Maar goed dat jij je thuis voelt in de rol van ketel danquote:Op donderdag 3 april 2008 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ironisch genoeg ben jij nu de pot, terwijl het verwijt eerder voor jou geldt.
Jeweetquote:
Ik heb iets met treinen... en vroeger hadden die stoomketels... dus als men mij met een ketel vergelijkt, dan kan ik wel leven met de associatie die ketels bij mij oproepenquote:Op donderdag 3 april 2008 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar goed dat jij je thuis voelt in de rol van ketel dan
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb iets met treinen... en vroeger hadden die stoomketels... dus als men mij met een ketel vergelijkt, dan kan ik wel leven met de associatie die ketels bij mij oproepen.
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb iets met treinen... en vroeger hadden die stoomketels... dus als men mij met een ketel vergelijkt, dan kan ik wel leven met de associatie die ketels bij mij oproepen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:06 schreef DaMart het volgende:
[..]Correct:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oehquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens lekker slapen geloof ik
Ik ga mee
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Truste Martquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met dat mooie beeld in gedachten, ga ik eens slapen.
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:05 schreef Muck het volgende:
ik ga zo maar eens lekker slapen geloof ik
Ja, jij ook dus!quote:
Slaap lekker ook Mart!quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
En met dat mooie beeld in gedachten, ga ik eens slapen.
Dankjequote:Op vrijdag 4 april 2008 00:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
[..]
Ja, jij ook dus!
Dan gaan we allemaal maar slapenquote:Op vrijdag 4 april 2008 00:11 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik denk dat ik er ook maar eens af ga. Heb het wel weer gehad voor vandaag
Doe jij het licht uit?quote:Op vrijdag 4 april 2008 00:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan gaan we allemaal maar slapen
Welterusten allemaal![]()
* MPG doet het licht uit.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |