof dat ze niet eens opnieuw als president is gekozen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:48 schreef Ruiseart het volgende:
[..]
Sterker, Roslin is geen enkele keer als President gekozen. Haar eerste termijn had ze eraan te danken dat de rest van de regering uitgeroeid werd. En dat terwijl de opening van museum Galactica haar laatste daad als minister van onderwijs zou zijn, bij terugkeer zou ze haar ontslag aanbieden aan president Ader. De eerste verkiezingen die volgden verloor ze aan Baltar. Toen Baltar achterbleef op New Caprica werd zijn vice-President Zarek president, die voelde daar niet veel en stelde Roslin weer aan als zijn vice-president om vervolgens ontslag te nemen waardoor Roslin wederom het presidentschap cadeau kreeg. Oh, en Zarek werd meteen weer als vice-president aangesteld.
Vreemd dat 't volk weinig vertrouwen heeft in zo'n regering?
Om over 't leger maar te zwijgen. Adama die z'n zoontje binnen no-time promoveert naar commander van z'n eigen battlestar, die vervolgens ook nog eens z'n vrouwtje als XO mag meenemen. Ex-vriendinnetje van de andere Adama Jr. komt ook met alles weg en krijgt nog leuke functies en eigen schepen cadeau. En de beste vriend van de Admiraal is een vieze dronkaard, maar die wordt ook niet eens op de vingers getikt.
daar gaat de serie toch over?quote:Adama: The Cylon War is long over, yet we must not forget the reasons why so many sacrificed so much in the cause of freedom. The cost of wearing the uniform can be high, but...
[very long pause]
Adama: sometimes it's too high. You know, when we fought the Cylons, we did it to save ourselves from extinction. But we never answered the question "Why?" Why are we as a people worth saving? We still commit murder because of greed and spite, jealousy, and we still visit all of our sins upon our children. We refuse to accept the responsibility for anything that we've done, like we did with the Cylons. We decided to play God, create life. And when that life turned against us, we comforted ourselves in the knowledge that it really wasn't our fault, not really. You cannot play God then wash your hands of the things that you've created. Sooner or later, the day comes when you can't hide from the things that you've done anymore.
..........................
Sharon: It's what you said at the ceremony, before the attack when Galactica was being decommissioned. You gave a speech, that sounded like it wasn't the one you prepared. You said that humanity was a flawed creation and that people still kill one another. Petty jealousy and greed. You said that humanity never asked itself why it deserved to survive. (pause) Maybe you don't
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |