Ik kreeg een betere functie elders (LONDON!) aangebodenquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]maar waarom heb je ontslag genomen dan
Dus voortaan zien we je alleen nog in het London topic?quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:25 schreef XL het volgende:
[..]
Ik kreeg een betere functie elders (LONDON!) aangeboden
Ik blijf voorlopig in Den Haag wonen. Ik werk voornamelijk op klantlocaties, die zijn in heel europa.quote:Op dinsdag 1 april 2008 21:49 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Dus voortaan zien we je alleen nog in het London topic?
Hoe lang ben je van plan daar te blijven dan? Jaren?
hey jij vind foto's maken leuk he zag ik. Ik heb een canon eos 350Dquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:15 schreef becky27 het volgende:
[..]
hier ben ik weer![]()
moest nog gesport worden
die camera heb ik ook, het is voornamelijk veel oefenen, wat voor objectieven heb je erbij? Wil je naast kookles ook wel fotografieles geven hoewel ik er geen held in benquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey jij vind foto's maken leuk he zag ik. Ik heb een canon eos 350D
weet jij een leuke site waar een beetje de basis instellingen worden uitgelegt. En dan speciaal waar voor ze dienen en hoe ze in welke omstandigheid in te stellen?
ik heb er op de wintersport mee gespeeld en helaas waren alle foto's 1 witte vlekquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:28 schreef becky27 het volgende:
[..]
die camera heb ik ook, het is voornamelijk veel oefenen, wat voor objectieven heb je erbij? Wil je naast kookles ook wel fotografieles geven hoewel ik er geen held in ben
Wat zij zegtquote:Op dinsdag 1 april 2008 21:31 schreef m@x het volgende:
Gefeliciteerd Charisma(vries maar een stukje in voor zaterdag
)
is goedquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb er op de wintersport mee gespeeld en helaas waren alle foto's 1 witte vlek
ik heb er een 70-300mm opjectief bij en een uv filter plus een polarisering filter.
En we kunnen er een combo van maken. Eten en camera les
quote:
Ik heb nu bijna twee jaar een Nikon D50. Het eerste jaar (en dan overdrijf ik een beetje) is vooral veel proberen geweest.quote:Op dinsdag 1 april 2008 22:42 schreef ook_gek het volgende:
ik heb er op de wintersport mee gespeeld en helaas waren alle foto's 1 witte vlek
ik heb er een 70-300mm opjectief bij en een uv filter plus een polarisering filter.
Wie geeft ook_gek wat aandacht?quote:Op woensdag 2 april 2008 10:04 schreef ook_gek het volgende:
waar is becky27 het is zo stil zonder haar
Ik heb trouwens een foto van 'de skyline van Den Haag' (CS en gebouwen ernaast) bij nacht gemaakt met me cam en het op canvas laten uitprintenquote:Op dinsdag 1 april 2008 22:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En we kunnen er een combo van maken. Eten en camera les
quote:Op woensdag 2 april 2008 13:25 schreef Jill-RMC het volgende:
Sow ook weer terug in Den Haag, zij het in een wat mindere vorm dan toen ik wegging
Vergat in Duitsland de laatste tree van het keldertrapje: rechtervoet slaat dubbel op de laatste tree, ik val naar voren en land met mn linkerknie keihard op de betonnen vloer, ik had een krat met flessen in mn handen waar ik dus mn linkerpols flink op kneus, glas in mn rechterhand doordat de flessen in t krat braken en om het compleet te maken sla ik met mn voorhoofd tegen de muur aan.
Ik val weinig...maar als ik het doe ik het meteen goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |