abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57938593
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:00 schreef Zhenar het volgende:

[..]
Voor een serie op SciFi doet 'ie het best goed, toch?
Je moet het niet gaan vergelijken met de kijkcijfers van series als Lost natuurlijk.
Niet echt, ... vandaar ook dat het het laatste seizoen is.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  woensdag 9 april 2008 @ 17:58:27 #102
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57938676
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:53 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Niet echt, ... vandaar ook dat het het laatste seizoen is.
Bron?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_57939057
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:58 schreef Zhenar het volgende:

[..]
Bron?
http://en.battlestarwiki.org/wiki/List_of_Nielsen_ratings_(RDM) ... het is duidelijk dat men door is gegaan met nog een vierde seizoen om syndication veilig te stellen.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
pi_57939176
Daarnaast is de serie ook vrij duur om te maken. Ik ben iig blij dat het het zo lang heeft volgehouden, als ze er nu een mooi einde aan kunnen maken dit seizoen ben ik heel tevreden.
  woensdag 9 april 2008 @ 18:27:15 #105
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_57939223
hmmm dacht dit juist 1 van scifi's top series was omdat ze ookal stargate wat naar de achtergrond hadden verplaatst. Jammer wat het verdient het niet.
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
  woensdag 9 april 2008 @ 18:52:36 #106
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_57939823
Het ís ook een van Sci-Fi's topseries volgens mij, alleen is de serie zo belachelijk duur om te maken en hebben ze zoveel gerotzooid met de uitzendtijden dat de ratings niet meer genoeg reclamegeld konden vrijstellen om er mee door te gaan.

Oh well, er komt tenminste een einde aan. Niet dat ze tot in het oneinidge doorgaan en dan besluiten er een punt achter te zetten in het midden van een belangrijke verhaallijn. Dit verhaal verdient gewoon een waardig einde.
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  woensdag 9 april 2008 @ 19:07:56 #107
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57940183
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:24 schreef Don_Gurgen het volgende:
Daarnaast is de serie ook vrij duur om te maken. Ik ben iig blij dat het het zo lang heeft volgehouden, als ze er nu een mooi einde aan kunnen maken dit seizoen ben ik heel tevreden.
Precies. En met de nieuwe show Caprica in de pijpleiding en Hatch die nog altijd graag een vervolg op het origineel wil maken denk ik niet dat we lang zonder BSG hoeven te zitten.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  woensdag 9 april 2008 @ 23:45:47 #108
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57947210
De reden dat er niet meer dan 4 seizoenen komen is omdat men het niet uit wil melken en wil stoppen op het hoogtepunt. Dit heeft niks met kijkcijfers te maken. Bron heb ik niet bij de hand helaas.
  woensdag 9 april 2008 @ 23:46:22 #109
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57947226
quote:
Op woensdag 9 april 2008 18:18 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

http://en.battlestarwiki.org/wiki/List_of_Nielsen_ratings_(RDM) ... het is duidelijk dat men door is gegaan met nog een vierde seizoen om syndication veilig te stellen.
In die lijst zie je dat de ratings dalen (zoals bij praktisch elke serie trouwens gebeurt naarmate deze vordert; zeker series met zo'n seriële aard). Maar hoe scoort BSG ten opzichte van SciFi's andere series?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_57948832
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:46 schreef Zhenar het volgende:

[..]

In die lijst zie je dat de ratings dalen (zoals bij praktisch elke serie trouwens gebeurt naarmate deze vordert; zeker series met zo'n seriële aard). Maar hoe scoort BSG ten opzichte van SciFi's andere series?
Ik kan je zeggen ten opzichte van SGA beter ... http://www.gateworld.net/atlantis/s4/ratings.shtml ... voor de andere seizoenen wijzig de "s4" in de URL.
  donderdag 10 april 2008 @ 01:31:58 #111
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57949059
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al langs geweest (de foto wel, dat weet ik, maar 't stukje spoiler)?
pi_57949184
quote:
Op donderdag 10 april 2008 01:31 schreef Ruiseart het volgende:

Al langs geweest (de foto wel, dat weet ik, maar 't stukje spoiler)?
In dat geval de final cylon :

Anastasia Dualla.
  donderdag 10 april 2008 @ 02:54:15 #113
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57949415
Da's niet zo vreemd.

Als ze het Laatste Avondmaal wilden nabootsen dan ontbreekt er sowieso nog 1 persoon, want in dat schilderij staan er 13 personen, hier maar 12. Tussen Tigh en Lee is ook echt zo'n open plek en da's zo'n beetje waar in het schilderij Judas zit. Ze hebben de stelletjes op de foto aardig gekoppeld: Gaius en Caprica Six, Starbuck en Anders en Athena en Agathon. Dus dan kan mrs. Lee Adama mooi naast haar man plaatsnemen, als laatste Cylon, Judas. En dan komt die voorspelling "Adama is a Cylon" ook meteen uit.
pi_57949505
Is de serie trouwens weer begonnen of wat?
pi_57949508
quote:
Op woensdag 9 april 2008 23:45 schreef Cylon_nr13 het volgende:
De reden dat er niet meer dan 4 seizoenen komen is omdat men het niet uit wil melken en wil stoppen op het hoogtepunt. Dit heeft niks met kijkcijfers te maken. Bron heb ik niet bij de hand helaas.
\Je gelooft ook in sprookjes? Kijkcijfers hebben er alles mee te maken. Die kunnen best ok zijn maar hoe langer een serie duurt hoe duurder het wordt. Willen de redelijk onbekende acteurs aan het begin het nog doen voor een fooi, na een paar seizoenen kan je zo zakken met geld kwijt. Ook als de ideeen op zijn moet er zolang er centen kunnen worden verdient toch door gegaan worden. Meer moeite, meer schrijvers, meer trucjes (meer sfx, drastische turnarounds, onwaarschijnlijke liefdesverklaringen ect.).
  donderdag 10 april 2008 @ 08:44:38 #116
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57950354
quote:
Op donderdag 10 april 2008 03:43 schreef Fokski het volgende:
Ja.
  donderdag 10 april 2008 @ 08:51:54 #117
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57950442
quote:
Op donderdag 10 april 2008 03:49 schreef Fokski het volgende:

[..]

\Je gelooft ook in sprookjes? Kijkcijfers hebben er alles mee te maken. Die kunnen best ok zijn maar hoe langer een serie duurt hoe duurder het wordt. Willen de redelijk onbekende acteurs aan het begin het nog doen voor een fooi, na een paar seizoenen kan je zo zakken met geld kwijt. Ook als de ideeen op zijn moet er zolang er centen kunnen worden verdient toch door gegaan worden. Meer moeite, meer schrijvers, meer trucjes (meer sfx, drastische turnarounds, onwaarschijnlijke liefdesverklaringen ect.).
Het was van tevoren al bekend dat er niet meer dan 4 seizoenen zouden komen.
pi_57950555
quote:
Op donderdag 10 april 2008 02:54 schreef Ruiseart het volgende:
Da's niet zo vreemd.

Als ze het Laatste Avondmaal wilden nabootsen dan ontbreekt er sowieso nog 1 persoon, want in dat schilderij staan er 13 personen, hier maar 12. Tussen Tigh en Lee is ook echt zo'n open plek en da's zo'n beetje waar in het schilderij Judas zit. Ze hebben de stelletjes op de foto aardig gekoppeld: Gaius en Caprica Six, Starbuck en Anders en Athena en Agathon. Dus dan kan mrs. Lee Adama mooi naast haar man plaatsnemen, als laatste Cylon, Judas. En dan komt die voorspelling "Adama is a Cylon" ook meteen uit.
Dat zou inderdaad kunnen ja. We weten ook vrij weinig van Duella. Dus zou wel een shocker zijn.
  donderdag 10 april 2008 @ 10:37:31 #119
211083 Angelof9
I must go first
pi_57952249
quote:
Op donderdag 10 april 2008 08:51 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Het was van tevoren al bekend dat er niet meer dan 4 seizoenen zouden komen.
Dat heb ik ook altijd begrepen. Er zouden nooit meer dan 4 seizoenen komen.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  donderdag 10 april 2008 @ 10:39:11 #120
211083 Angelof9
I must go first
pi_57952285
Wat betreft Dee, zij was op Galactica toen de andere vier door de muziek werden "opgeroepen". Als zij een Cylon was geweest dan zou ook zij de muziek moeten hebben gehoord? Ik denk dat de final Cylon niet op het schip aanwezig was op dat moment, want anders zou deze ook zijn "geactiveerd".
pi_57953027
quote:
Op donderdag 10 april 2008 03:43 schreef Fokski het volgende:
Aan het grote aantal posts van de afgelopen dagen te zien wel, lijkt me

Vorige week vrijdag is 4x01 uitgezonden

En die tekst "Adama is a cylon" kan ook slaan op de 'verongelukte' broer van Apollo. Die hebben we welliswaar nooit gezien, maar die zou het best kunnen zijn. Of toch Apollo zelf. Waar was die toen de muziek speelde?
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
pi_57953434
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:11 schreef Foreverblue het volgende:

[..]

Aan het grote aantal posts van de afgelopen dagen te zien wel, lijkt me

Vorige week vrijdag is 4x01 uitgezonden

En die tekst "Adama is a cylon" kan ook slaan op de 'verongelukte' broer van Apollo. Die hebben we welliswaar nooit gezien, maar die zou het best kunnen zijn. Of toch Apollo zelf. Waar was die toen de muziek speelde?
Maar dan blijf je zoals eerder gezegd zitten met het feit dat Bill zijn vader is. Hoe zou dat werken? Familiebanden pleiten wmb mensen vrij. Als Bill Adama geen cylon is dan is Lee dat ook niet... Anders moeten er wel heel vreemde verhalen verzonnen worden.
pi_57953560
quote:
Op donderdag 10 april 2008 11:31 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Maar dan blijf je zoals eerder gezegd zitten met het feit dat Bill zijn vader is. Hoe zou dat werken? Familiebanden pleiten wmb mensen vrij. Als Bill Adama geen cylon is dan is Lee dat ook niet... Anders moeten er wel heel vreemde verhalen verzonnen worden.
Daar heb je weer gelijk in. Maar de Chief en Cally hebben toch ook een kind? En Chief blijkt nu ook een cylon te zijn.
Een Tic-tac zou verfrissend werken, maar een wekker is best nog taai.
  donderdag 10 april 2008 @ 11:47:14 #124
211083 Angelof9
I must go first
pi_57953824
Klopt, dus dat kind is een half-cylon, net als de baby van Helo en Athena. TENZIJ Chief niet de vader is. Het was een jaar later en Callie was zwanger, maar we hebben nooit bevestigt gekregen dat hij ook daadwerkelijk de vader is.
  vrijdag 11 april 2008 @ 07:41:55 #125
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_57974524
Als BSG afgelopen is hoop ik dat er een mooie DVD box komt met alle eps erin! Misschien meteen blu-ray
opgezegd@fok.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')