+1 oplettendquote:
Ergens in GC: [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #156quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:11 schreef cablegunmaster het volgende:
waar vind je eigenlijk de dag cijfers van vandaag ? ( OA postte ze maarvergeet mij omdat ik niet zo heel frequent post :p)
iemand snapt wat met Arcee bedoeld word? een flauwe grap die ik niet snap ? (Jeraa autobot zei dit )quote:Hoi cablegunmaster!
Je statistiekenverzoek voor toppostsperdag is ontvangen en geaccepteerd. Ik zou het zeer op prijs stellen als je de uiterst geheime gegevens niet doorspeelt aan Arcee.
Ik vergeet niemand. Dit zijn automatisch gegenereerde cijfers en jij ontbreekt in de user filterlijst.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:11 schreef cablegunmaster het volgende:
waar vind je eigenlijk de dag cijfers van vandaag ? ( OA postte ze maarvergeet mij omdat ik niet zo heel frequent post :p)
Flauwekul idd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand snapt wat met Arcee bedoeld word? een flauwe grap die ik niet snap ? (Jeraa autobot zei dit )
Niet allemaalquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik het, die theehaters zijn blauw.
Arcee en Dolle_Hond waren eerst de mensen die de cijfers postten. En zij hadden wel db toegang, dus die waren wat accurater.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand snapt wat met Arcee bedoeld word? een flauwe grap die ik niet snap ? (Jeraa autobot zei dit )
Da's waar. Maar het wordt wel weer tijd voor een bakkie theequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey, uitzonderingen bevestigen de regel
* heeft een eigen water koker naast zijn pc voor ultieme luiheidquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Da's waar. Maar het wordt wel weer tijd voor een bakkie thee.
Ik loop wel naar de keuken... dan kom ik nog aan de 30 minuten bewegen vandaagquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* heeft een eigen water koker naast zijn pc voor ultieme luiheid*
Het water komt er niet vanzelf in hoor...quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
warm water? zet dan een tab naast je bed, en een campingfornuisje om eitjes te bakken, een koelkastje voor nog wat kaas, beleg enzo voor bij het ei, paar rollen koekjes, ehhh, en nog wat chips enzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor ultieme luiheid kan hij die waterkoker ook als urinoir gebruiken, natuurlijk...![]()
quote:
Nee, ik heb een beerput op balkonquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:37 schreef vdvorst het volgende:
[..], heb je niet zo'n potje naast je bed dan?
quote:
Die kokers die naast de flat hangen, waar eigenlijk al het puin doorheen moet?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |