abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209465691
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 juni 2023 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]
Alles is opnieuw wederom van toepassing. Inclusief het nu in het zwembad zitten.
marathon zo in zwolle..bandjes etc genoeg te doen/zien volgens mij,,.
Ik zwaai naar dieren.
pi_210466554
Hey een Zwolle topic *O*
  Moderator zondag 14 september 2025 @ 09:24:23 #203
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_218767106
Ben gisteren in Zwolle aangekomen voor een feestje van twee lokale vrienden. Zit nu in hotel Wientjes. Mooi hotel. Wilde er altijd al eens overnachten.

Gisteren eerst nog naar de Ter Borch expositie in de Fundatie geweest. Aanrader! En we hadden mazzel dat het open monumenten dag was, waardoor we gratis naar binnen konden.

Vervolgens naar het feestje gegaan in café Davo. Dacht dat ik alleen ons gezelschap uit Amsterdam en de jarigen zou kennen, maar toen kwamen twee mij vaag bekende mensen binnen. Kostte me een paar minuten om te bedenken waar ik ze van kende. Uiteraard van FOK! natuurlijk. :'). Niemand minder dan @Misstique en @Dagonet :D. Hen zag ik 15 jaar geleden irl voor het laatst toen ik ze een souvenir uit Oostenrijk (een fles bubbels n.a.v. het tweede Dobbelsteenavontuur) kwam brengen. Kleine wereld!

Vandaag nog een rondje door het prachtige Zwolle maken. Geen idee nog van wat we gaan bezoeken. Misschien nog wat monumenten.

[ Bericht 0% gewijzigd door UIO_AMS op 14-09-2025 15:45:30 ]
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zondag 14 september 2025 @ 11:14:33 #204
202014 JJH
Knetter. O+
pi_218768162
quote:
14s.gif Op zondag 14 september 2025 09:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben gisteren in Zwolle aangekomen voor een feestje van twee lokale vrienden. Zit nu in hotel Wientjes. Mooi hotel. Wilde er altijd al eens overnachten.

Gisteren eerst nog naar de Ter Borch expositie in de Fundatie geweest. Aanrader! En we hadden mazzel dat het open monumenten dag was, waardoor we gratis naar binnen konden.

Vervolgens naar het feestje gegaan in café Davon. Dacht dat ik alleen ons gezelschap uit Amsterdam en de jarigen zou kennen, maar toen kwamen twee mij vaag bekende mensen binnen. Kostte me een paar minuten om te bedenken waar ik ze van kende. Uiteraard van FOK! natuurlijk. :'). Niemand minder dan @:misstique en @:dagonet :D. Hen zag ik 15 jaar geleden irl voor het laatst toen ik ze een souvenir uit Oostenrijk (een fles bubbels n.a.v. het tweede Dobbelsteenavontuur) kwam brengen. Kleine wereld!

Vandaag nog een rondje door het prachtige Zwolle maken. Geen idee nog van wat we gaan bezoeken. Misschien nog wat monumenten.
Sassenpoort kun je in. En op de site van de monumentendag zullen er wel meer staan.
Oh en de boekhandel in de broerenkerk. Zeker de moeite waard, bijna de nummer één attractie van Zwolle ondertussen. :P
  Moderator zondag 14 september 2025 @ 12:26:43 #205
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_218768627
Gisteren blaas of Glory gekeken op het Assendorper plein, de Enk bestaat zoveel jaar en er is het hele weekend feest. Morgen ook nog bandjes, dus daar kun je ook heen @UIO_AMS is net buiten het centrum.

Als in ander kant van de gracht :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator zondag 14 september 2025 @ 15:44:36 #206
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_218770827
We waren gisteren al even in Assendorp. Zag er gezellig uit bij het plein. Net bij de boekhandel geweest. Standaard kost wanneer ik met mijn vrouw in Zwolle ben. Sassenport lopen we zo heen. Goede tip!
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_218771537
quote:
88s.gif Op zondag 14 september 2025 12:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Gisteren blaas of Glory gekeken op het Assendorper plein, de Enk bestaat zoveel jaar en er is het hele weekend feest. Morgen ook nog bandjes, dus daar kun je ook heen @:uio_ams is net buiten het centrum.

Als in ander kant van de gracht :D
Blij dat ik daar niet meer woon. In een ver verleden woonde ik in het eerste huis tegen het plein aan in de Eigenhaardstraat, tegenover Eureka. Toen organiseerden ze regelmatig feesten op het plein zonder het vantevoren door te geven. :')
Doei
  Moderator zondag 14 september 2025 @ 17:22:09 #208
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_218771695
Sassenport: Vaak onderdoor gelopen, nooit van binnen bekeken. Tot vandaag dan. Best interessant. Wel apart om daar tekst en uitleg te krijgen van een Rotterdammer. :').

Inmiddels weer terug in de trein naar Amsterdam. Vreemd om een keer niet friet bij het Swolsche Friethuys te halen.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator maandag 15 september 2025 @ 07:47:55 #209
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_218775347
quote:
3s.gif Op zondag 14 september 2025 16:57 schreef Treinhoer het volgende:

[..]
Blij dat ik daar niet meer woon. In een ver verleden woonde ik in het eerste huis tegen het plein aan in de Eigenhaardstraat, tegenover Eureka. Toen organiseerden ze regelmatig feesten op het plein zonder het vantevoren door te geven. :')
Nog los van de maandelijkse muziek op het plein?

Heb je ooit meegedaan aan het minstrel festival? Erg leuk klein festivalletje met muziek in huiskamers.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')