dank voor de herinneringquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:57 schreef beelz het volgende:
Zwolle rockcity! Mag ik jullie er nog even aanherinneren dat aanstaande maandag het Bevrijdingsfestival is in het Weezenlandenpark en dat ik daar de boel presenteer op het Popfrontpodium?
Mooi
Ik moet maandag werken.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:57 schreef beelz het volgende:
Zwolle rockcity! Mag ik jullie er nog even aanherinneren dat aanstaande maandag het Bevrijdingsfestival is in het Weezenlandenpark en dat ik daar de boel presenteer op het Popfrontpodium?
Mooi
Same here......maar over 2 jaar wel een vrije dag.quote:
Dan valt het wel weer in een weekend...quote:Op zondag 4 mei 2008 18:57 schreef navvy het volgende:
[..]
Same here......maar over 2 jaar wel een vrije dag.
Of een woensdag, en volgens mij co-ouderschapregeling heb ik dan carte blanche en kan me dan zinloos bezatten op slechte muziek. Waarom treedt George Michael daar niet op?quote:
Yup; Aklpenkruezers spelen dan, dus ik ben er ook!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:35 schreef MM-Luna het volgende:
Yay! Zondag sloopzondag @ Doc. Ook weer gezellige boel!
En Departure en Scionics en Grindbashers en en en..quote:Op woensdag 7 mei 2008 13:12 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Yup; Aklpenkruezers spelen dan, dus ik ben er ook!
Nee heb niet in die rode tent gezeten backstage... gewoon de hele tijd aan tafel met pot bier in de handquote:Op maandag 12 mei 2008 11:22 schreef Metsel het volgende:
Nou, ik heb ook een superdag gehad op BFO. En eigenlijk ben ik bezig geweest van 30 april t/m 7 mei. Opbouwen, 5 mei en weer afbreken. Maar wat een slelletje \*&@#(@-bezoekers bij F2D. Ik ben daar heen gerend om alles in goede banen te laten lopen (samen met politie en beveiliging). We hebben zo lang mogelijk geprobeerd om het terrein open te houden en oplossingen te vinden. Helaas was dat voor HUN veiligheid niet mogelijk, dus programma gestopt. En dan proberen die stomme lui de boel kort en klein te slaan.
Uiteraard nog een hoop verwensingen naar mijn hoofd gehad (what else is new)...
Verder genoten van het optreden van Leaf. Dat was ook het enige dat ik kon zien. Beelz, je zat toch niet backstage in zo'n klein rood tentje he?Daar werd je hondsberoerd van als je langer dan 10 minuten er in zat. Ik hoop dat iedereen net zo'n leuke dag heeft gehad als ik (afgezien van F2D).
Wat is er 15 juni te doen dan?quote:Op maandag 12 mei 2008 18:30 schreef ghizzer het volgende:
joow Zwolle! iemand nog aanwezig op zo 15 juni in Popfront?
nou, ik ben toevallig die dag in suolle, dus ik dacht, mocht het popfront dan open zijn, met een bandana-WWF'fokker achter de bar, en nog een paar FOK!'ers er voor, dan doen we woensdag 28 november 2007 nog eens even dunnetjes over.quote:
Popfront is overdag open op zondag maar op zondag lig ik als de zon schijnt nog te rotten in mijn bedquote:Op maandag 12 mei 2008 21:49 schreef ghizzer het volgende:
[..]
nou, ik ben toevallig die dag in suolle, dus ik dacht, mocht het popfront dan open zijn, met een bandana-WWF'fokker achter de bar, en nog een paar FOK!'ers er voor, dan doen we woensdag 28 november 2007 nog eens even dunnetjes over.![]()
Wow beelz, dat is schrikken zeg! Heel veel sterkte voor jouw broertje en natuurlijk ook voor jou! Ik hoop dat de situatie zich in de loop van de tijd verbetert.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:49 schreef beelz het volgende:
Eej volk, naar bericht van deze kant van Zwolle... Mijn broertje heeft weer kanker. In zijn nek, hals, oksel en buik dit keer. Mooi slecht nieuws dus. Ik heb me vanavond lopen bezatten daarom... Ik los dingen slecht op.
Sjezus Beelz... Dat is echt verrot nieuws zeg!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 01:49 schreef beelz het volgende:
Eej volk, naar bericht van deze kant van Zwolle... Mijn broertje heeft weer kanker. In zijn nek, hals, oksel en buik dit keer. Mooi slecht nieuws dus. Ik heb me vanavond lopen bezatten daarom... Ik los dingen slecht op.
Het zijn schatjes maar nog heel erg dom... je kunt ze nog fijn oppakken en knuffelenquote:
ik zag het al ja, ik was het topic eigenlijk al lang weer vergetenquote:Op woensdag 21 mei 2008 15:40 schreef Misstique het volgende:
Ik had nog in jouw Herman van Veen fantopic gepost rude, maar blijkbaar zijn er geen fans meer op FOK te vinden..
Het zijn net kinderen die 24 jaar in een kelder zitten.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:01 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Het zijn schatjes maar nog heel erg dom... je kunt ze nog fijn oppakken en knuffelen
Sorry?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:01 schreef navvy het volgende:
Het zijn net kinderen die 24 jaar in een kelder zitten.
Kun je niets aan doenquote:
Geeft niks!quote:
ja heb van zo'n uit zwolle afkomstig forum.scholierending begrepen dat niemand uit zwolle me mag, dus vandaarquote:
dit vraagt om een linkquote:Op woensdag 28 mei 2008 20:33 schreef ghizzer het volgende:
[..]
ja heb van zo'n uit zwolle afkomstig forum.scholierending begrepen dat niemand uit zwolle me mag, dus vandaar
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1692272&highlight=3317quote:
Goed topicquote:Op donderdag 29 mei 2008 16:32 schreef ghizzer het volgende:
[..]
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1692272&highlight=3317
in mijn grootste verveling kwam ik (3317) wel eens op die site. deadlock flamet "Ik heb ooit.." bla bla bla
joah, het subforum heet ook "onzin", dus alle meuk waar geen fuck van klopt pleur je er op. wat ik al schrijf, je moet je heel wanhopig vervelen om daar op te gaan posten. inderdaad een goed topic, vooral omdat het niet eens waar wasquote:
Dag buur, nog wat te beleven bij jouw blok?quote:Op zondag 1 juni 2008 11:10 schreef descendent1 het volgende:
'Onzin' is in dit geval wel het understatement van de eeuw...
Kee, wist ik niet. Misschien ff kijkje nemen, altijd wel gezellig.quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:09 schreef Devlinsect het volgende:
Vrijdag 6 juni Bluesfestival in de binnenstad. Misschien ff kijken bij mooi weer
Voorstel:quote:Op donderdag 5 juni 2008 09:12 schreef rudedeltadude het volgende:
Voorstel: Gewoon kappen met de reeks Zwolle,
STA sluiten en de hardlopende topics naar GC doorverwijzen.
Neequote:Op donderdag 5 juni 2008 22:40 schreef Misstique het volgende:
[..]
Voorstel:
Je post hier gewoon niet meer en sloopt STA uit je AT..
Afgelopen dinsdag geopereerd, operatie is goed gegaan en is jnu wachten op de uitslag en die krijgt hij aanstaande donderdag.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 17:09 schreef Misstique het volgende:
Hoe is het eik met je broertje beelz?
Vies benauwdquote:
Als je wasmachines, wasdrogers, koelkasten, Tv's, enz. wilt bezorgen wel.quote:Op zaterdag 7 juni 2008 16:46 schreef beelz het volgende:
Heeft er iemand hier nog een baan voor me? Mijn contract bij Puinland wordt niet verlengd
Smerig weer ja.quote:
Pfff 6 uur beginnenquote:Op zaterdag 7 juni 2008 20:38 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je wasmachines, wasdrogers, koelkasten, Tv's, enz. wilt bezorgen wel.
Er staat me iets van bij dat uitslapen een grote hobby van je is en het is wel 's morgens om 6.00 uur beginnen en ook elke zaterdag werken. Dan heb je door de week wel weer een dag vrij.
Zo'n vermoeden had ik al dat om 6 uur beginnen niets voor jou zou zijnquote:Op zondag 8 juni 2008 12:29 schreef beelz het volgende:
[..]
Pfff 6 uur beginnenIk snijd nog liever mijn scrotum af met een roestig zakmes...
Ik ga wel weer hard solliciteren, heb deze week iig al een klusje die zwart betaalt dus das altijd leuk
Mediamarkt heeft niets voor me... geen werk op interessante afdelingen en verdient te weinig... Eigenlijk ook geen zin om weer in een winkel te werken.quote:Op zondag 8 juni 2008 12:37 schreef swollywood het volgende:
[..]
Zo'n vermoeden had ik al dat om 6 uur beginnen niets voor jou zou zijn
Bij de Mediamarkt zag ik gisteren een bord buiten staan met een hele waslijst aan vacatures.
YEAH!!!!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef beelz het volgende:
Zo wie heeft er zin in goed nieuws? Ik wel iig dus hier komtie:
Mijn broertje kreeg vandaag de uitslag van de tests en das donders goed nieuws. Hij heeft wel kanker maar apart doen zit in de familie dus zijn variant is totaal niet dodelijk en chemo is ook niet nodig. Misschien moet hij wel bestraald worden maar das niet zo ernstig en verder is de enige behandeling die ze doen hem antistoffen toedienen. Enige nadeel van die behandeling is dat dat toedienen van antistoffen langzaam moet gebeuren dus elke keer een hele dag in plaats van snel ff chemo erin jassen en weer naar huis maar het voordeel is dat je er niet ziek van wordt zoals bij chemo.
Het is wel een vorm van kanker die wel heel vaak terug kan komen maar elke keer blijft de behandeling hetzelfde en is het heel snel weer weg na behandeling.
Goed nieuws dacht ik zo... ik ga bier drinken
Beter!quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:28 schreef beelz het volgende:
Zo wie heeft er zin in goed nieuws? Ik wel iig dus hier komtie:
Mijn broertje kreeg vandaag de uitslag van de tests en das donders goed nieuws. Hij heeft wel kanker maar apart doen zit in de familie dus zijn variant is totaal niet dodelijk en chemo is ook niet nodig. Misschien moet hij wel bestraald worden maar das niet zo ernstig en verder is de enige behandeling die ze doen hem antistoffen toedienen. Enige nadeel van die behandeling is dat dat toedienen van antistoffen langzaam moet gebeuren dus elke keer een hele dag in plaats van snel ff chemo erin jassen en weer naar huis maar het voordeel is dat je er niet ziek van wordt zoals bij chemo.
Het is wel een vorm van kanker die wel heel vaak terug kan komen maar elke keer blijft de behandeling hetzelfde en is het heel snel weer weg na behandeling.
Goed nieuws dacht ik zo... ik ga bier drinken
Klik en word een collegaquote:Op zondag 8 juni 2008 13:15 schreef beelz het volgende:
[..]
Mediamarkt heeft niets voor me... geen werk op interessante afdelingen en verdient te weinig... Eigenlijk ook geen zin om weer in een winkel te werken.
Hehehe grappig verhaal en lang ook dus daar zal ik niemand hier mee vervelen maar ik mag geen rijbewijs halen van de overheidquote:
Beelz de telefoniste?quote:Op donderdag 12 juni 2008 13:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe grappig verhaal en lang ook dus daar zal ik niemand hier mee vervelen maar ik mag geen rijbewijs halen van de overheid
Grappig en lang, precies wat ik nodig heb. Ik zit me hier toch nog wel t/m 17:00 te vervelenquote:Op donderdag 12 juni 2008 13:43 schreef beelz het volgende:
[..]
Hehehe grappig verhaal en lang ook dus daar zal ik niemand hier mee vervelen maar ik mag geen rijbewijs halen van de overheid
kijk uit... voor je het weet krijg je armageddon syndromen...quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:12 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Grappig en lang, precies wat ik nodig heb. Ik zit me hier toch nog wel t/m 17:00 te vervelen
oeh leg uit!quote:Op donderdag 12 juni 2008 14:24 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
kijk uit... voor je het weet krijg je armageddon syndromen...
Je hebt "de stoel" toch nog wel he?quote:Op donderdag 12 juni 2008 22:39 schreef navvy het volgende:
He Beelz, goed nieuws! We drinken er morgen 1 op......of meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |