quote:Admiraal_Anaal, 26 jaar, Hagenees en houd me vooral bezig met werken, sport, computers, uitgaan, uit eten, bios en fok!
quote:Elegy, man 27 jaar, import bewoner van Den Haag. Doet werk waar hij niet voor opgeleid is maar heeft er wel een Polo'tje bij.Voor verder info zie signature en fotoboek
quote:jna. Man 20 jaar. Woon al heel m'n leven in Den Haag, verder studeer ik Media & Entertainment Management. Ik kan Woody Woodpecker nadoen en m'n hobby is punniken
quote:Chiquitina, 25 jaar, op en top vrouw, geimporteerde vlaming, werkt in ICT, trefwoorden zijn koken, reptielen, uitgaan (hoewel dat tijdelijk minder is), shoppen, en af en toe wat sport
quote:AirwiN, import Hagenaar die zich vooral thuis voelt op het zand!
quote:Atreidez, 30 jaar, rasechte Scheveninger, ICT'r werkend in Delft, gek op F1, dieren, (live)muziek, games, sitcoms en films
quote:Addict89, 18 , vrouw, woont officieel in Voorburg, maar doordeweeks vaak te vinden in het prachtige Hilversum. Student Rechten, houdt van shoppen en verslaafd aan series.
quote:CaLeX bijna 25 jaar pud mannetje, geboren en getogen Hagenees, werkzaam bij een op en top Haags bedrijf (HTM)
quote:RATMEN, 30, man, woont in zijn paleisje in Bezuidenhout, werkt als Inkoop Manager maar besteed het grootste deel van zijn tijd aan acteren. Speelt bij diverse gezelschappen, maar maakt ook onderdeel uit van een cabaretduo. Nog even en dan wordt acteren zijn fulltime vak.
quote:Jill-RMC, vrouw, 23 jaar, werkt en woont op Scheveningen, gaat graag naar concerten, kijkt redelijk veel series en is goed in het uitvoeren van foute ideeën die wonder boven wonder meestal goed uitpakken
quote:Zeemonster, ... jaar, ik woon in de zee en als je daar gaat zwemmen bijt ik in je billen
quote:m@x.....tja is gewoon m@x. Op en top een dame met feministische trekjes uit Rijswijk, waar ze natuurlijk ook niets aan kan doen
quote:Yoni: 28 jarige import Hagenaar, woonachtig in Bouwlust. De vrouw die de regel bevestigt: ofwel eentje die wel kan autorijden en verstand heeft van computers. Passies: fotografie en muziek, wat perfect gecombineerd wordt in haar vrijwilligerswerk voor 3voor12 Den Haag.
quote:4-elements: 24 jaar. Ze krijgen hem maar niet weg uit Moerwijk. Werkt in Rijswijk waar hij veel op een toetsenbord ramt. Kan het vijfde element maar niet vinden...
quote:Zotheid: Hagenaar aan het plein. Zo goed als 20 jaar. Houd van muziek en loopt vaak hard door onze mooie stad. Kijkt uit naar de CPC en is daarnaast dringend op zoek naar een baan...
quote:2Mini: Klein irritant Surinaams/ Javaans mannetje van een jaar of 20. Loopt rond in het Regentessekwartier en probeert nog steeds een papiertje te vangen.
quote:Petre mannetje van 21 jaar oud, student met bijbaan, woont in het oude centrum/randje schilderswijk. Muziek, lezen, computeren, vrijwilligerswerk, discussiëren, FOK!ken en fotograferen zijn steekwoorden.
quote:Walter-Ego, 26-jarige man(netje), TU bouwkunde en werkzaam als assistent ontwerper bij een architectenbureau in A'dam. Daarnaast ernstig concertverslaafd (rock'n'roll, psychobilly, punk, ska), gek op oldtimers en rasechte speedfreak.
quote:tripack: Hagenees met plannen om te verhuizen, woont nu in Rustenburg-Oostbroek en studeert . Verdere hobby's lezen, muziek luisteren, fok!en. Heeft zijn soulmate gevonden
quote:Becky, vrouw, 29, import Hagenaar, ambtenaar, doe aan snowboarden, tennis en squash. Wijn, bier, klussen en fotografie zijn hobbies naast regelmatig in de kroeg hangen en soms cultureel doen.
quote:MissMSX: Import (oorspronkelijk Zwijndrechtenaar). Gezworen nooit in Den Haag te gaan wonen, maar dat doe ik ondertussen toch al bijna 2 jaar wel (liefde overwint alles) En nu moet toegeven dat ik het hier toch wel erg leuk vind
. Verder ben ik een enorme Japanofiel en rasluiaard (in willekeurige volgorde).
quote:Charisma: creabea met sieraden en ook klus-vrouw ! nu BZH maar afkomstig van Scheveningen, daar 13 jaar gewoond en nog steeds verslaafd aan strand en zon...
zomers bakken op mijn ligbed in de achtertuin ...leeftijd ? mogen jullie raden
quote:Chiquitina 6 januari
Conekiller 8 januari
Becky27 16 januari
Airwin 10 februari
CaleX 27 februari
Admiraal_Anaal 13 maart
Charisma 1april
Atreidez 4 april
Petre 27 april
m@x 12 mei
Addict89 21 mei
Yoni 25 juni
XL 22 juli
jna 2 Augustus
Jill-RMC 6 augustus
ook_gek 22 augustus
2Mini 08 september
Ratmen 3 november
winterapfel 17 december
Huppelei 21 december
Elegy 31 december
je kan me ook vanavond toe voegenquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:04 schreef becky27 het volgende:
ook_gek, ik heb geen msn op het werk!
delen we de buit ook neem ik aan...quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:12 schreef jna het volgende:
TVP, zullen we met z'n allen mister X gaan zoeken als ie in Den Haag is?
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Charisma het volgende:
[ afbeelding ]
hier dan weer mijn taart....
Hij is wel roze!quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Charisma het volgende:
[ afbeelding ]
helaaasquote:Op dinsdag 1 april 2008 14:04 schreef jna het volgende:
MISTER X IS IN MADURODAM (waarschijnlijk)
Mocht er iemand van jullie daar in de buurt zijn...
quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:21 schreef Charisma het volgende:
[ afbeelding ]
Hij was dus niet in madurodam maar bij paleis noordeinde, waar ik binnen enkele minuten kon zijn als ik het wistquote:
Wie?quote:Op dinsdag 1 april 2008 14:04 schreef jna het volgende:
MISTER X IS IN MADURODAM (waarschijnlijk)
Mocht er iemand van jullie daar in de buurt zijn...
mister x, een man die je te pakken moet krijgen. Als je hem pakt krijg je 50.000 euro van radio 538.quote:
Roze is liefquote:
Lekkerquote:
quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:06 schreef XL het volgende:
Gister dus mijn huidige baan opgezegd. Krijgen ze vandaag op kantoor de brief binnen...... denken ze dat het een grapje is
Ik kreeg een betere functie elders (LONDON!) aangebodenquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]maar waarom heb je ontslag genomen dan
Dus voortaan zien we je alleen nog in het London topic?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:25 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kreeg een betere functie elders (LONDON!) aangeboden
Ik blijf voorlopig in Den Haag wonen. Ik werk voornamelijk op klantlocaties, die zijn in heel europa.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dus voortaan zien we je alleen nog in het London topic?
Hoe lang ben je van plan daar te blijven dan? Jaren?
hey jij vind foto's maken leuk he zag ik. Ik heb een canon eos 350Dquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
hier ben ik weer![]()
moest nog gesport worden
die camera heb ik ook, het is voornamelijk veel oefenen, wat voor objectieven heb je erbij? Wil je naast kookles ook wel fotografieles geven hoewel ik er geen held in benquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey jij vind foto's maken leuk he zag ik. Ik heb een canon eos 350D
weet jij een leuke site waar een beetje de basis instellingen worden uitgelegt. En dan speciaal waar voor ze dienen en hoe ze in welke omstandigheid in te stellen?
ik heb er op de wintersport mee gespeeld en helaas waren alle foto's 1 witte vlekquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
die camera heb ik ook, het is voornamelijk veel oefenen, wat voor objectieven heb je erbij? Wil je naast kookles ook wel fotografieles geven hoewel ik er geen held in ben
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:31 schreef m@x het volgende:
Gefeliciteerd Charisma(vries maar een stukje in voor zaterdag
)
is goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb er op de wintersport mee gespeeld en helaas waren alle foto's 1 witte vlek
ik heb er een 70-300mm opjectief bij en een uv filter plus een polarisering filter.
En we kunnen er een combo van maken. Eten en camera les
quote:
Ik heb nu bijna twee jaar een Nikon D50. Het eerste jaar (en dan overdrijf ik een beetje) is vooral veel proberen geweest.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:42 schreef ook_gek het volgende:
ik heb er op de wintersport mee gespeeld en helaas waren alle foto's 1 witte vlek
ik heb er een 70-300mm opjectief bij en een uv filter plus een polarisering filter.
Wie geeft ook_gek wat aandacht?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:04 schreef ook_gek het volgende:
waar is becky27 het is zo stil zonder haar
Ik heb trouwens een foto van 'de skyline van Den Haag' (CS en gebouwen ernaast) bij nacht gemaakt met me cam en het op canvas laten uitprintenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En we kunnen er een combo van maken. Eten en camera les
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow ook weer terug in Den Haag, zij het in een wat mindere vorm dan toen ik wegging
Vergat in Duitsland de laatste tree van het keldertrapje: rechtervoet slaat dubbel op de laatste tree, ik val naar voren en land met mn linkerknie keihard op de betonnen vloer, ik had een krat met flessen in mn handen waar ik dus mn linkerpols flink op kneus, glas in mn rechterhand doordat de flessen in t krat braken en om het compleet te maken sla ik met mn voorhoofd tegen de muur aan.
Ik val weinig...maar als ik het doe ik het meteen goed
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow ook weer terug in Den Haag, zij het in een wat mindere vorm dan toen ik wegging
Vergat in Duitsland de laatste tree van het keldertrapje: rechtervoet slaat dubbel op de laatste tree, ik val naar voren en land met mn linkerknie keihard op de betonnen vloer, ik had een krat met flessen in mn handen waar ik dus mn linkerpols flink op kneus, glas in mn rechterhand doordat de flessen in t krat braken en om het compleet te maken sla ik met mn voorhoofd tegen de muur aan.
Ik val weinig...maar als ik het doe ik het meteen goed
laat eens zien danquote:Op woensdag 2 april 2008 12:15 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik heb trouwens een foto van 'de skyline van Den Haag' (CS en gebouwen ernaast) bij nacht gemaakt met me cam en het op canvas laten uitprinten
Hangt mooi in mijn kamer in Amsterdam
ik wil ook wel aandacht van jouquote:
geen taart maar stukje wit vis ( heerlijk mals) , brokoli, bloemkool , sausje van zoete boontjes en wat slabladjes en stukje ham tussendoorquote:Op woensdag 2 april 2008 20:46 schreef Chiquitina het volgende:
Leuke foto Charisma![]()
Vraagje... wat ligt er op het bord?
Rare smaak hebben die Belgenquote:Op woensdag 2 april 2008 21:42 schreef Chiquitina het volgende:
Misschien een rare vraag maar weet er iemand waar er een dierenwinkel is in de buurt van Rijswijk waar je krekels en sprinkhanen enz... kan kopen?
je moet even zoeken op de vogel kelder of anders in scheveningen reptielia.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:42 schreef Chiquitina het volgende:
Misschien een rare vraag maar weet er iemand waar er een dierenwinkel is in de buurt van Rijswijk waar je krekels en sprinkhanen enz... kan kopen?
Woeiquote:Op woensdag 2 april 2008 19:25 schreef Charisma het volgende:
nog even nagenieten van gisteren
ik was gisteren met mijn verjaardag in Choix Du Chef eten van Mijn Tent is Top![]()
het was erg gezellig en ben dan ook in de watte gelegd
soms moesten we met wat peper en zoud de nuances van het gerecht wat verdiepen maar uiteindelijk is het een zeer geslaagde avond geweest![]()
omdat jullie gek zijn van fotos , hier dan een , de eerste sinds lang op Fok, en dat ik terwijl al toch zeker meer dan 8 jaar lid ben hierzo![]()
[ afbeelding ]
sta ook met Jaqueline en Stephan op de foto maar wacht nog even op een betere
quote:Op woensdag 2 april 2008 23:11 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Woei! Dus met deze mooie vrouw mag ik zaterdag sjampie drinken
.
NIet waar! Das veel te lief en charmant voor jouquote:Op woensdag 2 april 2008 23:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]dat is echt iets wat ik zou kunnen zeggen
* ook_gek is lief en charmantquote:Op donderdag 3 april 2008 00:03 schreef RATMEN het volgende:
[..]
NIet waar! Das veel te lief en charmant voor jou.
Jaja, met jouw reputatie moeten wel dat gelovenquote:Op donderdag 3 april 2008 00:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek is lief en charmant
nou ja soms dan. Maar dat maken jullie hier nooit mee
want eigelijk ben ik een heel lief teder charmant persoon die oprecht is en respect voor vrouwen heeft.
Volgens de vrouwen ben ik veel te lief en te netjes.
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:22 schreef RATMEN het volgende:
[..]
Jaja, met jouw reputatie moeten wel dat geloven.
ja wat ik zeg. Reptielia in scheveningen en de vogelkelder in den haag. Dat zijn de speciaal zaken due ik weet!quote:Op donderdag 3 april 2008 09:23 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb inderdaad beestjes die dat soort ongedierte verorberen. Maar de dierenwinkel waar ik normaal ga is toch wel heel erg duur en er liggen (ondanks de "verse" levering) toch wel vaak dode beestjes bij... zonde dus... daar komt dan nog is bij dat wanneer ik iets bestel het niet altijd mee geleverd is...
Tijd voor een nieuwe leverancier dus
quote:Op donderdag 3 april 2008 09:21 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen lieve mensen
En in het speciaal de mooie gezellige vrolijke leuke lieve becky27
Gastquote:Op donderdag 3 april 2008 09:21 schreef ook_gek het volgende:
goedemorgen lieve mensen
En in het speciaal de mooie gezellige vrolijke leuke lieve becky27
Ik ga altijd naar Reptilia in Scheveningen, maarja, woon daar in de buurt natuurlijk. Erg goeie kwaliteit en groot aanbod wb etenswaren voor de koelbloedigenquote:Op donderdag 3 april 2008 09:23 schreef Chiquitina het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik heb inderdaad beestjes die dat soort ongedierte verorberen. Maar de dierenwinkel waar ik normaal ga is toch wel heel erg duur en er liggen (ondanks de "verse" levering) toch wel vaak dode beestjes bij... zonde dus... daar komt dan nog is bij dat wanneer ik iets bestel het niet altijd mee geleverd is...
Tijd voor een nieuwe leverancier dus
Ik krijg er helemaal herinneringen aan het schoolplein van de lagere school van...quote:
Gelukkig bestaat er ook nog zoiets als lust!quote:Op donderdag 3 april 2008 12:04 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek geloofd niet meer in de liefde
Daar is anders niks van te merkenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:04 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek geloofd niet meer in de liefde
Da's geen liefde van O_G, da's de pure drijfveer naar fysieke menselijke interactiequote:
Inclusief jouw hormonenquote:Op donderdag 3 april 2008 12:22 schreef ook_gek het volgende:
ik zeg alleen dat ik iemand lief vind en iedereen is van slag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |