abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57494740
Oh, maar dan zijn er nog zat andere biertjes om te proberen hoor

Ik hou er zelf ook niet zo heel veel van. Daarom ben ik niet weg van blond en wit bier. Ook Grolsch vind ik minder. Hertog Jan is al een stuk minder bitter, maar zeker de wat donker bruinere/rode bieren zijn dan zeker de moeite waard. Denk aan Kilkenny, Murphys, maar ook Leffe dubbel.
pi_57494812
Waarom zou ik zo krampachtig proberen om het tóch maar te drinken? Ik vind het gewoon niet lekker. Punt. Dan drink ik liever iets waarvan ik wél zeker weet dat ik het lekker vind.

Ow en heul af en toe op een bloedhete dag kan ik een wit biertje met véééél citroen nog wel waarderen, maar dat is bij hoge uitzondering. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57494814
Och, zomers op het terras gaat een Wieckse Witte met een schijfje citroen er toch best in.
Maar een Pauwelse Kwak of een Duveltje is ook lekker
pi_57494922
Pauwel Kwak, jarenlang mijn absolute favoriet geweest.

Nog steeds mijn bereikbare favoriet trouwens. Lokaal herfstbier van een obscure Deense brouwer is toch net iets lastiger aan te komen
pi_57495078
Zo! Ik ben ook weer eens op het forum. Weinig te doen op mijn werk (uitzondering).. Ik drink trouwens regelmatig bier en heb hele rare biertjes gedronken door toedoen van de bierweek (aanrader als je van bier houdt).
Ik zal mijn jaarlijkse vraag ook weer stellen: Wat vinden jullie van het programma van het bevrijdingsfestival van dit jaar. Linkje: http://www.bevrijdingsfestivaloverijssel.nl
Niets is veilig voor een idioot met voldoende talent
pi_57495133
Lekker veilig, maar na mijn teleurstelling over Jacqueline (van Krezip) een paar jaar terug (plots blond en lang haar!!) ben ik superblij met Leaf dit jaar op het hoofdpodium (die heeft nog wel kort donker haar )
pi_57495184
Je linkje is niet goed. i.

Het programma ziet er goed uit, lekker divers en voor elk wat wils. .
Ik had al gehoord dat Ferry Corsten zou komen, tof! .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_57495195
Ja veilig is het wel. Hoewel PLATO al wat minder veilig is. Maar denk ook dat dat is omdat er dit jaar weer minimaal 120.000 bezoekers verwacht worden.
pi_57495227
Werk je trouwens voor de VVV of de organisatie ofzo Metsel?
pi_57495247
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:19 schreef Misstique het volgende:
Je linkje is niet goed. i.
Was er al achter. Heb hem al gewijzigd. Vroeg en nog geen koffie gehad.. Slechte combi.
Ferry Corsten op het hoofdpodium moet zeker wel een feestje worden
pi_57495282
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:21 schreef Misstique het volgende:
Werk je trouwens voor de VVV of de organisatie ofzo Metsel?
Ik werk als logistiek coordinator voor het festival. Dat houdt in dat ik samen met 2 andere coordinatoren verantwoordelijk ben voor de complete opbouw van het festival. Opbouwen doen we dan weer met ongeveer 100 vrijwilligers.
pi_57495313
Wow, ik wist niet dat dat allemaal vrijwilligers waren. .
pi_57495364
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:25 schreef Misstique het volgende:
Wow, ik wist niet dat dat allemaal vrijwilligers waren. .
In totaal werken er op 5 mei dik 700 vrijwilligers. Behalve de eettentjes en de bands, zijn de meeste mensen die er werken vrijwilligers. Iedereen met een bevrijdingsfestival shirt/trui aan werkt vrijwillig voor het festival. Ik weet niet of dit onder reclame maken valt, maar we hebben nog een aantal mensen nodig. Zowel logistiek, horeca als projectmensen..
pi_57495370
Daarom is BFO ook het grootse vrijwillige bevrijdingsfestival van Nederland. Haarlem moet hun mensen betalen om veel mensen te vermaken.

Zwolle > Haarlem

[ Bericht 0% gewijzigd door stbabylon op 20-03-2008 11:20:51 ]
pi_57495454
Het is elk jaar weer een strijd wie er groter is. Erg cool als blijkt dat we dan weer gewonnen hebben.. BFO heeft volgens mij het grootste aantal vrijwilligers van alle bevrijdingsfestivals. En het worden er ook elk jaar meer..
pi_57495496
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:28 schreef Metsel het volgende:

[..]

In totaal werken er op 5 mei dik 700 vrijwilligers. Behalve de eettentjes en de bands, zijn de meeste mensen die er werken vrijwilligers. Iedereen met een bevrijdingsfestival shirt/trui aan werkt vrijwillig voor het festival. Ik weet niet of dit onder reclame maken valt, maar we hebben nog een aantal mensen nodig. Zowel logistiek, horeca als projectmensen..
zoeken jullie nog fotografen?
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_57495752
Geen idee.. Er lopen alle dagen al een heleboel fotografen rond. Als je foto's wil maken voor jezelf, kun je volgens mij gewoon een perspas aanvragen. Maar in beide gevallen moet je ff contact opnemen met kantoor. Telefoonnummer staat op de site.
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:20:30 #68
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_57496426
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Lekker veilig, maar na mijn teleurstelling over Jacqueline (van Krezip) een paar jaar terug (plots blond en lang haar!!) ben ik superblij met Leaf dit jaar op het hoofdpodium (die heeft nog wel kort donker haar )
Leaf is wel 1 van de vervelendste bandjes van de afgelopen jaren... Alles is ohohohoh en lalala en pompompom bij die lui. Als er iets vervelend is dan zijn het te veel whoa's, nanananana's en yeahyeahyeahs.

Trouwens ook kut dat Within Temptation weer komt. Ook zo'n overgewaardeerde kutband... laat ze een keer fatsoenlijke bands programmeren op het BFO.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_57496458
Ik heb het over de vrouwen op het podium, kan mij het verrotten wat ze zingen, zolang ik maar wat te kijken heb
pi_57496465
Wat voor bands zou jij willen zien dan beelz? Ze moeten natuurlijk wel appeleren aan het grote publiek he?
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:35:45 #71
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_57496747
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef Misstique het volgende:
Wat voor bands zou jij willen zien dan beelz? Ze moeten natuurlijk wel appeleren aan het grote publiek he?
Kutschurft!
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:39:36 #72
44649 beelz
pi_57496828
quote:
Slayer, Anthrax, Tankard, NoFX, Propagandhi, Johnny Cash, Queensryche, Dream Theater, Dragonforce, Less than Jake, Frenzal Rhomb, Heideroosjes, Rudeness Empire, Reel Big Fish, 88 Fingers Louie, Descendents, Scuurvy, 3 Inches of Blood, Flogging Molly, Dropkick Murphys, MAdball, Sick of it All, Hatebreed, The Darkness, Frank Zappa, Raggende Manne, Kutschurft, Beastie Boys, The Vandals, Bad Religion, Dead Kennedys, LARD, The Melvins. Om maar even wat op te noemen.
Besef Regulier!
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:40:01 #73
44649 beelz
pi_57496837
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:35 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Kutschurft!
Yep, kutschurft staat in het lijstje
Besef Regulier!
pi_57496871
quote:
Opgezwolle
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:44:59 #75
44649 beelz
pi_57496951
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:41 schreef rudedeltadude het volgende:

[..]

Opgezwolle
Ook tof idd
Besef Regulier!
pi_57496959
Mooi lijstje (goed, ik vind niet alle bands leuk, maar leuk lijstje), maar euh, hoe rijk denk jij dat het BFO is? En de wat minder dure bands zijn dan weer niet bekend bij het grote publiek.

(FM op 5-5, hemel op aard)
pi_57497070
BFO is niet zo rijk als alle andere commerciele festivals. BFO moet het puur hebben van inkomsten van sponsors en drankverkoop. Wat dat betreft vind ik de line-up wel ok. En veel van de namen die beelz opnoemt zijn idd niet heel erg bekend bij het grote publiek.
Maar Hedon-Plato heeft vast wel een lineup die je meer aanspreekt? En anders ff kijken bij Oogst.. Helaas kan een festival niet iedereen tevreden houden...
  donderdag 20 maart 2008 @ 11:53:37 #78
44649 beelz
pi_57497133
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:50 schreef Metsel het volgende:
BFO is niet zo rijk als alle andere commerciele festivals. BFO moet het puur hebben van inkomsten van sponsors en drankverkoop. Wat dat betreft vind ik de line-up wel ok. En veel van de namen die beelz opnoemt zijn idd niet heel erg bekend bij het grote publiek.
Maar Hedon-Plato heeft vast wel een lineup die je meer aanspreekt? En anders ff kijken bij Oogst.. Helaas kan een festival niet iedereen tevreden houden...
Het boeit me vrij weinig wat er speelt eigenlijk... ben toch de hele dag bij het Popfrontcafe aan het werk
Besef Regulier!
pi_57497142
Dan wil ik graag Porcupine Tree, Oceansize, Sigur Rós, Olafur Arnalds, Tori Amos, Breaking Benjamin, Dredg, Death Cab for Cutie, Blue October, Blonde Redhead, Sufjan Stevens, Incubus, Modest Mouse, Patrick Watson en Ozark Henry zien.

Allemaal bands die een heel specifiek publiek hebben en dus vrijwel niet geschikt zijn voor dit soort festivals. .
pi_57497230
Ik vind de line up prima, de sfeer prima.

1 ding hoop ik en dat is dat het weer prima is.

1 stiekeme wens heb ik nog en dat is dat ze ooit Grolsch gaan vervangen.
pi_57497338
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:57 schreef stbabylon het volgende:
1 stiekeme wens heb ik nog en dat is dat ze ooit Grolsch gaan vervangen.
Dat zal nog wel even duren...
pi_57497390
Daarvan ben ik mij terdegen bewust. Maar een man mag hopen
pi_57497679
Jup.. hoop is goed!

@beelz, werk je op het festivalterrein?
  donderdag 20 maart 2008 @ 12:19:27 #84
44649 beelz
pi_57497714
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:18 schreef Metsel het volgende:
Jup.. hoop is goed!

@beelz, werk je op het festivalterrein?
Ik presenteer ons eigen podium
Besef Regulier!
pi_57497952
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 12:19 schreef beelz het volgende:

[..]

Ik presenteer ons eigen podium
Lachen, ik ben verantwoordelijk voor de bouw van jullie podium! Als ie instort weet je bij wie je moet zijn!
pi_57502841
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:20 schreef beelz het volgende:

[..]

Leaf is wel 1 van de vervelendste bandjes van de afgelopen jaren... Alles is ohohohoh en lalala en pompompom bij die lui. Als er iets vervelend is dan zijn het te veel whoa's, nanananana's en yeahyeahyeahs.

Trouwens ook kut dat Within Temptation weer komt. Ook zo'n overgewaardeerde kutband... laat ze een keer fatsoenlijke bands programmeren op het BFO.
kan zijn, helemaal mee eens zelfs, maar die borsten van die zangeres.. daar kan ik heel wat slagroom uit kloppen.
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:25:17 #87
120304 descendent1
Ja hoor, heb je hem ook weer..
pi_57519404
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 11:39 schreef beelz het volgende:

[..]

Slayer, Anthrax, Tankard, NoFX, Propagandhi, Johnny Cash, Queensryche, Dream Theater, Dragonforce, Less than Jake, Frenzal Rhomb, Heideroosjes, Rudeness Empire, Reel Big Fish, 88 Fingers Louie, Descendents, Scuurvy, 3 Inches of Blood, Flogging Molly, Dropkick Murphys, MAdball, Sick of it All, Hatebreed, The Darkness, Frank Zappa, Raggende Manne, Kutschurft, Beastie Boys, The Vandals, Bad Religion, Dead Kennedys, LARD, The Melvins. Om maar even wat op te noemen.

Voeg daar aan toe: Biohazard, Slayer, Turbonegro (okay, wordt lastig.. ), Black Sabbath en ik ben blijer dan blij en kom eerder half dood dan levend het festivalterrein af!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  vrijdag 21 maart 2008 @ 13:33:08 #88
120304 descendent1
pi_57519576
Hmmm.. het hoofdpodium loopt over van Matigheid met bands als Di-rect en die andere meuk...
Platopodium daarentegen: Claw Boys Claw, Arid! und mehr!!
Het beste argument tegen de democratie is een gesprek van 5 minuten met een gemiddelde stemgerechtigde...
Geyl online landjesspel: http://www.fokalliance.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=7686
  zondag 23 maart 2008 @ 01:43:44 #89
44649 beelz
pi_57551525
Zo net terug uit Leek, worstelen voor FCW. Resultaat: 1 hersenschudding en een verschoven nekwervel. Worstelen is fijn.
Besef Regulier!
  zondag 23 maart 2008 @ 11:36:01 #90
94617 Ps2K
pi_57554192
quote:
Op zondag 23 maart 2008 01:43 schreef beelz het volgende:
Zo net terug uit Leek, worstelen voor FCW. Resultaat: 1 hersenschudding en een verschoven nekwervel. Worstelen is fijn.
Nu baal ik dat ik niet gegaan ben

btw waar kun je op zondag paracetamol kopen?
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_57575296
Ik hoop dat je inmiddels geen hoofdpijn meer hebt, maar volgens mij is de enige plek waar je op zondag daarvoor terecht kan het station.
  maandag 24 maart 2008 @ 12:08:23 #92
94617 Ps2K
pi_57576176
quote:
Op maandag 24 maart 2008 11:12 schreef Misstique het volgende:
Ik hoop dat je inmiddels geen hoofdpijn meer hebt, maar volgens mij is de enige plek waar je op zondag daarvoor terecht kan het station.
Nee verstandskies getrokken
pi_57576255
Gisteren overdag, gister avond, gister nacht, de hele tijd hebben ze het op de radio over dikke pakken sneeuw
  maandag 24 maart 2008 @ 21:21:16 #94
120304 descendent1
pi_57587213
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:12 schreef stbabylon het volgende:
Gisteren overdag, gister avond, gister nacht, de hele tijd hebben ze het op de radio over dikke pakken sneeuw
Paar vlokjes slechts hier... (als je die natte zooi 'sneeuw' wilt noemen tenminste...)
pi_57588152
quote:
Op maandag 24 maart 2008 12:08 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Nee verstandskies getrokken
Heb je daar geen zakjes ibu 800 voor gekregen?
  maandag 24 maart 2008 @ 22:19:48 #96
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_57588660
Kutpasen! Al een paar dagen ziek geweest maar heb nu eindelijk ook mijn wederopstanding mee mogen maken, halleluja.

Ow ja, paracetamol verkopen ze toch ook wel bij een pompstation.....maandverband in ieder geval wel!! Kijk, dat weet ik weer.
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
  maandag 24 maart 2008 @ 22:20:55 #97
94617 Ps2K
pi_57588690
quote:
Op maandag 24 maart 2008 21:59 schreef Misstique het volgende:

[..]

Heb je daar geen zakjes ibu 800 voor gekregen?
Dat hielp niet dus zei de dokter dat ik per ibu 800 maar 2x paracetamol 500 erbij moest doen...
  dinsdag 25 maart 2008 @ 13:09:39 #98
44649 beelz
pi_57598022
quote:
Op maandag 24 maart 2008 22:20 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Dat hielp niet dus zei de dokter dat ik per ibu 800 maar 2x paracetamol 500 erbij moest doen...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-edit- Voor wie The Mist wil zien zónder spoiler moet deze dus niet open klikken. En beelz, kap er es mee. .

[ Bericht 15% gewijzigd door Misstique op 25-03-2008 13:58:38 ]
Besef Regulier!
  dinsdag 25 maart 2008 @ 23:52:31 #99
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_57612684
Avond Zwolle! 3e paasdag aan het vieren ofzo? Wat een stilte hier......who died?
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_57622186
Ik verveel me wederom.. Maar hier is idd weinig te beleven zeg. Misschien had ik niet over het bevrijdingsfestival moeten beginnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')