2 wekenquote:Op woensdag 2 april 2008 20:44 schreef BrandX het volgende:
[..]dan zit ik al anderhalve maand in italie / slovenie
maar gaaf Jort! Hoe lang ga je?
Eerst de koffie-gelofte afleggen!quote:Op woensdag 2 april 2008 21:04 schreef HELPMIJ het volgende:
****DEZE POST IS OP VERZOEK VAN DE HEER PAPJIÉÉ RITUEEL VERBRAND!!!!!*****
Kan iemand die post ritueel verbranden? Genoeg MOD's hier, toch?quote:
Donequote:Op woensdag 2 april 2008 21:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Kan iemand die post ritueel verbranden? Genoeg MOD's hier, toch?
Daar is BX al mee bezig, dus ik blijf erafquote:Op woensdag 2 april 2008 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
DaMart, zou je dat in de lounge ook willen doen?
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst de koffie-gelofte afleggen!
quote:Op woensdag 2 april 2008 21:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Eerst de koffie-gelofte afleggen!
Goede search gemaakt ook die kerelquote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
The Terminator, KLB moden een hele toffe/lieve
Ah, die ken ik dus nietquote:Op woensdag 2 april 2008 21:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
The Terminator, KLB moden een hele toffe/lieve
quote:
Hoiquote:
Ze willen natuurlijk dat je daarna nog wat minuten gaat betalen.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
Relaxed, 15 minuten gratis Internet van KPN hotspot, door naar een demo over Office te kijken![]()
![]()
Zit nu te wachten op Gouda, trein gaat pas weg om 22.55
Dat wilde ik gaan doen jaquote:Op woensdag 2 april 2008 22:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk dat je daarna nog wat minuten gaat betalen.
T zou gratis moeten zijn in heel het land, gewoon omdat het kan![]()
Maar wel gelimiteerd tot 40/4 ofzoom leechers en andere ongein tegen te gaan(kb/s)
Minuutje of 3 nog denk ikquote:Op woensdag 2 april 2008 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
Dan heb je nog even voordat je gaat ja
Fijn he, de ns
Lang wachten ftlquote:Op woensdag 2 april 2008 22:32 schreef ScarFace- het volgende:
[ afbeelding ]
Ja frits das lang wachten he
Dat is toch al maanden zo ?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt de TT? Die sloeg op de traagheid van FOK! van gisterenavond.
Niet dat het nu verholpen is, alleen minder users.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je bedoelt de TT? Die sloeg op de traagheid van FOK! van gisterenavond.
quote:Op woensdag 2 april 2008 22:50 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Niet dat het nu verholpen is, alleen minder users.
Dat heeft dan weer weinig met elkaar te makenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
BTW hebben jullie die banner van TRUE ook gezien: ze zoeken een systeembeheerder..FOK! wordt toch ook gehost door TRUE ?
Moet je daar iets voor kunnen?quote:Op woensdag 2 april 2008 22:52 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
![]()
BTW hebben jullie die banner van TRUE ook gezien: ze zoeken een systeembeheerder..FOK! wordt toch ook gehost door TRUE ?
Ik ruik een complotquote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer weinig met elkaar te maken
Nou, als die gast zn werk niet doet kan het wellicht met een betere beheerder sneller wordenquote:Op woensdag 2 april 2008 22:55 schreef JortK het volgende:
[..]
Dat heeft dan weer weinig met elkaar te maken
Dat wel natuurlijk.quote:Op woensdag 2 april 2008 22:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Moet je daar iets voor kunnen?
Ik kan goed koffie drinkenquote:
Ik kan goed slapen: ga ik nu ook doen, Truste allemaal..quote:Op woensdag 2 april 2008 23:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik kan goed koffie drinken
Slaapse, ook jij OA.quote:Op woensdag 2 april 2008 23:15 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Ik kan goed slapen: ga ik nu ook doen, Truste allemaal..
Houd morgen die brievenbus maar in de gaten!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker jonge! Leuk je weer gesproken te hebben![]()
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:20 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Slaap lekker jonge! Leuk je weer gesproken te hebben![]()
Heb ik wat gemist??quote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Houd morgen die brievenbus maar in de gaten!
Is goed vriend! Nogmaals dank!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:21 schreef OA het volgende:
[..]
Houd morgen die brievenbus maar in de gaten!
quote:
Klopt. Draadloos internet ftw!quote:Op woensdag 2 april 2008 23:28 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hey grappenmaker lag jij niet al een halfuur op bed
Ja man, moest ff een verslag af maken. Maar het is hier 3.16 uur jaquote:Op donderdag 3 april 2008 03:09 schreef indahnesia.com het volgende:
hey fritsie
wat is het al laat bij jullie... zomertijd
whehe.. eventjes een verslag maken.. jaja..quote:Op donderdag 3 april 200803:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja man, moest ff een verslag af maken. Maar het is hier 3.16 uur ja [afbeelding]
Wish I'd be doin' something else man...quote:Op donderdag 3 april 2008 03:21 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe.. eventjes een verslag maken.. jaja..
geloof ik zonder meerquote:Op donderdag 3 april 200803:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Wish I'd be doin' something else man... [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |