vergeten te melden.quote:Op donderdag 22 juni 2006 11:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
je krijgt er 2 fokkers bij als huisgenoten. Alleen vrouwen btw, voorkeur van de huisbaas
He bahquote:Op donderdag 22 juni 2006 10:38 schreef Integrity het volgende:
[..]
En Integrity ook, die zit zelfs nu met z'n reet in het C-gebouw achter een pc te vertoeven.
Krijg je altijd les in het T gebouw? Ik ben bijna afgestudeerd. Maandag het afstudeerrapport inleveren.quote:Op donderdag 22 juni 2006 13:06 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
He bah![]()
Ik ben alweer een weekje zo goed als klaar voor dit jaar
Maar normaal ben ik op T5 te vinden
Colleges zijn altijd in T iig, tentamens nog wel eens in een grotere zaal in G ofzo..quote:Op donderdag 22 juni 2006 14:36 schreef Integrity het volgende:
[..]
Krijg je altijd les in het T gebouw? Ik ben bijna afgestudeerd. Maandag het afstudeerrapport inleveren.
Bij jou wellicht, welke opleiding doe je? Bij Commerciele Economie volstaat het D gebouw prima.quote:Op donderdag 22 juni 2006 16:23 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Colleges zijn altijd in T iig, tentamens nog wel eens in een grotere zaal in G ofzo..
Achja ik heb net m'n eerste jaar er op zitten
Informaticaquote:Op donderdag 22 juni 2006 16:48 schreef Integrity het volgende:
[..]
Bij jou wellicht, welke opleiding doe je? Bij Commerciele Economie volstaat het D gebouw prima.
ROTFLOLquote:Op woensdag 21 juni 2006 19:42 schreef Freaking het volgende:
[..]
Ik zit nu in Beckum(Duitsland) voor stage tot volgende week vrijdag. Ik heb er dan 5 maanden opzitten.En ben blij dat het dan voorbij is. Beckum is namelijk een klein dorp waar haast niks te beleven is.
![]()
Ik heb je de Slechte nog niet laten zien!quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:09 schreef Dagonet het volgende:
Voor een stad met meer dan 100K inwoners vind ik trouwens wel dat er een belabberde keuze aan boekwinkels is.
Ik hou niet van die keten.quote:Op donderdag 22 juni 2006 19:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik heb je de Slechte nog niet laten zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |