Ja!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:24 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Eindelijk, ik dacht dat het NOOIT zou vragen![]()
![]()
![]()
Enne die meet staat ?!
Spamquote:Op donderdag 3 april 2008 22:28 schreef BrandX het volgende:
http://www.nos.nl/nosjour(...)illencommissies.html
Als je al liftend aan de A12 gaat staan neem ik je misschien mee. Inclusief MPG als je hem ook mee neemt.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga morgen even checken hoe ver het is
wat liefquote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je al liftend aan de A12 gaat staan neem ik je misschien mee. Inclusief MPG als je hem ook mee neemt.
quote:
Muckie tochquote:
Hmmmm. Ik kan wellicht naar utrecht rijden, en daar aan de A12 gaan liftenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je al liftend aan de A12 gaat staan neem ik je misschien mee. Inclusief MPG als je hem ook mee neemt.
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Spam waar jullie heel veel aan hebben, ik heb eer-ik zelfs een keer gered van een hoge rekening
Oh?!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
Spam waar jullie heel veel aan hebben, ik heb eer-ik zelfs een keer gered van een hoge rekening
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef Muck het volgende:
[..]
wat lief
maar ik moet er om half 11 al zijn en mPG gaat niet mee
Ik de mijne ook nietquote:Op donderdag 3 april 2008 22:25 schreef Muck het volgende:
[..]
ja dat weet ik toch niet? ik ken jouw agenda niet van buiten
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef crossover het volgende:
Ik las Meets & Nuecken!
Hoe vroeg moet je dan wel niet vertrekkenquote:
naja, ik heb hem gezegd hoe hij de klacht moest indienen bij de telecommer, wat hij er in moest zetten en hoe hij de bal bij hen kon neerleggen.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:33 schreef OA het volgende:
[..]
Oh?!Daar was ik nog wel benieuwd naar idd.
Foeiquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, ik heb hem gezegd hoe hij de klacht moest indienen bij de telecommer, wat hij er in moest zetten en hoe hij de bal bij hen kon neerleggen.
toen ze niet reageerden heeft hij conform zijn brief aan hen een klacht bij ons ingediend.
volgende dag gebeld en dossiernummer gevraagd (die krijg je geljik bij ons) en vervolgens de telecommer weer geschreven dat die eerdaags een brief van de geschillencommissie kan verwachten onder vermelding van dossiernummer xxx
vervolgens werd alles behalve de correcte rekening (die hij naar mijn aanraden al betaald had) kwijtgescholden en hij weer kosteloos aangesloten
Dat je maar van mijn Muckie afblijftquote:Op donderdag 3 april 2008 22:34 schreef crossover het volgende:
Ik las Meets & Nuecken!
Waar het hart lid van vol is.....quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
naja, ik heb hem gezegd hoe hij de klacht moest indienen bij de telecommer, wat hij er in moest zetten en hoe hij de bal bij hen kon neerleggen.
toen ze niet reageerden heeft hij conform zijn brief aan hen een klacht bij ons ingediend.
volgende dag gebeld en dossiernummer gevraagd (die krijg je geljik bij ons) en vervolgens de telecommer weer geschreven dat die eerdaags een brief van de geschillencommissie kan verwachten onder vermelding van dossiernummer xxx
vervolgens werd alles behalve de correcte rekening (die hij naar mijn aanraden al betaald had) kwijtgescholden en hij weer kosteloos aangesloten
Dan kan je proberenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:31 schreef MPG het volgende:
[..]
Muckie toch
[..]
Hmmmm. Ik kan wellicht naar utrecht rijden, en daar aan de A12 gaan liften
... loopt haar mond van overquote:
quote:
quote:
Ik zou niet durvenquote:
Zal ik dan spelbreker zijn en naar bed gaan?quote:
Sinds wanneer is dat zo weergegeven met youtube, ik vind het in ieder geval te gaafquote:Op donderdag 3 april 2008 22:41 schreef cablegunmaster het volgende:
iemand ooit een idee gehoord van een balon orgel ? het klinkt gek maar klinkt op een bag pipe, zo'n iers instrument.
Moeite waard om ff te kijken
:p
blegh dat wilde ik zijnquote:Op donderdag 3 april 2008 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik dan spelbreker zijn en naar bed gaan?
Frits, wanneer doen we een bakkie?quote:
Ga je gang!quote:
sinds een tijdjequote:Op donderdag 3 april 2008 22:44 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat zo weergegeven met youtube, ik vind het in ieder geval te gaaf
Zwak! tis toch weekend (of zijn hier mensen met weken van 5 dagen?quote:
Daar spot je niet mee. Dat zijn geen grappen!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zwak! tis toch weekend (of zijn hier mensen met weken van 5 dagen?, hier in ieder geval 4 daagse-week
10 voor 8 /madquote:Op donderdag 3 april 2008 22:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoe vroeg moet je dan wel niet vertrekken?
quote:
Slaapkopquote:Op donderdag 3 april 2008 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Zal ik dan spelbreker zijn en naar bed gaan?
Das wel heul vroegquote:
quote:[..]
vind het als een doedelzak klinken maar wel heel gaaf!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:41 schreef cablegunmaster het volgende:
iemand ooit een idee gehoord van een balon orgel ? het klinkt gek maar klinkt op een bag pipe, zo'n iers instrument.
Moeite waard om ff te kijken
:p
quote:
Kijk, het plan is er. Nu nog ten uitvoer brengen!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Zeer snel, als het aan mij ligt
Niks geen weekend /madquote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Zwak! tis toch weekend (of zijn hier mensen met weken van 5 dagen?, hier in ieder geval 4 daagse-week
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:46 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 22:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
vind het als een doedelzak klinken maar wel heel gaaf!
Die 2/3 zie je dus niet terug in je statistieken morgenochtend!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef OA het volgende:
Ik ga nu echt slapen.
Vandaag meer dan 100 posts gedaan, waarvan 2/3 achter de schermen...![]()
A demain.![]()
quote:
Slaap lekker jullie 2quote:Op donderdag 3 april 2008 22:55 schreef OA het volgende:
Ik ga nu echt slapen.
Vandaag meer dan 100 posts gedaan, waarvan 2/3 achter de schermen...![]()
A demain.![]()
Maar wel in de top500quote:Op donderdag 3 april 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die 2/3 zie je dus niet terug in je statistieken morgenochtend!
Nee...quote:Op donderdag 3 april 2008 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die 2/3 zie je dus niet terug in je statistieken morgenochtend!
quote:Op donderdag 3 april 2008 23:01 schreef BrandX het volgende:
ik ga ook mijn mandje opzoeken, moet morgen er weer eens vroeg uit.
Kia kaha, ka kite!
Ja. Stelletje achter-de-schermen-spammertsquote:
Slaap lekker BXquote:Op donderdag 3 april 2008 23:01 schreef BrandX het volgende:
Kia kaha, ka kite!
Kia Picantoquote:Op donderdag 3 april 2008 23:01 schreef BrandX het volgende:
Kia kaha, ka kite!
Truste Papjéequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |