Niks niet opvouwbaar. Ericsson projectietoetsenbord FTWquote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
doe mij maar daarnaast een mini toetsenbord opvouwbaar?iemand idee hoe ze eruit zien ?
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijf je die lijst nu in de gaten houden?
Je hebt ze in diverse soorten, maten en kleuren. Dit zijn bijvoorbeeld opgevouwen Japanse prototypes:quote:Op donderdag 3 april 2008 23:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
doe mij maar daarnaast een mini toetsenbord opvouwbaar?iemand idee hoe ze eruit zien ?
Ik hou je wel op de hoogtequote:
quote:
Daar ging ik dus al van uitquote:Op donderdag 3 april 2008 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zie het wel weer als jij de data hier post.
tuurlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 23:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
We zijn gewoon een inhoudelijk zeer omvangrijke discussie aan het voeren.
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, alleen is MPG even op zoek naar nieuwe argumenten in zijn 13-delige encylopedie.
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:30 schreef Muck het volgende:
stelletje spammerts!
Ja. Ik heb er bijna weer een paar gevonden.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, alleen is MPG even op zoek naar nieuwe argumenten in zijn 13-delige encylopedie.
Aan het bruidspaarquote:Op donderdag 3 april 2008 23:45 schreef ScarFace- het volgende:
Hulde.
quote:
Bij de Chinees hier in Zandvoort is nummer 5 de Chinese kippensoep, en die is erg lekker, dus die hulde voor nummer 5 is op zijn plekquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de Chinees hier in Zandvoort is nummer 5 de Chinese kippensoep, en die is erg lekker, dus die hulde voor nummer 5 is op zijn plek.
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij de Chinees hier in Zandvoort is nummer 5 de Chinese kippensoep, en die is erg lekker, dus die hulde voor nummer 5 is op zijn plek.
Nogmaals : hulde.quote:Op donderdag 3 april 2008 23:44 schreef ScarFace- het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)icemail_contest.html
Nummer 5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |