Best logisch inderdaad, had er nog niet zo tegen aan gekeken moet ik zeggen.quote:Op maandag 14 april 2008 23:25 schreef Ruiseart het volgende:
Als ik de verschillende fansites zo bekijk dan is Dee prime suspect onder de fans, en de 'theorie' die op de vorige pagina gepost werd heb ik al meerdere mensen zien aanhalen.
racist!quote:Op maandag 14 april 2008 23:05 schreef Ruiseart het volgende:
Aan 't kleurtje van het handje te zien is het toch Tory.
Kan inderdaad zijn dat zij Tigh's oogje heeft gepikt. Maar ze kan het ook tegen Anders hebben gehad, die stond ze immers naar het leven toen ze met hem in een ingestorte parkeergarage op Caprica vast zat (en ze door Six plat werd geslagen). Maar ze kan ook de Chief bedoelen, de Cylons wilden immers onder andere Cally laten executeren op New Caprica.quote:Op woensdag 16 april 2008 01:52 schreef Salamander het volgende:
Maar ik kan me niet echt iemand voor de geest halen waar ze persoonlijk iets heel ergs mee gedaan heeft. Sowieso niemand van de vier. Of was zij degene die Sauls` oog eruit heeft getrokken?
"Pythia (Grieks Πυθία) was de naam van de orakelpriesteres in het heiligdom van Apollo Pythios te Delphi (dat in oeroude tijden "Pytho" heette)."quote:Op woensdag 16 april 2008 01:52 schreef Salamander het volgende:
Starbuck zal het zeker niet zijn. Die is naar mijn idee meer in dit verhaal. Ik denk dat ze Pythia is of zoīets.
Sterker nog SGA is gewoon een aanfluiting geworden.quote:Op maandag 14 april 2008 23:38 schreef TheZapster het volgende:
Zeker, in tijden niet zo'n boeiende serie gezien.Stargate Atlantis is bijna lachwekkend vergeleken bij dit verhaal.
Deze situatie heeft zich natuurlijk al talloze keren voorgedaan. Tyrol, Anders en Tigh hebben allemaal veelvuldig contact gehad met Boomer en Athena.quote:Op woensdag 9 april 2008 14:40 schreef Sc0tTy het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag, wat gebeurt er als een van de final 5 in oog contact komt met een van de andere human cyclons, zoals Six. Gebeurd dan hetzelfde als met die knakker in zn Viper?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |