quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:21 schreef Canisfire het volgende:
Zwolle = Herman Brood.
die rijmende jongetjes hebben daar niets mee te maken.
Doe me dan Charlotte Wessels maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:20 schreef stbabylon het volgende:
Er staat Zwolle [is niet] Opgezwolle.
Een goede vergelijking in computertaal.
Neemt niet weg dat je als Zwollenaar flink trots mag zijn op de artiesten en andere bekendheden die onze mooie stad heeft voortgebracht:
Charlotte Wessels (1987), zangeres
(bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwolle)
Verzin dan een andere TT. Misstique is vast wel zo aardig dat ze hem veranderd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:30 schreef descendent1 het volgende:
Ik kom voortaan wel uit Deventer; wat een &*^%$ TT!!
Mij krijgen ze hier niet weg hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En mochten die er wel komen dan worden die vakkundig weggewerkt
Jij bent toch al tijden de weg kwijt?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:45 schreef navvy het volgende:
Ben ik verdwaald?
Ik ook van jou schatquote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:50 schreef swollywood het volgende:
[..]
Jij bent toch al tijden de weg kwijt?
niet grappig, gewoon waar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:41 schreef stbabylon het volgende:
[ afbeelding ]
____________________________________________________________________________________
Dit topic gaat over Zwolle, niet over Opgezwolle. Daarvoor kun je terecht in het Opgezwolle-topic in MUZ.
____________________________________________________________________________________
Best grappig
Nee joh, Zwolle #47 - Waar we Opgezwolle fans bashenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:12 schreef rudedeltadude het volgende:
Suggestie voor TT: Zwolle #47 - Waar ook negers wonen
Gastquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:12 schreef beelz het volgende:
Pfff godver ben ik ff een middagje de hort op, is er een rel met een of andere kutnoob... Ach ja, volgend jaar ben ik weer van de partij
Als je nog een poekie zoekt weet ik nog een nestje met 4 rode kittens...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:12 schreef beelz het volgende:
Pfff godver ben ik ff een middagje de hort op, is er een rel met een of andere kutnoob... Ach ja, volgend jaar ben ik weer van de partij
Wij hebben vandaag planten gekocht voor in huis. Nu is er meer gezelligheid in huis want ik heb een vleesetende plant om mee te praten over kwantummechanica enzo. Vleesetende planten zijn tof
Binnenkort ook maar ff een poekie ergens halen en dan zijn we klaar om het door de hamster aangevoerde dierenleger (hamsters, katten, beren met laserogen en cyborg puppies) de wereld in te sturen om de wereld mijn wil op te leggen
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee joh, Zwolle #47 - Waar we Opgezwolle fans bashen
of
Zwolle #47 - Waar WEST en Sylvana niet welkom zijn
Laat ik nou toevallig op zoek zijn naar een rode katerquote:Op dinsdag 18 maart 2008 19:14 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Als je nog een poekie zoekt weet ik nog een nestje met 4 rode kittens...
Allemaal katers, allemaal rood
Zijn nu 2 weken oud, kunnen dus over een week of 6 weg
Niet happen, het went......quote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:49 schreef stbabylon het volgende:
http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/ ?
quote:
http://www.leren.nl/cursu(...)n/bijzondere-mensen/quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:49 schreef stbabylon het volgende:
http://www.leren.nl/cursus/sociale-vaardigheden/ ?
Die cursus hoeven we iig niet meer te volgen.quote:Er zijn nogal wat mensen die door een functionele beperking, een bijzondere karaktertrek of een psychisch probleem extra behoeften hebben.
Morgenavond sta ik achter de bar, volgende week vrijdag sta ik achter de bar (hardcore concert, dus scheurende gitaren en schreeuwende zangers) en dan ben ik er de woensdag daarna ook weer achter de bar te vinden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:00 schreef swollywood het volgende:
Of kom een keer een biertje drinken in het Popfront als beelz bardienst heeft.
Heeft ghizzer ook gedaan
BTW: beelz, wanneer heb je weer bardienst?
Ik heb tegenwoordig op donderdag vrij dus dan een keer op woensdagavond zuipen moet wel kunnen
Gezellig!quote:Op dinsdag 18 maart 2008 23:28 schreef swollywood het volgende:
Dan kom ik morgenavond bij je aan de bar hangen [ afbeelding ]
Ik heb donderdagmiddag pas om 16:00 uur rijles, dus kan ruim uitslapen/ontkateren
ik ben Opgezwolle-fan. Maar bashen is ook publiciteit. Sowieso het idee zonder dat door toedoen van mezelf het onderwerp ter sprake komt vind ik al een hele eer aan Rico en Steez.quote:Op woensdag 19 maart 2008 16:44 schreef rudedeltadude het volgende:
opgezwolle bashen is het mooiste dat er is
Je maakt het me nu wel erg moeilijk niet te happen! Thank god begint PSV- Ajax zo!quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:27 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ik ben Opgezwolle-fan. Maar bashen is ook publiciteit. Sowieso het idee zonder dat door toedoen van mezelf het onderwerp ter sprake komt vind ik al een hele eer aan Rico en Steez.
Jaren terug.....toen was ik die kotsende halve spanjaard. Ik kan dan ook niet tegen bier vermengd met water.quote:Op woensdag 19 maart 2008 22:44 schreef Canisfire het volgende:
Zijn er hier nog mensen gister in de Joffer geweest?
Tof waar heb je gewoont Rijnlaan of Lellystraat?quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Jaren terug.....toen was ik die kotsende halve spanjaard. Ik kan dan ook niet tegen bier vermengd met water.
Morra en Dollard!...en van hemertmarke en thomas a kempisstr en hofstraat en middelweg............damn ik lijk wel een zigeunerquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:37 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Tof waar heb je gewoont Rijnlaan of Lellystraat?
Morra zit hier volgens mij om de hoekquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:41 schreef navvy het volgende:
[..]
Morra en Dollard!...en van hemertmarke en thomas a kempisstr en hofstraat en middelweg............damn ik lijk wel een zigeuner![]()
Zigeuners deugen niet.quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:41 schreef navvy het volgende:
[..]
Morra en Dollard!...en van hemertmarke en thomas a kempisstr en hofstraat en middelweg............damn ik lijk wel een zigeuner![]()
Worstelaars met een zwakke rug ook niet.quote:
Geen enkele kroeg in Zwolle lengt zijn bier aan. Als ze dat wel zouden doen, waren ze zo dicht. Hetzelfde geldt trouwens voor festivalbier. Je mag niet adverteren dat je bier x verkoopt en dan bier x + water schenken. Doe je dat wel loop je vrij snel tegen de lamp bij een controle (en die worden regelmatig gedaan).quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:03 schreef navvy het volgende:
[..]
Jaren terug.....toen was ik die kotsende halve spanjaard. Ik kan dan ook niet tegen bier vermengd met water.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 08:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Geen enkele kroeg in Zwolle lengt zijn bier aan. Als ze dat wel zouden doen, waren ze zo dicht. Hetzelfde geldt trouwens voor festivalbier. Je mag niet adverteren dat je bier x verkoopt en dan bier x + water schenken. Doe je dat wel loop je vrij snel tegen de lamp bij een controle (en die worden regelmatig gedaan).
Als jij in de Joffer kwam in de tijd van de Oranjeboom, snap ik je opmerking best, maar dat is de schuld van Oranjeboom
http://nl.wikipedia.org/wiki/Festivalbierquote:Evenementenbier is een Nederlandse term voor bier met een lager percentage alcohol dan normaal is. Meestal is dit percentage de helft: 2,5 % in plaats van 5%.
Ohnoez!!quote:
Was er al achter. Heb hem al gewijzigd. Vroeg en nog geen koffie gehad.. Slechte combi.quote:
Ik werk als logistiek coordinator voor het festival. Dat houdt in dat ik samen met 2 andere coordinatoren verantwoordelijk ben voor de complete opbouw van het festival. Opbouwen doen we dan weer met ongeveer 100 vrijwilligers.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:21 schreef Misstique het volgende:
Werk je trouwens voor de VVV of de organisatie ofzo Metsel?
In totaal werken er op 5 mei dik 700 vrijwilligers. Behalve de eettentjes en de bands, zijn de meeste mensen die er werken vrijwilligers. Iedereen met een bevrijdingsfestival shirt/trui aan werkt vrijwillig voor het festival. Ik weet niet of dit onder reclame maken valt, maar we hebben nog een aantal mensen nodig. Zowel logistiek, horeca als projectmensen..quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:25 schreef Misstique het volgende:
Wow, ik wist niet dat dat allemaal vrijwilligers waren..
zoeken jullie nog fotografen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:28 schreef Metsel het volgende:
[..]
In totaal werken er op 5 mei dik 700 vrijwilligers. Behalve de eettentjes en de bands, zijn de meeste mensen die er werken vrijwilligers. Iedereen met een bevrijdingsfestival shirt/trui aan werkt vrijwillig voor het festival. Ik weet niet of dit onder reclame maken valt, maar we hebben nog een aantal mensen nodig. Zowel logistiek, horeca als projectmensen..
Leaf is wel 1 van de vervelendste bandjes van de afgelopen jaren... Alles is ohohohoh en lalala en pompompom bij die lui. Als er iets vervelend is dan zijn het te veel whoa's, nanananana's en yeahyeahyeahs.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Lekker veilig, maar na mijn teleurstelling over Jacqueline (van Krezip) een paar jaar terug (plots blond en lang haar!!) ben ik superblij met Leaf dit jaar op het hoofdpodium (die heeft nog wel kort donker haar)
Kutschurft!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef Misstique het volgende:
Wat voor bands zou jij willen zien dan beelz? Ze moeten natuurlijk wel appeleren aan het grote publiek he?
Slayer, Anthrax, Tankard, NoFX, Propagandhi, Johnny Cash, Queensryche, Dream Theater, Dragonforce, Less than Jake, Frenzal Rhomb, Heideroosjes, Rudeness Empire, Reel Big Fish, 88 Fingers Louie, Descendents, Scuurvy, 3 Inches of Blood, Flogging Molly, Dropkick Murphys, MAdball, Sick of it All, Hatebreed, The Darkness, Frank Zappa, Raggende Manne, Kutschurft, Beastie Boys, The Vandals, Bad Religion, Dead Kennedys, LARD, The Melvins. Om maar even wat op te noemen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef Misstique het volgende:
Wat voor bands zou jij willen zien dan beelz? Ze moeten natuurlijk wel appeleren aan het grote publiek he?
Yep, kutschurft staat in het lijstjequote:
Opgezwollequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef Misstique het volgende:
Ook tof iddquote:
Het boeit me vrij weinig wat er speelt eigenlijk... ben toch de hele dag bij het Popfrontcafe aan het werkquote:Op donderdag 20 maart 2008 11:50 schreef Metsel het volgende:
BFO is niet zo rijk als alle andere commerciele festivals. BFO moet het puur hebben van inkomsten van sponsors en drankverkoop. Wat dat betreft vind ik de line-up wel ok. En veel van de namen die beelz opnoemt zijn idd niet heel erg bekend bij het grote publiek.
Maar Hedon-Plato heeft vast wel een lineup die je meer aanspreekt? En anders ff kijken bij Oogst.. Helaas kan een festival niet iedereen tevreden houden...
Dat zal nog wel even duren...quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:57 schreef stbabylon het volgende:
1 stiekeme wens heb ik nog en dat is dat ze ooit Grolsch gaan vervangen.
Ik presenteer ons eigen podiumquote:Op donderdag 20 maart 2008 12:18 schreef Metsel het volgende:
Jup.. hoop is goed!
@beelz, werk je op het festivalterrein?
Lachen, ik ben verantwoordelijk voor de bouw van jullie podium!quote:
kan zijn, helemaal mee eens zelfs, maar die borsten van die zangeres.. daar kan ik heel wat slagroom uit kloppen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:20 schreef beelz het volgende:
[..]
Leaf is wel 1 van de vervelendste bandjes van de afgelopen jaren... Alles is ohohohoh en lalala en pompompom bij die lui. Als er iets vervelend is dan zijn het te veel whoa's, nanananana's en yeahyeahyeahs.
Trouwens ook kut dat Within Temptation weer komt. Ook zo'n overgewaardeerde kutband... laat ze een keer fatsoenlijke bands programmeren op het BFO.
quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Slayer, Anthrax, Tankard, NoFX, Propagandhi, Johnny Cash, Queensryche, Dream Theater, Dragonforce, Less than Jake, Frenzal Rhomb, Heideroosjes, Rudeness Empire, Reel Big Fish, 88 Fingers Louie, Descendents, Scuurvy, 3 Inches of Blood, Flogging Molly, Dropkick Murphys, MAdball, Sick of it All, Hatebreed, The Darkness, Frank Zappa, Raggende Manne, Kutschurft, Beastie Boys, The Vandals, Bad Religion, Dead Kennedys, LARD, The Melvins. Om maar even wat op te noemen.
Nu baal ik dat ik niet gegaan benquote:Op zondag 23 maart 2008 01:43 schreef beelz het volgende:
Zo net terug uit Leek, worstelen voor FCW. Resultaat: 1 hersenschudding en een verschoven nekwervel. Worstelen is fijn.
Nee verstandskies getrokkenquote:Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef Misstique het volgende:
Ik hoop dat je inmiddels geen hoofdpijn meer hebt, maar volgens mij is de enige plek waar je op zondag daarvoor terecht kan het station.
Paar vlokjes slechts hier... (als je die natte zooi 'sneeuw' wilt noemen tenminste...)quote:Op maandag 24 maart 2008 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren overdag, gister avond, gister nacht, de hele tijd hebben ze het op de radio over dikke pakken sneeuw
Heb je daar geen zakjes ibu 800 voor gekregen?quote:
Dat hielp niet dus zei de dokter dat ik per ibu 800 maar 2x paracetamol 500 erbij moest doen...quote:Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heb je daar geen zakjes ibu 800 voor gekregen?
quote:Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Dat hielp niet dus zei de dokter dat ik per ibu 800 maar 2x paracetamol 500 erbij moest doen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-edit- Voor wie The Mist wil zien zónder spoiler moet deze dus niet open klikken. En beelz, kap er es mee..
[ Bericht 15% gewijzigd door Misstique op 25-03-2008 13:58:38 ]Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
Nee sorry, weet nog niets meer.quote:Op woensdag 26 maart 2008 16:24 schreef Croli het volgende:
@ rudedeltadude. Weet je al wat meer over dat rooie katje voor ons??? Beelz doet steeds maar niet vragen.. Aan hem heb je ook niets soms:p
Andere poekie is afgelopen weekend ook geboren. Moet m alleen nog uitzoeken.
Haha... en die las ik dus te laat!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 16:34 schreef Croli het volgende:
Nou Zwolle leeft wel heel erg he!
We gaan toch 2 poekies uit hetzelfde nest krijgen. Bij die van de klasgenoot van een vriendin zit ook een rode! dus is leuker om ze dan uit hetzelfde nest te hebben
Weekend lekker weekend.
Ik bijna...quote:
Niks scheert beter dan een Braun!quote:Op woensdag 2 april 2008 20:57 schreef navvy het volgende:
Mooi dat 't je bevalt op het werk, nog een beetje toekomstperspectief daar? Enne, de Breeze scheert supergladmijn vriendin heeft 'm ook en is handig als ik mijn grasmaaier ben vergeten!
Ik heb geen ogen en daar mag je me niet mee pesten!quote:Op donderdag 3 april 2008 19:48 schreef Croli het volgende:
@ rudedeltadude... waar heb jij je ogen gelaten dan??? We gaan pas deze zaterdag kijken!!! hehe
Welquote:
Meesteres Misstiquequote:
nee hoor... Banny is de baasquote:
Jij snapt het.quote:
Waarom zit ik dan 4 dagen te wachten op de bank tot iemand reageert en ik eindelijk kan toeslaan en een reactie plaatsen? Ik moet een andere hobby zoeken.....quote:Op donderdag 10 april 2008 22:10 schreef Misstique het volgende:
Goed punt beelz. Zwollenaren hebben een leven naast FOK..
Ow als je niks te doen hebt...quote:Op donderdag 10 april 2008 23:07 schreef navvy het volgende:
[..]
Waarom zit ik dan 4 dagen te wachten op de bank tot iemand reageert en ik eindelijk kan toeslaan en een reactie plaatsen? Ik moet een andere hobby zoeken.....
Ik heb zo'n vermoeden dat ie er nog staat. ....aangevuld met wat schaaltjes van de borrelnootjes.quote:Op donderdag 10 april 2008 23:20 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ow als je niks te doen hebt...
* Ps2K wijst naar de afwas...
Rechtstreeks uit de zak, dat scheelt afwasquote:Op maandag 14 april 2008 19:52 schreef navvy het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat ie er nog staat. ....aangevuld met wat schaaltjes van de borrelnootjes.
Ben wel op zoek naar een baan in Zwolle, maar niet als magazijnmedewerker.quote:Op dinsdag 15 april 2008 04:57 schreef swollywood het volgende:
Iemand hier nog op zoek naar een baan?
Op mijn werk is er nog een vacature voor 38 uur per week als magazijnmedewerker.
Zonde zeg, wat voor rok was het? Is ie nog te maken?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:45 schreef Croli het volgende:
Goede zaak, zo hoort. In zwolle wonen is goedheid. Lang leve zwolle
Gister blunder moment. Was in stad, had rokje aan en ik heb citybike dus moet op mannenmanier op fiets stappen. Ik wil op stappen, ineens rttssssss, zo mn rok uitgescheurt. Scheur tot in mn bilnaat... Niet tof!
quote:Op dinsdag 15 april 2008 04:57 schreef swollywood het volgende:
Iemand hier nog op zoek naar een baan?
Op mijn werk is er nog een vacature voor 38 uur per week als magazijnmedewerker.
Dat noemen ze nu van 2 walletjes eten.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:01 schreef rudedeltadude het volgende:
Volgende week katje kijken
Verder: ik heb gister een bilnaad gezien
en hoe noemen ze die sloot er tussen dan?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:10 schreef navvy het volgende:
[..]
Dat noemen ze nu van 2 walletjes eten.
Pics or it didn't happen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:45 schreef Croli het volgende:
Goede zaak, zo hoort. In zwolle wonen is goedheid. Lang leve zwolle
Gister blunder moment. Was in stad, had rokje aan en ik heb citybike dus moet op mannenmanier op fiets stappen. Ik wil op stappen, ineens rttssssss, zo mn rok uitgescheurt. Scheur tot in mn bilnaat... Niet tof!
quote:
Een rok in je grote scheur is zo lullig hequote:
Daar zullen vast filmpjes van te vinden zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 23:13 schreef navvy het volgende:
Een rok in je grote scheur is zo lullig he
Wees gerust, ik heb zieke hobby's maar dit is er niet 1 van.quote:Op donderdag 17 april 2008 16:46 schreef Misstique het volgende:
Ho ho ho! Het was geen verzoek om hier smerige filmpjes neer te zetten..
ik kon al niks vindenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:46 schreef Misstique het volgende:
Ho ho ho! Het was geen verzoek om hier smerige filmpjes neer te zetten..
Prima, woon zelf in Zwolle maar pak de fiets ook al anderhalf jaar niet. Waar ben jij te vinden deze dagen?quote:Op donderdag 17 april 2008 21:35 schreef ghizzer het volgende:
Zwolle hoe is ie nou? Te ver om mijn fiets te pakken!
jjij hebt editrechtenquote:
Juich niet te vroeg, dit weekend heb ik niks te doenquote:
goeie shit! ik zit nog steeds in Varsseveld. Doorstudeerplan staat op de tocht wegens privé-omstandigheden. hoe is het werk in Appletown en gaat er wat boven Groningen?quote:Op donderdag 17 april 2008 22:49 schreef navvy het volgende:
[..]
Prima, woon zelf in Zwolle maar pak de fiets ook al anderhalf jaar niet. Waar ben jij te vinden deze dagen?
Nog plannen ergens echt te gaan wonen? En doorstudeerplannen moeten gewoon doorgaan, priveomstandigheden heb je je hele leven de tijd voor.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:10 schreef ghizzer het volgende:
[..]
goeie shit! ik zit nog steeds in Varsseveld. Doorstudeerplan staat op de tocht wegens privé-omstandigheden. hoe is het werk in Appletown en gaat er wat boven Groningen?
Nee, naar Hedon gaan wordtg beschouwd als ketterij.quote:Op zaterdag 19 april 2008 18:38 schreef Noodlez het volgende:
Gaan er nog mensen naar 't feessien in Hedon?
quote:Op zaterdag 19 april 2008 19:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Nee, naar Hedon gaan wordtg beschouwd als ketterij.
Foto's!!!quote:Op zondag 20 april 2008 15:34 schreef Croli het volgende:
bij deze zult u dan ketterij ondervinden..
Vandaag gaan we weer bij de katjes kijken. Ze zijn nu 4 weken oud, en over 4 weken krijgen we ze dus. Het duurt me allemaal veel te lang! ik wil dat het nu over 4 weken is! Heb ik tenminste ook gelijk vakantie:P
Wij gaan morgen voor een tweede kijkenquote:Op zondag 20 april 2008 15:34 schreef Croli het volgende:
Vandaag gaan we weer bij de katjes kijken. Ze zijn nu 4 weken oud, en over 4 weken krijgen we ze dus. Het duurt me allemaal veel te lang! ik wil dat het nu over 4 weken is! Heb ik tenminste ook gelijk vakantie:P
Zeer zeker wel. Het programma boekje lag al in de bus. Heerlijk. Eerst nog een weekendje Ameland, Dauwpop en misschien iets met Koninginnedag/nacht, maar dan ben ik er ook helemaal klaar voor.quote:Op maandag 21 april 2008 10:51 schreef Canisfire het volgende:
Iedereen al zin in het bevrijdings festival ?
Ik sprak zwerver Ben een aantal weken geleden en die begon al weer over hoe mooi hij het allemaal vind.
Begint best af te koelen nu!quote:
mooi! dan worden de pilsjes koud....quote:
liefffff!!!!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:37 schreef Croli het volgende:
Nou vooruit foto's van de kleintjes dan..
Eerst een hele mooie foto van Misty. Lapjeskat met mooie rode streep over het kopje en ze heeft lang haar gekregen.
[ afbeelding ]
Dan Optimus. Kleinste van het nest maar o zo stoer. Hier 'zit' hij.
[ afbeelding ]
En nog een foto van Misty, hier ligt ze bij mams en kun je de rest van de vacht heel goed zien. Hele mooie kleuren!
[ afbeelding ]
En dan nog 1 van optimus. Zijn moeder is hem aan het wassen en hij ligt heel schattig op zn rug.
[ afbeelding ]
Kwijlze!
Ik heb hier 2 katers in een flatje. Die beesten komen ook niet buiten en hebben er ook geen behoefte aan omdat ze vanaf geboorte niets anders gewend zijn.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:18 schreef navvy het volgende:
Avond all! Nog wat te beleven hier? Op schattige foto's van jonge poesjes na dan. Zat zelf ook te denken aan een kat maar op de site van het dierenasiel geven ze gelijk al aan.....Dusty wil graag 1x naar buiten om zijn pootje te strekken en een frisse neus halen.....flatbewoners hebben ook niks meer te willen....
Nu ff lekker voetbal kijken, mooie pot. Gegroet all!
Meh op 40M2 en als ik de hele dag weg ben, dat wil ik een poekie niet aandoen. Daarom heb ik een hamsterquote:Op donderdag 24 april 2008 07:33 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 katers in een flatje. Die beesten komen ook niet buiten en hebben er ook geen behoefte aan omdat ze vanaf geboorte niets anders gewend zijn.
We zijn nu 4 dagen verder (avond Zwolle), dat beest al wat te vreten gegeven?quote:Op donderdag 24 april 2008 09:38 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Meh op 40M2 en als ik de hele dag weg ben, dat wil ik een poekie niet aandoen. Daarom heb ik een hamster
Ooow kut! dat moest ik doenquote:Op maandag 28 april 2008 23:49 schreef navvy het volgende:
[..]
We zijn nu 4 dagen verder (avond Zwolle), dat beest al wat te vreten gegeven?
Hij leeft nogquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:37 schreef navvy het volgende:
Je moet niks.......pics?
Ps2K en de krant lezenquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:46 schreef navvy het volgende:
Ziet er nog gezond uit en de ribbetjes kunnen nog niet geteld worden. Volgende keer graag een foto met de krant van die dag.
Handleidingen zijn voor bejaarden en paupers die apparatuur niet begrijpen. Ik lees pas een handleiding als ik denk dat ik iets gesloopt hebquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:01 schreef beelz het volgende:
[..]
Ps2K en de krant lezenHet is al bijzonder als hij een keer een gebruiksaanwijzing voor een deeltjesversneller zou lezen
Nieuwe baan bevalt prima. Leuke collega's, leuk werk enz.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:54 schreef ghizzer het volgende:
heej Zwolle! Beelz, hoe is het? In je element in je nieuwe functie bij Tuinland en hoe bevalt je nieuwe woning? Tap je de pilsjes nog in Popfront!
En hoe is het met de rest? Swollywood, hoe bevalt je nieuwe werkgever en inmiddels in bezit van het roze goud?
Goeie shit dan! Lijkt me een goed gevoel dat je een goeie beslissing hebt te maakt om te switchen (Y)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:47 schreef swollywood het volgende:
[..]
Nieuwe baan bevalt prima. Leuke collega's, leuk werk enz.
Gezakt voor theorie vorige week met 7 fout, dus net 1 fout te veel
27 mei ga ik het opnieuw proberen, maar dan in Hoogeveen, aangezien ik in Zwolle pas 17 juni terecht kan.![]()
Hoe is het met jou dan? Zit je nog steeds in Varsseveld-City?
dank voor de herinneringquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:57 schreef beelz het volgende:
Zwolle rockcity! Mag ik jullie er nog even aanherinneren dat aanstaande maandag het Bevrijdingsfestival is in het Weezenlandenpark en dat ik daar de boel presenteer op het Popfrontpodium?
Mooi
Ik moet maandag werken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:57 schreef beelz het volgende:
Zwolle rockcity! Mag ik jullie er nog even aanherinneren dat aanstaande maandag het Bevrijdingsfestival is in het Weezenlandenpark en dat ik daar de boel presenteer op het Popfrontpodium?
Mooi
Same here......maar over 2 jaar wel een vrije dag.quote:
Dan valt het wel weer in een weekend...quote:Op zondag 4 mei 2008 18:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Same here......maar over 2 jaar wel een vrije dag.
Of een woensdag, en volgens mij co-ouderschapregeling heb ik dan carte blanche en kan me dan zinloos bezatten op slechte muziek. Waarom treedt George Michael daar niet op?quote:
Yup; Aklpenkruezers spelen dan, dus ik ben er ook!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:35 schreef MM-Luna het volgende:
Yay! Zondag sloopzondag @ Doc. Ook weer gezellige boel!
En Departure en Scionics en Grindbashers en en en..quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:12 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Yup; Aklpenkruezers spelen dan, dus ik ben er ook!
Nee heb niet in die rode tent gezeten backstage... gewoon de hele tijd aan tafel met pot bier in de handquote:Op maandag 12 mei 2008 11:22 schreef Metsel het volgende:
Nou, ik heb ook een superdag gehad op BFO. En eigenlijk ben ik bezig geweest van 30 april t/m 7 mei. Opbouwen, 5 mei en weer afbreken. Maar wat een slelletje \*&@#(@-bezoekers bij F2D. Ik ben daar heen gerend om alles in goede banen te laten lopen (samen met politie en beveiliging). We hebben zo lang mogelijk geprobeerd om het terrein open te houden en oplossingen te vinden. Helaas was dat voor HUN veiligheid niet mogelijk, dus programma gestopt. En dan proberen die stomme lui de boel kort en klein te slaan.
Uiteraard nog een hoop verwensingen naar mijn hoofd gehad (what else is new)...
Verder genoten van het optreden van Leaf. Dat was ook het enige dat ik kon zien. Beelz, je zat toch niet backstage in zo'n klein rood tentje he?Daar werd je hondsberoerd van als je langer dan 10 minuten er in zat. Ik hoop dat iedereen net zo'n leuke dag heeft gehad als ik (afgezien van F2D).
Wat is er 15 juni te doen dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:30 schreef ghizzer het volgende:
joow Zwolle! iemand nog aanwezig op zo 15 juni in Popfront?
nou, ik ben toevallig die dag in suolle, dus ik dacht, mocht het popfront dan open zijn, met een bandana-WWF'fokker achter de bar, en nog een paar FOK!'ers er voor, dan doen we woensdag 28 november 2007 nog eens even dunnetjes over.quote:
Popfront is overdag open op zondag maar op zondag lig ik als de zon schijnt nog te rotten in mijn bedquote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nou, ik ben toevallig die dag in suolle, dus ik dacht, mocht het popfront dan open zijn, met een bandana-WWF'fokker achter de bar, en nog een paar FOK!'ers er voor, dan doen we woensdag 28 november 2007 nog eens even dunnetjes over.![]()
Wow beelz, dat is schrikken zeg! Heel veel sterkte voor jouw broertje en natuurlijk ook voor jou! Ik hoop dat de situatie zich in de loop van de tijd verbetert.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:49 schreef beelz het volgende:
Eej volk, naar bericht van deze kant van Zwolle... Mijn broertje heeft weer kanker. In zijn nek, hals, oksel en buik dit keer. Mooi slecht nieuws dus. Ik heb me vanavond lopen bezatten daarom... Ik los dingen slecht op.
Sjezus Beelz... Dat is echt verrot nieuws zeg!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:49 schreef beelz het volgende:
Eej volk, naar bericht van deze kant van Zwolle... Mijn broertje heeft weer kanker. In zijn nek, hals, oksel en buik dit keer. Mooi slecht nieuws dus. Ik heb me vanavond lopen bezatten daarom... Ik los dingen slecht op.
Het zijn schatjes maar nog heel erg dom... je kunt ze nog fijn oppakken en knuffelenquote:
ik zag het al ja, ik was het topic eigenlijk al lang weer vergetenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:40 schreef Misstique het volgende:
Ik had nog in jouw Herman van Veen fantopic gepost rude, maar blijkbaar zijn er geen fans meer op FOK te vinden..
Het zijn net kinderen die 24 jaar in een kelder zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het zijn schatjes maar nog heel erg dom... je kunt ze nog fijn oppakken en knuffelen
Sorry?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:01 schreef navvy het volgende:
Het zijn net kinderen die 24 jaar in een kelder zitten.
Kun je niets aan doenquote:
Geeft niks!quote:
ja heb van zo'n uit zwolle afkomstig forum.scholierending begrepen dat niemand uit zwolle me mag, dus vandaarquote:
dit vraagt om een linkquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:33 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja heb van zo'n uit zwolle afkomstig forum.scholierending begrepen dat niemand uit zwolle me mag, dus vandaar
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1692272&highlight=3317quote:
Goed topicquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:32 schreef ghizzer het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1692272&highlight=3317
in mijn grootste verveling kwam ik (3317) wel eens op die site. deadlock flamet "Ik heb ooit.." bla bla bla
joah, het subforum heet ook "onzin", dus alle meuk waar geen fuck van klopt pleur je er op. wat ik al schrijf, je moet je heel wanhopig vervelen om daar op te gaan posten. inderdaad een goed topic, vooral omdat het niet eens waar wasquote:
Dag buur, nog wat te beleven bij jouw blok?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:10 schreef descendent1 het volgende:
'Onzin' is in dit geval wel het understatement van de eeuw...
Kee, wist ik niet. Misschien ff kijkje nemen, altijd wel gezellig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:09 schreef Devlinsect het volgende:
Vrijdag 6 juni Bluesfestival in de binnenstad. Misschien ff kijken bij mooi weer
Voorstel:quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:12 schreef rudedeltadude het volgende:
Voorstel: Gewoon kappen met de reeks Zwolle,
STA sluiten en de hardlopende topics naar GC doorverwijzen.
Neequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voorstel:
Je post hier gewoon niet meer en sloopt STA uit je AT..
Afgelopen dinsdag geopereerd, operatie is goed gegaan en is jnu wachten op de uitslag en die krijgt hij aanstaande donderdag.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:09 schreef Misstique het volgende:
Hoe is het eik met je broertje beelz?
Vies benauwdquote:
Als je wasmachines, wasdrogers, koelkasten, Tv's, enz. wilt bezorgen wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:46 schreef beelz het volgende:
Heeft er iemand hier nog een baan voor me? Mijn contract bij Puinland wordt niet verlengd
Smerig weer ja.quote:
Pfff 6 uur beginnenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je wasmachines, wasdrogers, koelkasten, Tv's, enz. wilt bezorgen wel.
Er staat me iets van bij dat uitslapen een grote hobby van je is en het is wel 's morgens om 6.00 uur beginnen en ook elke zaterdag werken. Dan heb je door de week wel weer een dag vrij.
Zo'n vermoeden had ik al dat om 6 uur beginnen niets voor jou zou zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 12:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Pfff 6 uur beginnenIk snijd nog liever mijn scrotum af met een roestig zakmes...
Ik ga wel weer hard solliciteren, heb deze week iig al een klusje die zwart betaalt dus das altijd leuk
Mediamarkt heeft niets voor me... geen werk op interessante afdelingen en verdient te weinig... Eigenlijk ook geen zin om weer in een winkel te werken.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al dat om 6 uur beginnen niets voor jou zou zijn
Bij de Mediamarkt zag ik gisteren een bord buiten staan met een hele waslijst aan vacatures.
YEAH!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef beelz het volgende:
Zo wie heeft er zin in goed nieuws? Ik wel iig dus hier komtie:
Mijn broertje kreeg vandaag de uitslag van de tests en das donders goed nieuws. Hij heeft wel kanker maar apart doen zit in de familie dus zijn variant is totaal niet dodelijk en chemo is ook niet nodig. Misschien moet hij wel bestraald worden maar das niet zo ernstig en verder is de enige behandeling die ze doen hem antistoffen toedienen. Enige nadeel van die behandeling is dat dat toedienen van antistoffen langzaam moet gebeuren dus elke keer een hele dag in plaats van snel ff chemo erin jassen en weer naar huis maar het voordeel is dat je er niet ziek van wordt zoals bij chemo.
Het is wel een vorm van kanker die wel heel vaak terug kan komen maar elke keer blijft de behandeling hetzelfde en is het heel snel weer weg na behandeling.
Goed nieuws dacht ik zo... ik ga bier drinken
Beter!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef beelz het volgende:
Zo wie heeft er zin in goed nieuws? Ik wel iig dus hier komtie:
Mijn broertje kreeg vandaag de uitslag van de tests en das donders goed nieuws. Hij heeft wel kanker maar apart doen zit in de familie dus zijn variant is totaal niet dodelijk en chemo is ook niet nodig. Misschien moet hij wel bestraald worden maar das niet zo ernstig en verder is de enige behandeling die ze doen hem antistoffen toedienen. Enige nadeel van die behandeling is dat dat toedienen van antistoffen langzaam moet gebeuren dus elke keer een hele dag in plaats van snel ff chemo erin jassen en weer naar huis maar het voordeel is dat je er niet ziek van wordt zoals bij chemo.
Het is wel een vorm van kanker die wel heel vaak terug kan komen maar elke keer blijft de behandeling hetzelfde en is het heel snel weer weg na behandeling.
Goed nieuws dacht ik zo... ik ga bier drinken
Klik en word een collegaquote:Op zondag 8 juni 2008 13:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft niets voor me... geen werk op interessante afdelingen en verdient te weinig... Eigenlijk ook geen zin om weer in een winkel te werken.
Hehehe grappig verhaal en lang ook dus daar zal ik niemand hier mee vervelen maar ik mag geen rijbewijs halen van de overheidquote:
Beelz de telefoniste?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe grappig verhaal en lang ook dus daar zal ik niemand hier mee vervelen maar ik mag geen rijbewijs halen van de overheid
Grappig en lang, precies wat ik nodig heb. Ik zit me hier toch nog wel t/m 17:00 te vervelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe grappig verhaal en lang ook dus daar zal ik niemand hier mee vervelen maar ik mag geen rijbewijs halen van de overheid
kijk uit... voor je het weet krijg je armageddon syndromen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Grappig en lang, precies wat ik nodig heb. Ik zit me hier toch nog wel t/m 17:00 te vervelen
oeh leg uit!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
kijk uit... voor je het weet krijg je armageddon syndromen...
Je hebt "de stoel" toch nog wel he?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef navvy het volgende:
He Beelz, goed nieuws! We drinken er morgen 1 op......of meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |