Audi laten maken.quote:
Oh, daar heb ik de dvd versie vanquote:Op donderdag 3 april 2008 11:26 schreef ScarFace- het volgende:
Mogge.
Lekker wakker aan het worden![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/16219/ea68a9eb/alizee.html
En natuurlijk your mind is twisted![]()
Wat is er kapot aan die audi?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:17 schreef Pheno het volgende:
Audi kapot.
Omdat een ex collega te lui was om dat ding normaal een servicebeurt te geven is nu de motor bijna vastgelopen.quote:
Tijd voor een nieuwe leasebak dus!quote:Op donderdag 3 april 2008 11:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Omdat een ex collega te lui was om dat ding normaal een servicebeurt te geven is nu de motor bijna vastgelopen.
Nah, ik heb net een mailtje gestuurd hoe het zit met hybride leasewagens, dat mag nu nog niet. Dus nog even wachten, want dat scheelt weer in de beurs.quote:
Ja zo is het ook weer, procentje of 10 bijna toch?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik heb net een mailtje gestuurd hoe het zit met hybride leasewagens, dat mag nu nog niet. Dus nog even wachten, want dat scheelt weer in de beurs.
ja, ipv 25% bijtelling 14%. Dat scheelt aardig op een bak van 25k of zo.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:43 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja zo is het ook weer, procentje of 10 bijna toch?
Dat voel je wel in je portemonnaie jaquote:Op donderdag 3 april 2008 11:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ipv 25% bijtelling 14%. Dat scheelt aardig op een bak van 25k of zo.
Scheelt inderdaad ja. Heb nu wel een bak van 17k, maar als ik alsnog hybride kan gaan rijden zou ik dat graag willen.quote:Op donderdag 3 april 200811:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, ipv 25% bijtelling 14%. Dat scheelt aardig op een bak van 25k of zo.
Post al geweest?quote:Op donderdag 3 april 2008 11:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dat voel je wel in je portemonnaie ja![]()
Volgens mij nog niet, zal zo eens naar beneden gaanquote:
Samenspannen met de rest en meteen eruit trappen!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Volgens mij nog niet, zal zo eens naar beneden gaan
Vannacht laat geworden omdat een klapjosti uit mijn onderzoeksgroep irritant was
Het moest vandaag worden ingeleverd voor 9 uur, en het was om 4.30 nog niet helemaal afquote:Op donderdag 3 april 2008 12:05 schreef OA het volgende:
[..]
Samenspannen met de rest en meteen eruit trappen!![]()
Zal hem leren, schorem.
Mja, ik zeik ook gewoon als ik iets wil weten. Beter je mond open doen dan onderling gaan klagenquote:Op donderdag 3 april 2008 11:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Scheelt inderdaad ja. Heb nu wel een bak van 17k, maar als ik alsnog hybride kan gaan rijden zou ik dat graag willen.
Gelijk ook maar mailtje verstuurd naar de wagenparkbeheerder.
Juist!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, ik zeik ook gewoon als ik iets wil weten. Beter je mond open doen dan onderling gaan klagen
Mja, kut is dat altijd. Zal je zien dat zoeen klootzak op het laatste moment nog met van alles en nog wat komt.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Het moest vandaag worden ingeleverd voor 9 uur, en het was om 4.30 nog niet helemaal af
Toen ben ik gaan slapen, ik trok het echt niet meer
Maar ik weet wel dat ik noooooooooooit meer met hem wil samenwerken
Koffie en thee, maar dat laatste zeggen we niet.quote:
Oh, ooit zo'n gast in een groep gehad. Gewoon gemeld dat hij geen fliker gedaan had, jamme rvoor hem, geen cijfer.quote:Op donderdag 3 april 2008 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, kut is dat altijd. Zal je zien dat zoeen klootzak op het laatste moment nog met van alles en nog wat komt.![]()
Ik zou trouwens wel kenbaar maken naar anderen dat het slecht samenwerken is met hem. Heeft ie de volgende keer moeite met een groepje vinden.
Dat is wel een goede!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:21 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, kut is dat altijd. Zal je zien dat zoeen klootzak op het laatste moment nog met van alles en nog wat komt.![]()
Ik zou trouwens wel kenbaar maken naar anderen dat het slecht samenwerken is met hem. Heeft ie de volgende keer moeite met een groepje vinden.
Ja joh, het bleef maar doorgaan. Tegen een uur of 4 begon mijn lichaam tegen te werken en te trillen als een gekquote:Op donderdag 3 april 2008 12:23 schreef OA het volgende:
Ik heb ook eens tot diep in de nacht zitten msnen en bellen met iemand die maar bleef zeiken. Daar word je echt niet goed van![]()
Was wel een leuke meid though...Maar toch
Ja dat is dus het vervelende, hij deed gisteren opeens kneiterveel. Maar ja, hij begon er veel te laat mee. Andere meisje en ik hadden een tentamen tot 18.00 uur, dus daarna nog bezig ermee, ik had het gehadquote:Op donderdag 3 april 2008 12:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ooit zo'n gast in een groep gehad. Gewoon gemeld dat hij geen fliker gedaan had, jamme rvoor hem, geen cijfer.
Oh dat lust ik nietquote:Op donderdag 3 april 2008 12:24 schreef OA het volgende:
[..]
Koffie en thee, maar dat laatste zeggen we niet.
verstandig. Koffiequote:
Koffie?quote:Op donderdag 3 april 2008 12:28 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja joh, het bleef maar doorgaan. Tegen een uur of 4 begon mijn lichaam tegen te werken en te trillen als een gek
Ik ging er een beetje van uit dat hij veel zou doen, en op tijd en wist niet dat hij zo kon zeikenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:40 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Koffie?![]()
Neej je hebt altijd een paar van die mensen in een klas zitten.
Degenen die het hardst schreeuwen dat iemand niets doet voeren vaak zelf het minst uit.
quote:Op donderdag 3 april 2008 12:53 schreef Pheno het volgende:
Ik hier.
Plagiaat!!!!!!!111!`!1quote:
Why nut vinjm nie leuck?quote:
6,5MB is wat teveel van het goede.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Why nut vinjm nie leuck?
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:41 schreef Sebatser het volgende:
Zeg, fiets, hoe is het afgelopen met jou en cherrylips?
sssstquote:Op donderdag 3 april 2008 13:42 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
6,5MB is wat teveel van het goede.
Nee, ik ben nog steeds gestopt met roken.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Heb jij je sigaren nog op gesmoked?
ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 13:43 schreef Sebatser het volgende:
[..]
Nee, ik ben nog steeds gestopt met roken.
Ja, geen bronvermeldingquote:Op donderdag 3 april 2008 13:36 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
mwhoah, plagiaat? vind het wel een beetje grof in de woorden...
Zo erg was het jaquote:[..]
-4
Veel te grootquote:Op donderdag 3 april 200813:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Why nut vinjm nie leuck? [afbeelding]
ze sopt nog op Orlando, dus ik vrees het ergste.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:41 schreef Sebatser het volgende:
Zeg, fiets, hoe is het afgelopen met jou en cherrylips?
14.gif voor je heldere uitlegquote:Op donderdag 3 april 2008 13:44 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja, geen bronvermelding
[..]
Zo erg was het ja
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 13:47 schreef Sebatser het volgende:
Zie mijn nieuwe avatar.
Ik zie ook niets, wat was het?quote:Op donderdag 3 april 2008 13:55 schreef cablegunmaster het volgende:
sebas je hebt geen avatar meer ...
Neuh.quote:Op donderdag 3 april 2008 13:57 schreef Pheno het volgende:
Sebas, waarom post je onder een kloon, weer eens gebanned?
http://i127.photobucket.c(...)nce-fiets/beaver.gifquote:Op donderdag 3 april 2008 13:58 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik zie ook niets, wat was het?
Ah, ik vond het al zo raar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |