Niet echt, ... vandaar ook dat het het laatste seizoen is.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:00 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Voor een serie op SciFi doet 'ie het best goed, toch?
Je moet het niet gaan vergelijken met de kijkcijfers van series als Lost natuurlijk.
Bron?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:53 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
Niet echt, ... vandaar ook dat het het laatste seizoen is.
http://en.battlestarwiki.org/wiki/List_of_Nielsen_ratings_(RDM) ... het is duidelijk dat men door is gegaan met nog een vierde seizoen om syndication veilig te stellen.quote:
Precies. En met de nieuwe show Caprica in de pijpleiding en Hatch die nog altijd graag een vervolg op het origineel wil maken denk ik niet dat we lang zonder BSG hoeven te zitten.quote:Op woensdag 9 april 2008 18:24 schreef Don_Gurgen het volgende:
Daarnaast is de serie ook vrij duur om te maken. Ik ben iig blij dat het het zo lang heeft volgehouden, als ze er nu een mooi einde aan kunnen maken dit seizoen ben ik heel tevreden.
In die lijst zie je dat de ratings dalen (zoals bij praktisch elke serie trouwens gebeurt naarmate deze vordert; zeker series met zo'n seriële aard). Maar hoe scoort BSG ten opzichte van SciFi's andere series?quote:Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef -MyLove- het volgende:
[..]
http://en.battlestarwiki.org/wiki/List_of_Nielsen_ratings_(RDM) ... het is duidelijk dat men door is gegaan met nog een vierde seizoen om syndication veilig te stellen.
Ik kan je zeggen ten opzichte van SGA beter ... http://www.gateworld.net/atlantis/s4/ratings.shtml ... voor de andere seizoenen wijzig de "s4" in de URL.quote:Op woensdag 9 april 2008 23:46 schreef Zhenar het volgende:
[..]
In die lijst zie je dat de ratings dalen (zoals bij praktisch elke serie trouwens gebeurt naarmate deze vordert; zeker series met zo'n seriële aard). Maar hoe scoort BSG ten opzichte van SciFi's andere series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al langs geweest (de foto wel, dat weet ik, maar 't stukje spoiler)?[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
In dat geval de final cylonquote:Op donderdag 10 april 2008 01:31 schreef Ruiseart het volgende:
Al langs geweest (de foto wel, dat weet ik, maar 't stukje spoiler)?
\Je gelooft ook in sprookjes? Kijkcijfers hebben er alles mee te maken. Die kunnen best ok zijn maar hoe langer een serie duurt hoe duurder het wordt. Willen de redelijk onbekende acteurs aan het begin het nog doen voor een fooi, na een paar seizoenen kan je zo zakken met geld kwijt. Ook als de ideeen op zijn moet er zolang er centen kunnen worden verdient toch door gegaan worden. Meer moeite, meer schrijvers, meer trucjes (meer sfx, drastische turnarounds, onwaarschijnlijke liefdesverklaringen ect.).quote:Op woensdag 9 april 2008 23:45 schreef Cylon_nr13 het volgende:
De reden dat er niet meer dan 4 seizoenen komen is omdat men het niet uit wil melken en wil stoppen op het hoogtepunt. Dit heeft niks met kijkcijfers te maken. Bron heb ik niet bij de hand helaas.
Ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 03:43 schreef Fokski het volgende:
Is de serie trouwens weer begonnen of wat?
Het was van tevoren al bekend dat er niet meer dan 4 seizoenen zouden komen.quote:Op donderdag 10 april 2008 03:49 schreef Fokski het volgende:
[..]
\Je gelooft ook in sprookjes? Kijkcijfers hebben er alles mee te maken. Die kunnen best ok zijn maar hoe langer een serie duurt hoe duurder het wordt. Willen de redelijk onbekende acteurs aan het begin het nog doen voor een fooi, na een paar seizoenen kan je zo zakken met geld kwijt. Ook als de ideeen op zijn moet er zolang er centen kunnen worden verdient toch door gegaan worden. Meer moeite, meer schrijvers, meer trucjes (meer sfx, drastische turnarounds, onwaarschijnlijke liefdesverklaringen ect.).
Dat zou inderdaad kunnen ja.quote:Op donderdag 10 april 2008 02:54 schreef Ruiseart het volgende:
Da's niet zo vreemd.
Als ze het Laatste Avondmaal wilden nabootsen dan ontbreekt er sowieso nog 1 persoon, want in dat schilderij staan er 13 personen, hier maar 12. Tussen Tigh en Lee is ook echt zo'n open plek en da's zo'n beetje waar in het schilderij Judas zit. Ze hebben de stelletjes op de foto aardig gekoppeld: Gaius en Caprica Six, Starbuck en Anders en Athena en Agathon. Dus dan kan mrs. Lee Adama mooi naast haar man plaatsnemen, als laatste Cylon, Judas. En dan komt die voorspelling "Adama is a Cylon" ook meteen uit.
Dat heb ik ook altijd begrepen. Er zouden nooit meer dan 4 seizoenen komen.quote:Op donderdag 10 april 2008 08:51 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Het was van tevoren al bekend dat er niet meer dan 4 seizoenen zouden komen.
Aan het grote aantal posts van de afgelopen dagen te zien wel, lijkt mequote:Op donderdag 10 april 2008 03:43 schreef Fokski het volgende:
Is de serie trouwens weer begonnen of wat?
Maar dan blijf je zoals eerder gezegd zitten met het feit dat Bill zijn vader is. Hoe zou dat werken? Familiebanden pleiten wmb mensen vrij. Als Bill Adama geen cylon is dan is Lee dat ook niet... Anders moeten er wel heel vreemde verhalen verzonnen worden.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:11 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Aan het grote aantal posts van de afgelopen dagen te zien wel, lijkt me![]()
Vorige week vrijdag is 4x01 uitgezonden
En die tekst "Adama is a cylon" kan ook slaan op de 'verongelukte' broer van Apollo. Die hebben we welliswaar nooit gezien, maar die zou het best kunnen zijn. Of toch Apollo zelf. Waar was die toen de muziek speelde?
Daar heb je weer gelijk in. Maar de Chief en Cally hebben toch ook een kind? En Chief blijkt nu ook een cylon te zijn.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef Don_Gurgen het volgende:
[..]
Maar dan blijf je zoals eerder gezegd zitten met het feit dat Bill zijn vader is. Hoe zou dat werken? Familiebanden pleiten wmb mensen vrij. Als Bill Adama geen cylon is dan is Lee dat ook niet... Anders moeten er wel heel vreemde verhalen verzonnen worden.
Er is ook niets waaruit blijkt dat de chief niet de vader is. Er wordt tijdens de New Caprica afleveringen (en Resistance) regelematig verwezen naar de zwangerschap van Callie. De chief komt enorm op voor Callie en de baby en volgens mij waren er ook enkele felicitaties aan het adres van de chief. Geen vreemde reacties van de chief, dus het lijkt er gewoon op dat de chief en Callie echt een tweede hybrid op de wereld hebben gezet.quote:Op donderdag 10 april 2008 11:47 schreef Angelof9 het volgende:
Klopt, dus dat kind is een half-cylon, net als de baby van Helo en Athena. TENZIJ Chief niet de vader is. Het was een jaar later en Callie was zwanger, maar we hebben nooit bevestigt gekregen dat hij ook daadwerkelijk de vader is.
Ja morgen is het weer zo ver, dan gaat het epische verhaal weer verderquote:
Kewl.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef Mirel het volgende:
Geheime frame in het begin!
[ afbeelding ]
Ja, WTF was dat?!quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Kewl.![]()
Leuke aflevering, vooral het begin was goed. En da gedoe met baltar vond ik ook wel grappig toen opeens zn eigen zelf naast hem zit..
Nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
Ik vond het maar een wat matige aflevering, erg traag, maar het zet natuurlijk alles op voor de komende afleveringen dus dat was wel prima.
Promo voor volgende week, met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Ik kan er dat niet uit halen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Met "All will be revealed" bedoelen ze volgens mij alleen dat de identiteit van de Vier bekend wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
Ik vond het maar een wat matige aflevering, erg traag, maar het zet natuurlijk alles op voor de komende afleveringen dus dat was wel prima.
Promo voor volgende week, met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Could be...quote:Op zondag 13 april 2008 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met "All will be revealed" bedoelen ze volgens mij alleen dat de identiteit van de Vier bekend wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef Migue het volgende:
Oohja zal dat wel zijn dan ja, beetje misleidende tekst, maar wel goed om kijkers vast te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef Migue het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
quote:Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Ruiseart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zondag 13 april 2008 13:17 schreef Mirel het volgende:
[..]Ja wauw, ze heeft ook nooit eerder in BSG gespeeld dat ik haar irritant kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vind het weer een geweldige vondst. Benieuwd wie er allemaal meegaan met Helo en Starbuck. Athena lijkt me wel voor de hand liggen. Of Racetrack, die zit te springen om wat meer tijd met Helo door te brengen :p Zouden ze ook iets van bescherming meekrijgen in de vorm van Vipers/Raptors?quote:Op zondag 13 april 2008 18:49 schreef Migue het volgende:
Idd, ik vond ze er érg overtuigend uitzien, waarschijnlijk ook omdat ze een stuk onberekenbaarder waren door het verhaal, erg eng wel.
Ik kijk overigens uit naar de Demetrius verhaallijn, Das Boot feeling volgens Ron Moore, kan er prachtig uit gaan zien met de juiste director
Seelix?quote:Op maandag 14 april 2008 07:48 schreef Liquidootje het volgende:
Nee die ene vrouwelijke commando gaat mee. Zie je bij alle missies als squad leader, maar je vergeet altijd haar naam
Dirty Hands? Over de stakingen op dat tillium refinery schip..quote:Op maandag 14 april 2008 15:17 schreef Liquidootje het volgende:
Er was toch zo'n aflevering verwar ik nu met een andere serie?
Uit de originele series.quote:Op maandag 14 april 2008 21:22 schreef Ulreazj het volgende:
Being of Light ?
quote:Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Ruiseart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Best logisch inderdaad, had er nog niet zo tegen aan gekeken moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 april 2008 23:25 schreef Ruiseart het volgende:
Als ik de verschillende fansites zo bekijk dan is Dee prime suspect onder de fans, en de 'theorie' die op de vorige pagina gepost werd heb ik al meerdere mensen zien aanhalen.
racist!quote:Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef Ruiseart het volgende:
Aan 't kleurtje van het handje te zien is het toch Tory.
Kan inderdaad zijn dat zij Tigh's oogje heeft gepikt. Maar ze kan het ook tegen Anders hebben gehad, die stond ze immers naar het leven toen ze met hem in een ingestorte parkeergarage op Caprica vast zat (en ze door Six plat werd geslagen). Maar ze kan ook de Chief bedoelen, de Cylons wilden immers onder andere Cally laten executeren op New Caprica.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:52 schreef Salamander het volgende:
Maar ik kan me niet echt iemand voor de geest halen waar ze persoonlijk iets heel ergs mee gedaan heeft. Sowieso niemand van de vier. Of was zij degene die Sauls` oog eruit heeft getrokken?
"Pythia (Grieks Πυθία) was de naam van de orakelpriesteres in het heiligdom van Apollo Pythios te Delphi (dat in oeroude tijden "Pytho" heette)."quote:Op woensdag 16 april 2008 01:52 schreef Salamander het volgende:
Starbuck zal het zeker niet zijn. Die is naar mijn idee meer in dit verhaal. Ik denk dat ze Pythia is of zoīets.
Sterker nog SGA is gewoon een aanfluiting geworden.quote:Op maandag 14 april 2008 23:38 schreef TheZapster het volgende:
Zeker, in tijden niet zo'n boeiende serie gezien.Stargate Atlantis is bijna lachwekkend vergeleken bij dit verhaal.
Deze situatie heeft zich natuurlijk al talloze keren voorgedaan. Tyrol, Anders en Tigh hebben allemaal veelvuldig contact gehad met Boomer en Athena.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, wat gebeurt er als een van de final 5 in oog contact komt met een van de andere human cyclons, zoals Six. Gebeurd dan hetzelfde als met die knakker in zn Viper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |