Dan is er idd weinig keuze.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:13 schreef Dagonet het volgende:
Dus, Slechte, nee, niet zo'n fan van eerlijk gezegd.
Is niet echt nodig toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef Sitethief het volgende:
Heee topic nummer vergeten..............
Neuh maar we zijn wel het langst lopende topic in STAquote:
Ik loop nu stage bij Haver&Boecker in Oelde.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
ROTFLOL
Daar heb ik ook stage gelopen
Welk bedrijf? En vind je van Wanders?
Sinds Opgezwolle staat Zwolle op de kaart.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh maar we zijn wel het langst lopende topic in STA
(wel raar eik, vroeger waren er altijd hele succesvolle Stads topics, ik noem een Enschede, Eindhoven en Utrecht)
Heeft ook geen zin als het niet bijgewerkt wordt door de poster .............quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan heeft links naar de vorige 'delen' in de OP ook geen zin, toch?
Die heb ik ook niet geupdate.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan hebben links naar de vorige 'delen' in de OP ook geen zin, toch?
Technotrans, is Sassenberg, das een durp verder naar het noord oosten vanaf Oelde. Maar mijn maat die nu naast me zit heeft wel bij Haver&Boecker gezeten. Waar ben je trouwens gelegerdquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:20 schreef Freaking het volgende:
[..]
Ik loop nu stage bij Haver&Boecker in Oelde.
En ja wat moet ik zeggen van Wanders...
Bij welk bedrijf heb jij stage gelopen dan ?
Ja Amsterdam met Zwole vergelijken is als appels en peren vergelijken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet geupdate..
En Waanders vind ik redelijk tegenvallen, sorry. Maar goed, mijn vaste boekwinkel is the American Bookcenter in A'dam dus ik ben verwend.
Juist. Kheb nog bij die gasten op school gezeten in het prille begin.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sinds Opgezwolle staat Zwolle op de kaart.
Ach voor boeken ben ik gek genoeg wel bereid goed te betalenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef WEST het volgende:
Waanders vind ik zo'n verrekte dure zaak jammer want ze hebben mooie boeken juist
niet die gewone leesboeken want ik lees geen normaal boek maar die vakboeken zijn wel duur.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ach voor boeken ben ik gek genoeg wel bereid goed te betalen
Waanders geeft trouwens ook boeken uit dacht ik, zitten een paar mooie Zwolle boeken tussen als ik het me goed herinner.
Wow jij geluk, wemelt daar van de meisjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:36 schreef Ordinair het volgende:
Ga volgend jaar in zwolle op school.. Cibap.
Mwach, Almere is bijna twee keer zo groot als Zwolle en is ook niet rijkelijk bedeeld in boekenwinkels hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja Amsterdam met Zwole vergelijken is als appels en peren vergelijken.
Tsk................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |