Dan is er idd weinig keuze.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:13 schreef Dagonet het volgende:
Dus, Slechte, nee, niet zo'n fan van eerlijk gezegd.
Is niet echt nodig toch?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:17 schreef Sitethief het volgende:
Heee topic nummer vergeten..............
Neuh maar we zijn wel het langst lopende topic in STAquote:
Ik loop nu stage bij Haver&Boecker in Oelde.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:06 schreef Sitethief het volgende:
[..]
ROTFLOL
Daar heb ik ook stage gelopen
Welk bedrijf? En vind je van Wanders?
Sinds Opgezwolle staat Zwolle op de kaart.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Neuh maar we zijn wel het langst lopende topic in STA
(wel raar eik, vroeger waren er altijd hele succesvolle Stads topics, ik noem een Enschede, Eindhoven en Utrecht)
Heeft ook geen zin als het niet bijgewerkt wordt door de poster .............quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan heeft links naar de vorige 'delen' in de OP ook geen zin, toch?
Die heb ik ook niet geupdate.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:19 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Dan hebben links naar de vorige 'delen' in de OP ook geen zin, toch?
Technotrans, is Sassenberg, das een durp verder naar het noord oosten vanaf Oelde. Maar mijn maat die nu naast me zit heeft wel bij Haver&Boecker gezeten. Waar ben je trouwens gelegerdquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:20 schreef Freaking het volgende:
[..]
Ik loop nu stage bij Haver&Boecker in Oelde.
En ja wat moet ik zeggen van Wanders...
Bij welk bedrijf heb jij stage gelopen dan ?
Ja Amsterdam met Zwole vergelijken is als appels en peren vergelijken.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:21 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet geupdate..
En Waanders vind ik redelijk tegenvallen, sorry. Maar goed, mijn vaste boekwinkel is the American Bookcenter in A'dam dus ik ben verwend.
Juist. Kheb nog bij die gasten op school gezeten in het prille begin.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:20 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Sinds Opgezwolle staat Zwolle op de kaart.
Ach voor boeken ben ik gek genoeg wel bereid goed te betalenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef WEST het volgende:
Waanders vind ik zo'n verrekte dure zaak jammer want ze hebben mooie boeken juist
niet die gewone leesboeken want ik lees geen normaal boek maar die vakboeken zijn wel duur.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:25 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ach voor boeken ben ik gek genoeg wel bereid goed te betalen
Waanders geeft trouwens ook boeken uit dacht ik, zitten een paar mooie Zwolle boeken tussen als ik het me goed herinner.
Wow jij geluk, wemelt daar van de meisjesquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:36 schreef Ordinair het volgende:
Ga volgend jaar in zwolle op school.. Cibap.
Mwach, Almere is bijna twee keer zo groot als Zwolle en is ook niet rijkelijk bedeeld in boekenwinkels hoor.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:23 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ja Amsterdam met Zwole vergelijken is als appels en peren vergelijken.
Tsk................
Bij technotrans zit niemand dit jaar wel paar bij Veka (Sendenhorst) en Eurosoft(beckum).quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:22 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Technotrans, is Sassenberg, das een durp verder naar het noord oosten vanaf Oelde. Maar mijn maat die nu naast me zit heeft wel bij Haver&Boecker gezeten. Waar ben je trouwens gelegerd? (welke klas zit je ?)
Ik ben eens wezen stappen in Almere, conclusie, niet doenquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Mwach, Almere is bijna twee keer zo groot als Zwolle en is ook niet rijkelijk bedeeld in boekenwinkels hoor.
Je bedoelt Vaandering? ja die ken ik wel van gezicht en naamquote:Op donderdag 22 juni 2006 19:39 schreef Freaking het volgende:
[..]
Bij technotrans zit niemand dit jaar wel paar bij Veka (sassenberg) en Eurosoft(beckum).
Misschien ken je Teunis ook wel die zat ook bij Haver&Boecker en werkt er nu!
We hebben hebben een appartement in Beckum zelf geregeld want school wou ons in een Hotel doen voor 600 euro per persoon per maand![]()
Is dat zo? Ook nog beetje vrouwlijk schoon of alleen gothics zoals ik er veel zag lopen..quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:37 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Wow jij geluk, wemelt daar van de meisjes
Hmm geen idee, maar je zit dan aan de nijverheidsstraat. Naast een locatie van't Deltion die wemelt van de meiden (tandartassistenten, verzorging, LO, SPW enz.)quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:43 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Is dat zo? Ook nog beetje vrouwlijk schoon of alleen gothics zoals ik er veel zag lopen..
Ja dat is nu mijn stage begeleider.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:43 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik ben eens wezen stappen in Almere, conclusie, niet doen
[..]
Je bedoelt Vaandering? ja die ken ik wel van gezicht en naam. Was de stagebegeleider van mijn maat
Ik zit in de 3equote:Op donderdag 22 juni 2006 19:46 schreef Freaking het volgende:
[..]
Ja dat is nu mijn stage begeleider.
in welk jaar zit je dan? ik zit nu in het 4de jaar!
Systeembeheerder niveau 4
heb je toegevoegd ik ben onbekende.......quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik zit in de 3e
voeg me eens toe aan msn
sitethief at msn punt com
En dat is sowieso een goed idee, om op die manier met je medestudenten dit soort zaken te bespreken. Laten we hier geen studententopic van maken, maar het wat breder houden, zodat het toegankelijk blijft voor iedereen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:51 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ik zit in de 3e
voeg me eens toe aan msn
sitethief at msn punt com
daarom heb ik hem ook toegevoegdquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:04 schreef Misstique het volgende:
[..]
En dat is sowieso een goed idee, om op die manier met je medestudenten dit soort zaken te bespreken. Laten we hier geen studententopic van maken, maar het wat breder houden, zodat het toegankelijk blijft voor iedereen..
Een stad is gelukkig méér dan uitgan alleen.quote:Op donderdag 22 juni 2006 20:13 schreef Steffy het volgende:
Ik ben een keer midden in de nacht, naja het was de laatste trein die er nog kwam in Zwolle blijven steken met een groepje lui. Wij dus op zaterdag avond het centrum verkennen
Er was daar echt geen hol te beleven zeg, er was wel wat maar er was echt geen sfeer, dat dode centrum is echt helemaal niks en dat voor een stad als zwolle, het is minstens een kwart groter als Leeuwarden maar daar is veel meer te beleven, uitgaans leven van op het eerste oog een 2 ofzo, en van de eerste indruk moet je het toch hebben als je van iets verder komt, geen herkansing dus
![]()
De gewone variant.. hogere info dus iddquote:Op donderdag 22 juni 2006 17:27 schreef Integrity het volgende:
[..]
Welke variant? Mijn broertje heeft hogere informatie gedaan en afgerond
Hangt er vanaf, voor mij is dat het wel want ik woon buiten op de open vlaktes van Noord Friesland dus groningen en leeuwarden zijn voor mij puur alleen uitgaan, of dat nou iets drinken is of biosje of winkelen, het is 1 pot nat maar weet dat het heus meer is, zelf jaren in Arnhem gewoond dus wat dat betreft ben ik wel wat een stadsmens maar zou niet graag willen ruilen, een Fries dorp wasquote:Op donderdag 22 juni 2006 20:43 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Een stad is gelukkig méér dan uitgan alleen..
Dagobert is dus geen inwoner van Zwolle.. hij komt af en toe langs om jou te bezoeken?quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb je de Slechte nog niet laten zien!
Klopt, maar niet af en toe. Hij komt vaak langs.quote:Op vrijdag 23 juni 2006 09:15 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dagobert is dus geen inwoner van Zwolle.. hij komt af en toe langs om jou te bezoeken?
Oh mijn God; is dat morgen??quote:
Ja dat is morgenquote:Op vrijdag 23 juni 2006 10:25 schreef descendent1 het volgende:
[..]
Oh mijn God; is dat morgen??
EN ik wilde nog wel de stad in dan...![]()
Ach; op zich ook wel hilarisch natuurlijk..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |