MPG is de laatste tijd een verzakert.quote:Op donderdag 3 april 2008 07:36 schreef Pheno het volgende:
De OP moet weer eens bijgewerkt worden...
Ik ga zo even koffie halen!quote:Op donderdag 3 april 2008 07:52 schreef Pheno het volgende:
Ah, goedemorgen, net nog een bakje thee gehaald voor de twee andere collegae hier.
... voor jouw doen dan.quote:
Dat is goed.quote:Op donderdag 3 april 2008 07:54 schreef OA het volgende:
Zeg Ph., zullen we samen dit topic volspammen?
PI-loosquote:Op donderdag 3 april 2008 07:59 schreef OA het volgende:
Ik ga even koffie drinken met de collegae.![]()
Geen PI-loze posts plaatsen hè?
Goed gedaan. Dit topic blinkt nu al uit. Ik laat in het midden op welke wijze.quote:
Flink F5-topiquequote:Op donderdag 3 april 200808:36 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik zie door de users het forum niet meer. Zo druk hier.
textonly, why ?quote:
Kuuk!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:36 schreef Kuukske het volgende:
Ja, ik zie door de users het forum niet meer. Zo druk hier.
quote:
quote:Dagcijfers van woensdag 2 april 2008 (0:00 - 23:59)
![]()
032. 066 marcb1974
034. 064 JortK
055. 054 Houniet
091. 044 Kuukske
106. 039 vrolijke-frits
117. 037 Papierversnipperaar
182. 028 OA
187. 027 Memento-Mori
193. 026 Tmaatje
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
Gelukkig houd jij je aan je afspraken!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:50 schreef crossover het volgende:
Hoi.
Ben een man van m'n woord hèquote:Op donderdag 3 april 2008 08:51 schreef OA het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig houd jij je aan je afspraken!
Aan het werk. Of druk bezig met leven.quote:
Het gaat dus goed met je?!quote:Op donderdag 3 april 2008 08:52 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aan het werk. Of druk bezig met leven.
quote:Op donderdag 3 april 2008 08:55 schreef crossover het volgende:Vergeef me:
Hoi kuuk, OA, Sjow & Ph.
Ah, ik heb minder dan 26 posts.quote:
Ja, best welquote:
Alles prima. Nog maar 5 dagen werken tot aan de vakantie.quote:Op donderdag 3 april 2008 08:59 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, best wel. En met jou?
Hi Cross.
Ow lekker, ik nog 3 weken. Waar ga je heen?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:01 schreef OA het volgende:
Alles prima. Nog maar 5 dagen werken tot aan de vakantie.
O, ik ging er voor het gemak even vanuit dat als west oost is geworden, ochtend ook wel avond zou zijn nuquote:
Italië. En jij?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ow lekker, ik nog 3 weken. Waar ga je heen?
Mja, vanochtend hoorde ik dat er opklaringen waren in het zuidwesten. Ik kijk dus naar buiten en zie alleen maar verschillende tinten grijs. Wat een deceptie.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik ging er voor het gemak even vanuit dat als west oost is geworden, ochtend ook wel avond zou zijn nu.
Zie, jij bent ook al naar de andere kant van het land gegooidquote:Op donderdag 3 april 2008 09:08 schreef OA het volgende:
[..]
Mja, vanochtend hoorde ik dat er opklaringen waren in het zuidwesten. Ik kijk dus naar buiten en zie alleen maar verschillende tinten grijs. Wat een deceptie.
Dat is haast standaard. Ik kijk nergens meer van op!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zie, jij bent ook al naar de andere kant van het land gegooid.
Aha. Je hebt dus vakantie omdat de school dicht is!?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga nergens heen OA. Lekker een weekje thuis vertoeven.
Wanneer ga jij naar Instortboel Istanbul?quote:Op donderdag 3 april 2008 09:16 schreef Pheno het volgende:
Ach, het is Nederland, wil je zon dan ga je maar naar Afrika.
Bull. Andere layouts dan de bagger werken nog prima.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
P3-1Ghz. Ding trekt het anders niet
Als het er mooi weer is.quote:Op donderdag 3 april 2008 09:20 schreef OA het volgende:
[..]
Wanneer ga jij naar Instortboel Istanbul?
Ben hele dag buiten de deur geweestquote:Op donderdag 3 april 200809:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Rustige dag weer gisteren, blijkbaar [afbeelding].
+ trage internet verbinding. Ik vind het prachtig zo.quote:Op donderdag 3 april 200809:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bull. Andere layouts dan de bagger werken nog prima.
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd omdat de geldigheid niet kon worden geverifieerd. Ga terug en/of ververs de pagina en probeer het opnieuw.
Dag meneer Sjowhan!quote:
Dag OA.quote:
Ja.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dag OA.
Wat ik heb gehoord is dat je niet kan inloggen momenteel, ik ga eens dit achter/in BUG neerleggen
Nja, bleek dus niet echt een megabug te zijn, na een refresh/opnieuw bezoek van forum.fok.nl lukt het wel.quote:Op donderdag 3 april 200811:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ja. [afbeelding]
Ik post dit ook illegaal.
Ik dacht dat je met 'je' mij bedoelde i.p.v. in het algemeen. Dus ik speelde het spelletje mee.quote:Op donderdag 3 april 2008 11:13 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, bleek dus niet echt een megabug te zijn, na een refresh/opnieuw bezoek van forum.fok.nl lukt het wel.
En illegaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |