.
Was er al achter. Heb hem al gewijzigd. Vroeg en nog geen koffie gehad.. Slechte combi.quote:
Ik werk als logistiek coordinator voor het festival. Dat houdt in dat ik samen met 2 andere coordinatoren verantwoordelijk ben voor de complete opbouw van het festival. Opbouwen doen we dan weer met ongeveer 100 vrijwilligers.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:21 schreef Misstique het volgende:
Werk je trouwens voor de VVV of de organisatie ofzo Metsel?
In totaal werken er op 5 mei dik 700 vrijwilligers. Behalve de eettentjes en de bands, zijn de meeste mensen die er werken vrijwilligers. Iedereen met een bevrijdingsfestival shirt/trui aan werkt vrijwillig voor het festival. Ik weet niet of dit onder reclame maken valt, maar we hebben nog een aantal mensen nodig. Zowel logistiek, horeca als projectmensen..quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:25 schreef Misstique het volgende:
Wow, ik wist niet dat dat allemaal vrijwilligers waren..
zoeken jullie nog fotografen?quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:28 schreef Metsel het volgende:
[..]
In totaal werken er op 5 mei dik 700 vrijwilligers. Behalve de eettentjes en de bands, zijn de meeste mensen die er werken vrijwilligers. Iedereen met een bevrijdingsfestival shirt/trui aan werkt vrijwillig voor het festival. Ik weet niet of dit onder reclame maken valt, maar we hebben nog een aantal mensen nodig. Zowel logistiek, horeca als projectmensen..
Leaf is wel 1 van de vervelendste bandjes van de afgelopen jaren... Alles is ohohohoh en lalala en pompompom bij die lui. Als er iets vervelend is dan zijn het te veel whoa's, nanananana's en yeahyeahyeahs.quote:Op donderdag 20 maart 2008 10:17 schreef stbabylon het volgende:
Lekker veilig, maar na mijn teleurstelling over Jacqueline (van Krezip) een paar jaar terug (plots blond en lang haar!!) ben ik superblij met Leaf dit jaar op het hoofdpodium (die heeft nog wel kort donker haar)
Kutschurft!quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef Misstique het volgende:
Wat voor bands zou jij willen zien dan beelz? Ze moeten natuurlijk wel appeleren aan het grote publiek he?
Slayer, Anthrax, Tankard, NoFX, Propagandhi, Johnny Cash, Queensryche, Dream Theater, Dragonforce, Less than Jake, Frenzal Rhomb, Heideroosjes, Rudeness Empire, Reel Big Fish, 88 Fingers Louie, Descendents, Scuurvy, 3 Inches of Blood, Flogging Molly, Dropkick Murphys, MAdball, Sick of it All, Hatebreed, The Darkness, Frank Zappa, Raggende Manne, Kutschurft, Beastie Boys, The Vandals, Bad Religion, Dead Kennedys, LARD, The Melvins. Om maar even wat op te noemen.quote:Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef Misstique het volgende:
Wat voor bands zou jij willen zien dan beelz? Ze moeten natuurlijk wel appeleren aan het grote publiek he?
Yep, kutschurft staat in het lijstjequote:
Opgezwollequote:Op donderdag 20 maart 2008 11:22 schreef Misstique het volgende:
Ook tof iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |