Er is ook niets waaruit blijkt dat de chief niet de vader is. Er wordt tijdens de New Caprica afleveringen (en Resistance) regelematig verwezen naar de zwangerschap van Callie. De chief komt enorm op voor Callie en de baby en volgens mij waren er ook enkele felicitaties aan het adres van de chief. Geen vreemde reacties van de chief, dus het lijkt er gewoon op dat de chief en Callie echt een tweede hybrid op de wereld hebben gezet.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:47 schreef Angelof9 het volgende:
Klopt, dus dat kind is een half-cylon, net als de baby van Helo en Athena. TENZIJ Chief niet de vader is. Het was een jaar later en Callie was zwanger, maar we hebben nooit bevestigt gekregen dat hij ook daadwerkelijk de vader is.
Ja morgen is het weer zo ver, dan gaat het epische verhaal weer verderquote:
Kewl.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef Mirel het volgende:
Geheime frame in het begin!
[ afbeelding ]
Ja, WTF was dat?!quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Kewl.![]()
Leuke aflevering, vooral het begin was goed. En da gedoe met baltar vond ik ook wel grappig toen opeens zn eigen zelf naast hem zit..
Nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
Ik vond het maar een wat matige aflevering, erg traag, maar het zet natuurlijk alles op voor de komende afleveringen dus dat was wel prima.
Promo voor volgende week, met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Ik kan er dat niet uit halen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Met "All will be revealed" bedoelen ze volgens mij alleen dat de identiteit van de Vier bekend wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
Ik vond het maar een wat matige aflevering, erg traag, maar het zet natuurlijk alles op voor de komende afleveringen dus dat was wel prima.
Promo voor volgende week, met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Could be...quote:Op zondag 13 april 2008 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met "All will be revealed" bedoelen ze volgens mij alleen dat de identiteit van de Vier bekend wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef Migue het volgende:
Oohja zal dat wel zijn dan ja, beetje misleidende tekst, maar wel goed om kijkers vast te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef Migue het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
quote:Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Ruiseart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |