Kewl.quote:Op zaterdag 12 april 2008 13:36 schreef Mirel het volgende:
Geheime frame in het begin!
[ afbeelding ]
Ja, WTF was dat?!quote:Op zaterdag 12 april 2008 14:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Kewl.![]()
Leuke aflevering, vooral het begin was goed. En da gedoe met baltar vond ik ook wel grappig toen opeens zn eigen zelf naast hem zit..
Nou ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
Ik vond het maar een wat matige aflevering, erg traag, maar het zet natuurlijk alles op voor de komende afleveringen dus dat was wel prima.
Promo voor volgende week, met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Ik kan er dat niet uit halen.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Met "All will be revealed" bedoelen ze volgens mij alleen dat de identiteit van de Vier bekend wordt.quote:Op zaterdag 12 april 2008 23:44 schreef Migue het volgende:
Ik vond het maar een wat matige aflevering, erg traag, maar het zet natuurlijk alles op voor de komende afleveringen dus dat was wel prima.
Promo voor volgende week, met de mededeling dat de laatste Cylon bekend wordt:
Could be...quote:Op zondag 13 april 2008 00:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Met "All will be revealed" bedoelen ze volgens mij alleen dat de identiteit van de Vier bekend wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef Migue het volgende:
Oohja zal dat wel zijn dan ja, beetje misleidende tekst, maar wel goed om kijkers vast te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When all else fails, you always have delusion.
quote:Op zondag 13 april 2008 12:54 schreef Migue het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
quote:Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Ruiseart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burnt to the core but not broken
quote:Op zondag 13 april 2008 13:17 schreef Mirel het volgende:
[..]Ja wauw, ze heeft ook nooit eerder in BSG gespeeld dat ik haar irritant kan vindenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik vind het weer een geweldige vondst. Benieuwd wie er allemaal meegaan met Helo en Starbuck. Athena lijkt me wel voor de hand liggen. Of Racetrack, die zit te springen om wat meer tijd met Helo door te brengen :p Zouden ze ook iets van bescherming meekrijgen in de vorm van Vipers/Raptors?quote:Op zondag 13 april 2008 18:49 schreef Migue het volgende:
Idd, ik vond ze er érg overtuigend uitzien, waarschijnlijk ook omdat ze een stuk onberekenbaarder waren door het verhaal, erg eng wel.
Ik kijk overigens uit naar de Demetrius verhaallijn, Das Boot feeling volgens Ron Moore, kan er prachtig uit gaan zien met de juiste director
Seelix?quote:Op maandag 14 april 2008 07:48 schreef Liquidootje het volgende:
Nee die ene vrouwelijke commando gaat mee. Zie je bij alle missies als squad leader, maar je vergeet altijd haar naam
Dirty Hands? Over de stakingen op dat tillium refinery schip..quote:Op maandag 14 april 2008 15:17 schreef Liquidootje het volgende:
Er was toch zo'n aflevering verwar ik nu met een andere serie?
Uit de originele series.quote:Op maandag 14 april 2008 21:22 schreef Ulreazj het volgende:
Being of Light ?
quote:Op zondag 13 april 2008 14:02 schreef Ruiseart het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A little bit hateful
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |