abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57900665
Ja, hij gaf onbewust een commando om te overleven, en de rest van de cylons nam dat over. Maar ik ben dan benieuwd of er menselijke cylons bij die vloot waren. Die zullen toch wel eerst willen overleggenk dunkt me, en niet gelijk terugtrekken.
  maandag 7 april 2008 @ 23:35:52 #47
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57900810
quote:
Op maandag 7 april 2008 23:29 schreef Ulreazj het volgende:
Ja, hij gaf onbewust een commando om te overleven, en de rest van de cylons nam dat over. Maar ik ben dan benieuwd of er menselijke cylons bij die vloot waren. Die zullen toch wel eerst willen overleggenk dunkt me, en niet gelijk terugtrekken.
Misschien dat zij wel wilden blijven, maar dat de Hybrids ook het commando van Anders overnamen en dachten "Fuck you, we are outta here bro" oid.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  dinsdag 8 april 2008 @ 00:57:10 #48
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57901995
quote:
Op maandag 7 april 2008 21:10 schreef Migue het volgende:
Zou het niet gewoon kunnen dat Anders een commando naar de Cylons zond? Immers, als de Cylon Raider Anders alleen identificeerde als Cylon, hoeft dat toch niet direct te betekenen dat de rest van de fleet niet gegenocideerd mag worden? Anders had daar weinig zin in heb ik het idee, dus logischer dat hij een (onbewust) commando zond dat ze op moesten hoeren.
Cylons willen ook naar Aarde (da's de birthplace of mankind natuurlijk en niet Kobol) en laten de Colonials zoeken. Om te voorkomen dat ze op hun luie reet gaan zitten (New Caprica) jagen ze ze een beetje op, blijven ze gemotiveerd. Cylons hebben al zoveel kansen verneukt om definitief met de Vloot af te rekenen en telkens presteren ze gruwelijk ondermaats. En dat terwijl ze wel de Twelve Colonies in een oogwenk doormidden schoten.

Btw: Saul Tigh als Cylon was een slecht idee.
[MMOG]Cybernations #40 Spannende tijden die aanbreken op PB?
Namens FOK! pesten wij buitenlanders online!
  dinsdag 8 april 2008 @ 08:31:00 #49
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57903753
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 00:57 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Btw: Saul Tigh als Cylon was een slecht idee.
Mijns inziens is het ook wat geloofwaardiger als de 2nd in command gewoon géén Cylon is, maar wat is jouw redenering dan?
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:34:02 #50
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57904572
Doet Anders het nu trouwens nog steeds met Tori, of vinden ze elkaar vies nu ze Cylons zijn?

Ik vind Saul als Cylon wel leuk trouwens. Ik denk wel dat hij uiteindelijk onder al zijn self-doubt en schuldgevoelens ten onder zal gaan en zichzelf door de kop gaat schieten.
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:41:18 #51
19529 Fendy
True Spirit
pi_57904714
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:34 schreef Zhenar het volgende:
Doet Anders het nu trouwens nog steeds met Tori, of vinden ze elkaar vies nu ze Cylons zijn?

Ik vind Saul als Cylon wel leuk trouwens. Ik denk wel dat hij uiteindelijk onder al zijn self-doubt en schuldgevoelens ten onder zal gaan en zichzelf door de kop gaat schieten.
Niet dat het iets uitmaakt, rebirth enzo.
Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:49:14 #52
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57904868
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:34 schreef Zhenar het volgende:
Die onzekerheid had ie vanaf aflevering 1 al tijdens zijn drankperiode, daar hoeft een Cylonbloedband niet ook nog eens bij. En zelfmoord heeft met de rebirth weinig zin zoals bovenstaande user ook al aangeeft.
  dinsdag 8 april 2008 @ 09:55:25 #53
19529 Fendy
True Spirit
pi_57904974
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:49 schreef Cylon_nr13 het volgende:

[..]

Die onzekerheid had ie vanaf aflevering 1 al tijdens zijn drankperiode, daar hoeft een Cylonbloedband niet ook nog eens bij. En zelfmoord heeft met de rebirth weinig zin zoals bovenstaande user ook al aangeeft.
Mja, van de andere kant, het lijkt me wel grappig om zijn kop te zien als hij wakker wordt in die badkuip...plus dat hij dan weer een extra nieuw oog heeft
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:37:50 #54
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57905778
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 09:49 schreef Cylon_nr13 het volgende:

[..]

Die vroegere onzekerheid ging alleen over zijn functioneren en zijn vrouw. Waar hij altijd zeker van was, was zijn strijd tegen de Cylons: als er iemand meedogenloos was in die strijd, dan was het wel Saul Tigh. Ik vind het interessant dat hij, nu hij Cylon blijkt te zijn, wordt gedwongen om de andere kant van het verhaal te bekijken. Zoals hij al meteen na de onthulling zei, is hij nog steeds Saul Tigh, 2nd in command. Maar hoe verenigt hij dat zelfbeeld met het beeld dat hij altijd van Cylons heeft gehad (dode machines zonder echte emoties). Dat is wat het verhaal van Saul zo interessant maakt en wat volgens mij niet zo sterk voor de andere drie geldt: de Chief heeft allang de menselijkheid van Cylons erkend toen hij Sharon redde van de verkrachting. Anders is ook dikke maatjes met Sharon/Athena, wat o.a. bleek uit hun innige omhelzing toen zij met haar reddingsteam naar New Caprica kwam. Tori heeft nog niet zoveel van zichzelf laten zien, maar komt over als een berkend persoon, die zich wel aan veranderende situaties kan aanpassen. Saul is de enige die zich altijd is blijven afzetten tegen de erkenning van Cylons als "menselijk". Bovendien heeft zijn haat jegens de Cylons hem tot behoorlijke gruweldaden gedreven (het aanzetten tot zelfmoordterrorisme, het vermoorden van Ellen). Dat maakt het hele "OMG ik ben een Cylon"-conflict wmb het interessantst in zijn geval.

En verder: wie zegt dat de Final Five kunnen rebirthen? We weten dat ze anders zijn dan de "gewone" Cylons. Misschien is er van hen maar 1 sterfelijke versie...
Bovendien is er een Resurrection Ship nodig voor de resurrectie. En daar liggen, obviously, geen lege lichamen van Tigh, Anders, Tori en Chief te wachten op een download. Dus dan vraag ik mij af wáár ze zouden moeten rebirthen. En zelfs als er een schip of planeet is waar de Final Five kunnen resurrecten, dan is er vast wel een manier om daaraan te ontkomen. Als Tigh zichzelf van kant wil maken, vindt hij daar echt wel een gelegenheid voor

Wat een verhaal om niets
  dinsdag 8 april 2008 @ 10:48:47 #55
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57905998
Hoezo "weten" we dat ze anders zijn dan de andere Cylons, voor zover ik weet hebben ze misschien slechts 1 extra commando in hun bestand staan waardoor hun Cylonzijnbesef pas getriggerd werd in de vorige episode.

En daarbij, gedrag kan gewoon geprogrammeerd zijn als het dan toch Cylons blijken te zijn.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:16:25 #56
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57906500
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 10:48 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Hoezo "weten" we dat ze anders zijn dan de andere Cylons, voor zover ik weet hebben ze misschien slechts 1 extra commando in hun bestand staan waardoor hun Cylonzijnbesef pas getriggerd werd in de vorige episode.
Het feit dat de "gewone Cylons" zo mysterieus doen over de Final Five en niet eens lijken te weten wie het zijn, plus het feit dat iedereen visioenen heeft over de Final Fiver en dat er een tempel voor ze bestaat geeft wmb wel aan dat ze "anders" zijn. Ik zeg niet dat dit zeker zo is, maar het lijkt me wel waarschijnlijk dat er iets meer aan de hand is met de Final Five dan alleen het feit dat ze Cylons zijn... Dus de gevolgtrekking dat ze ook niet bestaan in dezelfde kaders als de gewone Cylons lijkt me ook vrij logisch.

Maar uiteindelijk is het allemaal speculatie natuurlijk
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:30:41 #57
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57906740
Cylon Elite uiteraard. Maar waarom zouden de Cylons hun eigen elite zichzelf niet laten herkennen? Dit zou mijns inziens betekenen dat er 1 Fuhrer-Cylon is die we waarschijnlijk nog niet kennen of die al in sinds het begin dood gewaand wordt. Misschien toch zon toaster model hehe.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:36:25 #58
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57906820
Ik neem aan dat Nr. One het brein achter alles is en opzettelijk twee soorten menselijke Cylons heeft gecreëerd, waarbij hij de ene soort bewust gescheiden heeft gehouden van de andere. En ik denk dat één van die soorten in veelvoud is geproduceerd en als missie meekreeg de mensheid op te jagen, terwijl de andere soort juist unieke Cylons waren, die vrienden en verdedigers van de mensheid moesten worden.

Al zou ik niet weten wat daar de reden dan voor is
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:38:09 #59
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_57906854
sommige van die actrices zijn neukbaar
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:47:31 #60
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57907013
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef muay-toy het volgende:
Anders gebruik je even spoilertags ofzo
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:47:35 #61
19529 Fendy
True Spirit
pi_57907014
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:38 schreef muay-toy het volgende:
Captain obvious to the rescue
Je hebt gelijk Fen.
  dinsdag 8 april 2008 @ 11:48:19 #62
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57907025
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:36 schreef Zhenar het volgende:
Ik neem aan dat Nr. One het brein achter alles is en opzettelijk twee soorten menselijke Cylons heeft gecreëerd, waarbij hij de ene soort bewust gescheiden heeft gehouden van de andere. En ik denk dat één van die soorten in veelvoud is geproduceerd en als missie meekreeg de mensheid op te jagen, terwijl de andere soort juist unieke Cylons waren, die vrienden en verdedigers van de mensheid moesten worden.

Al zou ik niet weten wat daar de reden dan voor is
Dat bedoelde ik eigenlijk met mijn post ook te zeggen.

Spannend!!
pi_57907405
We zullen het zien.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:01:24 #64
184465 Migue
Sensuele man
pi_57914826
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:30 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Cylon Elite uiteraard. Maar waarom zouden de Cylons hun eigen elite zichzelf niet laten herkennen? Dit zou mijns inziens betekenen dat er 1 Fuhrer-Cylon is die we waarschijnlijk nog niet kennen of die al in sinds het begin dood gewaand wordt. Misschien toch zon toaster model hehe.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 april 2008 @ 18:53:16 #65
35623 PPL
#control
pi_57915739
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 11:30 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Zak Adama
Burnt to the core but not broken
pi_57916040
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 18:53 schreef PPL het volgende:

[..]

Zak Adama
baltasar gok ik die wordt ook constant als een jezus en god afgebeeld of misschien zijn de final 5 wel nog beter in menselijke trekjes dan de eerste 6 en zijn ze gemaakt door de man die ook de ceylons maakte
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:01:51 #67
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57917193
Laatste Cylon moet een shocker zijn, veel fans vonden de Anders en Tori als eerste vier van de laatste vijf al vrij makkelijk gekozen. Nu sluit mijn gevoel Roslin en Adama Sr uit. Starbuck en Baltar zijn te verdacht. Ik heb zo'n voorkeur voor Adama Jr als Cylon.
pi_57917863
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:01 schreef Ruiseart het volgende:

Ik heb zo'n voorkeur voor Adama Jr als Cylon.
Dat zou ik vreemd vinden omdat er een bloedband is met Adama Sr. Het lijkt me dat het gaat om iemand wiens achtergrond verhaal geloofwaardig is, als in "ben opgegroeid ... " maar waarvan we de ouders nooit hebben gezien.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  dinsdag 8 april 2008 @ 20:38:04 #69
35623 PPL
#control
pi_57918019
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Dat zou ik vreemd vinden omdat er een bloedband is met Adama Sr. Het lijkt me dat het gaat om iemand wiens achtergrond verhaal geloofwaardig is, als in "ben opgegroeid ... " maar waarvan we de ouders nooit hebben gezien.
Helo?
Dan zou Hera dus geen hbride zijn.
Burnt to the core but not broken
  dinsdag 8 april 2008 @ 22:15:30 #70
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57920733
Het is Tom Zarek, zeg ik je Hij heeft er het politieke gewicht voor, het charisma en als acteur de relevantie voor zowel de oude als huidige BSG serie om "de eer" te kunnen dragen
  dinsdag 8 april 2008 @ 23:36:40 #71
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57923676
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 20:31 schreef -MyLove- het volgende:

[..]

Dat zou ik vreemd vinden omdat er een bloedband is met Adama Sr.
Voor Crossroads dacht ook iedereen dat Skinjobs een niet-verifieerbare geschiedenis moesten hebben en toen bleken opeens de Chief en Tigh Cylons te zijn, terwijl beiden, zeker laatstgenoemde, al zeer lang onder Adama gediend hebben. Nee, van R.D. Moore kunnen we nu alles verwachten.
pi_57924331
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Ruiseart het volgende:

[..]
Nee, van R.D. Moore kunnen we nu alles verwachten.
Ik ga niet mee in dat kinderachtige gebash op R.D. Moore.
“I'm in trouble because I'm normal and slightly arrogant. A lot of people don't like themselves and I happen to be totally in love with myself.”
  woensdag 9 april 2008 @ 00:37:21 #73
200060 Ruiseart
NOT MADINE!
pi_57925187
Dat hoef je ook niet, want ik bash R.D. Moore helemaal niet Ik vraag me ook af hoe je daarbij komt.

Ik vind dat hij de re-imagining erg goed heeft aangepakt. Zelfs ik, die-hard fan van het origineel, van te voren zeer sceptisch over deze revival en sowieso zeer kieskeurig wat betreft m'n scifi, ben helemaal hooked.

Nope, geen kwaad woord over Moore van mij hoor. Ik stel alleen vast, uit alle twists en verrassingen die ons al ten deel zijn gevallen, dat we alles kunnen verwachten van hem. Dat maakt het gissen naar een mogelijke afloop erg moeilijk, maar niet minder leuk natuurlijk.
pi_57929520
quote:
Op dinsdag 8 april 2008 23:36 schreef Ruiseart het volgende:

[..]

Voor Crossroads dacht ook iedereen dat Skinjobs een niet-verifieerbare geschiedenis moesten hebben en toen bleken opeens de Chief en Tigh Cylons te zijn, terwijl beiden, zeker laatstgenoemde, al zeer lang onder Adama gediend hebben. Nee, van R.D. Moore kunnen we nu alles verwachten.
Tja, de final five zijn duidelijk van een ander soort dan de skinjobs die we al kennen. Tigh vocht immers al mee in de eerste cylon oorlog toen de huidige skinjobs nog helemaal niet bestonden. Ik denk dus ook niet dat zij gerevived kunnen worden. Wat hun doel is en wie hun gemaakt heeft vind ik minstens zo ineterssant als wie de laatste van de five is.

Starbuck lijkt meest logisch, maar daarom juist niet... Maar wie dan? Adama (wil ik gewoon niet aan), Roslin (misschien maar ook niet heel verassend)... Baltar anders? Ik heb echt geen flauw benul, afwachten maar en me laten verassen.
  woensdag 9 april 2008 @ 10:54:18 #75
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57929651
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:49 schreef Don_Gurgen het volgende:

[..]

Tja, de final five zijn duidelijk van een ander soort dan de skinjobs die we al kennen. Tigh vocht immers al mee in de eerste cylon oorlog toen de huidige skinjobs nog helemaal niet bestonden. Ik denk dus ook niet dat zij gerevived kunnen worden.
Tsja, niet weten dat iets bestaat en niet bestaan zijn toch 2 heel verschillende dingen.
pi_57929742
Ja en dat snap ik dus niet. Na die oorlog werd het vrede, en je hebt nog een aflevering waarin Adama de eerte experimenten ziet van cylons/mensen.
Dus ze kunnen nog nooit zover zijn geweest om menselijke cylons te maken.
  woensdag 9 april 2008 @ 11:10:16 #77
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57930054
Die vrede is voor de Cylons de perfecte periode geweest om mensen in hun natuurlijke doen en laten te observeren. Plus dat de kennis van de mensheid zelf waarschijnlijk vrij toegankelijk was voor de Cylons vanwege de vertrouwensband tussen mens en Cylon.

Denk ik.
pi_57930494
quote:
Op woensdag 9 april 2008 10:58 schreef Ulreazj het volgende:
Ja en dat snap ik dus niet. Na die oorlog werd het vrede, en je hebt nog een aflevering waarin Adama de eerte experimenten ziet van cylons/mensen.
Dus ze kunnen nog nooit zover zijn geweest om menselijke cylons te maken.
je kunt het ook andersom zien mensen die proberen mensen met ceylons te combineren
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
  woensdag 9 april 2008 @ 11:46:29 #79
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57930899
Zodat de Cylons zich daarna weer en sterker dan eerder opnieuw tegen de mens te keren? De mens is er stom genoeg voor iig.
pi_57930928
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:46 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Zodat de Cylons zich daarna weer en sterker dan eerder opnieuw tegen de mens te keren? De mens is er stom genoeg voor iig.
nee zodat ze zelf extra sterke mensen zouden hebben om te vechten tegen ceylons je moet ze niet zijn als elite ceylons maar als elite mensen een soort cyborgs
  woensdag 9 april 2008 @ 11:50:39 #81
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57930984
Die vervolgens weer door de Cylons terug zijn geëngineerd tot de perfecte menselijke kopie? Lijkt me niet echt logisch.

Vergeet niet dat volgens het verhaal (zoals wij het nu kennen iig) de Cylons gemaakt zijn door de mens. Dan zouden er blikken van die dingen door de mens opengetrokken moeten zijn tijdens de aanval op Caprica maar toen waren er 0 te bekennen.
pi_57931116
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:50 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Die vervolgens weer door de Cylons terug zijn geëngineerd tot de perfecte menselijke kopie? Lijkt me niet echt logisch.

Vergeet niet dat volgens het verhaal (zoals wij het nu kennen iig) de Cylons gemaakt zijn door de mens. Dan zouden er blikken van die dingen door de mens opengetrokken moeten zijn tijdens de aanval op Caprica maar toen waren er 0 te bekennen.
je zou het gehackt kunnen noemen en dat het project daarom niet doorgezet is en er maar 5 van zijn die ontsnapt zijn of zo
  woensdag 9 april 2008 @ 12:13:33 #83
19529 Fendy
True Spirit
pi_57931519
Al die theoriën
Je hebt gelijk Fen.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:15:08 #84
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_57931561
Vraag me ook nog altijd af wat ze nu precies willen bereiken als ze de aarde hebben gevonden. De Cylons vinden ze tot nu toe nog altijd vroeg of laat. Zouden ze dus op aarde aankomen lokken ze de cylons er ook naartoe. Niet echt slim denk ik aangezien de cylons toch een aardige overmacht kennen. Denk stiekem dat er op aarde ook cylons rondlopen die er meer van weten
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_57931579
quote:
Op woensdag 9 april 2008 11:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

je kunt het ook andersom zien mensen die proberen mensen met ceylons te combineren
Ja, maar niemand had de kennis ten tijde van die eerste oorlog om die cylons te maken.
Naja, ben benieuwd hoe ze die plothole willen vertellen.
  woensdag 9 april 2008 @ 12:40:08 #86
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57932137
Misschien dat de Cylons de mens wel gewoon wil uitroeien om zich daarna als mensheid zelf voor te kunnen doen als dekmantel. Want wellicht heeft de mens goede contacten met andere rassen die voordelig voor de Cylons kunnen zijn en die kunnen dan uitgebuit worden.

In ieder geval is het wel handig voor de Cylons dat ALLE overgebleven mensen zich op één planeet bevinden ivm cloning purposes.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:13:28 #87
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_57932879
quote:
Op woensdag 9 april 2008 12:40 schreef Cylon_nr13 het volgende:
Misschien dat de Cylons de mens wel gewoon wil uitroeien om zich daarna als mensheid zelf voor te kunnen doen als dekmantel. Want wellicht heeft de mens goede contacten met andere rassen die voordelig voor de Cylons kunnen zijn en die kunnen dan uitgebuit worden.
Hoe kut
  woensdag 9 april 2008 @ 13:27:03 #88
211083 Angelof9
I must go first
pi_57933209
Wat betreft de final five en hun "leeftijd". Theoretisch zouden ze zo rond de dertig jaar oud moeten zijn, maar het kan natuurlijk heel goed dat de final five gewoon als mensen geboren zijn en dat ze op een bepaald moment vervangen zijn door Cylon kopieën met hun herinneringen geprogrammeerd. Dus de Cylon kopie weet niet beter dan dat hij al jaren rondloopt. Dat zou ook kunnen betekenen dat hun mensen-lichamen wellicht ergens gevangen worden gehouden.

Zei de hybrid niet iets over de laatste cylon "seeking redemption"? Het is dus iemand die iets op z'n kerfstok heeft. Ik gok op Cain.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
  woensdag 9 april 2008 @ 13:49:42 #89
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57933698
Seeking Redemption? Dat zou dan Starbuck wel kunnen zijn ivm de dood van Zak. Of Baltar.
  woensdag 9 april 2008 @ 13:51:05 #90
203980 Cylon_nr13
Sheik Yerbouti
pi_57933730
quote:
Op woensdag 9 april 2008 13:13 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Hoe kut
Als je een mens kunt klonen dan moet een Klingon ook wel lukken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: