De 12e?quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
....................................................
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aah. Weer iets voor insiders dusquote:
das een rechthoek OAquote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Awwwww.quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb al zo vaak een KSC meet geprobeert, op een minimeet na die heel gezellig was! na mislukt dat elke keer jammerlijk, dus dan maar zo
ja, ze willen gewoon nooitquote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb al zo vaak een KSC meet geprobeert, op een minimeet na die heel gezellig was! na mislukt dat elke keer jammerlijk, dus dan maar zo
Jamaar, jamaar, jij bent crew, dan moet je daar toch heen? En dingen doen met (F)A's die ik helemaal niet wil wetenquote:
Bij dezen dan: laatste weekend van mei KSC-meet in Zandvoort, inclusief eten in een heerlijk voorjaarszonnetje op een terras bij het strand!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:13 schreef BrandX het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:07 schreef OA het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:14 schreef Muck het volgende:
[..]
ja, ze willen gewoon nooit
daarom ben ik er gewoon een paar omstebeurt aan het meeten
eensch!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Awwwww.
KSC-meets zijn inderdaad een lastig issue, maar KSC-mini-meets zijn tof en gezellig![]()
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
eensch!
ik heb er nu 3 gehad, en die waren alledrie leuk
Oeh! *in agenda noteert!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij dezen dan: laatste weekend van mei KSC-meet in Zandvoort, inclusief eten in een heerlijk voorjaarszonnetje op een terras bij het strand!
Alle één KSC-minimeets die ik heb gehad waren ook erg tofquote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
eensch!
/carequote:
Ik heb er al minstens 10 gehad.... in de planning welteverstaan!quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef Muck het volgende:
[..]
eensch!
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alle één KSC-minimeets die ik heb gehad waren ook erg tof![]()
.
Dan moet je eens een keer een minimeet plannen met mensen die wel komen opdagenquote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb er al minstens 10 gehad.... in de planning welteverstaan!
quote:Op donderdag 3 april 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij dezen dan: laatste weekend van mei KSC-meet in Zandvoort, inclusief eten in een heerlijk voorjaarszonnetje op een terras bij het strand!
Welk onrecht hebben ze je in ONZ aangedaan dan?quote:Op donderdag 3 april 2008 22:18 schreef Tmaatje het volgende:
ONZ houdt niet meer van mij...![]()
![]()
Maar ik wel van taart![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |