quote:
Ben ook nog niet echt weg.quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 18:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wanneer kom je mijn Peugeot poetsen?
Puickquote:Op donderdag 3 april 2008 18:24 schreef Pheno het volgende:
Maar goed, ding is weer gefixx0rt
Ik heb een numeriek gedeelte op m'n toetsenbord van de laptop!quote:Op donderdag 3 april 2008 18:41 schreef BrandX het volgende:
'navond luitjes!
ben helemaal blij met mijn numerieke extra toetsenbordje voor mijn laptop, en mijn mijn 7USB hub
mijn volgende laptop gaat dat ook hebben, ik moet het nog even ong. een half jaar met deze doenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een numeriek gedeelte op m'n toetsenbord van de laptop!![]()
Numeriek ftw!
Dan heb je wel een grote laptopquote:Op donderdag 3 april 2008 18:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een numeriek gedeelte op m'n toetsenbord van de laptop!![]()
Numeriek ftw!
Valt mee, de overige toetsen zijn iets kleiner dan normaal wat wel even wennen is, aangezien ik vaak een verkeerde toets aansla. Bijvoorbeeld een ; ipv L of een [ ipv pquote:Op donderdag 3 april 2008 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je wel een grote laptop(qua breed)
met 17 inch scherm wordt het weer gewoon normaal, en daar ga ik voor straks, een 17 inchquote:Op donderdag 3 april 2008 19:07 schreef OA het volgende:
[..]
Valt mee, de overige toetsen zijn iets kleiner dan normaal wat wel even wennen is, aangezien ik vaak een verkeerde toets aansla. Bijvoorbeeld een ; ipv L of een [ ipv p
Ook de grote toetsen als enter, tab, spatiebalk zijn aanzienlijk kleiner.
Als je er niet mee gaat slepenquote:Op donderdag 3 april 2008 19:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
met 17 inch scherm wordt het weer gewoon normaal, en daar ga ik voor straks, een 17 inch
. Ik neem mijn 13.3 inch MacBook lekker makkelijk mee. Hoes er omheen en in de rugtas
nope, die wordt de standaard voor thuis. Die ik nu heb gaat mee op trips (mits hij Italië overleefdquote:Op donderdag 3 april 2008 19:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je er niet mee gaat slepen [ afbeelding ]. Ik neem mijn 13.3 inch MacBook lekker makkelijk mee. Hoes er omheen en in de rugtas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |