mijn volgende laptop gaat dat ook hebben, ik moet het nog even ong. een half jaar met deze doenquote:Op donderdag 3 april 2008 18:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een numeriek gedeelte op m'n toetsenbord van de laptop!![]()
Numeriek ftw!
Dan heb je wel een grote laptopquote:Op donderdag 3 april 2008 18:43 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een numeriek gedeelte op m'n toetsenbord van de laptop!![]()
Numeriek ftw!
Valt mee, de overige toetsen zijn iets kleiner dan normaal wat wel even wennen is, aangezien ik vaak een verkeerde toets aansla. Bijvoorbeeld een ; ipv L of een [ ipv pquote:Op donderdag 3 april 2008 18:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dan heb je wel een grote laptop(qua breed)
met 17 inch scherm wordt het weer gewoon normaal, en daar ga ik voor straks, een 17 inchquote:Op donderdag 3 april 2008 19:07 schreef OA het volgende:
[..]
Valt mee, de overige toetsen zijn iets kleiner dan normaal wat wel even wennen is, aangezien ik vaak een verkeerde toets aansla. Bijvoorbeeld een ; ipv L of een [ ipv p
Ook de grote toetsen als enter, tab, spatiebalk zijn aanzienlijk kleiner.
Als je er niet mee gaat slepenquote:Op donderdag 3 april 2008 19:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
met 17 inch scherm wordt het weer gewoon normaal, en daar ga ik voor straks, een 17 inch
. Ik neem mijn 13.3 inch MacBook lekker makkelijk mee. Hoes er omheen en in de rugtas
nope, die wordt de standaard voor thuis. Die ik nu heb gaat mee op trips (mits hij Italië overleefdquote:Op donderdag 3 april 2008 19:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Als je er niet mee gaat slepen [ afbeelding ]. Ik neem mijn 13.3 inch MacBook lekker makkelijk mee. Hoes er omheen en in de rugtas
Heb ik ookquote:Op donderdag 3 april 2008 19:46 schreef Pheno het volgende:
Laptop van de baas hier. 2 g ram, core duo. Prima, who cares
Whehequote:Op donderdag 3 april 2008 19:57 schreef Pheno het volgende:
Precies, laptops van de baas ftw
Als starcraft 2 maar draait
Laat Muck het maar niet horenquote:Op donderdag 3 april 2008 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehe
Ik heb nou een hoer van de TU/e tijdelijk
Mijn eigen laptop is in reparatie. Beeldscherm kaduuk
.
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:04 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Laat Muck het maar niet horen
Ik snapte het welquote:Op donderdag 3 april 2008 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik doelde daarmee op een laptop die iedereen die tijdelijk laptoploos is "mag" misbruiken
Ding is vol krasjes, slecht beeldscherm, etc, maar hey, het werkt, en ik kan in elk geval mijn werkzaamheden voor de studie uitvoeren.
quote:Op donderdag 3 april 2008 20:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik snapte het wel
Wel goede 'service' dat je zo'n ding kunt lenen
Keurigquote:Op donderdag 3 april 2008 20:32 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is deel van de deal
Als je je laptop koopt via de TU, dan krijg je 5 jaar garantie en verzekering, en bij reparatie krijg je een leenlaptop mee
Kost een paar duiten, maar dan heb je ook wat.quote:
Ja ach, vaak met laptopsquote:Op donderdag 3 april 2008 20:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Kost een paar duiten, maar dan heb je ook wat.
quote:Alleen geen mac helaas
zal ik jou ontgroenen?quote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef BrandX het volgende:
Toch altijd weer lachen zo'n VBL ontgroening
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:18 schreef murp het volgende:
moggel
* murp gaat ook aan de koffie
WEEKEND
Ontgroening ??? Arrrrrrrrrrrghquote:Op donderdag 3 april 2008 21:16 schreef BrandX het volgende:
Toch altijd weer lachen zo'n VBL ontgroening
Oh ja! Dat kwam ik hier doenquote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
oeh, vind je vriendin dat wel goed?
Nee, vast ritueel op VBLquote:Op donderdag 3 april 2008 21:31 schreef Tmaatje het volgende:
BX is dat een nioeuwe ternd Modjes ontgroenen ?
Maar krachtig.quote:
Ook goeiemorgenquote:
Muckquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 april 2008 21:57 schreef MPG het volgende:
OA, nog 1, dan heb je 28000 posts, spemmert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |