MPG is de laatste tijd een verzakert.quote:Op donderdag 3 april 2008 07:36 schreef Pheno het volgende:
De OP moet weer eens bijgewerkt worden...
Ik ga zo even koffie halen!quote:Op donderdag 3 april 2008 07:52 schreef Pheno het volgende:
Ah, goedemorgen, net nog een bakje thee gehaald voor de twee andere collegae hier.
... voor jouw doen dan.quote:
Dat is goed.quote:Op donderdag 3 april 2008 07:54 schreef OA het volgende:
Zeg Ph., zullen we samen dit topic volspammen?
PI-loosquote:Op donderdag 3 april 2008 07:59 schreef OA het volgende:
Ik ga even koffie drinken met de collegae.![]()
Geen PI-loze posts plaatsen hè?
Goed gedaan. Dit topic blinkt nu al uit. Ik laat in het midden op welke wijze.quote:
Flink F5-topiquequote:Op donderdag 3 april 200808:36 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik zie door de users het forum niet meer. Zo druk hier.
textonly, why ?quote:
Kuuk!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik zie door de users het forum niet meer. Zo druk hier.
quote:
quote:Dagcijfers van woensdag 2 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
032. 066 marcb1974
034. 064 JortK
055. 054 Houniet
091. 044 Kuukske
106. 039 vrolijke-frits
117. 037 Papierversnipperaar
182. 028 OA
187. 027 Memento-Mori
193. 026 Tmaatje
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
Gelukkig houd jij je aan je afspraken!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:50 schreef crossover het volgende:
Hoi.
Ben een man van m'n woord hèquote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig houd jij je aan je afspraken!
Aan het werk. Of druk bezig met leven.quote:
Het gaat dus goed met je?!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aan het werk. Of druk bezig met leven.
quote:Op donderdag 3 april 2008 08:55 schreef crossover het volgende:Vergeef me:
Hoi kuuk, OA, Sjow & Ph.
Ah, ik heb minder dan 26 posts.quote:
Ja, best welquote:
Alles prima. Nog maar 5 dagen werken tot aan de vakantie.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, best wel. En met jou?
Hi Cross.
Ow lekker, ik nog 3 weken. Waar ga je heen?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:01 schreef OA het volgende:
Alles prima. Nog maar 5 dagen werken tot aan de vakantie.
O, ik ging er voor het gemak even vanuit dat als west oost is geworden, ochtend ook wel avond zou zijn nuquote:
Italië. En jij?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow lekker, ik nog 3 weken. Waar ga je heen?
Mja, vanochtend hoorde ik dat er opklaringen waren in het zuidwesten. Ik kijk dus naar buiten en zie alleen maar verschillende tinten grijs. Wat een deceptie.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik ging er voor het gemak even vanuit dat als west oost is geworden, ochtend ook wel avond zou zijn nu.
Zie, jij bent ook al naar de andere kant van het land gegooidquote:Op donderdag 3 april 2008 09:08 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, vanochtend hoorde ik dat er opklaringen waren in het zuidwesten. Ik kijk dus naar buiten en zie alleen maar verschillende tinten grijs. Wat een deceptie.
Dat is haast standaard. Ik kijk nergens meer van op!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie, jij bent ook al naar de andere kant van het land gegooid.
Aha. Je hebt dus vakantie omdat de school dicht is!?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga nergens heen OA. Lekker een weekje thuis vertoeven.
Wanneer ga jij naar Instortboel Istanbul?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
Ach, het is Nederland, wil je zon dan ga je maar naar Afrika.
Bull. Andere layouts dan de bagger werken nog prima.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
P3-1Ghz. Ding trekt het anders niet
Als het er mooi weer is.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer ga jij naar Instortboel Istanbul?
Ben hele dag buiten de deur geweestquote:Op donderdag 3 april 200809:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rustige dag weer gisteren, blijkbaar [afbeelding].
+ trage internet verbinding. Ik vind het prachtig zo.quote:Op donderdag 3 april 200809:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bull. Andere layouts dan de bagger werken nog prima.
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Dag meneer Sjowhan!quote:
Dag OA.quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dag OA.
Wat ik heb gehoord is dat je niet kan inloggen momenteel, ik ga eens dit achter/in BUG neerleggen
Nja, bleek dus niet echt een megabug te zijn, na een refresh/opnieuw bezoek van forum.fok.nl lukt het wel.quote:Op donderdag 3 april 200811:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. [afbeelding]
Ik post dit ook illegaal.
Ik dacht dat je met 'je' mij bedoelde i.p.v. in het algemeen. Dus ik speelde het spelletje mee.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, bleek dus niet echt een megabug te zijn, na een refresh/opnieuw bezoek van forum.fok.nl lukt het wel.
En illegaal
Audi laten maken.quote:
Oh, daar heb ik de dvd versie vanquote:Op donderdag 3 april 2008 11:26 schreef ScarFace- het volgende:
Mogge.
Lekker wakker aan het worden![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/16219/ea68a9eb/alizee.html
En natuurlijk your mind is twisted![]()
Wat is er kapot aan die audi?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
Audi kapot.
Omdat een ex collega te lui was om dat ding normaal een servicebeurt te geven is nu de motor bijna vastgelopen.quote:
Tijd voor een nieuwe leasebak dus!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat een ex collega te lui was om dat ding normaal een servicebeurt te geven is nu de motor bijna vastgelopen.
Nah, ik heb net een mailtje gestuurd hoe het zit met hybride leasewagens, dat mag nu nog niet. Dus nog even wachten, want dat scheelt weer in de beurs.quote:
Ja zo is het ook weer, procentje of 10 bijna toch?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik heb net een mailtje gestuurd hoe het zit met hybride leasewagens, dat mag nu nog niet. Dus nog even wachten, want dat scheelt weer in de beurs.
ja, ipv 25% bijtelling 14%. Dat scheelt aardig op een bak van 25k of zo.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zo is het ook weer, procentje of 10 bijna toch?
Dat voel je wel in je portemonnaie jaquote:Op donderdag 3 april 2008 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ipv 25% bijtelling 14%. Dat scheelt aardig op een bak van 25k of zo.
Scheelt inderdaad ja. Heb nu wel een bak van 17k, maar als ik alsnog hybride kan gaan rijden zou ik dat graag willen.quote:Op donderdag 3 april 200811:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ipv 25% bijtelling 14%. Dat scheelt aardig op een bak van 25k of zo.
Post al geweest?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat voel je wel in je portemonnaie ja![]()
Volgens mij nog niet, zal zo eens naar beneden gaanquote:
Samenspannen met de rest en meteen eruit trappen!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet, zal zo eens naar beneden gaan
Vannacht laat geworden omdat een klapjosti uit mijn onderzoeksgroep irritant was
Het moest vandaag worden ingeleverd voor 9 uur, en het was om 4.30 nog niet helemaal afquote:Op donderdag 3 april 2008 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Samenspannen met de rest en meteen eruit trappen!![]()
Zal hem leren, schorem.
Mja, ik zeik ook gewoon als ik iets wil weten. Beter je mond open doen dan onderling gaan klagenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Scheelt inderdaad ja. Heb nu wel een bak van 17k, maar als ik alsnog hybride kan gaan rijden zou ik dat graag willen.
Gelijk ook maar mailtje verstuurd naar de wagenparkbeheerder.
Juist!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik zeik ook gewoon als ik iets wil weten. Beter je mond open doen dan onderling gaan klagen
Mja, kut is dat altijd. Zal je zien dat zoeen klootzak op het laatste moment nog met van alles en nog wat komt.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het moest vandaag worden ingeleverd voor 9 uur, en het was om 4.30 nog niet helemaal af
Toen ben ik gaan slapen, ik trok het echt niet meer
Maar ik weet wel dat ik noooooooooooit meer met hem wil samenwerken
Koffie en thee, maar dat laatste zeggen we niet.quote:
Oh, ooit zo'n gast in een groep gehad. Gewoon gemeld dat hij geen fliker gedaan had, jamme rvoor hem, geen cijfer.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, kut is dat altijd. Zal je zien dat zoeen klootzak op het laatste moment nog met van alles en nog wat komt.![]()
Ik zou trouwens wel kenbaar maken naar anderen dat het slecht samenwerken is met hem. Heeft ie de volgende keer moeite met een groepje vinden.
Dat is wel een goede!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, kut is dat altijd. Zal je zien dat zoeen klootzak op het laatste moment nog met van alles en nog wat komt.![]()
Ik zou trouwens wel kenbaar maken naar anderen dat het slecht samenwerken is met hem. Heeft ie de volgende keer moeite met een groepje vinden.
Ja joh, het bleef maar doorgaan. Tegen een uur of 4 begon mijn lichaam tegen te werken en te trillen als een gekquote:Op donderdag 3 april 2008 12:23 schreef OA het volgende:
Ik heb ook eens tot diep in de nacht zitten msnen en bellen met iemand die maar bleef zeiken. Daar word je echt niet goed van![]()
Was wel een leuke meid though...Maar toch
Ja dat is dus het vervelende, hij deed gisteren opeens kneiterveel. Maar ja, hij begon er veel te laat mee. Andere meisje en ik hadden een tentamen tot 18.00 uur, dus daarna nog bezig ermee, ik had het gehadquote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ooit zo'n gast in een groep gehad. Gewoon gemeld dat hij geen fliker gedaan had, jamme rvoor hem, geen cijfer.
Oh dat lust ik nietquote:Op donderdag 3 april 2008 12:24 schreef OA het volgende:
[..]
Koffie en thee, maar dat laatste zeggen we niet.
verstandig. Koffiequote:
Koffie?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja joh, het bleef maar doorgaan. Tegen een uur of 4 begon mijn lichaam tegen te werken en te trillen als een gek
Ik ging er een beetje van uit dat hij veel zou doen, en op tijd en wist niet dat hij zo kon zeikenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:40 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Koffie?![]()
Neej je hebt altijd een paar van die mensen in een klas zitten.
Degenen die het hardst schreeuwen dat iemand niets doet voeren vaak zelf het minst uit.
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:53 schreef Pheno het volgende:
Ik hier.
Plagiaat!!!!!!!111!`!1quote:
Why nut vinjm nie leuck?quote:
6,5MB is wat teveel van het goede.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Why nut vinjm nie leuck?
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:41 schreef Sebatser het volgende:
Zeg, fiets, hoe is het afgelopen met jou en cherrylips?
sssstquote:Op donderdag 3 april 2008 13:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
6,5MB is wat teveel van het goede.
Nee, ik ben nog steeds gestopt met roken.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Heb jij je sigaren nog op gesmoked?
ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 13:43 schreef Sebatser het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds gestopt met roken.
Ja, geen bronvermeldingquote:Op donderdag 3 april 2008 13:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah, plagiaat? vind het wel een beetje grof in de woorden...
Zo erg was het jaquote:[..]
-4
Veel te grootquote:Op donderdag 3 april 200813:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Why nut vinjm nie leuck? [afbeelding]
ze sopt nog op Orlando, dus ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:41 schreef Sebatser het volgende:
Zeg, fiets, hoe is het afgelopen met jou en cherrylips?
14.gif voor je heldere uitlegquote:Op donderdag 3 april 2008 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, geen bronvermelding
[..]
Zo erg was het ja
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:47 schreef Sebatser het volgende:
Zie mijn nieuwe avatar.
Ik zie ook niets, wat was het?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
sebas je hebt geen avatar meer ...
Neuh.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:57 schreef Pheno het volgende:
Sebas, waarom post je onder een kloon, weer eens gebanned?
http://i127.photobucket.c(...)nce-fiets/beaver.gifquote:Op donderdag 3 april 2008 13:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie ook niets, wat was het?
Ah, ik vond het al zo raar.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
OA, het is binnen
Hartelijk dank maar weer!![]()
![]()
![]()
R&P ende SPTquote:Positie, aantal posts, subforum
01. 22943 GC - General Chat
02. 01751 MEN - Mens erger je niet
03. 00505 KLB - Klaagbaak
04. 00498 ONZ - Onzin voor je leven!
05. 00283 STA - Stad & Streek
06. 00270 TRV - Travel
07. 00211 R&P - Relaties & Psychologie
08. 00176 SPT - Sport
09. 00166 DE - De Elementen: Onstuimige Aarde
10. 00082 WGR - Werk, Geldzaken & Recht
Helder hoorquote:Op donderdag 3 april 2008 14:01 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
http://i127.photobucket.c(...)nce-fiets/beaver.gif
Als je het hele verhaal leest moet dat wel te begrijpen zijn lijkt me.
Je hebt wel eens in de slowchat gezeten, maar niet zo vaakquote:
Weet ik... maar zoveel?quote:Op donderdag 3 april 2008 14:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt wel eens in de slowchat gezeten, maar niet zo vaak
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:00 schreef Tmaatje het volgende:
SF: leuke avatar maar laat Beverton het maar niet zien...
Weet ikquote:Op donderdag 3 april 2008 07:36 schreef Pheno het volgende:
De OP moet weer eens bijgewerkt worden...
Heidagen zijn goedquote:Op donderdag 3 april 2008 08:05 schreef Pheno het volgende:
Waar zijn al die KoffieSCmodjes? Zijn ze met z'n allen een heidag aan het houden of zo?
Maar goed dat ik mijn koffie zwart drink danquote:Op donderdag 3 april 2008 07:53 schreef OA het volgende:
[..]
MPG is de laatste tijd een verzakert.![]()
I blame Suiker & Melk. ()
Gister 0 posts, ken kunnen, was laptoploosquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:00 schreef Tmaatje het volgende:
SF: leuke avatar maar laat Beverton het maar niet zien...
quote:Op donderdag 3 april 2008 15:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Maar goed dat ik mijn koffie zwart drink dan
Daarom zwemmen suiker en melk lekker rond in het aquarium
quote:[..]
Gister 0 posts, ken kunnen, was laptoploos
Dat bennen er aardig wat in R&P en GCquote:Op donderdag 3 april 2008 15:34 schreef Pheno het volgende:
01. 31631 R&P - Relaties & Psychologie
02. 26653 GC - General Chat
03. 04538 ONZ - Onzin voor je leven!
04. 00852 GAM - Games & Consoles
05. 00579 MEN - Mens erger je niet
06. 00442 IDO - Idols 4
07. 00394 US - FOK!Userfoto's
08. 00294 KLB - Klaagbaak
09. 00272 DIG - Digital Corner
10. 00212 TTK - Theater, Taal & Kunst
Tja, door die beslissing van het kabinet is er een run op hybride...waarom denk je dat ik nu al informeer?quote:Op donderdag 3 april 2008 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
Jeuzes. 6 maanden wachttijd voor de Prius mocht ik die willen leasen in vrije keuze (heb nog het niet gehoord dat ik het ook daadwerkelijk mag, maar geinformeerd).
Ja, je bent niet de enige die geld in z'n zak wil houdenquote:Op donderdag 3 april 2008 15:45 schreef Sjowhan het volgende:
Jeuzes. 6 maanden wachttijd voor de Prius mocht ik die willen leasen in vrije keuze (heb nog het niet gehoord dat ik het ook daadwerkelijk mag, maar geinformeerd).
Ga gewoon op de fiets!quote:Op donderdag 3 april 2008 15:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, je bent niet de enige die geld in z'n zak wil houden
Toch wel jaquote:Op donderdag 3 april 2008 15:51 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat bennen er aardig wat in R&P en GC
True true. Enkel zie ik dat 't een benzine auto is, en vermoed dat de werkgever dat niet toestaat (nu enkel diesel auto's namelijk). Of wel, dat zou een hoop schelenquote:Op donderdag 3 april 200815:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, door die beslissing van het kabinet is er een run op hybride...waarom denk je dat ik nu al informeer?
Hmmhmm.quote:Op donderdag 3 april 200815:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, je bent niet de enige die geld in z'n zak wil houden [afbeelding]
quote:
quote:
quote:
Ben ook nog niet echt weg.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer kom je mijn Peugeot poetsen?
Puickquote:Op donderdag 3 april 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ding is weer gefixx0rt
Ik heb een numeriek gedeelte op m'n toetsenbord van de laptop!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:41 schreef BrandX het volgende:
'navond luitjes!
ben helemaal blij met mijn numerieke extra toetsenbordje voor mijn laptop, en mijn mijn 7USB hub
mijn volgende laptop gaat dat ook hebben, ik moet het nog even ong. een half jaar met deze doenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een numeriek gedeelte op m'n toetsenbord van de laptop!![]()
Numeriek ftw!
Dan heb je wel een grote laptopquote:Op donderdag 3 april 2008 18:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een numeriek gedeelte op m'n toetsenbord van de laptop!![]()
Numeriek ftw!
Valt mee, de overige toetsen zijn iets kleiner dan normaal wat wel even wennen is, aangezien ik vaak een verkeerde toets aansla. Bijvoorbeeld een ; ipv L of een [ ipv pquote:Op donderdag 3 april 2008 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je wel een grote laptop(qua breed)
met 17 inch scherm wordt het weer gewoon normaal, en daar ga ik voor straks, een 17 inchquote:Op donderdag 3 april 2008 19:07 schreef OA het volgende:
[..]
Valt mee, de overige toetsen zijn iets kleiner dan normaal wat wel even wennen is, aangezien ik vaak een verkeerde toets aansla. Bijvoorbeeld een ; ipv L of een [ ipv p
Ook de grote toetsen als enter, tab, spatiebalk zijn aanzienlijk kleiner.
Als je er niet mee gaat slepenquote:Op donderdag 3 april 2008 19:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
met 17 inch scherm wordt het weer gewoon normaal, en daar ga ik voor straks, een 17 inch
nope, die wordt de standaard voor thuis. Die ik nu heb gaat mee op trips (mits hij Italië overleefdquote:Op donderdag 3 april 2008 19:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je er niet mee gaat slepen [ afbeelding ]. Ik neem mijn 13.3 inch MacBook lekker makkelijk mee. Hoes er omheen en in de rugtas
Heb ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 19:46 schreef Pheno het volgende:
Laptop van de baas hier. 2 g ram, core duo. Prima, who cares
Whehequote:Op donderdag 3 april 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
Precies, laptops van de baas ftw
Als starcraft 2 maar draait
Laat Muck het maar niet horenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Ik heb nou een hoer van de TU/e tijdelijk
Mijn eigen laptop is in reparatie. Beeldscherm kaduuk
.
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laat Muck het maar niet horen
Ik snapte het welquote:Op donderdag 3 april 2008 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doelde daarmee op een laptop die iedereen die tijdelijk laptoploos is "mag" misbruiken
Ding is vol krasjes, slecht beeldscherm, etc, maar hey, het werkt, en ik kan in elk geval mijn werkzaamheden voor de studie uitvoeren.
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik snapte het wel
Wel goede 'service' dat je zo'n ding kunt lenen
Keurigquote:Op donderdag 3 april 2008 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is deel van de deal
Als je je laptop koopt via de TU, dan krijg je 5 jaar garantie en verzekering, en bij reparatie krijg je een leenlaptop mee
Kost een paar duiten, maar dan heb je ook wat.quote:
Ja ach, vaak met laptopsquote:Op donderdag 3 april 2008 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Kost een paar duiten, maar dan heb je ook wat.
quote:Alleen geen mac helaas
zal ik jou ontgroenen?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef BrandX het volgende:
Toch altijd weer lachen zo'n VBL ontgroening
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:18 schreef murp het volgende:
moggel
* murp gaat ook aan de koffie
WEEKEND
Ontgroening ??? Arrrrrrrrrrrghquote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef BrandX het volgende:
Toch altijd weer lachen zo'n VBL ontgroening
Oh ja! Dat kwam ik hier doenquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh, vind je vriendin dat wel goed?
Nee, vast ritueel op VBLquote:Op donderdag 3 april 2008 21:31 schreef Tmaatje het volgende:
BX is dat een nioeuwe ternd Modjes ontgroenen ?
Maar krachtig.quote:
Ook goeiemorgenquote:
Muckquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:57 schreef MPG het volgende:
OA, nog 1, dan heb je 28000 posts, spemmert
Ha!quote:
tuurlijkquote:Op donderdag 3 april 2008 21:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh, vind je vriendin dat wel goed?
Taart!quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha!
Je hebt 28000 posts. Dat kost je een rondje koffie, vriend!
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....................................................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Met taart, uiteraadquote:Op donderdag 3 april 2008 22:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Ha!
Je hebt 28000 posts. Dat kost je een rondje koffie, vriend!
Dat spreekt voor zichquote:
De 12e?quote:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aah. Weer iets voor insiders dusquote:
das een rechthoek OAquote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Awwwww.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb al zo vaak een KSC meet geprobeert, op een minimeet na die heel gezellig was! na mislukt dat elke keer jammerlijk, dus dan maar zo
ja, ze willen gewoon nooitquote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb al zo vaak een KSC meet geprobeert, op een minimeet na die heel gezellig was! na mislukt dat elke keer jammerlijk, dus dan maar zo
Jamaar, jamaar, jij bent crew, dan moet je daar toch heen? En dingen doen met (F)A's die ik helemaal niet wil wetenquote:
Bij dezen dan: laatste weekend van mei KSC-meet in Zandvoort, inclusief eten in een heerlijk voorjaarszonnetje op een terras bij het strand!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ze willen gewoon nooit
daarom ben ik er gewoon een paar omstebeurt aan het meeten
eensch!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Awwwww.
KSC-meets zijn inderdaad een lastig issue, maar KSC-mini-meets zijn tof en gezellig![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
eensch!
ik heb er nu 3 gehad, en die waren alledrie leuk
Oeh! *in agenda noteert!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij dezen dan: laatste weekend van mei KSC-meet in Zandvoort, inclusief eten in een heerlijk voorjaarszonnetje op een terras bij het strand!
Alle één KSC-minimeets die ik heb gehad waren ook erg tofquote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
eensch!
/carequote:
Ik heb er al minstens 10 gehad.... in de planning welteverstaan!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
eensch!
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle één KSC-minimeets die ik heb gehad waren ook erg tof![]()
.
Dan moet je eens een keer een minimeet plannen met mensen die wel komen opdagenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er al minstens 10 gehad.... in de planning welteverstaan!
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij dezen dan: laatste weekend van mei KSC-meet in Zandvoort, inclusief eten in een heerlijk voorjaarszonnetje op een terras bij het strand!
Welk onrecht hebben ze je in ONZ aangedaan dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef Tmaatje het volgende:
ONZ houdt niet meer van mij...![]()
![]()
Maar ik wel van taart![]()
![]()
ik mot niks!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef MPG het volgende:
[..]
Jamaar, jamaar, jij bent crew, dan moet je daar toch heen? En dingen doen met (F)A's die ik helemaal niet wil weten![]()
?
oeh, ik ben voorquote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:
quote:
oeh, ik ben voor
vooral die eerst mini-meet
moet je echt niks van aantrekkenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef Tmaatje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle één KSC-minimeets die ik heb gehad waren ook erg tof![]()
.
ik nu ookquote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 31 mei gereserveerd in mijn agenda.
zullen wij je maar adopteren dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef Tmaatje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet je eens een keer een minimeet plannen met mensen die wel komen opdagen
Welke datum is dat?quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
ik ga morgen even checken hoe ver het isquote:Op donderdag 3 april 2008 22:20 schreef MPG het volgende:
Je protesteert niet eens dat het zo'n end weg is
Hoe ken da?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:21 schreef Tmaatje het volgende:
een Meet ?? Toppie !!![]()
DaMart; heel ONZ is verbaggert vanavond ...
Ik ook?quote:
Best.quote:[..]
zullen wij je maar adopteren dan?
ik weet het. Net zo ver als naar ome koffiebuzz, alleen dan na schiphol linksaf ipv rechtsafquote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga morgen even checken hoe ver het is
*noteerdquote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb 31 mei gereserveerd in mijn agenda.
Eindelijk, ik dacht dat het NOOIT zou vragenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:22 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik nu ook
[..]
zullen wij je maar adopteren dan?
ja dat weet ik toch niet? ik ken jouw agenda niet van buitenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:23 schreef MPG het volgende:
Ik ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |