goeie, ik moet ook maar eens gaanquote:Op vrijdag 4 april 2008 08:00 schreef Sjowhan het volgende:
Bijna weekend
En koffie, want op kantoor.
Jij ook werkze en succes vandaagquote:Op vrijdag 4 april 200808:01 schreef BrandX het volgende:
[..]
goeie, ik moet ook maar eens gaan [afbeelding]
laterzzz!
En iedereen die moet werken: werkze vandaag!
Alle bezigheden na 8 uur op een werkdag gelden toch als werk?quote:
Na 5 uur... Alles voor 8 uur telt niet mee, want dat is abnormaal.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:00 schreef Pheno het volgende:
Oh, dan ben ik al 3, 25 uur bezig. Als dat geldt voor bezigheden na 5 uur.
Dubbel tarief dus, mooi, dan werk ik al 2,25 uur dubbel tarief, dat is 4,5 uur. Dus 5,5 in totaal. Nog 2,5 uur en dan weekendquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Na 5 uur... Alles voor 8 uur telt niet mee, want dat is abnormaal.
Weet ik het, die theehaters zijn blauw.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef marcb1974 het volgende:
Dit was toch een thee tt?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dubbel tarief dus, mooi, dan werk ik al 2,25 uur dubbel tarief, dat is 4,5 uur. Dus 5,5 in totaal. Nog 2,5 uur en dan weekend![]()
Theehaters?quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik het, die theehaters zijn blauw.
+1 oplettendquote:
Ergens in GC: [Centraal-Postings] Stand & Dagcijfers #156quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:11 schreef cablegunmaster het volgende:
waar vind je eigenlijk de dag cijfers van vandaag ? ( OA postte ze maarvergeet mij omdat ik niet zo heel frequent post :p)
iemand snapt wat met Arcee bedoeld word? een flauwe grap die ik niet snap ? (Jeraa autobot zei dit )quote:Hoi cablegunmaster!
Je statistiekenverzoek voor toppostsperdag is ontvangen en geaccepteerd. Ik zou het zeer op prijs stellen als je de uiterst geheime gegevens niet doorspeelt aan Arcee.
Ik vergeet niemand. Dit zijn automatisch gegenereerde cijfers en jij ontbreekt in de user filterlijst.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:11 schreef cablegunmaster het volgende:
waar vind je eigenlijk de dag cijfers van vandaag ? ( OA postte ze maarvergeet mij omdat ik niet zo heel frequent post :p)
Flauwekul idd.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand snapt wat met Arcee bedoeld word? een flauwe grap die ik niet snap ? (Jeraa autobot zei dit )
Niet allemaalquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik het, die theehaters zijn blauw.
Arcee en Dolle_Hond waren eerst de mensen die de cijfers postten. En zij hadden wel db toegang, dus die waren wat accurater.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:20 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
iemand snapt wat met Arcee bedoeld word? een flauwe grap die ik niet snap ? (Jeraa autobot zei dit )
Da's waar. Maar het wordt wel weer tijd voor een bakkie theequote:Op vrijdag 4 april 2008 09:22 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hey, uitzonderingen bevestigen de regel
* heeft een eigen water koker naast zijn pc voor ultieme luiheidquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Da's waar. Maar het wordt wel weer tijd voor een bakkie thee.
Ik loop wel naar de keuken... dan kom ik nog aan de 30 minuten bewegen vandaagquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
* heeft een eigen water koker naast zijn pc voor ultieme luiheid*
Het water komt er niet vanzelf in hoor...quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
warm water? zet dan een tab naast je bed, en een campingfornuisje om eitjes te bakken, een koelkastje voor nog wat kaas, beleg enzo voor bij het ei, paar rollen koekjes, ehhh, en nog wat chips enzoquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor ultieme luiheid kan hij die waterkoker ook als urinoir gebruiken, natuurlijk...![]()
quote:
Nee, ik heb een beerput op balkonquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:37 schreef vdvorst het volgende:
[..], heb je niet zo'n potje naast je bed dan?
quote:
Die kokers die naast de flat hangen, waar eigenlijk al het puin doorheen moet?quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:41 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
Mart, bouw een een combi van bovenstaande smilies
Neuh, ik heb een gat in het beton gehakt, precies boven de bloembakken van de onderburen. Ik heb ze nog niet horen klagen over de gratis bemestingquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Die kokers die naast de flat hangen, waar eigenlijk al het puin doorheen moet?
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:42 schreef OA het volgende:
[..]
Die kokers die naast de flat hangen, waar eigenlijk al het puin doorheen moet?
Schijten in de openlucht, toch maar eens proberen danquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Neuh, ik heb een gat in het beton gehakt, precies boven de bloembakken van de onderburen. Ik heb ze nog niet horen klagen over de gratis bemesting![]()
.
Het stinkt tenminste niet zo in huis danquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:47 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Schijten in de openlucht, toch maar eens proberen dan
helaas welquote:
dat kan ookquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik loop wel naar de keuken... dan kom ik nog aan de 30 minuten bewegen vandaag.
quote:
en dan kokenquote:Op vrijdag 4 april 2008 09:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Voor ultieme luiheid kan hij die waterkoker ook als urinoir gebruiken, natuurlijk...![]()
quote:
Hoezo dan weer thee van zetten? Het is al geel, dus dan zeg je gewoon dat het Kamillethee is.quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en dan kokenen weer thee van zetten
![]()
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:53 schreef OA het volgende:
[..]
Hoezo dan weer thee van zetten? Het is al geel, dus dan zeg je gewoon dat het Kamillethee is.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 09:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
meer voedingstoffen als je er ook nog voedingstoffen van thee oplost !
Ja?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:06 schreef Pheno het volgende:
Ik hier?
Is dit topic verplaatst naar het jaar 0?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:12 schreef vdvorst het volgende:
Vanavond in de bios: blue crush, bruce almighty!
ohje, en er zijn minder vacature's in de zorg...
ze mogen de krant op de mok ook wel eens vernieuwen
Er staat al onder: ze mogen de krant op de mok ook wel eens vernieuwen.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dit topic verplaatst naar het jaar 0?
Minder vacatures in de zorgquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:12 schreef vdvorst het volgende:
Vanavond in de bios: blue crush, bruce almighty!
ohje, en er zijn minder vacature's in de zorg...
ze mogen de krant op de mok ook wel eens vernieuwen
spuitelfquote:Op vrijdag 4 april 200810:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Minder vacatures in de zorg [afbeelding]
Het hangt hier toch goed vol met vacatures hoor [afbeelding]
Dan klopt dat.quote:
Dat zal vast wel veranderd zijn, dat was ook een jaar of 4 geleden gok ik (datum is niet geprint op de mok... helaas) Op dezelfde dag:quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Minder vacatures in de zorg
Het hangt hier toch goed vol met vacatures hoor
of je nadert een tunnelquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Oeh, mijn ogen klappen van het luchtdrukverschil.. er komt dus onweer aan
Hij kan in de trein stilstaan?quote:
nee, dat vermoeden heb ik niet, of die tunnel moet mij naderen, in dat geval gaat het pijn doen vermoed ik zoquote:
Hier in Indonesie kan dat prima, als je geluk hebt staat de trein uren te wachten op een tegenligger (enkelspoor uit de koloniale tijd rulezzzz)quote:
Haha, leukquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hier in Indonesie kan dat prima, als je geluk hebt staat de trein uren te wachten op een tegenligger (enkelspoor uit de koloniale tijd rulezzzz)
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nee, dat vermoeden heb ik niet, of die tunnel moet mij naderen, in dat geval gaat het pijn doen vermoed ik zo
Jaar of twee geleden was ik aan het hobby-en op de veranda toen de bliksem insloeg in een stroom-trafo op 15 meter.. Ik vloog enkele meters naar achteren van schrik...quote:Op vrijdag 4 april 200810:45 schreef vdvorst het volgende:
Onweer is mooi [afbeelding]
Paar dagen geleden nog wel de mooiste sinds een lange tijd, lekker dicht bij huis, was zo'n beetje 50-100 meter hiervandaan ingeslagen op een huis, flinke schade aan het dak daarzo...
Nogal wat huizen zonder stroom, flinke knallen, heerlijk (alleen kan je niet meer op internet en heb je geen bereik meer met je gsm [afbeelding])
Ach ja, ik vind het vaak niet erg...heb over het algemeen tijd genoeg als ik met de trein ga, als ik sneller moet pak ik wel de bus of het vliegtuig.quote:
ik had meer het idee dat er dadelijk een tunnel uit de lucht komt vallen.quote:Op vrijdag 4 april 200810:46 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[afbeelding] ligt eraan of je door de tunnel heenvalt of dat je verticaal valt [afbeelding]
Ehm, met de rots er nog omheen?quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had meer het idee dat er dadelijk een tunnel uit de lucht komt vallen.
quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Geen idee, is afwachten.. als ik niet meer reageer was het met rots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |