Ja!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Eindelijk, ik dacht dat het NOOIT zou vragen![]()
![]()
![]()
Enne die meet staat ?!
Spamquote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef BrandX het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)illencommissies.html
Als je al liftend aan de A12 gaat staan neem ik je misschien mee. Inclusief MPG als je hem ook mee neemt.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga morgen even checken hoe ver het is
wat liefquote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je al liftend aan de A12 gaat staan neem ik je misschien mee. Inclusief MPG als je hem ook mee neemt.
quote:
Muckie tochquote:
Hmmmm. Ik kan wellicht naar utrecht rijden, en daar aan de A12 gaan liftenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je al liftend aan de A12 gaat staan neem ik je misschien mee. Inclusief MPG als je hem ook mee neemt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Spam waar jullie heel veel aan hebben, ik heb eer-ik zelfs een keer gered van een hoge rekening
Oh?!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Spam waar jullie heel veel aan hebben, ik heb eer-ik zelfs een keer gered van een hoge rekening
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
wat lief
maar ik moet er om half 11 al zijn en mPG gaat niet mee
Ik de mijne ook nietquote:Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet? ik ken jouw agenda niet van buiten
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef crossover het volgende:
Ik las Meets & Nuecken!
Hoe vroeg moet je dan wel niet vertrekkenquote:
naja, ik heb hem gezegd hoe hij de klacht moest indienen bij de telecommer, wat hij er in moest zetten en hoe hij de bal bij hen kon neerleggen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Oh?!Daar was ik nog wel benieuwd naar idd.
Foeiquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, ik heb hem gezegd hoe hij de klacht moest indienen bij de telecommer, wat hij er in moest zetten en hoe hij de bal bij hen kon neerleggen.
toen ze niet reageerden heeft hij conform zijn brief aan hen een klacht bij ons ingediend.
volgende dag gebeld en dossiernummer gevraagd (die krijg je geljik bij ons) en vervolgens de telecommer weer geschreven dat die eerdaags een brief van de geschillencommissie kan verwachten onder vermelding van dossiernummer xxx
vervolgens werd alles behalve de correcte rekening (die hij naar mijn aanraden al betaald had) kwijtgescholden en hij weer kosteloos aangesloten
Dat je maar van mijn Muckie afblijftquote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef crossover het volgende:
Ik las Meets & Nuecken!
Waar het hart lid van vol is.....quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, ik heb hem gezegd hoe hij de klacht moest indienen bij de telecommer, wat hij er in moest zetten en hoe hij de bal bij hen kon neerleggen.
toen ze niet reageerden heeft hij conform zijn brief aan hen een klacht bij ons ingediend.
volgende dag gebeld en dossiernummer gevraagd (die krijg je geljik bij ons) en vervolgens de telecommer weer geschreven dat die eerdaags een brief van de geschillencommissie kan verwachten onder vermelding van dossiernummer xxx
vervolgens werd alles behalve de correcte rekening (die hij naar mijn aanraden al betaald had) kwijtgescholden en hij weer kosteloos aangesloten
Dan kan je proberenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie toch
[..]
Hmmmm. Ik kan wellicht naar utrecht rijden, en daar aan de A12 gaan liften
... loopt haar mond van overquote:
quote:
quote:
Ik zou niet durvenquote:
Zal ik dan spelbreker zijn en naar bed gaan?quote:
Sinds wanneer is dat zo weergegeven met youtube, ik vind het in ieder geval te gaafquote:Op donderdag 3 april 2008 22:41 schreef cablegunmaster het volgende:
iemand ooit een idee gehoord van een balon orgel ? het klinkt gek maar klinkt op een bag pipe, zo'n iers instrument.
Moeite waard om ff te kijken
:p
blegh dat wilde ik zijnquote:Op donderdag 3 april 2008 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik dan spelbreker zijn en naar bed gaan?
Frits, wanneer doen we een bakkie?quote:
Ga je gang!quote:
sinds een tijdjequote:Op donderdag 3 april 2008 22:44 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat zo weergegeven met youtube, ik vind het in ieder geval te gaaf
Zwak! tis toch weekend (of zijn hier mensen met weken van 5 dagen?quote:
Daar spot je niet mee. Dat zijn geen grappen!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zwak! tis toch weekend (of zijn hier mensen met weken van 5 dagen?, hier in ieder geval 4 daagse-week
10 voor 8 /madquote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe vroeg moet je dan wel niet vertrekken?
quote:
Slaapkopquote:Op donderdag 3 april 2008 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik dan spelbreker zijn en naar bed gaan?
Das wel heul vroegquote:
quote:[..]
vind het als een doedelzak klinken maar wel heel gaaf!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:41 schreef cablegunmaster het volgende:
iemand ooit een idee gehoord van een balon orgel ? het klinkt gek maar klinkt op een bag pipe, zo'n iers instrument.
Moeite waard om ff te kijken
:p
quote:
Kijk, het plan is er. Nu nog ten uitvoer brengen!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeer snel, als het aan mij ligt
Niks geen weekend /madquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zwak! tis toch weekend (of zijn hier mensen met weken van 5 dagen?, hier in ieder geval 4 daagse-week
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 22:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
vind het als een doedelzak klinken maar wel heel gaaf!
Die 2/3 zie je dus niet terug in je statistieken morgenochtend!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef OA het volgende:
Ik ga nu echt slapen.
Vandaag meer dan 100 posts gedaan, waarvan 2/3 achter de schermen...![]()
A demain.![]()
quote:
Slaap lekker jullie 2quote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef OA het volgende:
Ik ga nu echt slapen.
Vandaag meer dan 100 posts gedaan, waarvan 2/3 achter de schermen...![]()
A demain.![]()
Maar wel in de top500quote:Op donderdag 3 april 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die 2/3 zie je dus niet terug in je statistieken morgenochtend!
Nee...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die 2/3 zie je dus niet terug in je statistieken morgenochtend!
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:01 schreef BrandX het volgende:
ik ga ook mijn mandje opzoeken, moet morgen er weer eens vroeg uit.
Kia kaha, ka kite!
Ja. Stelletje achter-de-schermen-spammertsquote:
Slaap lekker BXquote:Op donderdag 3 april 2008 23:01 schreef BrandX het volgende:
Kia kaha, ka kite!
Kia Picantoquote:Op donderdag 3 april 2008 23:01 schreef BrandX het volgende:
Kia kaha, ka kite!
Truste Papjéequote:
Dan moet je gewoon de top 500 in de gaten houdenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Stelletje achter-de-schermen-spammerts, kan ik niet aan de statistiekjes zien of ik inloop
[..]
Neequote:
Mja. Maar die laadt altijd zo traagquote:Op donderdag 3 april 2008 23:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon de top 500 in de gaten houden.
Ik doe wel gewoon heul veul postenquote:
Ik vond Picanto leuker klinken...quote:Op donderdag 3 april 2008 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Kia Carens. Dat rijden mijn oom en tante sinds kort
.
Klinkt ook leukerquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:08 schreef MPG het volgende:
Owja, de oude topics zijn weer bijgewerkt in de WIKI![]()
Ik zag hetquote:Op donderdag 3 april 2008 23:09 schreef DaMart het volgende:
O, en je bent ingelopen hoor MPG... van >50 verschil naar 16.
kloptquote:Op donderdag 3 april 2008 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Klinkt ook leuker
Zo'n ding staat ook altijd bij Muck voor de deur. Is van dr huisgenootje geloof ik
Ow? Wat dan?quote:
Ik ook..quote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ik heb dan maar 1/6 van jullie post aantal
Blijven oefenen, dan worden het er vanzelf meer!quote:Op donderdag 3 april 2008 23:11 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en ik heb dan maar 1/6 van jullie post aantal
De laatste keer dat ik Muck zag, was hij nog een meisje hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
denk gewoon dat hij het leuk vind om owee te zeggen
TrustMaatjequote:Op donderdag 3 april 2008 23:13 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik ook..![]()
Ik ga ook eens mijn Ledikant opzoeken, Truste![]()
HIJ?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:13 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
denk gewoon dat hij het leuk vind om owee te zeggen
Whehe, heul veul oefenenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat tempo kan ik niet lang bijhouden he.
Whehequote:Op donderdag 3 april 2008 23:14 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan zit nog ff na te denken over morgenavond.
Heb ik wel genoeg bier, ander drank en (vr)eten, ik denk van wel.. We`ll see maar .
Slaap lekker tmaatquote:Op donderdag 3 april 2008 23:13 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik ook..![]()
Ik ga ook eens mijn Ledikant opzoeken, Truste![]()
Sterker nog, vanochtend was Muck nog een meisjequote:Op donderdag 3 april 2008 23:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik Muck zag, was hij nog een meisje hoor.
Maar vanochtend heb ik Muck niet gezien, dus daar kon ik geen uitspraak over doen hequote:Op donderdag 3 april 2008 23:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Sterker nog, vanochtend was Muck nog een meisje
Trustequote:
fok op je mobiel hebben ?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wijze les voor Cablegunmaster over hoe hij eenvoudig meer posts kan maken!
Zit wat inquote:Op donderdag 3 april 2008 23:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar vanochtend heb ik Muck niet gezien, dus daar kon ik geen uitspraak over doen he.
En meteen het halve werkquote:
quote:
quote:
Mobiel FOK!ken is net sms'en, maar dan alleen naar een grotere groep mensen tegelijkertijdquote:Op donderdag 3 april 2008 23:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
uberhaupt een mobiel voor internet aanschaffen krijg je een kut toetsenbord systeem waar je heel belabberd op typt.
quote:
Wel af maken, natuurlijk hequote:
whehequote:Op donderdag 3 april 2008 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken is net sms'en, maar dan alleen naar een grotere groep mensen tegelijkertijd.
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu maak je het alleen maar aantrekkelijker voor hem!
Gelukkig maarquote:
doe mij maar daarnaast een mini toetsenbord opvouwbaar?quote:Op donderdag 3 april 2008 23:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mobiel FOK!ken is net sms'en, maar dan alleen naar een grotere groep mensen tegelijkertijd.
... dus je moet de dreiging omdraaien... als hij het niet doet, gaat hij over de knie en met de billen blootquote:Op donderdag 3 april 2008 23:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nu maak je het alleen maar aantrekkelijker voor hem!
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
... dus je moet de dreiging omdraaien... als hij het niet doet, gaat hij over de knie en met de billen bloot.
Niks niet opvouwbaar. Ericsson projectietoetsenbord FTWquote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
doe mij maar daarnaast een mini toetsenbord opvouwbaar?iemand idee hoe ze eruit zien ?
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijf je die lijst nu in de gaten houden?
Je hebt ze in diverse soorten, maten en kleuren. Dit zijn bijvoorbeeld opgevouwen Japanse prototypes:quote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
doe mij maar daarnaast een mini toetsenbord opvouwbaar?iemand idee hoe ze eruit zien ?
Ik hou je wel op de hoogtequote:
quote:
Daar ging ik dus al van uitquote:Op donderdag 3 april 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het wel weer als jij de data hier post.
tuurlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zijn gewoon een inhoudelijk zeer omvangrijke discussie aan het voeren.
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, alleen is MPG even op zoek naar nieuwe argumenten in zijn 13-delige encylopedie.
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:30 schreef Muck het volgende:
stelletje spammerts!
Ja. Ik heb er bijna weer een paar gevonden.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, alleen is MPG even op zoek naar nieuwe argumenten in zijn 13-delige encylopedie.
Aan het bruidspaarquote:Op donderdag 3 april 2008 23:45 schreef ScarFace- het volgende:
Hulde.
quote:
Bij de Chinees hier in Zandvoort is nummer 5 de Chinese kippensoep, en die is erg lekker, dus die hulde voor nummer 5 is op zijn plekquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de Chinees hier in Zandvoort is nummer 5 de Chinese kippensoep, en die is erg lekker, dus die hulde voor nummer 5 is op zijn plek.
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de Chinees hier in Zandvoort is nummer 5 de Chinese kippensoep, en die is erg lekker, dus die hulde voor nummer 5 is op zijn plek.
Nogmaals : hulde.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:44 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)icemail_contest.html
Nummer 5
Maar goed dat jij je thuis voelt in de rol van ketel danquote:Op donderdag 3 april 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ironisch genoeg ben jij nu de pot, terwijl het verwijt eerder voor jou geldt.
Jeweetquote:
Ik heb iets met treinen... en vroeger hadden die stoomketels... dus als men mij met een ketel vergelijkt, dan kan ik wel leven met de associatie die ketels bij mij oproepenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar goed dat jij je thuis voelt in de rol van ketel dan
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb iets met treinen... en vroeger hadden die stoomketels... dus als men mij met een ketel vergelijkt, dan kan ik wel leven met de associatie die ketels bij mij oproepen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb iets met treinen... en vroeger hadden die stoomketels... dus als men mij met een ketel vergelijkt, dan kan ik wel leven met de associatie die ketels bij mij oproepen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:06 schreef DaMart het volgende:
[..]Correct:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oehquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens lekker slapen geloof ik
Ik ga mee
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Truste Martquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met dat mooie beeld in gedachten, ga ik eens slapen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens lekker slapen geloof ik
Ja, jij ook dus!quote:
Slaap lekker ook Mart!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met dat mooie beeld in gedachten, ga ik eens slapen.
Dankjequote:Op vrijdag 4 april 2008 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Ja, jij ook dus!
Dan gaan we allemaal maar slapenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar eens af ga. Heb het wel weer gehad voor vandaag
Doe jij het licht uit?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal maar slapen
Welterusten allemaal![]()
* MPG doet het licht uit.quote:
Alleen die avond? ONZ is allang niet leuk meer, zeker niet met die kinderachtige kutusers van tegenwoordig.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:21 schreef Tmaatje het volgende:
een Meet ?? Toppie !!![]()
DaMart; heel ONZ is verbaggert vanavond ...
De mijne ook.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle nul KSC-minimeets die ik heb gehad waren ook erg tof![]()
.
Ah tof, ik kom niet. Ik ga een beetje het hele land doorcrossen....quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij dezen dan: laatste weekend van mei KSC-meet in Zandvoort, inclusief eten in een heerlijk voorjaarszonnetje op een terras bij het strand!
Ohio gozaimasuquote:Op vrijdag 4 april 2008 07:21 schreef BrandX het volgende:
Kia ora luitjes!
14quote:Op vrijdag 4 april 2008 07:22 schreef Pheno het volgende:
Oh ja, istanbul, ik denk in mei.
quote:Dagcijfers van donderdag 3 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
011. 088 Pheno
018. 079 MPG
028. 072 OA
030. 071 Houniet
051. 058 DaMart
057. 056 Sjowhan
059. 055 vrolijke-frits
063. 053 Papierversnipperaar
116. 036 Tmaatje
148. 031 Surveillance-Fiets
148. 031 Muck
154. 030 Memento-Mori
154. 030 BrandX
164. 029 marcb1974
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Onder de 100 en op #1 in de ksc lijst? Stelletje verzakers.quote:
ik heb net de carpenters opgezet, ff lekker meeblèrenquote:Op vrijdag 4 april 2008 07:55 schreef Pheno het volgende:
Motown muziek op en wat proggen, ik ga het vandaag wel lekker lui doen
goeie, ik moet ook maar eens gaanquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:00 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna weekend
En koffie, want op kantoor.
Jij ook werkze en succes vandaagquote:Op vrijdag 4 april 200808:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
goeie, ik moet ook maar eens gaan [afbeelding]
laterzzz!
En iedereen die moet werken: werkze vandaag!
Alle bezigheden na 8 uur op een werkdag gelden toch als werk?quote:
Na 5 uur... Alles voor 8 uur telt niet mee, want dat is abnormaal.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
Oh, dan ben ik al 3, 25 uur bezig. Als dat geldt voor bezigheden na 5 uur.
Dubbel tarief dus, mooi, dan werk ik al 2,25 uur dubbel tarief, dat is 4,5 uur. Dus 5,5 in totaal. Nog 2,5 uur en dan weekendquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Na 5 uur... Alles voor 8 uur telt niet mee, want dat is abnormaal.
Weet ik het, die theehaters zijn blauw.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef marcb1974 het volgende:
Dit was toch een thee tt?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dubbel tarief dus, mooi, dan werk ik al 2,25 uur dubbel tarief, dat is 4,5 uur. Dus 5,5 in totaal. Nog 2,5 uur en dan weekend![]()
Theehaters?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik het, die theehaters zijn blauw.
+1 oplettendquote:
Ergens in GC: [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #156quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:11 schreef cablegunmaster het volgende:
waar vind je eigenlijk de dag cijfers van vandaag ? ( OA postte ze maarvergeet mij omdat ik niet zo heel frequent post :p)
iemand snapt wat met Arcee bedoeld word? een flauwe grap die ik niet snap ? (Jeraa autobot zei dit )quote:Hoi cablegunmaster!
Je statistiekenverzoek voor toppostsperdag is ontvangen en geaccepteerd. Ik zou het zeer op prijs stellen als je de uiterst geheime gegevens niet doorspeelt aan Arcee.
Ik vergeet niemand. Dit zijn automatisch gegenereerde cijfers en jij ontbreekt in de user filterlijst.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:11 schreef cablegunmaster het volgende:
waar vind je eigenlijk de dag cijfers van vandaag ? ( OA postte ze maarvergeet mij omdat ik niet zo heel frequent post :p)
Flauwekul idd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand snapt wat met Arcee bedoeld word? een flauwe grap die ik niet snap ? (Jeraa autobot zei dit )
Niet allemaalquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik het, die theehaters zijn blauw.
Arcee en Dolle_Hond waren eerst de mensen die de cijfers postten. En zij hadden wel db toegang, dus die waren wat accurater.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand snapt wat met Arcee bedoeld word? een flauwe grap die ik niet snap ? (Jeraa autobot zei dit )
Da's waar. Maar het wordt wel weer tijd voor een bakkie theequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey, uitzonderingen bevestigen de regel
* heeft een eigen water koker naast zijn pc voor ultieme luiheidquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Da's waar. Maar het wordt wel weer tijd voor een bakkie thee.
Ik loop wel naar de keuken... dan kom ik nog aan de 30 minuten bewegen vandaagquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* heeft een eigen water koker naast zijn pc voor ultieme luiheid*
Het water komt er niet vanzelf in hoor...quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
warm water? zet dan een tab naast je bed, en een campingfornuisje om eitjes te bakken, een koelkastje voor nog wat kaas, beleg enzo voor bij het ei, paar rollen koekjes, ehhh, en nog wat chips enzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor ultieme luiheid kan hij die waterkoker ook als urinoir gebruiken, natuurlijk...![]()
quote:
Nee, ik heb een beerput op balkonquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:37 schreef vdvorst het volgende:
[..], heb je niet zo'n potje naast je bed dan?
quote:
Die kokers die naast de flat hangen, waar eigenlijk al het puin doorheen moet?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mart, bouw een een combi van bovenstaande smilies
Neuh, ik heb een gat in het beton gehakt, precies boven de bloembakken van de onderburen. Ik heb ze nog niet horen klagen over de gratis bemestingquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Die kokers die naast de flat hangen, waar eigenlijk al het puin doorheen moet?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Die kokers die naast de flat hangen, waar eigenlijk al het puin doorheen moet?
Schijten in de openlucht, toch maar eens proberen danquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een gat in het beton gehakt, precies boven de bloembakken van de onderburen. Ik heb ze nog niet horen klagen over de gratis bemesting![]()
.
Het stinkt tenminste niet zo in huis danquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Schijten in de openlucht, toch maar eens proberen dan
helaas welquote:
dat kan ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik loop wel naar de keuken... dan kom ik nog aan de 30 minuten bewegen vandaag.
quote:
en dan kokenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor ultieme luiheid kan hij die waterkoker ook als urinoir gebruiken, natuurlijk...![]()
quote:
Hoezo dan weer thee van zetten? Het is al geel, dus dan zeg je gewoon dat het Kamillethee is.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dan kokenen weer thee van zetten
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo dan weer thee van zetten? Het is al geel, dus dan zeg je gewoon dat het Kamillethee is.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
meer voedingstoffen als je er ook nog voedingstoffen van thee oplost !
Ja?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:06 schreef Pheno het volgende:
Ik hier?
Is dit topic verplaatst naar het jaar 0?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:12 schreef vdvorst het volgende:
Vanavond in de bios: blue crush, bruce almighty!
ohje, en er zijn minder vacature's in de zorg...
ze mogen de krant op de mok ook wel eens vernieuwen
Er staat al onder: ze mogen de krant op de mok ook wel eens vernieuwen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dit topic verplaatst naar het jaar 0?
Minder vacatures in de zorgquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:12 schreef vdvorst het volgende:
Vanavond in de bios: blue crush, bruce almighty!
ohje, en er zijn minder vacature's in de zorg...
ze mogen de krant op de mok ook wel eens vernieuwen
spuitelfquote:Op vrijdag 4 april 200810:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Minder vacatures in de zorg [afbeelding]
Het hangt hier toch goed vol met vacatures hoor [afbeelding]
Dan klopt dat.quote:
Dat zal vast wel veranderd zijn, dat was ook een jaar of 4 geleden gok ik (datum is niet geprint op de mok... helaas) Op dezelfde dag:quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Minder vacatures in de zorg
Het hangt hier toch goed vol met vacatures hoor
of je nadert een tunnelquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Oeh, mijn ogen klappen van het luchtdrukverschil.. er komt dus onweer aan
Hij kan in de trein stilstaan?quote:
nee, dat vermoeden heb ik niet, of die tunnel moet mij naderen, in dat geval gaat het pijn doen vermoed ik zoquote:
Hier in Indonesie kan dat prima, als je geluk hebt staat de trein uren te wachten op een tegenligger (enkelspoor uit de koloniale tijd rulezzzz)quote:
Haha, leukquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier in Indonesie kan dat prima, als je geluk hebt staat de trein uren te wachten op een tegenligger (enkelspoor uit de koloniale tijd rulezzzz)
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat vermoeden heb ik niet, of die tunnel moet mij naderen, in dat geval gaat het pijn doen vermoed ik zo
Jaar of twee geleden was ik aan het hobby-en op de veranda toen de bliksem insloeg in een stroom-trafo op 15 meter.. Ik vloog enkele meters naar achteren van schrik...quote:Op vrijdag 4 april 200810:45 schreef vdvorst het volgende:
Onweer is mooi [afbeelding]
Paar dagen geleden nog wel de mooiste sinds een lange tijd, lekker dicht bij huis, was zo'n beetje 50-100 meter hiervandaan ingeslagen op een huis, flinke schade aan het dak daarzo...
Nogal wat huizen zonder stroom, flinke knallen, heerlijk (alleen kan je niet meer op internet en heb je geen bereik meer met je gsm [afbeelding])
Ach ja, ik vind het vaak niet erg...heb over het algemeen tijd genoeg als ik met de trein ga, als ik sneller moet pak ik wel de bus of het vliegtuig.quote:
ik had meer het idee dat er dadelijk een tunnel uit de lucht komt vallen.quote:Op vrijdag 4 april 200810:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding] ligt eraan of je door de tunnel heenvalt of dat je verticaal valt [afbeelding]
Ehm, met de rots er nog omheen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had meer het idee dat er dadelijk een tunnel uit de lucht komt vallen.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen idee, is afwachten.. als ik niet meer reageer was het met rots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |