marathon zo in zwolle..bandjes etc genoeg te doen/zien volgens mij,,.quote:Op zaterdag 10 juni 2023 16:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Alles is opnieuw wederom van toepassing. Inclusief het nu in het zwembad zitten.
Sassenpoort kun je in. En op de site van de monumentendag zullen er wel meer staan.quote:Op zondag 14 september 2025 09:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben gisteren in Zwolle aangekomen voor een feestje van twee lokale vrienden. Zit nu in hotel Wientjes. Mooi hotel. Wilde er altijd al eens overnachten.
Gisteren eerst nog naar de Ter Borch expositie in de Fundatie geweest. Aanrader! En we hadden mazzel dat het open monumenten dag was, waardoor we gratis naar binnen konden.
Vervolgens naar het feestje gegaan in café Davon. Dacht dat ik alleen ons gezelschap uit Amsterdam en de jarigen zou kennen, maar toen kwamen twee mij vaag bekende mensen binnen. Kostte me een paar minuten om te bedenken waar ik ze van kende. Uiteraard van FOK! natuurlijk.. Niemand minder dan @:misstique en @:dagonet
. Hen zag ik 15 jaar geleden irl voor het laatst toen ik ze een souvenir uit Oostenrijk (een fles bubbels n.a.v. het tweede Dobbelsteenavontuur) kwam brengen. Kleine wereld!
Vandaag nog een rondje door het prachtige Zwolle maken. Geen idee nog van wat we gaan bezoeken. Misschien nog wat monumenten.
Blij dat ik daar niet meer woon. In een ver verleden woonde ik in het eerste huis tegen het plein aan in de Eigenhaardstraat, tegenover Eureka. Toen organiseerden ze regelmatig feesten op het plein zonder het vantevoren door te geven.quote:Op zondag 14 september 2025 12:26 schreef Bosbeetle het volgende:
Gisteren blaas of Glory gekeken op het Assendorper plein, de Enk bestaat zoveel jaar en er is het hele weekend feest. Morgen ook nog bandjes, dus daar kun je ook heen @:uio_ams is net buiten het centrum.
Als in ander kant van de gracht
Nog los van de maandelijkse muziek op het plein?quote:Op zondag 14 september 2025 16:57 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Blij dat ik daar niet meer woon. In een ver verleden woonde ik in het eerste huis tegen het plein aan in de Eigenhaardstraat, tegenover Eureka. Toen organiseerden ze regelmatig feesten op het plein zonder het vantevoren door te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |